ASYSTENT DS. EKSPORTU/LOGISTYK Bielsko-Biała oferta pracy WIEDZA - ANDRZEJ NOWOTARSKI, JAN MĘDRZAK, MAREK ADAMCZYK, JACEK KAMIŃSKI S.c.
Stanowisko: ASYSTENT DS. EKSPORTU/LOGISTYK
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: Organizacja transportu drogowego, morskiego i lotniczego, przygotowywanie dokumentów handlowych, przygotowywanie i wysyłanie próbek handlowych, etykiet eksportowych, nadzór nad firmami kurierskimi, współpraca z innymi działami firmy.Praca jednozmianowa w godz. 8.00-16.00, w Bielsku-Białej.
Data publikacji: 2019-06-05
Lokalizacja: Bielsko-Biała (śląskie)
Pracodawca: WIEDZA - ANDRZEJ NOWOTARSKI, JAN MĘDRZAK, MAREK ADAMCZYK, JACEK KAMIŃSKI S.c.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Żywiecka 13, 43-300 Bielsko-Biała, powiat: m. Bielsko-Biała, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Organizacja transportu drogowego, morskiego i lotniczego, przygotowywanie dokumentów handlowych, przygotowywanie i wysyłanie próbek handlowych, etykiet eksportowych, nadzór nad firmami kurierskimi, współpraca z innymi działami firmy.Praca jednozmianowa w godz. 8.00-16.00, w Bielsku-Białej.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: ASYSTENT DS. EKSPORTU/LOGISTYK
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bielsko-Biała
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bielsko-Biała
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bielsko-Biała
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik działu logistyki
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 14.06.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kategorii B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Znajomość programu Microsoft Excel
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie średnie, kierunek dowolny. Konieczna znajomość obsługi komputera (szczególnie programu EXCEL) oraz prawo jazdy kat. B. Wymagana komunikatywna znajomość jęz. angielskiego. Mile widziane osoby niepełnosprawne.
Nazwa pracodawcy:
WIEDZA - ANDRZEJ NOWOTARSKI, JAN MĘDRZAK, MAREK ADAMCZYK, JACEK KAMIŃSKI S.c.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bielsku-Białej
Adres pracodawcy:
Żywiecka 13, 43-300 Bielsko-Biała, powiat: m. Bielsko-Biała, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Kontakt telefoniczny lub mailowy.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Bielsko-Biała
Gmina pracodawcy: Bielsko-Biała
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bielsko-Biała
Ulica pracodawcy: Żywiecka
Numer budynku pracodawcy: 13
Profil działalności pracodawcy: Działalność agencji pracy tymczasowej
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bielsku-Białej
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik działu logistyki
Data dodania oferty pracy: 05.06.2019
Oferta pracy ważna do: 30.06.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 05.06.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 05.06.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?fca76ad38844733535ebb723de703810
Podobne oferty pracy
1. Zapoznanie się ze strukturą organizacyjną PARP oraz przedmiotem jej działalności.2. Udział w bieżących pracach Departamentu odpowiadającego m.in. za realizację zadań publicznych w zakresie wspierania działalności badawczo-rozwojowej.3. Wprowadzanie danych do systemów informatycznych przewidzianych do obsługi działań.4. Archiwizacja dokumentacji.5. Pozyskanie wiedzy na temat instrumentów wsparcia przedsiębiorców w zakresie działalności B+R.
POLSKA AGENCJA ROZWOJU PRZEDSIĘBIORCZOŚCI - 2016-01-28 - Warszawa (mazowieckie)
- wykonywanie samodzielnych czynności administracyjnych związanych z prowadzeniem i nadzorowaniem postępowań przygotowawczych oraz z przygotowaniem decyzji kończących te postępowania,- uprawniony jest do: przesłuchania świadka, zatrzymania rzeczy i przeszukiwania, oględzin, eksperymentu
Prokuratura Okręgowa w Olsztynie - 2018-02-22 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
układanie kostki brukowej
Firma "HORTUS" Jakub Madaliński - 2016-07-28 - Jarocin (wielkopolskie)
uczestnictwo w procesie organizacji transportów drogowych
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe "MODEL" Sebastian Mądrzecki - 2017-12-29 - Koszalin (zachodniopomorskie)
sprzedaż bezpośrednia towaru za pomocą programu komputerowego i drukarki fiskalnej, zamawianie towaru, prezentacja towaru na półkach, rozliczanie stanów magazynowych, oznaczanie i cenowanie produktów, układanie towaru na półkach i regałach sklepowych.
kontakt przez PUP - 2019-06-06 - Świedziebnia (kujawsko-pomorskie)
Asystent do spraw księgowości
kontakt przez PUP - 2016-02-03 - Leszno (wielkopolskie)
obsługa w eksporcie partnerów handlowych,prowadzenie bieżącej korespondencji z klientami w j. ang.,utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami,aktywne pozyskiwanie nowych odbiorców,analiza rynku pod kątem cen,biegła znajomość j. angielskiego w mowie i pismie,umiejętność analitycznego myślenia oraz zdolności komunikacujne i negocjacyjne,silna motywacja do działania,wytrwałość i determinacja w dążeniu do celu,bardzo dobra znajomość obsługi komputera
DELTA TRADE Małgorzata i Krzysztof Czaja s.j. - 2016-06-23 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
segregowanie dokumentacji, sprawdzanie dokumentów pod względem formalnym, wprowadzanie operacji do systemu ksiegowego, przygotowywanie korespondencji do wysłania,archiwizoanie dokumentacji
kontakt przez PUP - 2017-06-21 - Słupsk (pomorskie)
Rejestr dokumentów przychodzących i wychodzących. Sprzedaż artykułów pocztowych. Raportowanie pracy.
kontakt przez PUP - 2016-05-25 - Łajski (mazowieckie)
usługi asystenckie są wsparciem, mającym na celu kompensacje trudności w poruszaniu się, komunikowaniu oraz wymianie informacji, których doświadczają osoby z niepełnosprawnością. Praca asystenta może obejmowac pomoc w: przemieszczaniu się w wybrane miejsce, skutecznym komunikowaniu się z otoczeniem, załatwianiu spraw codziennych i urzędowych, korzystaniu z oferty edukacyjnej, kulturalnej, sportowej i turyystycznej, aktywizacji zawodowe,, koryzstaniu z różnych źródeł informacji, w czytaniu, prowadzeniu korespondencji, korzyystaniu z dostępnych na rynku form wsparcia z zakresu rehabilitacji społecznej.Mogą być też świadczone usługi o charakterze higieniczno-pielęgnacyjnym pod warunkiem, że mają charakter wyłącznie usług towarzyszących i wymaga tego udział w życiu społecznym, może też wykonywać czynności medyczne oraz zadań z zakresu rehabilitacyji zdrowotnej.
FUNDACJA "EUDAJMONIA" - 2017-02-17 - Świdnica (dolnośląskie)
Praca na stanowisku asystenta nauczyciela klasy III w wymiarze 23/40 etatu na zastępstwo do końca roku szkolnego z dziećmi o specjalnych potrzebach edukacyjnych.
Zespół Oświatowy w Kotuniu - 2017-09-07 - Kotuń (mazowieckie)
pozyskiwanie nowych klientów, negocjacje cen, sprzedaż towarów, kontakt z klientami, producentami i dostawcami towarów z Indii
kontakt przez PUP - 2016-05-31 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
jw
Universal Express Systems Sp.z o.o. - 2017-05-26 - Warszawa (mazowieckie)
profesjonalna, zgodna ze standardami obsługę Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu.
CCC S.A. - 2018-06-15 - Katowice (śląskie)
- ustalanie spotkań- wysyłanie ofert- obsługa programów biurowych- praca w Zawierciu
MICHNIEWSKI SAFETY TECHNOLOGY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-05 - Zawiercie (śląskie)
wspomaganie pracy wietnamskich przedstawicieli handlowych, podtrzymywanie trwałych relacji z klientami i kontrahentami wietnamskimi, przygotowanie ofert handlowych, ścisła współpraca i wykonywanie poleceń prezesa
kontakt przez PUP - 2018-03-13 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
- Więcej informacji na stronie: https://katowice-zachod.sr.gov.pl w zakładce "Oferty Pracy"- OGŁOSZENIE O KONKURSIE NA STANOWISKO ASYSTENTA SĘDZIEGO W SĄDZIE REJONOWYM KATOWICE-ZACHÓD W KATOWICACH- Sąd Rejonowy Katowice-Zachód w Katowicach z siedzibą w Katowicach 40-078, pl. Wolności 10 ogłasza konkurs na stanowisko: asystenta sędziego w Sądzie Rejonowym Katowice-Zachód w Katowicach. Oznaczenie konkursu: O.Kdr. 1100-1-13/19- Miejsce wykonywania pracy w Katowice pl. Wolności lub Katowice ul. Warszawska.- Wynagrodzenie: 3280 zł brutto miesięcznie (pełny etat)+ wysługa lat po 5 latach pracy. Umowa na czas określony (na zastępstwo). Zatrudnienie - po zakończeniu procedury konkursowej. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.-Praca: 7:30-15:30. Wymagania : Kandydat na stanowisko asystenta sędziego musi odpowiadać wymaganiom określonym w art. 155 § 2 ustawy z dnia 27 lipca 2001 r. Prawo o ustroju sądów powszechnych (tekst jednolity: Dz. U. z 2019 r. poz. 52 ze zm.). Na stanowisku asystenta sędziego może być zatrudniony ten, kto:1. jest obywatelem Rzeczypospolitej Polskiej i korzysta z pełni praw cywilnych i obywatelskich, 2. jest nieskazitelnego charakteru,3. ukończył wyższe studia prawnicze w Polsce i uzyskał tytuł magistra lub zagraniczne uznane w Polsce,4. ukończył 24 lata.
SĄD REJONOWY KATOWICE-ZACHÓD W KATOWICACH - 2019-05-31 - Katowice (śląskie)
Kompleksowe zarządzanie funkcjonowaniem kawiarni, ustalanie grafików pracy, zamawianie towaru, niezbednego do prawidłowego działania punktu, dbanie o jakość oferowanych produktów, zapewnienie profesjonalnej obsługi gości
Michał Osmulski - 2019-02-06 - Zamość (lubelskie)
zakres obowiązków: segregowanie dokumentów pod względem ich rodzaju - wypełnianie formularzy podatkowych i sporządzanie zestawień finansowych na podstawie zapisów księgowych również w języku tureckim - przygotowywanie dowodów księgowych stanowiących podstawę wystawiania dokumentów korygujących - przygotowywanie dokumentów do zapłaty za dostawy i usługi wynikające z zatwierdzonych dowodów księgowych - archiwizowanie dowodów księgowych - pomoc wtłumaczenie faktur i dokumentów księgowych z języka tureckiego.
kontakt przez PUP - 2019-06-07 - Warszawa (mazowieckie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2019-01-31 - Sierpc (mazowieckie)
obsługa sekretariatu szkoły, przygotowywanie i podpisywanie umów z klientami, przyjmowanie wpłat, nadzór nad magazynem zestawów edukacyjnych, obsługa interesantów, przyjmowanie telefonów, obsługa poczty elektronicznej, pomoc w przygotowywaniu materiałów edukacyjnych
Professional English Łukasz Pilarczyk - 2016-09-22 - Zielona Góra (lubuskie)
montaż instalcji elektrycznej, kładzenie kabli, kucie, wykonywanie otworówPraca na terenie Torunia i Gdańska
ELDIO DANIEL PAWŁOWSKI - 2018-05-21 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
przygotowywanie gabinetu i stanowiska pracy lekarza dentysty do wykonywania zabiegów stomatologicznych,przygotowywanie pacjentów do zabiegów stomatologicznych,przygotowywanie materiałów stomatologicznych do wypełnień i wycisków,obsługa rentgena stomatologicznego,prowadzenie dokumentacji związanejz rejestracją pacjentów
kontakt przez PUP - 2019-01-02 - Częstochowa (śląskie)
Analizowanie potzreb Klienta, analizowanie rynku i wyszukiwanie dostępnych alternatyw, wybieranie wariantów, produktów lub usług, przygotowywanie ofert dla Klienta, prezentowanie przygotowanej oferty i doradzanie Klientowi, prowadzenie dokumentacji związanej z ofertami.
kontakt przez PUP - 2017-06-02 - Kraków (małopolskie)
- obowiązki asystentki stomatologicznej.Staż odbywać się będzie w dzielnicy: Szwederowo.
kontakt przez PUP - 2018-01-11 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
sterylizacja narzędzi,pomoc dentyście.kontakt tel. 509 156 237
INDYWIDUALNA PRAKTYKA STOMATOLOGICZNA KATARZYNA ZBOŻEŃ - 2017-06-30 - Kielce (świętokrzyskie)
opracowanie slipów brokerskichwysyłanie pism do klientów i zakładów ubezpieczeńasystowanie brokerowi przy zbieraniu danych do ubezpieczeńprzeprowadzenie rokowań z ubezpieczycielamizakładanie dokumentacji ubezpieczeniowej klientamonitowanie płatności składekStaż odbywać się będzie w Śródmieściu
kontakt przez PUP - 2017-08-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
asystowanie zarządowi
BIOVALLEY SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA - 2019-03-14 - Warszawa (mazowieckie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2019-04-23 - Radom (mazowieckie)
Sprzątanie pomieszczeń oraz wokół obiektów. Praca w Gostyninie i w Płocku.
Spółdzielnia Inwalidów "NOWATOR" w Płocku - 2019-05-24 - Płock (mazowieckie)