ASYSTENT DORADCY PODATKOWEGO Szczecin oferta pracy SCMT Kancelaria Doradztwa Podatkowego Piotr Szajkowski
Stanowisko: ASYSTENT DORADCY PODATKOWEGO
Wynagrodzenie: od 5 000 PLN
Zakres obowiązków: ASYSTENT DORADCY PODATKOWEGOZakres obowiązków:• bieżąca współpraca z doradcą podatkowym, w zakresie prowadzonych przez niego spraw i postępowań,• kontrola dokumentów finansowo-księgowych, • sporządzanie projektów pism urzędowych, • uczestnictwo z spotkaniach doradcy podatkowego z Klientami,• przygotowywanie materiałów do opinii podatkowych, odwołań, skarg i zapytań o interpretację,• kontakt z klientem.Wymagania:• wykształcenie prawne lub ekonomiczne (lub w trakcie studiów), znajomość MS Office znajomość j. angielskiego na poziomie komunikatywnym, kreatywność, zaangażowanie w wykonywanie zadania, umiejętność pracy pod presją czasu, miła aparycja.Mile widziane:• Znajomość języka angielskiego lub niemieckiego w stopniu co najmniej komunikatywnym,Zapewniamy: stabilne warunki zatrudnienia umowa o pracę, atrakcyjne wynagrodzenie, wsparcie merytoryczne osób z doświadczeniem (chętnie podzielimy się wiedzą), elastyczny system czasu pracy (8 godzinny wymiar pracy w godzinach 7-16), rozwój zawodowy pod kierunkiem doświadczonych doradców podatkowych, możliwość poznania charakteru pracy doradcy podatkowych
Data publikacji: 2021-05-31
Lokalizacja: Szczecin (zachodniopomorskie)
Pracodawca: SCMT Kancelaria Doradztwa Podatkowego Piotr Szajkowski
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:MAŁOPOLSKA 43, 70-515 Szczecin, powiat: m. Szczecin, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
ASYSTENT DORADCY PODATKOWEGOZakres obowiązków:• bieżąca współpraca z doradcą podatkowym, w zakresie prowadzonych przez niego spraw i postępowań,• kontrola dokumentów finansowo-księgowych, • sporządzanie projektów pism urzędowych, • uczestnictwo z spotkaniach doradcy podatkowego z Klientami,• przygotowywanie materiałów do opinii podatkowych, odwołań, skarg i zapytań o interpretację,• kontakt z klientem.Wymagania:• wykształcenie prawne lub ekonomiczne (lub w trakcie studiów), znajomość MS Office znajomość j. angielskiego na poziomie komunikatywnym, kreatywność, zaangażowanie w wykonywanie zadania, umiejętność pracy pod presją czasu, miła aparycja.Mile widziane:• Znajomość języka angielskiego lub niemieckiego w stopniu co najmniej komunikatywnym,Zapewniamy: stabilne warunki zatrudnienia umowa o pracę, atrakcyjne wynagrodzenie, wsparcie merytoryczne osób z doświadczeniem (chętnie podzielimy się wiedzą), elastyczny system czasu pracy (8 godzinny wymiar pracy w godzinach 7-16), rozwój zawodowy pod kierunkiem doświadczonych doradców podatkowych, możliwość poznania charakteru pracy doradcy podatkowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|11
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: BRUTTO
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Prowizyjny
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|6
Nazwa stanowiska: ASYSTENT DORADCY PODATKOWEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Szczecin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 32
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Szczecin
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 3262
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Szczecin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: asystent do spraw księgowości
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 5 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
ZNAJOMOŚĆ MIĘDZYNARODOWYCH ZASAD RACHUNKOWOŚCI ORAZ ZNAJOMOŚĆ PRZEPISÓW PODATKOWYCH
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: ZNAJOMOŚĆ PRZEPISÓW PODATKOWO-KSIĘGOWYCH
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
Nazwa pracodawcy:
SCMT Kancelaria Doradztwa Podatkowego Piotr Szajkowski
danePracodawcy_nip: 9291083135
danePracodawcy_regon: 970295398
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie
Adres pracodawcy:
MAŁOPOLSKA 43, 70-515 Szczecin, powiat: m. Szczecin, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV NA E-MAIL LUB POCZTĄ
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 32
Powiat pracodawcy: m. Szczecin
danePracodawcy_kodPowiatu: 3262
Gmina pracodawcy: Szczecin
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Szczecin
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0977976
Ulica pracodawcy: MAŁOPOLSKA
Numer budynku pracodawcy: 43
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|431101
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 31.05.2021
Oferta pracy ważna do: 30.06.2021
Data udostępnienia oferty pracy: 31.05.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 31.05.2021
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?1097711532d5a2f1e7723c79689330b8
Podobne oferty pracy
asystent nauczyciela
kontakt przez PUP - 2019-02-07 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
POMOC W OPRACOWYWANIU MATERIAŁÓW NIEZBĘDNYCH DO PROWADZENIA ZADAŃ KONTRAKTOWYCH, PRZYGOTOWYWANIE RAPORTÓW, PISM, SPRAWOZDAŃ DLA INŻYNIERA KONTRAKTU, PROTOKOŁOWANIE NARAD KOORDYNACYJNYCH I BUDOWY, MONITOROWANIE BIEŻĄCYCH SPRAW INŻYNIERA KONTRAKTU, ARCHIWIZACJA DOKUMENTACJI, MONITOROWANIE KOSZTÓW REALIZOWANYCH PRZEZ BIURO NADZORU BUDOWY, KOORDYNACJA PRACY ZESPOŁU NADZORU INWESTORSKIEGO
kontakt przez PUP - 2021-04-27 - Stary Ujazd (opolskie)
- kompleksowa obsługa biura, skanowanie i kserowanie dokumentów, złożenie wniosków w imieniu pracodawcy do PUP oraz do Urzędu Cudzoziemców, korespondencja mailowa oraz pocztowa, prowadzenie podstawowych teczek biurowych- obsługa konta firmowego, kontakt z pracownikami banku- wspomaganie pracy księgowej oraz działu kadr i płac w zakresie zatrudniania cudzoziemcówUmowa o pracę na czas określony: 20.05.2021 do 19.05.2024.
kontakt przez PUP - 2021-04-15 - Łódź (łódzkie)
przygotowanie dokumentacji do archiwum
kontakt przez PUP - 2016-09-28 - Żuromin (mazowieckie)
według stanowiskaMiejsce wykonywania stażu: Storteboom Hamrol Sp. z o .o. w Kotowie
kontakt przez PUP - 2019-08-13 - Kotowo (wielkopolskie)
Koordynowanie i zarządzanie kwestii produkcyjnych, nadzór nad poprawnością i funkcjonowaniem systemu jakościowego na wydziale, nadzór nad dokumentacją jakościową i narzędziami pracy, nadzór nad pracą zespołu ze strony technologicznej i BHP,wprowadzenie TPM na liniach produkcyjnych oraz szkolenie pracowników, identyfikowanie, analizowanie, rozwiązywanie bieżących problemów produkcyjnych, przyczynianie się do realizacji celów i zadań firmy poprzez dbałość o jakość i bezpieczeństwo produktów.
NESTLE POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-09-28 - Kalisz (wielkopolskie)
analizowanie rentowności według produktów, kanałów dystrybucji, klientów itp.wykonywanie kalkulacji dotyczących oceny rentowności planowanych projektów i inwestycjiwykonywanie kalkulacji na potrzeby działu księgowości: wyliczenia rezerw i odpisów aktualizacyjnychsporządzanie analiz i raportów na wewnętrzne potrzeby firmy: dla kierownictwa lub dla innych działów
ATS Logistics Sp.z o.o. - 2018-04-24 - Borek Wielkopolski (wielkopolskie)
odpowiedzialność za współpracę między Prezesem, a klientami i kontrahentami firmy, redagowanie tekstów reklamowych i informacyjnych w języku hindi, odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży
kontakt przez PUP - 2017-12-07 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Wykonywanie projektów instalacji sanitarnych (wod-kan, gazowych, grzewczych, wentylacyjnych, klimatyzacyjnych).
Maciej Saczuk Whitemoose - 2020-10-26 - Warszawa (mazowieckie)
kontrola dokumentacji księgowej, zestawienie obrotów, obsługa płatnika, obliczanie podatków
kontakt przez PUP - 2019-09-05 - Żychlin (łódzkie)
Asystent do spraw księgowości
kontakt przez PUP - 2021-04-06 - Kartuzy (pomorskie)
przyjmowanie korespondencji oraz przesyłek, ewidencjonowanie korespondencji, organizowanie obiegu dokumentów, wysyłanie korespondencji
kontakt przez PUP - 2019-03-20 - Józefów (mazowieckie)
Mile widziane doświadczenie zawodowe
Laboratorium Inżynierii Dentystycznej CAD/CAM Yellow - Med Gabriela Kamińska; STOMA-DENTAL, Wspólnik S.C. Yellow-Med - 2016-04-13 - Rybnik (śląskie)
Pomoc przy bieżącej obsłudze Klientów Firmy,pomoc przy redagowaniu ofert handlowych i reklamowych,obsługa internetowych portali ogłoszeniowych,aktywna współpraca i dzielenie się wiedzą ze sprzedawcami w Firmie
Ketral Construction Parts and Equipment - Bartłomiej Łopata - 2017-06-06 - Rzeniszów (śląskie)
Samodzielny kucharz
Firma Handlowo-Usługowa "Iskierka" Iwona Ławruk, Rock & Roll Cafe & Pizza Iwona i Dariusz Ławruk s.c. - 2021-06-01 - Mielec (podkarpackie)
Prowadzenie kalendarza prezesa zarządu, organizowanie podróży służbowych, udział w przygotowaniu ofert handlowych, prowadzenie negocjacji, kontakt z kontrahentami oraz klientami w języku chińskim, zarządzanie dokumentami finansowymi w języku chińskim
YE 2013 Spółka z o.o. - 2016-06-22 - Jaworzno (śląskie)
-Prace dociepleniowe głównie na terenie gm. Tczew,-Wynagrodzenie do uzgodnienia w zależności od umiejętności,-Osoby zainteresowane proszone są o kontakt telefoniczny pod nr tel. 516-295-032 w godz. 7.00 - 17.00.
Firma Remontowo-budowlana KARDEX Karol Wolszleger - 2017-11-09 - Tczew (pomorskie)
prowadzenie dokumentacji szkolnej (umowy, bazy danych, tabele zbiorcze, tworzenie ofert), obsługa klienta (przyjmowanie wpłat, dokonywanie płatności, wystawianie faktur/rachunków, kontakt telefoniczny i osobisty z klientami szkoły), przedstawianie ofert szkoły
Justyna Szatkowska CENTRUM JĘZYKOWE TOP ENGLISH - 2017-08-18 - Głuszyca (dolnośląskie)
pomoc w sprawowaniu opieki nad dziećmi w grupie przedszkolnej, pomoc w organizowaniu zajęć
kontakt przez PUP - 2016-08-12 - Wrzesiny (lubuskie)
według wniosku
kontakt przez PUP - 2017-03-08 - Świdnica (dolnośląskie)
Wsparcie Kierownika działu marketingu i sprzedaży w nadzorowaniu działalność działu zajmującego się sprzedażą i marketingiem. Pomoc przy opracowaniu, wdrażaniu i kontrolowanie działań marketingowych oraz kierowaniu sprzedażą produktów czy usług wytwarzanych przez zatrudniającą go firmę.
kontakt przez PUP - 2021-03-01 - Ożarów Mazowiecki (mazowieckie)
Prace biurowe, rozkładanie i ekspozycja towaru
Itum Owoce Sp. z o.o. - 2015-11-23 - Żywiec (śląskie)
zapoznanie sie z oprogramowaniem używanym w agencji celnej,skanowanie i przesyłanie dokumentów do tłumaczy,przyjmowanie klientów w zakresie sprawdzonych pojazdów z zagranicy,segregowanie dokumentów w zalezności od potrzeb,sporządzanie deklaracji,przygotowanie ogłoszeń celnych eksportowych,reprezentacja firmy w urzędach
kontakt przez PUP - 2017-05-25 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
ZAPOZNANIE SIĘ Z WŁAŚCIWĄ EKSPLOATACJĄ OBRABIARKI. NAUKA: CZYTANIA RYSUNKU TECHNICZNEGO, OBRÓBKI ELEMENTÓW NA OBRABIARKACH, POMIARU ELEMENTÓW OBRABIANYCH ZA POMOCĄ PRZYRZĄDÓW KONTROLNO-POMIAROWYCH.
kontakt przez PUP - 2017-01-21 - Sompolno (wielkopolskie)
Opieka nad dziećmi, pomoc przy organizacji zajęć, wycieczek, spotkań z rodzicami. Praca w godz. 7.30-15.30
kontakt przez PUP - 2019-09-24 - Świniarsko (małopolskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2019-02-26 - Deszczno (lubuskie)
staż - uczestniczenie w zajęciach edukacyjnych prowadzonych przez nauczyciela oraz pomoc w ich organizacji, udział w przygotowaniu pomocy dydaktycznych wykorzystywanych na zajęciach edukacyjnych, spełnianie czynnośći opiekuńczo-obsługowych w stosunku do dzieci mniej sprawnych ruchowo ( pomoc w zakresie higieny osobistej ,żywienia, ubierania), uczestniczenie w organizowanych przez przedszkole formach aktywności ruchowej ( spacery, wycieczki, zabawy na świeżym powietrzu na przedszkolnym placu zabaw), utrzymanie czystości w powierzonych pomieszczeniach, wykonywanie innych czynnośći przydzielonych przez dyrektora placówki wynikających z organizacji pracy przedszkola,Na w/w stanowisku wymagane jest badanie do celów sanitarno-epidemilologicznych
kontakt przez PUP - 2018-08-09 - Dębnica (wielkopolskie)
Przygotowywanie dokumentacji transportowej do procesów związanych z realizacją zleceń (pakowanie, załadunek, wysyłka), współpraca z klientami i dostawcami w zakresie transportu, planowanie i koordynowanie dostaw produktów do klientów zgodnie z zamówieniami, wycena transportu do ofert dla klienta. Nadzór nad taborem firmowych busów w zakresie przeglądów, napraw, serwisu. nadzór nad urzadzeniami podlegającymi pod UDT. Praktyczna znajomość zagadnień transportowych.
kontakt przez OHP - 2019-01-10 - Rychtal (wielkopolskie)
pomoc w prowadzeniu zajęć, pomoc w samoobsłudze i czynnościach higienicznych
kontakt przez PUP - 2016-08-23 - Wolbrom (małopolskie)
Zdejmowanie gotowych wyrobów z form, podstawianie form operatorom maszyn. Zatapianie form w roztworach, następnie odwieszanie ich do pieca. Mile widziana znajomość języka angielskiego, dobra organizacja pracy, sprawność fizyczna, punktualność, słowność, chęci do pracy. Pracodawca jest również zainteresowany zatrudnieniem osób posiadających orzeczony stopień niepełnosprawności. Pracodawca na początek oferuje zatrudnienie na podstawie umowy zlecenia, a w dalszej kolejności umowy o pracę. Praca w pełnym wynmiarze czasu pracy.
"Latexa International" Sp. z o.o. - 2016-04-28 - Koleczkowo (pomorskie)