ASYSTENT DS. KSIĘGOWOŚCI Leżajsk oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: ASYSTENT DS. KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: Asystent ds. księgowości
Data publikacji: 2019-03-28
Lokalizacja: Leżajsk (podkarpackie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Leżajsk, powiat: leżajski, woj: podkarpackieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Asystent ds. księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT DS. KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Leżajsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: leżajski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 13.05.2019
Data zakończenia pracy: 12.02.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe 4-letnie
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Leżajsku
Adres pracodawcy:
Mickiewicza 56, 37-300 Leżajsk, powiat: leżajski, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, LM
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: leżajski
Gmina pracodawcy: Leżajsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Leżajsk
Ulica pracodawcy: Mickiewicza
Numer budynku pracodawcy: 56
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Leżajsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
Data dodania oferty pracy: 10.05.2019
Oferta pracy ważna do: 13.05.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 10.05.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 28.03.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?bc1df6a4ef190c05da24a2e6e0a4b6ed
Podobne oferty pracy
wspomaganie pracy uzbeckich przedstawicieli handlowych, kontakt z klientami i kontrahentami z Uzbekistanu, przygotowywanie ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2017-08-04 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
prace interwencyjne: opieka nad dziećmi
kontakt przez PUP - 2018-07-03 - Lemierzyce (lubuskie)
praca z rodzinami w terenie
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Popowie - 2016-06-29 - Zawady (śląskie)
wykonywanie zestawień i raportów, badanie rynku pod kątem cenowym i asortymentowym, uczestniczenie w zadaniach i projektach realizowanych w dziale, praca w terenie
POLOMARKET SP. Z O. O. - 2018-06-13 - Giebnia (kujawsko-pomorskie)
Wynika z art.15 w/w ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej i przewiduje pracę z rodzinami mającymi trudności w wypełnianiu funkcji opiekuńczo – wychowawczej w ich miejscu zamieszkania na terenie Gminy Przesmyki - zgodnie z opracowanymi planami pracy, współpracę z pracownikami socjalnymi GOPS oraz jednostkami i instytucjami w celu rozwiązywania problemów tych rodzin i podniesienia poziomu ich wydolności w sprawach opiekuńczo –wychowawczych i prowadzenia gospodarstwa domowego, prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną. Praca w godz. 08.00-20.00.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Przesmykach - 2018-06-22 - Przesmyki (mazowieckie)
przeprowadzanie wywiadów telefonicznych, transkrypcja wywiadów ( akordowy system wynagrodzenia, elastyczny czas pracy)
Neuca S.A. - 2016-08-11 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Obsługa maszyn szwalniczych.
kontakt przez PUP - 2015-12-08 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
ewidencja dokumentów księgowych dla celów podatku VAT, rejestracja dokumentów księgowych w KPIR i księdze RYCZAŁT, rozliczenie roczne, ewidencja środków trwałych, zasady dokumentowania operacji gospodarczych, sporządzanie list płac, dokumentów kadrowych, deklaracja ZUS w programie PŁATNIK, wnioski "de- minimis"
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Mysłowice (śląskie)
Księgowanie dokumentów w systemie CDN Optima, kontrola poprawności księgowanych dokumentów, archiwizacja dokumentów księgowych, pomoc w bieżących zadaniach (praca w godz. 8-16).
KOSD WROCŁAW Sp. z o.o. Sp.k. - 2018-11-28 - Kraków (małopolskie)
ASYSTOWANIE I WSPIERANIE OPIEKUNA W ŻŁOBKU W ORGANIZACJI KLASY, UZUPEŁNIANIE DOKUMENTACJI W JĘZYKU ANGIELSKIM I W SWOIM JĘZYKU OJCZYSTYM, DBANIE O HIGIENĘ I BEZPIECZEŃSTWO W KLASIE I DZIECI. KOMUNIKACJA Z RODZICAMI DZIECKA W JĘZYKU ANGIELSKIM.Umowa zlecenie: 01.08.2019-31.08.2020ilość godzin w tygodniu około 40dyspozycyjność w godz. 8-16 pon. - pt.
MINAKSHI SHARMA AMERICAN SCHOOL OF WROCLAW - 2019-05-09 - Wrocław (dolnośląskie)
-praca w siedzibie spółki-pomoc w przygotowaniu dokumentacji projektowej i kosztorysów
kontakt przez PUP - 2017-08-24 - Krosno (podkarpackie)
- Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie obsługa kancelaryjna sekretariatu, t.j. w szczególności odbieranie i rejestracja poczty, adresowanie i wysyłka poczty, umawianie klientów Kancelarii na spotkanie z adwokatami, dbałość o wyposażenie niezbędne do działania Kancelarii. Niezależnie od powyższych obowiązków osoba taka będzie również częściowo zajmować się pracą merytoryczną. Pod nadzorem adwokatów będzie przygotowywać pisma związane z obsługa prawną klientów. Z uwagi na to, że partnerzy Kancelarii zajmują się również działalnością szkoleniową pracownik będzie odpowiedzialny za przygotowywanie prezentacji w programie PowerPoint, a następnie będzie uczestniczyć w charakterze asystenta w przeprowadzaniu prezentacji i szkoleń. Pracownik będzie również wspierać działalność marketingową Kancelarii.- Wynagrodzenie: 2100 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas nieokreślony (co najmniej 24 miesiące). Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:30-15:30. Wymagane wykształcenie wyższe o kierunku: prawo, administracja, marketing lub filologia angielska, znajomość języka angielskiego, niemieckiego lub włoskiego na średnim poziomie.
kontakt przez PUP - 2018-06-27 - Katowice (śląskie)
instalacja, konserwacja i naprawa urządzeń elektronicznych. Montaż i serwis podzespołów elektronicznych sprzętó komputerowych ( routery, switchy, zasilacze)
ZAKŁAD USŁUGOWY "PAWLUK" KRZYSZTOF PAWLUK - 2016-09-12 - Zielona Góra (lubuskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2018-08-03 - Węgrów (mazowieckie)
Wymagane wykształcenie wyższe - administracja lub zarządzanie lub ekonomia lub nauki społeczne, co najmniej rok doświadczenia na podobnym stanowisku, znajomość przepisów prawa zamówień publicznych. Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna za bieżące prace związane z administracją i sekretariatem firmy, komunikację wewnętrzną w firmie, sporządzanie dokumentacji przetargowej. Wynagrodzenie do uzgodnienia. Aplikacje przesyłać e-mailem na adres praca (at) biostat.com.pl.
BIOSTAT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-30 - Rybnik (śląskie)
Prace budowlane
Firma Budowlana "GURGUL" Piotr Gurgul - 2016-08-31 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Zapoznanie się z ofertą firmy i konkurencji, opracowywanie ofert handlowych, poszukiwanie i obsługa klientów, inne zadania związane ze sprzedażą, marketingiem i logistyką
DOMINO INTERNATIONAL S.A. - 2015-11-17 - Sroczyn (wielkopolskie)
Przygotowywanie ofert sprzedażowych i kwotacji cenowych odnośnie zapytań poszczególnych klientów; Rozwijanie i utrzymywanie relacji z istniejącymi klientami firmy;komunikacja w sprawie realizacji zamówień z pozostałymi działami firmie;Udział w targach branżowych; Raportowanie wyników pracy odpowiedniemu przełożonemu. Praca od 8-16
PPHU "CERAMIKA TUŁOWICE" GRZEGORZ GRATA, FABRYKA PORCELANY TUŁOWICE SP. Z O.O., S.J. - 2018-03-29 - Tułowice (opolskie)
asystent ds. marketingustaż w godz. 7-15
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Stalowa Wola (podkarpackie)
przygotowywanie pism procesowych,
kontakt przez PUP - 2016-04-26 - Koło (wielkopolskie)
Projektowanie
JĘDRZEJCZYK WOJCIECH PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO USŁUGOWO HANDLOWE "VITARO" - 2018-05-07 - Dziepółć (łódzkie)
pomoc w obowiązkach nauczyciela przedszkola, konwersacje w języku rosyjskim i ukraińskim
kontakt przez PUP - 2019-02-25 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
Prace administracyjno biurowe
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Kalisz (wielkopolskie)
Wsparcie w pracach biurowych.Praca w systemie zgłoszeń klientów (SAP).Wprowadzanie danych do systemu komputerowego.
kontakt przez PUP - 2019-01-11 - Lublin (lubelskie)
pomoc w opiece nad dziećmi, czuwanie nad bezpieczeństwem dzieci, przygotowywanie pomocy dydaktycznych
kontakt przez PUP - 2016-08-29 - Wielkie (lubelskie)
OBSŁUGA KLIENTA, PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTACJI POCZTOWEJ, OBSŁUGA PRZESYŁEK, EWIDENCJA BAZY DANYCH;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE MIN. ŚREDNIE, OBSŁUGA KOMPUTERA, ORZECZENIE O STOPNIU NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI, DOŚWIADCZENIE W OBSŁUDZE KLIENTA, MILE WIDZIANE PRAWO JAZDY KAT.B;GODZINY PRACY: 08.00-16.00, 11.00-19.00
Em - Post Magdalena Jóźwiak - 2016-06-06 - Szczecin (zachodniopomorskie)
wg programu stażu w godz. 7.00-15.00
kontakt przez PUP - 2018-10-11 - Zawiercie (śląskie)
administrowanie dokumentacją, prowadzenie korespondencji handlowej, telefoniczna obsługa klienta, prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-04-25 - Warszawa (mazowieckie)
Czynna asysta stomatologiczna.
Linea Medica - 2016-07-04 - Płock (mazowieckie)
Nauczanie edukacji dla bezpieczeństwa
Zespół Szkół w Cedrach Małych - 2017-09-26 - Cedry Małe (pomorskie)