ASYSTENT DS. KONTROLI JAKOŚCI Iława oferta pracy Animex Foods Spółka z o.o. Spółka Komandytowa Oddział w Iławie

Stanowisko: ASYSTENT DS. KONTROLI JAKOŚCI

Wynagrodzenie: do 2 500 PLN

Zakres obowiązków: Kontrola jakości żywności i przestrzegania zasad higieny w procesie produkcyjnym,Nadzór nad przestrzeganiem wdrożonego systemu zarządzania jakością, Bieżące rozwiązywanie problemów jakościowych, Tworzenie dokumentacji jakościowej (raporty jakościowe, zapisy z przeprowadzonej kontroli).

Data publikacji: 2019-01-29

Lokalizacja: Iława (warmińsko-mazurskie)

Pracodawca: Animex Foods Spółka z o.o. Spółka Komandytowa Oddział w Iławie

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
14-200 Iława, powiat: iławski, woj: warmińsko-mazurskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Kontrola jakości żywności i przestrzegania zasad higieny w procesie produkcyjnym,Nadzór nad przestrzeganiem wdrożonego systemu zarządzania jakością, Bieżące rozwiązywanie problemów jakościowych, Tworzenie dokumentacji jakościowej (raporty jakościowe, zapisy z przeprowadzonej kontroli).

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: dwie zmiany

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 500 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Premie kwartalne 300,00złPremie roczne 1200,00zł, 600,00zł (za polecenie pracownika)Szkolenia, awanse, Grupowe ubezpieczenie na życieSport (możliwość trenowania piłki nożnej lub siatkowej)Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych (650-750 zł Świadczenie urlopowe (tzw. wczasy pod gruszą; Piknik rodzinny z okazji Dnia Dziecka; Paczki i pomoc finansowa dla pracowników z okazji świąt;); Zniżki na basen, turnieje sportowe, mecze; Zniżki na imprezy kulturalne: kino, teatr, koncerty; Wycieczki; Koło wędkarskie ; Zapomogi (dla pracowników w wyjątkowo trudnej sytuacji bytowej)

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: ASYSTENT DS. KONTROLI JAKOŚCI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Iława

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: iławski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Iława

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: kontroler jakości produktów spożywczych

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: Wykształcenie wyższe kierunkowe (Technologia żywności, Towaroznawstwo, Bioinżynieria produkcji żywności lub pokrewne) lub średnie (technik żywienia lub pokrewne), znajomość GMP, GHP, HACCP, znajomość MS Office (Word, Excel, Power Point), samodzielność, zdolności analitycznego myślenia, zdolności organizacyjne, rzetelność, odpowiedzialność i dyspozycyjność, umiejętność współpracy z ludźmi i podejmowania decyzji, doświadczenie na stanowisku Kontroler Jakości w branży spożywczej Oferujemy: ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się grupie kapitałowej o ugruntowanej pozycji rynkowej, wynagrodzenie wzrastające wraz ze zdobywaną wiedzą, umiejętnościami i zaangażowaniem, szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne, zdobycie umiejętności i doświadczenia w dużym zakładzie, zakładowy Fundusz Socjalny.

Nazwa pracodawcy:
Animex Foods Spółka z o.o. Spółka Komandytowa Oddział w Iławie

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Iławie

Adres pracodawcy:
Aleja Jana Pawła II 8, 14-200 Iława, powiat: iławski, woj: warmińsko-mazurskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wszystkie zainteresowane osoby prosimy o udział w procesie rekrutacji i złożenie CV w Dziale ds. Personalnych Animex Foods w Iławie al. Jana Pawła II 8 lub na adres: ilawa.rekrutacja (at) animex.plInformujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatamiJednocześnie prosimy o umieszczanie w dokumentach następującej klauzuli:Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Animex Foods Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. K. z siedzibą w Morlinach oraz inne Spółki Grupy Smithfield Polska, związane porozumieniem o współadministracji opublikowanego na stronie www.animex.pl moich danych osobowych zawartych w CV i wszelkich innych złożonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych na potrzeby procesu rekrutacyjnego. Oświadczam, iż zostałem poinformowany, iż wyrażenie zgody jest dobrowolne oraz że mam prawo w dowolnym momencie wycofać wyrażoną przeze mnie zgodę, a wycofanie zgody może nastąpić przez moje jednostronne oświadczenie i nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniemKlauzula informacyjna o administratorze danych osobowych w procesie rekrutacji1. [Administrator Danych Osobowych] Administratorem danych osobowych podanych przez osobę przesyłającą dokumenty aplikacyjne są wspólnie spółki Grupy Smithfied Polska związane porozumieniem o współadministracji dalej: Współadministratorzy. Wyciąg z przedmiotowego porozumienia został opublikowany na stronie www.animex.pl oraz www.agriplus.pl (w zakładce Dane osobowe). To te podmioty wspólnie ustalają cele i sposoby przetwarzania Twoich danych osobowych. Współadministratorzy wyznaczyli następujący punkt kontaktowy dla osób, których dane dotyczą: Biuro Ochrony Danych Osobowych Smithfield Polska: ul. Chałubińskiego 8, 00 613 Warszawa, adres mailowy: inspektorod (at) animex.pl oraz inspektorod (at) agriplus.pl.Współadministratorzy celem bieżącego monitorowania prawidłowego przestrzegania zasad ochrony danych osobowych powołali Inspektora Danych Osobowych, możesz się z nim skontaktować pod adresem, wskazanym powyżej lub elektronicznie wysyłając wiadomość na adres: inspektorod (at) animex.pl lub inspektorod (at) agriplus.pl.2. [Cel] Dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.3. [Odbiorcy] Odbiorcami Twoich danych osobowych są dostawcy towarów i usług niezbędnych do realizacji ww. celów oraz podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa, w tym organy państwowe.4. [Okres przechowywania] Twoje dane osobowe będą przechowywane do czasu wycofania przez Ciebie zgody, jednak nie dłużej niż przez okres prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. Przetwarzanie danych osobowych w celu prowadzenia innych rekrutacji wymaga odrębnej zgody.5. [Prawa] Przysługuje Ci prawo dostępu do treści danych osobowych oraz prawo do ich sprostowania, jak również prawo do ich usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Przysługuje Ci prawo w dowolnym momencie wycofać wyrażoną zgodę, a wycofanie zgody może nastąpić przez jednostronne oświadczenie i nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Przysługuje Ci także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.6. [Zautomatyzowane podejmowanie decyzji] Dane osobowe przetwarzane na potrzeby rekrutacji nie będą poddane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.Podanie danych osobowych jest dobrowolne. 7. [Podstawa prawna] Podstawę prawną przetwarzania danych osobowych stanowi art. 6 ust. 1 lit. a) RODO.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie

Powiat pracodawcy: iławski

Gmina pracodawcy: Iława

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Iława

Ulica pracodawcy: Aleja Jana Pawła II

Numer budynku pracodawcy: 8

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Iławie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: kontroler jakości produktów spożywczych

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 29.01.2019

Data dodania oferty pracy: 29.01.2019

Oferta pracy ważna do: 28.02.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 29.01.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 29.01.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

NAWIJACZ - od 3 300 PLN

Samodzielne nawijanie uzwojeń transformatorów. Realizowanie zadań produkcyjnych zgodnie z obowiązującymi instrukcjami stanowiskowymi, dokumentacją konstrukcyjną, technologiczną, w sposób gwarantujący osiągnięcie wymaganej jakości oraz zapewnienie ciągłości produkcji.
kontakt przez PUP - 2016-10-18 - Łódź (łódzkie)

ASYSTENTKA DIETETYKA - od 2 000 PLN

pozyskiwanie noych klientów, sprzedaz produktów, reklama bezposrednia, prowadzenie harmonogramu konsultacji dietetycznych,
kontakt przez PUP - 2017-09-26 - Rzeszów (podkarpackie)

ASYSTENT FRYZJERA - 1/2 ETATU - od 1 000 PLN

prowadzenie recepcji w salonie, umawianie klientów, rezerwacje, obsługa programu komputerowego, mycie włosów klientom, prace porządkowe w salonie, praca w godz. 9-13
Pracownia Fryzjerska "Wsówka" Renata Laska - 2017-12-21 - Lubin (dolnośląskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 2 250 PLN

wystawianie faktur sprzedaży, przygotowanie dowodów księgowych z transakcji sprzedazy, organizacjsa spedycji, sporzadzanie dokumentacji.
FAGUM-STOMIL spółka z o.o. - 2018-02-07 - Łuków (lubelskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI-STAŻ - 997,4 PLN

Księgowanie dokumentów księgowych.
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)

ASYSTENTKA - od 3 493,21 PLN

Załatwianie formalności związanych z zatrudnianiem cudzoziemców, obsługa spraw pracowniczych cudzoziemców, rozliczanie godzin pracowników działu produkcji, wpisywanie kosztów/faktur zakupowych do programu, pozostałe prace zlecone przez Zarząd lub przełożonych, zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą, obsługa spotkań, pomoc i zastępowanie na sekretariacie
kontakt przez PUP - 2018-09-28 - Kraków (małopolskie)

ASYSTENT DYREKTORA SZKOŁY - od 2 200 PLN

zapisy osób do szkół, prowadzenie dokumentacji szkoły, obsługa sekretariatu
Centrum Nauki i Biznesu "Żak" Sp. z o.o. w Łodzi - 2016-09-06 - Mława (mazowieckie)

ASYSTENT PROJEKTANTA - 2 000 - 2 500 PLN

inwentaryzacja urzadzeń , rysunki inwentaryzacyjne i projektowanie nowych instalacji.
DPS-INŻYNIER STUDIO KROCZAK CZESŁAW - 2016-04-21 - Oleśnica (dolnośląskie)

ASYSTENT KOORDYNATORA PROJEKTU - od 465 PLN

Osoba zatrudniona na stanowisku asystenta koordynatora projektu będzie odpowiedzialna za pomoc w przeprowadzeniu projektu dofinansowanego ze środków zewnętrznych. Praca osoby zatrudnionej opierać się będzie na kontakcie z beneficjentami projektu, pośredniczeniu między beneficjentami a koordynatorem, wspieraniu koordynatora w realizacji projektu.
Instytut Rozwoju Rynku Pracy - 2016-06-17 - Zawiercie (śląskie)

ASYSTENT PROJEKTANTA - od 2 600 PLN

prace projektowe i pomiary
kontakt przez PUP - 2017-05-26 - Sędzisław (dolnośląskie)

ASYSTENT SPEDYTORA - od 2 000 PLN

Wysyłanie zleceń, pilnowanie tras kierowców, kontakt z kierowcami ze wschodu
J.P.Transport Sp. z o.o. Sp.Komandytowa - 2017-10-26 - Skwierzyna (lubuskie)

ASYSTENT/KA SPRZEDAŻY-SPRZEDAWCA W SALONIE SIECI CCC (KOZIENICE) - 2 100 - 3 500 PLN

profesjonalna, zgodna ze standardami obsługę Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu
CCC S.A. - 2018-01-19 - Kozienice (mazowieckie)

ASYSTENT PROJEKTANTA - od 2 500 PLN

Wykonywanie prac projektowych zgodnie z obowiązującymi przepisami, zasadami wiedzy technicznej oraz wymaganiami Zamawiającego.
Sweco Engineering sp. z o.o. - 2017-09-01 - Katowice (śląskie)

ASYSTENT BROKERA - od 2 500 PLN

- Zgłaszanie szkód do ubezpieczycieli. Stały kontakt z klientem. Monitorowanie przebiegu postępowań likwidacyjnych. Nadzór nad terminowością umów i okresem ich trwania. Aktywna współpraca z zespołem. Przygotowanie materiałów do slipów ofertowych. Pozyskiwanie nowych klientów.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Doświadczenie NIE jest wymagane -> pracodawca zapewnia branżowe szkolenia. Wymagana umiejętność obsługi komputera (Word, Excel). Wymagana umiejętność analitycznego myślenia, systematycznego planowania i realizacji celów, prowadzenia negocjacji, organizacji pracy własnej, budowania długotrwałych relacji z klientami Kancelarii. Kontakt osobisty (7:00-15:00) (ul. Poleska 27, 40-733 Katowice) lub pocztowy (ul. Poleska 27, 40-733 Katowice) lub e-mail: palian (at) akmabrokers.com.pl
AKMA-BROKERS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-02 - Katowice (śląskie)

SORTOWACZ SADZONEK TRUSKAWEK - od 12 PLN

Sortowanie sadzonek truskawekSystem wynagradzania: akordowy 12 zł.
LIMAX SPÓŁKA Z O.O. - 2018-10-05 - Wolsztyn (wielkopolskie)

ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA - od 2 000 PLN

Asystowanie podczas zabiegów stomatologicznych, rejestracja pacjentów, dbanie o wizerunek i estetykę gabinetu, obsługa komputera.
NZOZ DEL MED Bogumiła Cichoń - 2017-01-26 - Jaworzno (śląskie)

ASYSTENT / STARSZY ASYSTENT PROJEKTANTA W BRANŻY DROGOWEJ - od 2 500 PLN

- Wykonywanie czynności projektowych pod nadzorem projektanta. Praca w programach MICROSTATION oraz AUTOCAD.- Wynagrodzenie: od 2500 zł/brutto do 4000 zł/brutto, do uzgodnienia na rozmowie kwalifikacyjnej. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00 lub 8:00-16:00 lub 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie wyższe budowlane - specjalizacja budowa dróg. Mile widziane doświadczenie w projektowaniu. Wymagana umiejętność obsługi jednego z programów MICROSTATION lub AUTOCAD. Kontakt e-mail: a.kwiatek (at) egis-poland.com , a.kwiatek (at) egis-polska-inzynieria.com, biuro.katowice (at) egis-polska-inzynieria.com
EGIS POLSKA INŻYNIERIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-11 - Katowice (śląskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - od 1 850 PLN

Asystent nauczyciela przedszkolaW pierwszej kolejności zostanie skierowana osoba odbywająca staż u tego pracodawcy
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Żnin (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENT RODZINY - od 2 100 PLN

praca z rodzinami z problemami opiekuńczo-wychowawczymi, prowadzenie stosownej dokumentacji
kontakt przez PUP - 2018-08-21 - Częstochowa (śląskie)

ASYSTENT MUZEALNY - od 2 100 PLN

wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-10-31 - Limanowa (małopolskie)

ROBOTNIK GOSPODARCZY - od 2 100,21 PLN

ZGODNIE Z UMOWĄ
kontakt przez PUP - 2018-08-22 - Wielopole Skrzyńskie (podkarpackie)

ASYSTENT SĘDZIEGO 1/2 ETATU - od 1 630 PLN

zgodnie z rozporządzeniem Ministra Sprawiedliwości Dz. U.2012 poz 1270 (szczegóły oferty na stronie internetowej: www.zielona-gora.sr.gov.pl (OFERTY PRACY)
Sąd Rejonowy w Zielonej Górze - 2016-11-14 - Zielona Góra (lubuskie)

ASYSTENT PROJEKTANTA - 997,4 PLN

Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER)Wykształcenie wyższe kierunkowe; obsługa komputera, programu Auto-Cad; zakres obowiązków: projektowanie budynków kubatorowych, kosztorysowanie, inwentaryzacja, obliczenia statyczno-wytrzymałościowe; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2016-04-06 - Gliwice (śląskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 2 000 PLN

zgodnie ze stanowiskiem pracy, wynagrodzenie od 2000 zł brutto- do uzgodnienia
BARCELONA Sp. z o.o. - 2016-08-30 - Ustka (pomorskie)

ASYSTENT DS. SPRZEDAŻY - od 15 PLN

wspomaganie pracy indyjskich przedstawicieli handlowych, podtrzymywanie trwałych relacji z klientami i kontrahentami indyjskimi, przygotowywanie ofert handlowych, ścisła współpraca i wykonywanie poleceń prezesa
kontakt przez PUP - 2017-07-13 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 1 017,4 PLN

zawarty w programie stażu
kontakt przez PUP - 2018-08-02 - Tczew (pomorskie)

REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI - od 2 000 PLN

prowadzenie pełnej księgowości, bieżąca analiza i weryfikacja ksiąg, uzgadnianie sald, samodzielność w działaniu
kontakt przez PUP - 2017-07-27 - Drawsko Pomorskie (zachodniopomorskie)

ASYSTENT DS. SZJ/ TŁUMACZA J. ANGIELSKIEGO- OFPR/18/0947 - od 3 024 PLN

Prace administracyjno-biurowe, wsparcie działu jakości w sporządzaniu dokumentacji( kontrole spawania, malowania, dok.Jakościowa prowadzonych prac), nadzór i tworzenie dok. ISO 9001 (m.in. Audity wewnętrzne, protokół z przeglądu zarządzania, kart procesu, księga jakości), tłumaczenie kontraktów-dokumentacja techniczna i komercyjna, tłumaczenie korespondencji od klienta, podwykonawców i dostawców.
"INTOP" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-19 - Rychtal (wielkopolskie)


Wybierz powiat