ASYSTENT DS KSIĘGOWOŚCI Posądza oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: ASYSTENT DS KSIĘGOWOŚCI

Wynagrodzenie: od 2 500 PLN

Zakres obowiązków: prace biurowe, fakturowanie, księgowamnie dokumentów

Data publikacji: 2019-06-14

Lokalizacja: Posądza (małopolskie)

Pracodawca: kontakt przez PUP

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy: Posądza, powiat: proszowicki, woj: małopolskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
prace biurowe, fakturowanie, księgowamnie dokumentów

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: dwie zmiany

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: ASYSTENT DS KSIĘGOWOŚCI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Posądza

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: proszowicki

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: asystent do spraw księgowości

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 15.07.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, techniczne

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
bardzo dobra znajomość OPTIMA, zanajomość przepisów i zasad księgowaania, mile widziany staż pracy

Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Proszowicach

Adres pracodawcy:
Krakowska 11, 32-100 Proszowice, powiat: proszowicki, woj: małopolskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: małopolskie

Powiat pracodawcy: proszowicki

Gmina pracodawcy: Proszowice

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Proszowice

Ulica pracodawcy: Krakowska

Numer budynku pracodawcy: 11

Profil działalności pracodawcy: Hurtownia warzyw i owoców

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Proszowicach

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1

Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości

Data dodania oferty pracy: 17.06.2019

Oferta pracy ważna do: 14.07.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 17.06.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 14.06.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?628c56b8f4fcc0b2795e1592214b1ac6

Podobne oferty pracy

ASYSTENT KIEROWNIKA DZIAŁU SPRZEDAŻY - 2 200 - 3 000 PLN

- Obsługa biura. Marketing firmy. Obsługa bieżącej korespondencji. Kontakty handlowe z odbiorcami i dostawcami.- Wynagrodzenie: 2200 do 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: pierzga (at) thermosilesia.pl
THERMOSILESIA PIOTR PIERZGA - 2017-01-05 - Katowice (śląskie)

SPRZEDAWCA W BRANŻY SPOŻYWCZEJ - 997,4 PLN

obsługa kasy fiskalnej, wagi elektronicznej, krajalnicy, wykładanie towarów na półkę,
kontakt przez PUP - 2016-09-20 - Libidza (śląskie)

ASYSTENT/KA SPRZEDAŻY-SPRZEDAWCA W SALONIE CCC (STAROGARD GDAŃSKI) - 2 100 - 3 500 PLN

profesjonalna, zgodna ze standardami obsługa Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu
CCC S.A. - 2018-01-19 - Starogard Gdański (pomorskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - 997,4 PLN

asystent nauczyciela przedszkola
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Książnice (podkarpackie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA W SZKOLE - do 1 000 PLN

wspieranie nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej prowadzącego zajęcia dydaktyczne,opiekuńcze i wychowawcze,zadania pomocnicze
Szkoła Podstawowa Nr 2 - 2016-09-07 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

MURARZ TYNKARZ - od 3 500 PLN

jw.
Dyn-Bud Mariusz Dzierżyc - 2018-01-26 - Hornówek (mazowieckie)

ASYSTENTKA ZARZĄDU (J. ANGIELSKI, J. ROSYJSKI, J. CHIŃSKI) - od 5 000 PLN

Obowiązki: zwoływanie posiedzeń zarządu, kontakty z członkami zarządu, opracowywanie sparwozdań z działalności, organizacja wyjazdów krajowych i zagranicznych, przedłużanie członkostwa w organizacjach, monitoring mediów, opracowanie i korekta pism wychodzących, autoryzacja wywiadów, obsługa zagranicznych zapytań/kontrahentów, newsletter, organizacja spotkań, koordynacja aktualnych projektów PR, organizacja konferencji.
kontakt przez PUP - 2019-05-14 - Warszawa (mazowieckie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - 997,4 PLN

wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-08-26 - Myślenice (małopolskie)

ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA - od 13 PLN

Praca w gabinecie stomatologicznym-pomoc stomatologiczna-gotowość do pracy z dziećmi. Obsługa klientów, rejestracja, odbiór telefonów.
Magdalena Chałubińska-Maleszyk Praktyka Lekarska Dentystyczna MOC UŚMIECHU - 2017-10-27 - Siedlce (mazowieckie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

Asystent do spraw księgowości
kontakt przez PUP - 2017-01-26 - Choszczno (zachodniopomorskie)

KIEROWCA KAT. C+E - od 4 000 PLN

Wymagania: prawo jazdy kat. C+E, świadectwo kwalifikacji na przewóz rzeczy. Trasy krajowe, naczepa typu ruchoma podłoga, praca od poniedziałku do piatku (z małymi wyjątkami).
PHU VENDEMOO Paweł Szczepaniak - 2016-04-11 - Przygodzice (wielkopolskie)

ASYSTENT MANAGERA RESTAURACJI - od 2 950 PLN

bieżące zarządzanie i organizowanie pracy w restauracji; przestrzeganie zasad GHP i HACCP; odpowiedzialność za punktualne otwieranie placówki i rozpoczynanie pracy przez personel; sporządzanie dokumentów do księgowości, w tym raporty kasowe, dokumenty magazynowe itp.; przeprowadzanie inwentaryzacji dziennej magazynu produkcji; nadzór nad zużyciem środków produkcji (FIFO); podejmowanie działań marketingowych;
kontakt przez PUP - 2019-02-11 - Piaseczno (mazowieckie)

ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA - 997,4 PLN

przegląd urządzeń, narzędzi i in trumentarium, obsługa urządzeń na wyposażeniu gabinetu, przygotowanie gabinetyu do pracy, czynności związane z obsługą pacjenta przed i w trakcie wizyty, proces dezynfekcji i sterylizacji narzędzi, obsługa komputera i programów do rejestracji i archiwizacji danych. asystowanie i pomoc w czasie wizyty i zabiegu, utrzymanie czystości i porządku na stanowisku pracy i w gabinecie stomatologicznym
kontakt przez PUP - 2016-10-26 - Środa Śląska (dolnośląskie)

ASYSTENT GEODETY - od 2 250 PLN

wykonywanie pomiarów geodezyjnych, składanie operatów, wykonywanie opracowań cyfrowych, obsługa programów obliczeniowych i graficznych
JANUSZ SOBCZYK BIORYTM - 2019-02-22 - Gorlice (małopolskie)

ASYSTENT USŁUG POCZTOWYCH - 997,4 PLN

- zapoznanie się ze strukturą organizacyjną regulaminem pracy, szkolenia bhp i p.poż, instruktaż stanowiskowy,- opracowanie i zapisywanie przesyłek do kart doręczeń i ksiąg oddawczych,- rozliczanie listonoszy z pobranych do doręczenia przesyłek pocztowych,- opracowanie przesyłek awizowanych,- rozdział i ekspedycja przesyłek pocztowych,- przyjmowanie przesyłek do masowych nadawców i prowadzenie dokumentacji w tym zakresie,- prowadzenie sumariusza, sporządzanie kart odsyłkowych, wykazów ładunku.
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Mielec (podkarpackie)

ASYSTENT DYREKTORA DS. ZAKUPÓW - 997,4 PLN

wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Kraków (małopolskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

według zawodu
kontakt przez PUP - 2016-05-30 - Kargowa (lubuskie)

ASYSTENT RODZINY - od 2 700 PLN

a) opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym,b) opracowanie, we współpracy z członkami rodziny i koordynatorem rodzinnej pieczy zastępczej, planu pracy z rodziną, który jest skoordynowany z planem pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej,c) udzielaniu pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego,d) udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych,e) udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów psychologicznych,f) udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów wychowawczych z dziećmi,g) wspieranie aktywności społecznej rodzin,h) motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych,i) udzielanie pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymywaniu pracy zarobkowej,j) motywowanie do udziału w zajęciach grupowych dla rodziców, mających na celu kształtowanie prawidłowych wzorców rodzicielskich i umiejętności psychospołecznych, k) udzielanie wsparcia dzieciom, w szczególności poprzez udział w zajęciach psychoedukacyjnych,l) podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin,m) prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców i dzieci,n) prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną, o) dokonywanie okresowej oceny sytuacji rodziny, nie rzadziej niż co pół roku,p) monitorowanie funkcjonowania rodziny po zakończeniu pracy z rodziną,q) sporządzanie, na wniosek sądu, opinii o rodzinie i jej członkach,r) współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny,s) współpraca z zespołem interdyscyplinarnym lub grupą roboczą, o których mowa w art. 9a ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie (Dz. U. z 2015 r. poz. 1390), lub innymi podmiotami, których pomoc przy wykonywaniu zadań uzna za niezbędną.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim - 2019-04-23 - Pruszcz Gdański (pomorskie)

ASYSTENT ZARZĄDU - od 13 PLN

odpowiedzialność za współpracę z klientami i kontrahentami z Chin, redagowanie umów dla chińskich kontrahentów, przyjmowanie delegacji z Chin
kontakt przez PUP - 2017-06-20 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

ASYSTENT DYREKTORA - od 2 057 PLN

Prowadzenie sekretariatu, przygotowywanie dla biura zewnętrznego spraw księgowych i kadrowych. Umowa o pracę na okres próbny 3 m-ce. Zatrudnienie od grudnia 2016r.
MEDASEPT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-25 - Piła (wielkopolskie)

WYDAWCA POSIŁKÓW / BUFETOWY - od 950 PLN

wydawanie posiłków sprzątnie małej gastronomii pomoc przy produkcji posiłków ,obsługa kasy fiskalnej
Mini Gastronomia Artur Wojnarowski, - 2016-09-12 - Wieruszów (łódzkie)

SZWACZKA - od 2 100 PLN

Szycie maszynowe pokrowców do mebli tapicerowanych. Umowa o pracę na czas określony. Praca w systemie zmianowym.
Bonex Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2018-11-27 - Trzcianka (wielkopolskie)

ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA - do 2 000 PLN

Przygotowanie gabinetu do pracy. Obsługa pacjentów. Fluoryzacja. Asysta przy zabiegach.
Zakład Opieki Zdrowotnej "ALMED" - 2017-03-14 - Gdańsk (pomorskie)

ASYSTENT PRAWNY - 1 017,4 PLN

Udział w przygotowywaniu protokołów i uchwał z posiedzeń organów statutowych oraz prowadzenia Księgi Uchwał i Protokołów.Pomoc w dokonywaniu zmian w umowie spółki. Udział w przygotowywaniu wniosków do KRS.
kontakt przez PUP - 2019-05-28 - Stalowa Wola (podkarpackie)

ASYSTENT/KA ZARZĄDU - od 3 500 PLN

praca biurowa, możliwe wyjazdy służbowe (również zaganica - Belgia)
VECTOR SYNERGY Sp. z o.o. - 2016-07-18 - Poznań (wielkopolskie)

LEKARZ - SPECJALISTA POŁOŻNICTWA I GINEKOLOGII - od 55 PLN

Realizacja świadczeń medycznych
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Milicz (dolnośląskie)

ASYSTENT RADCY PRAWNEGO - od 1 850 PLN

obsługa sekretariatu kancelarii, sporządzanie pism, wezwań, oświadczeń oraz pozwów, czynności pomocnicze przy sporządzaniu pism procesowych, opinii oraz umów, w tym analiza zagadnień prawnych istotnych dla przygotowywanych pism i proponowanie rozwiązań, prowadzenie akt spraw klientówkancelarii i ich archiwizacja, prowadzenie rejestru spraw, pozyskiwanie informacji o stanie spraw w sądach, koordynacja korespondencji wychodzącej i przychodzącej, prowadzenie rejestru korespondencji, prowadzenie kalendarza spotkań i rozpraw sądowych
Kancelaria Prawna Magdalena Gromaszek - 2016-09-02 - Koszalin (zachodniopomorskie)

ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA - 1 017,4 PLN

asystowanie lekarzowi , przygotowanie narzędzi do sterylizacji
kontakt przez PUP - 2019-03-01 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)


Wybierz powiat