ASYSTENT DS KSIĘGOWOŚCI Tychy oferta pracy PARTNER TAX DR MARIUSZ CIEŚLA, JAN PYTEL SPÓŁKA CYWILNA
Stanowisko: ASYSTENT DS KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Samodzielne księgowanie dokumentów księgowych zgodnie z obowiązującymi przepisami; wystawianie faktur; sporządzanie deklaracji PIT i VAT; wykonywanie prac biurowych; prowadzenie korespondencji z klientami biura oraz urzędami.
Data publikacji: 2020-01-28
Lokalizacja: Tychy (śląskie)
Pracodawca: PARTNER TAX DR MARIUSZ CIEŚLA, JAN PYTEL SPÓŁKA CYWILNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Baziowa 28, 43-100 Tychy, powiat: m. Tychy, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Samodzielne księgowanie dokumentów księgowych zgodnie z obowiązującymi przepisami; wystawianie faktur; sporządzanie deklaracji PIT i VAT; wykonywanie prac biurowych; prowadzenie korespondencji z klientami biura oraz urzędami.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT DS KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Tychy
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Tychy
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Tychy
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.02.2020
Data zakończenia pracy: 09.05.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: komputer - obsługa
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa urządzeń biurowych
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe, ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie minimum średnie (preferowane profile: ekonomiczne, matematyczne); znajomość obsługi komputera oraz urządzeń biurowych (warunek konieczny); dobra organizacja pracy oraz umiejętność analitycznego myślenia; samodzielność i sumienność w wykonywaniu powierzonych zadań; mile widziane doświadczenie księgowe; znajomość prowadzenia KPIR oraz przepisów podatkowo - księgowych będzie dodatkowym atutem
Nazwa pracodawcy:
PARTNER TAX DR MARIUSZ CIEŚLA, JAN PYTEL SPÓŁKA CYWILNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tychach
Adres pracodawcy:
Baziowa 28, 43-100 Tychy, powiat: m. Tychy, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV - życiorys zawodowy wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail, Termin: ul. Baziowa 28, 43-100 Tychy,kontakt osobisty 8-16, Godziny : 08:00 - 16:00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Tychy
Gmina pracodawcy: Tychy
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Tychy
Ulica pracodawcy: Baziowa
Numer budynku pracodawcy: 28
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tychach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Data dodania oferty pracy: 28.01.2020
Oferta pracy ważna do: 28.02.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 28.01.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 28.01.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?751a03ddab46119b050a7a730acf8efb
Podobne oferty pracy
Obsługa administracyjna biura ( korespondencja, obsługa klientów telefoniczna i osobista), obsługa urządzeń biurowych. Obsługa biura kancelarii.Oferta dla osób do 30 rż. zarejestrowanych w PUP w Elblągu.
kontakt przez PUP - 2019-01-16 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
według wniosku
kontakt przez PUP - 2017-03-08 - Świdnica (dolnośląskie)
Obsługa dokumentacji, wprowadzanie danych do systemówkomputerowych, przygotowywanie korespondencji, nadzór nadprocesem tworzenia dokumentacji w dziale handlowym. Obsługa iprzygotowywanie spotkań kontrahentów. Praca w godzianch 9-17
MSX INTERNATIONAL-NOX GROUP Sp z o.o. - 2017-05-30 - Opole (opolskie)
zgodnie z progarmem stażu
kontakt przez PUP - 2016-08-09 - Bestwina (śląskie)
- wykonywanie czynności biurowych,- przygotowywanie dokumentów, wypowiedzeń,- dostarczanie polis klientom,- składanie zamówień,- kontrolowanie spraw bieżących.
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Wilkowo (lubuskie)
jw
kontakt przez PUP - 2016-07-21 - Warszawa (mazowieckie)
według programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-07-21 - Suchy Las (wielkopolskie)
Prezes Sądu Rejonowego w Ostrowie Wielkopolskimogłasza konkurs na stanowisko asystenta sędziegow Sądzie Rejonowym w Ostrowie Wielkopolskim; Kandydat na stanowisko asystenta sędziego musi odpowiadać wymaganiom określonym w art. 155 §2 ustawy z dnia 27 lipca 2001 r. Prawo o ustroju sądów powszechnych (j.t. Dz. U. 2016, poz. 2062 ze zm.).Zgodnie z art. 155 §2 powołanej ustawy, na stanowisku asystenta sędziego może być zatrudniony ten, kto:- jest obywatelem Rzeczypospolitej Polskiej i korzysta z pełni praw cywilnych obywatelskich;- jest nieskazitelnego charakteru;- ukończył wyższe studia prawnicze w Polsce i uzyskał tytuł magistra lub zagraniczne uznane w Polsce;- ukończył 24 lata.III. Kandydat na stanowisko asystenta sędziego składa zgłoszenie o przystąpieniu do konkursu wraz z dokumentami, o których mowa w punkcie IV, w nieprzekraczalnym terminie do 02 października 2017 r. - bezpośrednio w Oddziale Administracyjnym Sądu Rejonowego w Ostrowie Wielkopolskim w pokoju nr 29 (I piętro) lub przesyła drogą pocztową z podaniem oznaczenia konkursu (Konkurs na stanowisko asystenta sędziego A-134-7/2017) na adres:Sąd Rejonowy w Ostrowie WielkopolskimOddział Administracyjnyul. Sądowa 263- 400 Ostrów WielkopolskiW przypadku przesyłania dokumentów drogą pocztową, za datę ich złożenia uważa się datę stempla pocztowego.
Sąd Rejonowy w Ostrowie Wielkopolskim - 2017-09-20 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
- Tworzenie rysunków technologicznych, motażowych i warsztatowych konstrukcji budowlanych. Współudział przy tworzeniu dokumentacji dot. organizacji budów. Przeprowadzanie prostych obliczeń statyczno-wytrzymałościowych. Inwentaryzacje w terenie.- Wynagrodzenie: od 2500 zł/brutto (wynagrodzenie ustalane indywidualnie podczas rozmowy kwalifikacyjnej). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny 3 miesiące, później czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie minimum średnie techniczne, preferowane o profilu budowlanym lub pokrewne. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku. Wymagana biegła znajomość programu typu Autocad (ZwCad), mile widziana znajomość oprogramowania: nakładki BiK na CAD, RM-WIN, ARSAP (Robot-v2017, Bocad. Wymagana umiejętność sporządzania dokumentacji projektowej (koncepcyjnej, wykonawczej i warsztatowej). Mile widziana znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: rekrutacja (at) ezw.plWAŻNE! W TEMACIE MAILA PROSZĘ O WPISANIE NAZWY STANOWISKA, NA KTÓRE WYSYŁANA JEST APLIKACJA.
ENERGOMONTAŻ ZACHÓD WROCŁAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-27 - Katowice (śląskie)
praca zwiazana z w/w stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2018-09-10 - Jeziora Wielkie (kujawsko-pomorskie)
praca wg. programu stazu
kontakt przez PUP - 2016-11-17 - Lubaczów (podkarpackie)
W/g zawodu.
Biuro Detektywistyczne DAMkA Aneta Nowak - 2020-06-08 - Kielce (świętokrzyskie)
według zawodu
kontakt przez PUP - 2016-05-06 - Zielona Góra (lubuskie)
pomoc w opiece, prace biurowe
kontakt przez PUP - 2017-03-21 - Krotoszyn (wielkopolskie)
kreowanie i planowanie kampanii marketinowych w mediach interaktywnych na rynki Azji i Bliski Wschód, analiza i monitorowanie trendów mediów społecznościowych, optymalizacja i aktualizacja strategii marketinowych, tworzenie i redagowanie postów na media społecznościowe kulturowo zgodne z wytycznymi Azji i Bliskiego Wschodu, kontakt z klientami, wsparcie działu marketinupraca na umowę na czas określony, proponowany okres zatrudnienia - 12 miesięcy z możliwością przedłużenia, praca w przedziale godzinowym 9:00-17:30oferta dostępna w sali C
ESTENTER POLSKA Paweł Walentynowicz - 2018-02-09 - Wrocław (dolnośląskie)
WYKONYWANIE PROJEKTÓW BRANŻY SANITARNEJ W TYM INSTALACJI I SIECI ZEWNĘTRZNYCH
DESIGN FOR INDUSTRY SP. Z O.O. - 2018-06-25 - Rzeszów (podkarpackie)
Technik administracji
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Włoszczowa (świętokrzyskie)
asystent projektanta
"BIURO INŻYNIERSKIE MK" SPÓŁKA JAWNA M.KRAWCZYK, K.STRZEŻYK - 2018-03-13 - Oświęcim (małopolskie)
wspomaganie pracy chińskich przedstawicieli handlowych, podtrzymywanie trwałych relacji z klientami i kontrahentami chińskimi, przygotowanie ofert handlowych.
kontakt przez PUP - 2018-07-04 - Jabłonowo (mazowieckie)
prowadzenie księgowości i spraw kadrowych, sporządzanie deklaracji podatkowych i ZUS, wystawianie faktur, wyliczanie płac
kontakt przez PUP - 2016-08-12 - Mielec (podkarpackie)
Obróbka drewna, produkcja schpdów, balustrad, mebli z litego drewna, praca od poniedziałku do piątku w godz. 7-15
MRUCZEK Zakład Produkcyjno-Usługowo-Handlowy - 2019-09-10 - Nowe Siołkowice (opolskie)
Pomoc lekarzom stomatologom w przygotowywaniu gabinetu; sterylizacja narzędzi; znajomość materiałów stomatologicznych.
kontakt przez PUP - 2017-12-15 - Dobieszowice (śląskie)
Zgodny z programem stażu.Miejsce odbywania: Szkoła Podstawowa nr 3 im. E. Wojnowskiego w Wąbrzeźnie
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Wąbrzeźno (kujawsko-pomorskie)
obsługa wpłat, obsługa listów i paczek
PPHU SIGMA Franciszek Filo - 2016-09-07 - Olkusz (małopolskie)
pomoc nauczycielowi w realizacji zadań opiekuńczo-wychowawczo-dydaktycznych, pomoc dzieciom w czynnościach higienicznych, opiekowanie się dziećmi podczas zabaw, spacerów i wycieczek.
FUNDACJA "HAPPY DAYS - SZCZĘŚLIWE DNI" - 2019-11-07 - Koszalin (zachodniopomorskie)
proste prace związane z różnymi etapami budowy, praca w brygadzie rosyjskojęzycznej, 40 godzin tygodniowo, znajomość języka wymagana celem zapewnienia bezpieczeństwa pracy, praca na terenie województwa śląskiego
GoldRausch Polska Spółka zo.o. - 2018-04-03 - Sosnowiec (śląskie)
Zadania będą do wykonania kilka razy w miesiącu. Szczegółowe informacje nt. zadań kandydat/-ka dostanie podczas korespondowania. Zadania będą ala marketingowe/przedstawicielstwo handlowe/sprzedaż, itp. Doświadczenie nie jest wymagane. Podczas współpracy pracodawca będzie instruował i wspierał w tej pracy. Wynagrodzenie płatne za osiągnięte efekty, tj. 1% wartości pozyskanego zlecenia detektywistycznego (przedział finansowy: pomiędzy 20 zł a 65 zł).
Biuro Detektywistyczne DAMkA Aneta Nowak - 2020-07-24 - Piekary Śląskie (śląskie)
RefSkł ZUSsprawdzanie i księgowanie dokumentów, prace biurowe związane z funkcjonowaniem sekretariatu
I ACCOUNT SP. Z O.O. - 2020-02-12 - Jabłonowo (mazowieckie)
Wspieranie integracji dzieci cudzoziemców (uchodźców, emigrantów itp.) w żłobku i przedszkolu, zapewnianie pomocy i wsparcie uczniom wymagającym szczególnego wsparcia ze względu na słabą znajomość jęz. polskiego lub problemy adapatcyjne w środowisku. Wsparcie w trójstronnej komunikacji na linii rodzice-placówka-nauczyciele.Umowa zlecenie okolo 160 godzin w m-cu
kontakt przez PUP - 2018-03-24 - Wrocław (dolnośląskie)
prowadzenie ewidencji księgowej klientów biura
kontakt przez PUP - 2017-05-05 - Łódź (łódzkie)