ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI Zeńbok oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: -Bieżąca pomoc w dziale księgowości i wsparcie pracowników (obywatelski Polski i Ukrainy), pomoc w prowadzeniu dokumentacji kadrowej, przygotowywanie danych dotyczących zamknięcia miesiąca, opieka nad obiegiem i archiwizacja dokumentów, segregowanie dokumentów, przygotowywanie dokumentów do zapłaty za dostawy i usługi, kompletowanie dowodów księgowych.
Data publikacji: 2019-07-10
Lokalizacja: Zeńbok (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Zeńbok, powiat: ciechanowski, woj: mazowieckieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-Bieżąca pomoc w dziale księgowości i wsparcie pracowników (obywatelski Polski i Ukrainy), pomoc w prowadzeniu dokumentacji kadrowej, przygotowywanie danych dotyczących zamknięcia miesiąca, opieka nad obiegiem i archiwizacja dokumentów, segregowanie dokumentów, przygotowywanie dokumentów do zapłaty za dostawy i usługi, kompletowanie dowodów księgowych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zeńbok
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: ciechanowski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: asystent do spraw księgowości
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
ukraiński, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Inne] : - Bardzo dobra organizacja pracy własnej, mile widziana znajomość pakietu MS Office, skrupulatność, dokładność, terminowość.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 6
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Ciechanowie
Adres pracodawcy:
Sygietyńskiego 11, 06-410 Ciechanów, powiat: ciechanowski, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: ciechanowski
Gmina pracodawcy: Ciechanów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Ciechanów
Ulica pracodawcy: Sygietyńskiego
Numer budynku pracodawcy: 11
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Ciechanowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Data dodania oferty pracy: 11.07.2019
Oferta pracy ważna do: 24.07.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 11.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 10.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?020e3b6cdafd622f8133b53da6ddb883
Podobne oferty pracy
składanie, spawanie elementów maszyn i konstrukcji na podstawie dokumentacji technicznej
Huzap Sp. z o. o. - 2016-05-17 - Bytom (śląskie)
Młodszy koordynator ds. szkoleń specjalizacyjnych
kontakt przez PUP - 2016-12-22 - Kraków (małopolskie)
Bieżąca obsługa administracyjna działu sprzedaży, prowadzenie kalendarza spotkań działu sprzedaży, kontakt posprzeażowy z klientem, bieżący kontakt z kluczowymi klientami, przygotowywanie dokumentacji sprzedażowej.
kontakt przez PUP - 2015-12-21 - Gdańsk (pomorskie)
pozyskiwanie nowych klientów, negocjacje cen, sprzedaż towarów, kontakt z klientami i chińskojęzycznymi producentami i dostawcami towarów
kontakt przez PUP - 2017-06-21 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Czynności opiekuńczo- wychowawcze
kontakt przez PUP - 2018-09-06 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
prace administracyjno-biurowe
kontakt przez PUP - 2018-09-21 - Zgierz (łódzkie)
nadzór nad wdrożonym systemem zarządzania, tworzenie i prowadzenie dokumentacji jakościowej, statystyczna analiza zdolności procesów, opracowywanie reklamacji, raportów
FINE ALTECH Mława sp. z o.o. - 2017-05-16 - Mława (mazowieckie)
przygotowywanie gabinetu i stanowiska pracy lekarza do wykonywania zabiegów stomatologicznych,przygotowywanie materiałów stomatologicznych do wypełnień i wycisków,obsługa rentgena stomatologicznego,prowadzenie dokumentacji związanej z rejestaracją pacjentów
kontakt przez PUP - 2018-11-13 - Częstochowa (śląskie)
wymiana podzespołów, olejów silnikowych i przekładniowych, płynów chłodniczych hamulcowych, wymiana filtrów, geometria kół, wymiana opon.
kontakt przez PUP - 2018-06-27 - Chybie (śląskie)
Profesjonalna obsługa gości w restauracji i w dziale konferencyjno-bankietowym, przygotowywanie sal do konferencji i bankietów, współpraca z kuchnią, dbanie o dobry wizerunek restauracji, praca podczas bankietów i innych imprez obsługiwanych przez restaurację.Praca w systemie 12-godzinnym (6-18, 18-6).
KANCELARIA PRAWNA I PODATKOWA "KONSULTANT", CITY CENTER BOGDAN SUMIŃSKI - 2017-01-09 - Nowe Rumunki (mazowieckie)
PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTÓW W ZAKRESIE USŁUG POCZTOWYCH I FINANSOWYCH, AKTYWNA SPRZEDAŻ USŁUG I TOWARÓW HANDLOWYCH, UDZIELENIE INFORMACJI O ŚWIADCZONYCH USŁUGACH, KSZTAŁTOWANIE POZYTYWNEGO WIZERUNKU POCZTY POLSKIEJ S.A W TYM DBAŁOŚĆ O ESTETYKĘ STANOWISKA PRACYWYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, UMIEJĘTNOŚĆ PROFESJONALNEJ OBSŁUGI KLIENTA, UMIEJĘTNOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA W TYM PODSTAWOWEJ ZNAJOMOŚĆ PAKIETU MS OFFICE, WYSOKIEJ ORIENTACJI NA KLIENTA, SKUTECZNOŚCI W DĄŻENIU DO REZULTATÓW, KOMUNIKATYWNOŚĆ, DOBRA ORGANIZACJA PRACY WŁASNEJ, GOTOWOŚCI DO PRACY ZMIANOWEJ, WYNAGRODZENIE+ PREMIE : 0,938 ET 2345,00 +209,17+ 62,85 ZŁ BRUTTO0,9 ETATU 2250,00+200,70+60,03 ZŁ BRUTTO0,875 ETATU 2187,50 +195,13+58,63 ZŁ BRUTTO0,5 ETATU 1250,00 +111,50+33,50 ZŁ BRUTTO
POCZTA POLSKA SA - 2019-01-28 - Szczecin (zachodniopomorskie)
przygotowywanie ofert handlowych, koordynacja bieżących spraw ze stałymi klientami, w tym chińskimi lub wietnamskimi, zgodnie z poleceniami
kontakt przez PUP - 2018-01-31 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
pomoc przy organizacji zajęć wychowania przedszkolnego, realizacji programu edukacyjnego, działania opiekuńcze, pomoc przy samoobsłudze wychowanków (mycie, przebieranie, posiłki), realizacja zadań zwiazanych z bezpieczeństwem dziecka w jednostce
kontakt przez PUP - 2017-08-29 - Środa Śląska (dolnośląskie)
- poznanie podstaw programu księgowego CDN COMARCH Optima oraz zasad ewidencjonowania w nim dokumentów,- podstawy dotyczące podatku dochodowego od osób fizycznych,- wyliczanie wynagrodzeń i prowadzenie spraw kadrowo płacowych pracowników i zleceniobiorców.
kontakt przez PUP - 2018-04-03 - Skoczów (śląskie)
Przygotowywanie przetargów, obsługa klientów, przyjmowanie, wysyłka korespondencji i przesyłek, wystawianie faktur i paragonów, prowadzenie biura, obsługa urządzeń biurowych.
PRO-TECH TECHNIKA GRZEWCZA Sp. z o.o. - 2017-04-07 - Zamość (lubelskie)
Praca z dziećmi pod kierownictwem nauczyciela prowadzącego. Wyrównywanie braków rozwojowych dzieci.
kontakt przez PUP - 2016-01-14 - Nowy Targ (małopolskie)
- prowadzenie sprzedaży produktów optycznych w salonie;- samodzielne prowadzenie kreatywnych działań w salonie mające na celu generowanie wzrostu firmy;- współpraca ze specjalistami, lekarzami;- prowadzenie dokumentacji sprzedażowej firmy;- asystowanie przy zamówieniach;- analiza potrzeb firmy;- zaangażowanie.
Zakład Optyczny Krzysztof Gollus - 2018-01-17 - Chojnice (pomorskie)
prowadzenie analiz surowcowych, agregowanie danych związanych z surowcem (mięso białe) kanały, ceny zakupu, transport żywca,bieżące analizy wg potrzeb, prezentacja wyników,analiza i raportowanie wskaźników produkcyjnych i dobrostanowych ferm współpracujących,pomoc w organizacji pracy kierownika działu Analiz i Systemów Jakościowych.
Animex Foods Spółka z o.o. Sp. k. Oddział w Iławie - 2018-09-26 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Pomoc nauczycielowi w przygotowywaniu zajęć oraz pomocy dydaktycznych, pomoc w czasie spacerów i wycieczek itp.
kontakt przez PUP - 2019-03-29 - Nowa Rokitnia (lubelskie)
Wprowadzanie dokumentów do ksiąg podatkowych za pomocą programu ENOVA, CDN KH Klasyka. Numerowanie dzienników księgowych, rejestrów VAT. Pomoc w kalkulacji dochodu podatkowego oraz naliczania zaliczek do zapłaty.
kontakt przez PUP - 2019-02-14 - Stalowa Wola (podkarpackie)
przyjmowanie dostaw ( dział przyjęcia towaru ) obsługa skanera, przyjmowanie dostaw, analiza raprotów, praca z komputerem, organizowanie pracy na magazynie (dział kontroli zapasów); praca na 1/2 etatu z możliwością zwiększenia etatu i dopracowania do pełnego
TESCO (POLSKA) SP. Z O.O - 2016-04-05 - Bogatynia (dolnośląskie)
Prowadzenie sekretariatu, analiza pism z kraju i zagranicy, redagowanie pism, obsługa kont mailowych, utrzymywanie kontaktów z klientami, Wykonywanie zadań ad hoc. praca w godz.8-16
Kancelaria K&W Sp. z o.o. - 2017-11-22 - Dobrzeń Wielki (opolskie)
czynności administracyjno biurowe
kontakt przez PUP - 2017-06-01 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
wszystkie informacje na temat rekrutacji na stonie http://www.gops.augustow.pl/zapytanie-ofertowe-specjalistyczne-uslugi-opiekuncze-dla-osob-z-zaburzeniami-psychicznymi
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Augustowie - 2016-07-27 - Augustów (podlaskie)
- Sprzątanie sal przedszkolnych, korytarzy, klatki schodowej i toalet, mycie naczyń.- Wynagrodzenie: 2400 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.Praca: 10:00-18:00. Wymagane wykształcenie zasadnicze zawodowe. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Wymagana umiejętność sprzątania, poczucie ładu, estetyki i higieny, umiejętność obcowania z dziećmi. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (Tel. 601-502-865) w godzinach 9:00-13:00 celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Zofii Kossak-Szczuckiej 36, 40-578 Katowice) lub e-mail: doktormichalska (at) op.pl
BOŻENA MAREK - MICHALSKA - DOMINO - 2019-05-07 - Katowice (śląskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-10-10 - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
- Praca asystenta projektanta polegać będzie na wsparciu organizacyjnym i merytorycznym projektanta głównego. Do obowiązków asystenta należeć będzie nadzór nad powierzonymi mu elementami projektu (wykonywanie rysunków projektowych w programie AutoCAD lub MicroStation oraz przygotowywanie przedmiarów i kosztorysów), sprawnym przepływem informacji między działem projektowym a działem wykonawczym i katalogowanie oraz archiwizowanie dokumentacji związanej z realizowanym projektem.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godz.: 06:00-14:00 lub 08:00-16:00. Wymagania: wykształcenie wyższe techniczne (inżynier lub magister inżynier). Znajomość i obsługa programów: AutoCAD, Autodesk Revit Architecture, Project. Znajomość j. angielskiego w stopniu średnim w mowie i piśmie. Kontakt telefoniczny (tel.: 600-084-512) w godz.: 07:00-15:00 lub e-mail: biuro (at) koltechinfra.eu
KOLTECH INFRA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-09 - Katowice (śląskie)
Wymagane wykształcenie wyższe, znajomość, ZW CAD, ROBOT, prawo jazdy kat. B, doświadczenie w projektowaniu mostów, obiektów inżynierskich. Wynagrodzenie do uzgodnienia. Kontakt z pracodawcą telefoniczny. Podania składać e-mailem: biuro (at) adamski.com.pl
DMK INŻYNIERIA SP. Z O.O. - 2019-02-06 - Rybnik (śląskie)
do uzgodnienia
"MK KADRY" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-06 - Rzeszów (podkarpackie)
zgodnie ze stanowiskiem; okres zatrudnienia: 01.09.2017 r. - 31.08.2018 r.; wymiar czasu pracy: 9/24 etatu tygodniowo= 0,38 etatu
Szkoła Podstawowa im. Wandy Chotomskiej w Domaradzu - 2017-08-01 - Domaradz (pomorskie)