ASYSTENT DS. IMPORTU - EKSPORTU Katowice oferta pracy MAKAR BAKALIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Stanowisko: ASYSTENT DS. IMPORTU - EKSPORTU
Wynagrodzenie: od 2 700 PLN
Zakres obowiązków: - Obsługa klientów zagranicznych. Prowadzenie spraw celno-skarbowych.- Wynagrodzenie: 2700 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas określony, następnie nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:00-16:00. Wymagania: wykształcenie minimum średnie. Doświadczenie nie jest wymagane. Czynne prawo jazdy kat. B. Bardzo dobra znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie. Kontakt e-mail: import (at) makar.pl
Data publikacji: 2018-04-10
Lokalizacja: Katowice (śląskie)
Pracodawca: MAKAR BAKALIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Krakowska 74, 40-391 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Obsługa klientów zagranicznych. Prowadzenie spraw celno-skarbowych.- Wynagrodzenie: 2700 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas określony, następnie nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:00-16:00. Wymagania: wykształcenie minimum średnie. Doświadczenie nie jest wymagane. Czynne prawo jazdy kat. B. Bardzo dobra znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie. Kontakt e-mail: import (at) makar.pl
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 700 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie: 2700 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas określony, następnie nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: ASYSTENT DS. IMPORTU - EKSPORTU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Katowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Katowice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Katowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 09.04.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat. B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie minimum średnie. Doświadczenie nie jest wymagane. Czynne prawo jazdy kat. B.
Nazwa pracodawcy:
MAKAR BAKALIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Adres pracodawcy:
40-391 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV - Kontakt e-mail: import (at) makar.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, Termin: Kontakt e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Katowice
Gmina pracodawcy: Katowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Katowice
Adres strony pracodawcy: www.makar.pl
Profil działalności pracodawcy:
SPRZEDAŻ HURTOWA NIEWYSPECJALIZOWANA ŻYWNOŚCI, NAPOJÓW I WYROBÓW TYTONIOWYCH.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 10.04.2018
Data dodania oferty pracy: 09.04.2018
Oferta pracy ważna do: 11.05.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 09.04.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 09.04.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
-wystawianie dokumentów systemowych PWZ, RWZ,-drukowanie zamówień,-przygotowywanie towaru do wysyłki,-kontrola wymiarów - współpraca z handlowcami,-praca na programie Symfonia Handel-praca w arkuszu kalkulacyjnym MS Excel
Akrostal Produkcja Sp. z o. o. Sp.k. - 2017-04-21 - Garbatka (wielkopolskie)
Zgodnie ze stanowiskiem pracy.
Anita Ewa Fede - Chreścionko - Firma Handlowo-Usługowa PATI - 2016-06-08 - Rypin (kujawsko-pomorskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Lipsko (mazowieckie)
organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu/ praca w Pakości
CENTRUM RECYKLINGU, TRANSPORTU I GÓRNICTWA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-25 - Pakość (kujawsko-pomorskie)
wyjazdy służbowe, utrzymywanie kontaktów z kontrahentami m.in. z Wietnamu, sprzedaż towarów
kontakt przez PUP - 2016-08-17 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
-sporządzanie projektów pism procesowych-zastępowanie adwokata w sądach, prokuraturach, -udzielanie porad-utrzymywanie relacji z klientami kancelarii
kontakt przez PUP - 2017-07-17 - Gdynia (pomorskie)
Wykształcenie: min. średnie, spec. administracja, ZZL; staż pracy: 1 rok ; obsługa pakietu MS Office w szczególności Excel; zaangażowanie, samodzielność i dokładność w pracy; zakres obowiązków: administrowanie aktami osobowymi pracowników; przygotowanie umów o pracę, umów cywilnoprawnych itp.; rozliczanie czasu pracy pracowników oraz zleceniobiorców, przyg. danych do naliczania wynagrodzenia; współpraca z biurem rachunkowym, agencjami pracy tymczasowej, agencją ubezpieczeń i komornikami; prowadzenie ewidencji nieobecności; archiwizacja dokumentów; wsparcie działu kadrowo-płacowego; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
DROMA S.C. Z.WŁOSEK, J.WŁOSEK - 2018-03-09 - Gliwice (śląskie)
Sporządzanie ofert handlowych; prowadzenie korespondencji; redagowanie strony www; kontakt z klientami.
kontakt przez PUP - 2017-03-16 - Czeladź (śląskie)
wspomaganie pracy chińskich przedstawicieli handlowych, podtrzymywanie trwałych relacji z klientami i kontrahentami chińskimi, przygotowanie ofert handlowych, ścisła współpraca i wykonywanie poleceń prezesa
kontakt przez PUP - 2018-03-27 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Realizowanie planów sprzedażowych. Pozyskiwanie nowych klientów. Pozyskiwanie nowych kontrahentów chińskich. Składanie zamówień na towar u dostawców chińskich.
kontakt przez PUP - 2017-09-25 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Dokumentowanie leczenia, asystowanie dentyście, dbałość o narzędzia, higienistka
Maciej Wojarski LTD Oddział w Polsce - 2017-12-20 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
wspomaganie pracy wietnamskich przedstawicieli handlowych, podtrzymywanie trwałych relacji z klientami i kontrahentami z Wietnamu, przygotowywanie ofert handlowych, ścisła współpraca i wykonywanie poleceń Prezesa
kontakt przez PUP - 2018-02-09 - Magdalenka (mazowieckie)
wspomaganie pracy indyjskich przedstawicieli handlowych, podtrzymywanie trwałych relacji z klientami i kontrahentami indyjskimi, przygotowanie ofert handlowych, ścisła współpraca i wykonywanie poleceń prezesa
kontakt przez PUP - 2018-07-04 - Jabłonowo (mazowieckie)
praca biurowa, obsługa zapytań handlowych, kontakt telefoniczny, mailowy z dostawcami zagranicznymi, nawiązywanie i opieka nad klientem, sporządzanie ofert
TUBES INTERNATIONAL Sp. z o.o. - 2016-03-29 - Poznań (wielkopolskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2018-05-09 - Olkusz (małopolskie)
Asysta przy lekarzu stomatologu. Praca w godzinach 7:30-20:00
Bożena Kępa NZOZ BLUEMED HEALTHCARE - 2018-07-09 - Brzesko (małopolskie)
obsługa kasy fiskalnej, obsługa klienta
FHU MAK-CHEMIA, M. OSIŃSKI I B. PÓŁTORAK- OSIŃSKA SPÓŁKA JAWNA - 2016-06-23 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Rozładunek towaru z transportu. Wykonanie zlecenia w trakcie pracy kierowcy.
kontakt przez OHP - 2018-05-14 - Stalowa Wola (podkarpackie)
•zapewnienie przepływu oraz zarządzanie dokumentacją księgową; •wystawianie i kontrola faktur, wyjaśnianie rozbieżności z kontrahentami;•monitorowanie należności i zobowiązań firmy;•przygotowywanie umów;•wsparcie księgowych;•sporządzenie zestawień i raportów zgodnie z zapotrzebowaniem Zarządu;•przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do prowadzenia korespondencji z kontrahentami, urzędami etc. w zakresie uzgadniania rozrachunków i innych czynności księgowych.
kontakt przez PUP - 2016-12-21 - Kraków (małopolskie)
obsługa poczty, przesyłek, obsługa zleceń, rejestracja zleceń
INSTYTUT GENETYKI SĄDOWEJ Jolanta Powierska-Czarny - 2016-09-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
praca na stanowisku Asystent/ki kierownika/kosztorysant/ki w firmie instalacyjnej-branża instlacje sanitarne
LIMBUD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-03 - Kraków (małopolskie)
Koordynacja zleceń przychodzących, samodzielne przygotowanie odprawy celnej w procedurze dopuszczenia do obrotu oraz tranzytu, archiwizacja dokumentacji handlowej, ciągłe poprawianie i ulepszanie procesów prawa celnego.
kontakt przez PUP - 2016-09-13 - Gdynia (pomorskie)
Wykonywanie badań diagnostycznych: barwienie i oglądanie preparatów diagnostycznych, posiewy materiału do badań diagnostycznych, badanie w kierunku Borelioz; ocenianie i interpretowanie wyników badań i dobieranie odpowiednich badań do izolacji drobnoustrojów, ich identyfikacja oraz wykonywania antybiogramów; wypisywanie i wydawanie wyników badań; dbanie o aparaturę i sprzęt laboratoryjny; prowadzenie procedur bakteriologicznych i ich aktualizowanie; dbałość o stan zaopatrzenia pracownik w niezbędne odczynniki, sprzęt i urządzenia do sprawnego funkcjonowania pracowni; prawidłowa archiwizacja dokumentacji laboratoryjnej; pobieranie materiału do badań, opłat od pacjenta-prowadzenie kasy fiskalnej. Praca w systemie jednozmianowym w godzinach 07:25 do 15:00 lub dwuzmianowym ( 07:00-19:00 i 19:00-07:00).
Zespół Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu - 2018-03-16 - Bolesławiec (dolnośląskie)
prowadzenie kalendarza, umawianie spotkań biznesowych, kontakty z interesantami, zbieranie danych, raportowanie, tworzenie pism, prezentacji, tłumaczenia polsko-wietnamskie, redagowanie pism, kontakty z klientami
kontakt przez PUP - 2017-07-20 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Obsługa i kontrola maszyn.
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Chynów (mazowieckie)
Kompleksowa obsługa kadrowo - płacowa pracowników firmy,obsługa umów cywilnoprawnych,prowadzenie rozliczeń z ZUS i US, sporządzanie sprawozdawczości GUS, sporządzanie raportów i sprawozdań (cyklicznych oraz bieżących),wystawianie zaświadczeń pracownikom, wsparcie klienta wewnętrznego w zakresie prawa pracy, podatku dochodowego od osób fizycznych i ubezpieczeń społecznych,
kontakt przez OHP - 2017-05-08 - Suwałki (podlaskie)
Projektowanie instalacji sanitarnych: c.o., wentylacji, wody, kanalizacji, gazu, przyłaczy zewnętrznych.
kontakt przez PUP - 2016-10-10 - Częstochowa (śląskie)
....
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Koło (wielkopolskie)
Obsługa dokumentów związanych z akredytywą, wprowadzanie danych, tworzenie dokumentacji, weryfikacja realizacji czynności pod względem zgodności z wytycznymi, prowadzenie korespondencji z bankami i instytucjami pośredniczącymi, ocena procesów pod kątem ryzyka. Zgłoszenia telefoniczne do pracodawcy.
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Łódź (łódzkie)
Wykonywanie projektów, praca w programie : Soficad, Auto Cad, SketchUp, Revit
Europrojekt Gdańsk S.A. - 2016-09-29 - Gdańsk (pomorskie)