ASYSTENT DS. KSIĘGOWOŚCI Leżajsk oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: ASYSTENT DS. KSIĘGOWOŚCI

Wynagrodzenie: od 2 250 PLN

Zakres obowiązków: Asystent ds. księgowości

Data publikacji: 2019-03-28

Lokalizacja: Leżajsk (podkarpackie)

Pracodawca: kontakt przez PUP

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy: Leżajsk, powiat: leżajski, woj: podkarpackie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków: Asystent ds. księgowości

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: ASYSTENT DS. KSIĘGOWOŚCI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Leżajsk

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: leżajski

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 13.05.2019

Data zakończenia pracy: 12.02.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe 4-letnie

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera

Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Leżajsku

Adres pracodawcy:
Mickiewicza 56, 37-300 Leżajsk, powiat: leżajski, woj: podkarpackie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, LM

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: podkarpackie

Powiat pracodawcy: leżajski

Gmina pracodawcy: Leżajsk

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Leżajsk

Ulica pracodawcy: Mickiewicza

Numer budynku pracodawcy: 56

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Leżajsku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości

Data dodania oferty pracy: 10.05.2019

Oferta pracy ważna do: 13.05.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 10.05.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 28.03.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?bc1df6a4ef190c05da24a2e6e0a4b6ed

Podobne oferty pracy

ASYSTENT DS. KLIENTÓW UZBECKICH - od 13 PLN

wspomaganie pracy uzbeckich przedstawicieli handlowych, kontakt z klientami i kontrahentami z Uzbekistanu, przygotowywanie ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2017-08-04 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

ASYSTENTKA OPIEKUNKI DO DZIECI - od 2 100 PLN

prace interwencyjne: opieka nad dziećmi
kontakt przez PUP - 2018-07-03 - Lemierzyce (lubuskie)

ASYSTENT RODZINY - 1 850 - 2 200 PLN

praca z rodzinami w terenie
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Popowie - 2016-06-29 - Zawady (śląskie)

ASYSTENT SPRZEDAŻY-PRACA W TERENIE (NR 2124) - 2 200 - 2 400 PLN

wykonywanie zestawień i raportów, badanie rynku pod kątem cenowym i asortymentowym, uczestniczenie w zadaniach i projektach realizowanych w dziale, praca w terenie
POLOMARKET SP. Z O. O. - 2018-06-13 - Giebnia (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENT RODZINY - od 1 050 PLN

Wynika z art.15 w/w ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej i przewiduje pracę z rodzinami mającymi trudności w wypełnianiu funkcji opiekuńczo – wychowawczej w ich miejscu zamieszkania na terenie Gminy Przesmyki - zgodnie z opracowanymi planami pracy, współpracę z pracownikami socjalnymi GOPS oraz jednostkami i instytucjami w celu rozwiązywania problemów tych rodzin i podniesienia poziomu ich wydolności w sprawach opiekuńczo –wychowawczych i prowadzenia gospodarstwa domowego, prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną. Praca w godz. 08.00-20.00.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Przesmykach - 2018-06-22 - Przesmyki (mazowieckie)

ANKIETER W DZIALE ANALIZ I BADAŃ RYNKOWYCH - 6 - 14 PLN

przeprowadzanie wywiadów telefonicznych, transkrypcja wywiadów ( akordowy system wynagrodzenia, elastyczny czas pracy)
Neuca S.A. - 2016-08-11 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

SZWACZKA MASZYNOWA - od 1 750 PLN

Obsługa maszyn szwalniczych.
kontakt przez PUP - 2015-12-08 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI- POMOC KSIĘGOWA - 997,4 PLN

ewidencja dokumentów księgowych dla celów podatku VAT, rejestracja dokumentów księgowych w KPIR i księdze RYCZAŁT, rozliczenie roczne, ewidencja środków trwałych, zasady dokumentowania operacji gospodarczych, sporządzanie list płac, dokumentów kadrowych, deklaracja ZUS w programie PŁATNIK, wnioski "de- minimis"
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Mysłowice (śląskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 3 000 PLN

Księgowanie dokumentów w systemie CDN Optima, kontrola poprawności księgowanych dokumentów, archiwizacja dokumentów księgowych, pomoc w bieżących zadaniach (praca w godz. 8-16).
KOSD WROCŁAW Sp. z o.o. Sp.k. - 2018-11-28 - Kraków (małopolskie)

ASYSTENT - do 2 500 PLN

ASYSTOWANIE I WSPIERANIE OPIEKUNA W ŻŁOBKU W ORGANIZACJI KLASY, UZUPEŁNIANIE DOKUMENTACJI W JĘZYKU ANGIELSKIM I W SWOIM JĘZYKU OJCZYSTYM, DBANIE O HIGIENĘ I BEZPIECZEŃSTWO W KLASIE I DZIECI. KOMUNIKACJA Z RODZICAMI DZIECKA W JĘZYKU ANGIELSKIM.Umowa zlecenie: 01.08.2019-31.08.2020ilość godzin w tygodniu około 40dyspozycyjność w godz. 8-16 pon. - pt.
MINAKSHI SHARMA AMERICAN SCHOOL OF WROCLAW - 2019-05-09 - Wrocław (dolnośląskie)

ASYSTENT/KA (OFERTA DLA OSÓB DO 30 R.Ż.) - od 2 000 PLN

-praca w siedzibie spółki-pomoc w przygotowaniu dokumentacji projektowej i kosztorysów
kontakt przez PUP - 2017-08-24 - Krosno (podkarpackie)

ASYSTENT PARTNERA (DOPOSAŻENIE) - od 2 100 PLN

- Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie obsługa kancelaryjna sekretariatu, t.j. w szczególności odbieranie i rejestracja poczty, adresowanie i wysyłka poczty, umawianie klientów Kancelarii na spotkanie z adwokatami, dbałość o wyposażenie niezbędne do działania Kancelarii. Niezależnie od powyższych obowiązków osoba taka będzie również częściowo zajmować się pracą merytoryczną. Pod nadzorem adwokatów będzie przygotowywać pisma związane z obsługa prawną klientów. Z uwagi na to, że partnerzy Kancelarii zajmują się również działalnością szkoleniową pracownik będzie odpowiedzialny za przygotowywanie prezentacji w programie PowerPoint, a następnie będzie uczestniczyć w charakterze asystenta w przeprowadzaniu prezentacji i szkoleń. Pracownik będzie również wspierać działalność marketingową Kancelarii.- Wynagrodzenie: 2100 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas nieokreślony (co najmniej 24 miesiące). Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:30-15:30. Wymagane wykształcenie wyższe o kierunku: prawo, administracja, marketing lub filologia angielska, znajomość języka angielskiego, niemieckiego lub włoskiego na średnim poziomie.
kontakt przez PUP - 2018-06-27 - Katowice (śląskie)

TECHNIK ELEKTRONIK - od 3 342 PLN

instalacja, konserwacja i naprawa urządzeń elektronicznych. Montaż i serwis podzespołów elektronicznych sprzętó komputerowych ( routery, switchy, zasilacze)
ZAKŁAD USŁUGOWY "PAWLUK" KRZYSZTOF PAWLUK - 2016-09-12 - Zielona Góra (lubuskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 1 017,4 PLN

wg programu
kontakt przez PUP - 2018-08-03 - Węgrów (mazowieckie)

ASYSTENTKA ZARZĄDU/SEKRETARKA - od 2 000 PLN

Wymagane wykształcenie wyższe - administracja lub zarządzanie lub ekonomia lub nauki społeczne, co najmniej rok doświadczenia na podobnym stanowisku, znajomość przepisów prawa zamówień publicznych. Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna za bieżące prace związane z administracją i sekretariatem firmy, komunikację wewnętrzną w firmie, sporządzanie dokumentacji przetargowej. Wynagrodzenie do uzgodnienia. Aplikacje przesyłać e-mailem na adres praca (at) biostat.com.pl.
BIOSTAT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-30 - Rybnik (śląskie)

ASYSTENT W DZIALE HANDLU I LOGISTYKI - od 2 061 PLN

Zapoznanie się z ofertą firmy i konkurencji, opracowywanie ofert handlowych, poszukiwanie i obsługa klientów, inne zadania związane ze sprzedażą, marketingiem i logistyką
DOMINO INTERNATIONAL S.A. - 2015-11-17 - Sroczyn (wielkopolskie)

ASYSTENT W DZIALE SPRZEDAŻY W DZIALE - 2 800 - 4 200 PLN

Przygotowywanie ofert sprzedażowych i kwotacji cenowych odnośnie zapytań poszczególnych klientów; Rozwijanie i utrzymywanie relacji z istniejącymi klientami firmy;komunikacja w sprawie realizacji zamówień z pozostałymi działami firmie;Udział w targach branżowych; Raportowanie wyników pracy odpowiedniemu przełożonemu. Praca od 8-16
PPHU "CERAMIKA TUŁOWICE" GRZEGORZ GRATA, FABRYKA PORCELANY TUŁOWICE SP. Z O.O., S.J. - 2018-03-29 - Tułowice (opolskie)

ASYSTENT DS. MARKETINGU - 997,4 PLN

asystent ds. marketingustaż w godz. 7-15
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Stalowa Wola (podkarpackie)

ASYSTENT PRAWNY - od 925 PLN

przygotowywanie pism procesowych,
kontakt przez PUP - 2016-04-26 - Koło (wielkopolskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA/NATIVE SPEAKER J.ROSYJSKI - od 2 250 PLN

pomoc w obowiązkach nauczyciela przedszkola, konwersacje w języku rosyjskim i ukraińskim
kontakt przez PUP - 2019-02-25 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)

ASYSTENT ADWOKATA - od 1 850 PLN

Prace administracyjno biurowe
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Kalisz (wielkopolskie)

ASYSTENT BIUROWY - od 2 250 PLN

Wsparcie w pracach biurowych.Praca w systemie zgłoszeń klientów (SAP).Wprowadzanie danych do systemu komputerowego.
kontakt przez PUP - 2019-01-11 - Lublin (lubelskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - 997,4 PLN

pomoc w opiece nad dziećmi, czuwanie nad bezpieczeństwem dzieci, przygotowywanie pomocy dydaktycznych
kontakt przez PUP - 2016-08-29 - Wielkie (lubelskie)

ASYSTENT USŁUG POCZTOWYCH - od 1 850 PLN

OBSŁUGA KLIENTA, PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTACJI POCZTOWEJ, OBSŁUGA PRZESYŁEK, EWIDENCJA BAZY DANYCH;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE MIN. ŚREDNIE, OBSŁUGA KOMPUTERA, ORZECZENIE O STOPNIU NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI, DOŚWIADCZENIE W OBSŁUDZE KLIENTA, MILE WIDZIANE PRAWO JAZDY KAT.B;GODZINY PRACY: 08.00-16.00, 11.00-19.00
Em - Post Magdalena Jóźwiak - 2016-06-06 - Szczecin (zachodniopomorskie)

ASYSTENT OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ - 1 017,4 PLN

wg programu stażu w godz. 7.00-15.00
kontakt przez PUP - 2018-10-11 - Zawiercie (śląskie)

ASYSTENT(KA)/ PRACOWNIK ADMI NISTRACYJNY BIURA - 997,4 PLN

administrowanie dokumentacją, prowadzenie korespondencji handlowej, telefoniczna obsługa klienta, prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-04-25 - Warszawa (mazowieckie)

ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA/HIGENISTKA STOMATOLOGICZNA - od 1 850 PLN

Czynna asysta stomatologiczna.
Linea Medica - 2016-07-04 - Płock (mazowieckie)

NAUCZYCIEL EDUKACJI DLA BEZPIECZEŃSTWA - 200 - 400 PLN

Nauczanie edukacji dla bezpieczeństwa
Zespół Szkół w Cedrach Małych - 2017-09-26 - Cedry Małe (pomorskie)


Wybierz powiat