ASYSTENT DS. KADROWYCH (POWER IV) Gdynia oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: ASYSTENT DS. KADROWYCH (POWER IV)

Wynagrodzenie: 1 017,4 PLN

Zakres obowiązków: -Asystowanie w sporządzaniu umów cywilnoprawnych (umowy o dzieło, umowy zlecenie) dla zleceniobiorców.-Asystowanie w sporządzaniu list płac.-Asystowanie w sporządzaniu deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego, GUS, PFRON.-Współpraca z innymi działami w zakresie rekrutacji pracowników na wakujace stanowiska (zbieranie zgloszeń o wakatach, zgłaszanie wolnych miejsc pracy do urzędu pracy, redagowanie i zamieszczanie ofert pracy w lokalnych mediach, współuczestnictwo w procesie rekrutacji).

Data publikacji: 2019-02-08

Lokalizacja: Gdynia (pomorskie)

Pracodawca: kontakt przez PUP

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy: Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań

Zakres obowiązków:
-Asystowanie w sporządzaniu umów cywilnoprawnych (umowy o dzieło, umowy zlecenie) dla zleceniobiorców.-Asystowanie w sporządzaniu list płac.-Asystowanie w sporządzaniu deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego, GUS, PFRON.-Współpraca z innymi działami w zakresie rekrutacji pracowników na wakujace stanowiska (zbieranie zgloszeń o wakatach, zgłaszanie wolnych miejsc pracy do urzędu pracy, redagowanie i zamieszczanie ofert pracy w lokalnych mediach, współuczestnictwo w procesie rekrutacji).

Forma zatrudnienia: Nie dotyczy

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 017,4 PLN

Nazwa stanowiska: ASYSTENT DS. KADROWYCH (POWER IV)

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdynia

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdynia

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pracownik do spraw osobowych

Forma zatrudnienia: Inny

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 017,4 PLN

warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 5

Data rozpoczęcia pracy: 04.03.2019

Data zakończenia pracy: 02.08.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Znajomość programu Microsoft Excel

wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_0: znajomość programu Symfonia

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Mile widziana znajomość programu Symfonia. Znajomość angielskiego lub niemieckiego w stopniu dobrym w mowie i piśmie.

Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni

Adres pracodawcy:
Kołłątaja 8, 81-332 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: -

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: pomorskie

Powiat pracodawcy: m. Gdynia

Gmina pracodawcy: Gdynia

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Gdynia

Ulica pracodawcy: Kołłątaja

Numer budynku pracodawcy: 8

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1

Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik do spraw osobowych

Typ oferowanej pracy: (staż z UP)

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 08.02.2019

Data dodania oferty pracy: 08.02.2019

Oferta pracy ważna do: 01.03.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 07.02.2019

Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy

Podobne oferty pracy

KUCHARZ/KUCHARZ ŚNIADANIOWY - od 2 300 PLN

Przygotowywanie posiłków zgodnie ze standardami kuchni, umiejętności pracy na recepturach, dbanie o estetykę potraw, przestrzeganie HCCP, pomoc na zmywaku, dbanie o czystość miejsca pracy. Praca na dwie zmiany 6-14 i 14-22.
INTERHOUSE 21 SP Z O.O. - 2017-06-22 - Kraków (małopolskie)

ASYSTENT DS. STANDARDÓW SKLEPOWYCH - od 2 000 PLN

Zadania: monitorowanie cen produktów przeznaczonych do sprzedaży w celu zapewnienia ich zgodności z cenami w systemie. Przygotowanie i wyeksponowanie towarów zgodnie z dostarczonymi planami oraz dbanie o utrzymanie właściwej ekspozycji produktów, w celu zapewnienia zgodności z obowiązującymi standardami i procedurami.Wymagania: - wykształcenie min. zawodowe,- komunikatywność i zorientowanie na wysoki poziom obsługi klienta,- umiejętność pracy w zespole,- umiejętność analizy danych liczbowych i słownych,- umiejętność planowania i organizacji pracy oraz skuteczność działania,- odpowiedzialność, samodzielność i zaangażowanie w pracę,- dumiejętność obsługi komputera w zakresie MS Word i MS Excel,- mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.Pracodawca oferuje:dynamiczną i interesującą pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku; zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę; szeroki pakiet szkoleń na stanowisku pracy; duże możliwości rozwoju zawodowego (80% kadry kierowniczej w sklepach pochodzi z awansów wewnętrznych); możliwość wzięcia udziału w programach rozwojowych na inne stanowiska pracy; elastyczne godziny pracy (możliwość pracy w weekendy); zniżkę 10% na każdorazowe zakupy w Tesco dla pracowników z rocznym stażem pracy w ramach Programu Klientowskiego Clubcard oraz 20% zniżki na posiłki w sieci Bistro; dodatkowe świadczenia (bony świąteczne do wysokości 700 zł, bony okolicznościowe na rozpoczęcie roku szkolnego, wyprawka na okoliczność urodzenia dziecka, upominki jubileuszowe za staż pracy); osoby niepełnosprawne są mile widzianymi kandydatami.
TESCO (POLSKA) SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-18 - Racibórz (śląskie)

ASYSTENT DS. SPRZEDAŻY - od 2 100 PLN

Realizacja czynności związanych z obsługą zamówienia publicznego. Oferta dostępna w sali C, G. Kontakt kandydatów z pracodawcą - e-mail: natalia.banasiewicz (at) urtica.pl
PGF URTICA Sp. z o.o. - 2017-05-04 - Wrocław (dolnośląskie)

SZWACZ/KA MASZYNOWY/A - od 2 000 PLN

jw.
kontakt przez PUP - 2016-10-31 - Warszawa (mazowieckie)

ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA - od 2 000 PLN

Asystowanie w prowadzeniu gabinetu stomatologicznego
kontakt przez PUP - 2016-12-07 - Lesko (podkarpackie)

KOSMETYCZKA - 997,4 PLN

wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)

ROBOTNIK GOSPODARCZY - od 2 100 PLN

Roboty na drogach, wycinka zakrzaczeń, czyszczenie przepustów, naprawa nawierzchni dród
kontakt przez PUP - 2018-06-06 - Kiwity (warmińsko-mazurskie)

ASYSTENTKA DYREKTORA - 997,4 PLN

Oferta subsydiowana - oferta przeznaczona dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy. STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ GDAŃSKI URZĄD PRACY. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Pruszcz Gdański (pomorskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-02 - Jaworzno (śląskie)

ASYSTENT ZARZĄDU - od 2 500 PLN

wz
kontakt przez PUP - 2017-10-12 - Warszawa (mazowieckie)

ASYSTENT (J. ROSYJSKI) - od 900 PLN

j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Warszawa (mazowieckie)

INŻYNIER ELEKTRONIK - od 3 000 PLN

rysowanie schematów elektrycznych, współpraca z działem konstrukcyjnym i produkcyjnym, współpraca z klientami firmy
SCHWARTE GROUP SP. Z O.O. - 2018-11-30 - Koszalin (zachodniopomorskie)

ASYSTENT BIEGŁEGO REWIDENTA K/M - 3 000 - 5 000 PLN

jw.
Mac Auditor Sp z.o.o. - 2018-06-13 - Warszawa (mazowieckie)

ASYSTENT LEKARZA WETERYNARII - od 1 850 PLN

asystowanie przy zabiegach chirurgicznych, nadzór nad szpitalem dla zwierząt, pomoc w prowadzeniu dokumentacji, strzyżenie psów i kotów
"LEK-VET" GABINET WETERYNARYJNY SARA SKUPIŃSKA - 2016-09-06 - Międzyrzec Podlaski (lubelskie)

ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA - 1 017,4 PLN

w progarmie stażowym
kontakt przez PUP - 2018-10-04 - Goleniów (zachodniopomorskie)

ASYSTENT KSIĘGOWEJ - od 2 100 PLN

Księgowanie dokumentów, rozliczanie klientów, obsługa administracyjna biura, sporządzanie dokumentów.
kontakt przez PUP - 2018-11-29 - Luzino (pomorskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA W PRZEDSZKOLA - do 2 100 PLN

asystent nauczyciela przedszkolapraca na jedną zmianę od 7.00 do 15.00
kontakt przez PUP - 2018-12-13 - Mielec (podkarpackie)

ASYSTENT PROJEKTU - od 2 920 PLN

PROWADZENIE BIURA PROJEKTÓW, ORGANIZACJA I ARCHIWIZACJA DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ, OBSŁUGA ORGANIZACYJNA I TECHNICZNA PROWADZONYCH USŁUG, WSPÓŁPRACA Z WYKONAWCAMI REALIZUJĄCYMI USŁUGI;WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE MIN. ŚREDNIE ZAWODOWE, MILE WIDZIANE WYŻSZE, DOBRA ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI PROGRAMÓW KOMPUTEROWYCH, PRAWO JAZDY KAT. B, MIN. 1 ROK DOŚWIADCZENIA MILE WIDZIANYOFERTA PRACY SKIEROWANA DO OSÓB DO 30 ROKU ŻYCIA ZAREJESTROWANYCH W PUP W II PROFILU POMOCY
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Szczecin (zachodniopomorskie)

OPERATOR URZĄDZEŃ PAKUJĄCYCH - od 2 100 PLN

Workowanie pasz.
PHU AGROVET ANDRZEJ KONOPKA - 2018-05-18 - Śniadowo (podlaskie)

KIEROWCA CIĄGNIKA SIODŁOWEGO - od 1 850 PLN

Kierowanie ciągnikiem siodłowym, zabezpieczanie ciągnika i przewożonego towaruprzed kradzieżą, zniszczeniem, prowadzenie dokumentacji przewożonego towaru oraz dokumentacji cignika, organizowanie miejsca pracy zgodnych z odpowiednimi przepisami. Praca na terenie Europy.
kontakt przez PUP - 2016-07-15 - Kalisz (wielkopolskie)

MASZYNISTA/DRUKARZ OFFSETOWY - od 5 202 PLN

obsługa maszyny do druku, konserwacja i mycie maszyny
ZAKŁAD PRODUKCJI RYNKOWO-EKSPORTOWEJ "TOP-POL" ARTUR TOPOLSKI - 2017-04-24 - Zbrosławice (śląskie)

PIELĘGNIARKA - od 2 500 PLN

Praca w Ośrodku Zdrowia w Zaczerniu.Praca na 1 rok z możliwością przedłużenia .
ALFAMED ANNA KAMIŃSKA I ROBERT NIEMIEC SPÓŁKA PARTNERSKA LEKARZY - 2015-12-21 - Zaczernie (podkarpackie)

ASYSTENT OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ - 20 - 25 PLN

Do głównych zadań opiekuna będzie należało towarzyszenie osobie niepełnosprawnej w wypełnianiu ról społecznych o następującym zarysie: pomoc w robieniu zakupów, pomoc w wypełnianiu formularzy wniosków itp. Towarzyszenie i pomoc w przychodniach medycznych.
kontakt przez OHP - 2016-05-06 - Niepołomice (małopolskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI (DOPOSAŻENIE STANOWISKA PRACY) - od 1 850 PLN

prowadzenie dokumentacji firmy, list płac, wprowadzanie faktur do komputera, prowadzenie spraw bieżacych
kontakt przez PUP - 2016-07-07 - Ropa (małopolskie)

POMOC KSIĘGOWA - od 2 000 PLN

obsługa programów komputerowych
kontakt przez PUP - 2016-08-26 - Swarzędz (wielkopolskie)

SAMODZIELNY INSPEKTOR(NR 0041) - od 2 555 PLN

1. Sprawowanie nadzoru nad działalnością komórek kadrowych w podległych jednostkach organizacyjnych.2. Udział w kontrolach i nadzorach służbowych w zakresie przestrzegania przepisów prawa pracy.3. Wypracowywanie propozycji rozwiązań problemów wynikających ze stosunku pracy zgłaszanych w skargach i pismach z podległych jednostek.4. Sporządzanie opinii z zakresu prawa pracy.5. Realizacja procesu wartościowania stanowisk pracy pracowników wojska.
Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych - 2016-01-07 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENT RODZINY - od 2 500 PLN

Praca z rodziną w celu poprawy ich sytuacji życiowej, w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego, motywowanie.
Ośrodek Pomocy Społecznej w Stroniu Śląskim - 2018-02-12 - Stronie Śląskie (dolnośląskie)

ASYSTENTKA-SEKRETARKA - 13 - 14 PLN

1. Prowadzenie sekretariatu:- Obsługa korespondencji przychodzącej do firmy i wychodzącej – przyjmowanie,ewidencjonowanie, rozdzielanie, wysyłanie korespondencji- Obsługa firmowej poczty elektronicznej,- Redagowanie pism wraz z ich tłumaczeniem, tworzenie prezentacji i zestawień na potrzeby przełożonego,- Drukowanie, kopiowanie, faksowanie i kompletowanie dokumentów,- Archiwizacja dokumentów,- Zbieranie danych, ich analiza, raportowanie.2. Reprezentowanie firmy:- Przyjmowanie interesantów (z zewnątrz i z wewnątrz firmy),- Odbieranie telefonów, przyjmowanie i łączenie rozmów,- Organizacja zebrań, konferencji oraz spotkań służbowych przełożonego,- Serwowanie poczęstunku dla gości firmy, organizacja cateringu.3. Wsparcie przełożonego: - Prowadzenie terminarza spotkań i zadań przełożonego, - Umawianie i organizacja spotkań przełożonego, zebrań i konferencji, - Organizacja wyjazdów służbowych przełożonego (rezerwacja biletów lotniczych, rezerwacja hoteli itp.), - Sporządzanie raportów, zestawień, analiz i protokołów na potrzeby przełożonego, - Przygotowywanie dokumentów i materiałów dla przełożonego. 4. Pozostałe zadania związane z prowadzeniem biura: - Zaopatrywanie biura w materiały biurowe, - Zaopatrywanie biura w artykuły spożywcze (kawa, herbata, woda mineralna), - Dbałość o porządek w biurze i gabinecie przełożonego.Miejsce pracy: Wrocław, pl. StrzegomskiKontakt kandydatów z pracodawcą: praca (at) muzeumwspolczesne.pl1 miesiąc - umowa zlecenia, później umowa o pracędyspozycyjnośc 4 h dziennie w przedziale 8-16 lub 9-17 do ustalenia.sala E, C
Muzeum Współczesne Wrocław - 2017-11-09 - Wrocław (dolnośląskie)

ASYSTENT ADWOKATA - 997,4 PLN

Asystent adwokata
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Dzierżoniów (dolnośląskie)