ASYSTENT DS. IMPORTU - EKSPORTU Katowice oferta pracy MAKAR BAKALIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA

Stanowisko: ASYSTENT DS. IMPORTU - EKSPORTU

Wynagrodzenie: od 2 700 PLN

Zakres obowiązków: - Obsługa klientów zagranicznych. Prowadzenie spraw celno-skarbowych.- Wynagrodzenie: 2700 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas określony, następnie nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:00-16:00. Wymagania: wykształcenie minimum średnie. Doświadczenie nie jest wymagane. Czynne prawo jazdy kat. B. Bardzo dobra znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie. Kontakt e-mail: import (at) makar.pl

Data publikacji: 2018-04-10

Lokalizacja: Katowice (śląskie)

Pracodawca: MAKAR BAKALIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Krakowska 74, 40-391 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
- Obsługa klientów zagranicznych. Prowadzenie spraw celno-skarbowych.- Wynagrodzenie: 2700 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas określony, następnie nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:00-16:00. Wymagania: wykształcenie minimum średnie. Doświadczenie nie jest wymagane. Czynne prawo jazdy kat. B. Bardzo dobra znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie. Kontakt e-mail: import (at) makar.pl

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 700 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie: 2700 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas określony, następnie nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska: ASYSTENT DS. IMPORTU - EKSPORTU

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Katowice

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Katowice

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Katowice

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 700 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 09.04.2018

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat. B

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie minimum średnie. Doświadczenie nie jest wymagane. Czynne prawo jazdy kat. B.

Nazwa pracodawcy:
MAKAR BAKALIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach

Adres pracodawcy:
40-391 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV - Kontakt e-mail: import (at) makar.pl

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, Termin: Kontakt e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: śląskie

Powiat pracodawcy: m. Katowice

Gmina pracodawcy: Katowice

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Katowice

Adres strony pracodawcy: www.makar.pl

Profil działalności pracodawcy:
SPRZEDAŻ HURTOWA NIEWYSPECJALIZOWANA ŻYWNOŚCI, NAPOJÓW I WYROBÓW TYTONIOWYCH.

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 10.04.2018

Data dodania oferty pracy: 09.04.2018

Oferta pracy ważna do: 11.05.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 09.04.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 09.04.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

ASYSTENT/KA MAGAZYNU - od 2 000 PLN

-wystawianie dokumentów systemowych PWZ, RWZ,-drukowanie zamówień,-przygotowywanie towaru do wysyłki,-kontrola wymiarów - współpraca z handlowcami,-praca na programie Symfonia Handel-praca w arkuszu kalkulacyjnym MS Excel
Akrostal Produkcja Sp. z o. o. Sp.k. - 2017-04-21 - Garbatka (wielkopolskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Lipsko (mazowieckie)

ASYSTENTKA PREZESA (3803) - od 2 400 PLN

organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu/ praca w Pakości
CENTRUM RECYKLINGU, TRANSPORTU I GÓRNICTWA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-25 - Pakość (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENT DS. SPRZEDAŻY - od 1 200 PLN

wyjazdy służbowe, utrzymywanie kontaktów z kontrahentami m.in. z Wietnamu, sprzedaż towarów
kontakt przez PUP - 2016-08-17 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

ASYSTENT PRAWNY (PDM) - od 2 500 PLN

-sporządzanie projektów pism procesowych-zastępowanie adwokata w sądach, prokuraturach, -udzielanie porad-utrzymywanie relacji z klientami kancelarii
kontakt przez PUP - 2017-07-17 - Gdynia (pomorskie)

ASYSTENTKA DZIAŁU KADR - do 2 500 PLN

Wykształcenie: min. średnie, spec. administracja, ZZL; staż pracy: 1 rok ; obsługa pakietu MS Office w szczególności Excel; zaangażowanie, samodzielność i dokładność w pracy; zakres obowiązków: administrowanie aktami osobowymi pracowników; przygotowanie umów o pracę, umów cywilnoprawnych itp.; rozliczanie czasu pracy pracowników oraz zleceniobiorców, przyg. danych do naliczania wynagrodzenia; współpraca z biurem rachunkowym, agencjami pracy tymczasowej, agencją ubezpieczeń i komornikami; prowadzenie ewidencji nieobecności; archiwizacja dokumentów; wsparcie działu kadrowo-płacowego; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
DROMA S.C. Z.WŁOSEK, J.WŁOSEK - 2018-03-09 - Gliwice (śląskie)

ASYSTENT BIUROWY - 997,4 PLN

Sporządzanie ofert handlowych; prowadzenie korespondencji; redagowanie strony www; kontakt z klientami.
kontakt przez PUP - 2017-03-16 - Czeladź (śląskie)

ASYSTENT DS. SPRZEDAŻY - od 14 PLN

wspomaganie pracy chińskich przedstawicieli handlowych, podtrzymywanie trwałych relacji z klientami i kontrahentami chińskimi, przygotowanie ofert handlowych, ścisła współpraca i wykonywanie poleceń prezesa
kontakt przez PUP - 2018-03-27 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

ASYSTENT DS. SPRZEDAŻY - od 2 200 PLN

Realizowanie planów sprzedażowych. Pozyskiwanie nowych klientów. Pozyskiwanie nowych kontrahentów chińskich. Składanie zamówień na towar u dostawców chińskich.
kontakt przez PUP - 2017-09-25 - Koszalin (zachodniopomorskie)

ASYSTENTKA DENTYSTYCZNA - od 2 000 PLN

Dokumentowanie leczenia, asystowanie dentyście, dbałość o narzędzia, higienistka
Maciej Wojarski LTD Oddział w Polsce - 2017-12-20 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

ASYSTENT DS. SPRZEDAŻY - od 1 120 PLN

wspomaganie pracy wietnamskich przedstawicieli handlowych, podtrzymywanie trwałych relacji z klientami i kontrahentami z Wietnamu, przygotowywanie ofert handlowych, ścisła współpraca i wykonywanie poleceń Prezesa
kontakt przez PUP - 2018-02-09 - Magdalenka (mazowieckie)

ASYSTENT DS. SPRZEDAŻY - od 15 PLN

wspomaganie pracy indyjskich przedstawicieli handlowych, podtrzymywanie trwałych relacji z klientami i kontrahentami indyjskimi, przygotowanie ofert handlowych, ścisła współpraca i wykonywanie poleceń prezesa
kontakt przez PUP - 2018-07-04 - Jabłonowo (mazowieckie)

ASYSTENT DS. HANDLOWO-TECHNICZNYCH - od 2 500 PLN

praca biurowa, obsługa zapytań handlowych, kontakt telefoniczny, mailowy z dostawcami zagranicznymi, nawiązywanie i opieka nad klientem, sporządzanie ofert
TUBES INTERNATIONAL Sp. z o.o. - 2016-03-29 - Poznań (wielkopolskie)

ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA - 997,4 PLN

zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2018-05-09 - Olkusz (małopolskie)

ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA - 2 100 - 2 800 PLN

Asysta przy lekarzu stomatologu. Praca w godzinach 7:30-20:00
Bożena Kępa NZOZ BLUEMED HEALTHCARE - 2018-07-09 - Brzesko (małopolskie)

KASJER - SPRZEDAWCA - od 1 850 PLN

obsługa kasy fiskalnej, obsługa klienta
FHU MAK-CHEMIA, M. OSIŃSKI I B. PÓŁTORAK- OSIŃSKA SPÓŁKA JAWNA - 2016-06-23 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)

ROZNOSZENIE TOWARU - od 13 PLN

Rozładunek towaru z transportu. Wykonanie zlecenia w trakcie pracy kierowcy.
kontakt przez OHP - 2018-05-14 - Stalowa Wola (podkarpackie)

ASYSTENTKA DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 2 775 PLN

•zapewnienie przepływu oraz zarządzanie dokumentacją księgową; •wystawianie i kontrola faktur, wyjaśnianie rozbieżności z kontrahentami;•monitorowanie należności i zobowiązań firmy;•przygotowywanie umów;•wsparcie księgowych;•sporządzenie zestawień i raportów zgodnie z zapotrzebowaniem Zarządu;•przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do prowadzenia korespondencji z kontrahentami, urzędami etc. w zakresie uzgadniania rozrachunków i innych czynności księgowych.
kontakt przez PUP - 2016-12-21 - Kraków (małopolskie)

ASYSTENT ADMINISTRACYJNY(NR 6890) - od 1 850 PLN

obsługa poczty, przesyłek, obsługa zleceń, rejestracja zleceń
INSTYTUT GENETYKI SĄDOWEJ Jolanta Powierska-Czarny - 2016-09-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENT/KA KIEROWNIKA BUDOWY/KOSZTORYSANTKA - od 2 000 PLN

praca na stanowisku Asystent/ki kierownika/kosztorysant/ki w firmie instalacyjnej-branża instlacje sanitarne
LIMBUD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-03 - Kraków (małopolskie)

ASYSTENT AGENTA CELNEGO - od 4 000 PLN

Koordynacja zleceń przychodzących, samodzielne przygotowanie odprawy celnej w procedurze dopuszczenia do obrotu oraz tranzytu, archiwizacja dokumentacji handlowej, ciągłe poprawianie i ulepszanie procesów prawa celnego.
kontakt przez PUP - 2016-09-13 - Gdynia (pomorskie)

ASYSTENT LABORATORIUM CENTRALNEGO/MŁODSZY ASYSTENT - od 3 100 PLN

Wykonywanie badań diagnostycznych: barwienie i oglądanie preparatów diagnostycznych, posiewy materiału do badań diagnostycznych, badanie w kierunku Borelioz; ocenianie i interpretowanie wyników badań i dobieranie odpowiednich badań do izolacji drobnoustrojów, ich identyfikacja oraz wykonywania antybiogramów; wypisywanie i wydawanie wyników badań; dbanie o aparaturę i sprzęt laboratoryjny; prowadzenie procedur bakteriologicznych i ich aktualizowanie; dbałość o stan zaopatrzenia pracownik w niezbędne odczynniki, sprzęt i urządzenia do sprawnego funkcjonowania pracowni; prawidłowa archiwizacja dokumentacji laboratoryjnej; pobieranie materiału do badań, opłat od pacjenta-prowadzenie kasy fiskalnej. Praca w systemie jednozmianowym w godzinach 07:25 do 15:00 lub dwuzmianowym ( 07:00-19:00 i 19:00-07:00).
Zespół Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu - 2018-03-16 - Bolesławiec (dolnośląskie)

ASYSTENTKA ZARZĄDU - od 1 500 PLN

prowadzenie kalendarza, umawianie spotkań biznesowych, kontakty z interesantami, zbieranie danych, raportowanie, tworzenie pism, prezentacji, tłumaczenia polsko-wietnamskie, redagowanie pism, kontakty z klientami
kontakt przez PUP - 2017-07-20 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

POMOCNIK OPERATORA MASZYN. - od 2 200 PLN

Obsługa i kontrola maszyn.
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Chynów (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC - od 2 000 PLN

Kompleksowa obsługa kadrowo - płacowa pracowników firmy,obsługa umów cywilnoprawnych,prowadzenie rozliczeń z ZUS i US, sporządzanie sprawozdawczości GUS, sporządzanie raportów i sprawozdań (cyklicznych oraz bieżących),wystawianie zaświadczeń pracownikom, wsparcie klienta wewnętrznego w zakresie prawa pracy, podatku dochodowego od osób fizycznych i ubezpieczeń społecznych,
kontakt przez OHP - 2017-05-08 - Suwałki (podlaskie)

ASYSTENT PROJEKTANTA - 1 850 - 2 000 PLN

Projektowanie instalacji sanitarnych: c.o., wentylacji, wody, kanalizacji, gazu, przyłaczy zewnętrznych.
kontakt przez PUP - 2016-10-10 - Częstochowa (śląskie)

ASYSTENT DS. AKREDYTYWY - od 3 400 PLN

Obsługa dokumentów związanych z akredytywą, wprowadzanie danych, tworzenie dokumentacji, weryfikacja realizacji czynności pod względem zgodności z wytycznymi, prowadzenie korespondencji z bankami i instytucjami pośredniczącymi, ocena procesów pod kątem ryzyka. Zgłoszenia telefoniczne do pracodawcy.
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Łódź (łódzkie)

ASYSTENT PROJEKTANT - do 3 125 PLN

Wykonywanie projektów, praca w programie : Soficad, Auto Cad, SketchUp, Revit
Europrojekt Gdańsk S.A. - 2016-09-29 - Gdańsk (pomorskie)