ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI Zamość oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: 1 033,7 PLN
Zakres obowiązków: sporządzanie dokumnetacji księgowej, rozliczanie pracowników, sporządzanie pism i raportów
Data publikacji: 2019-08-21
Lokalizacja: Zamość (lubelskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Zamość, powiat: m. Zamość, woj: lubelskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
sporządzanie dokumnetacji księgowej, rozliczanie pracowników, sporządzanie pism i raportów
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 033,7 PLN
Nazwa stanowiska: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zamość
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Zamość
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 033,7 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 3
Data rozpoczęcia pracy: 27.08.2019
Data zakończenia pracy: 26.11.2019
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zamościu
Adres pracodawcy:
Plac Wolności 1, 22-400 Zamość, powiat: m. Zamość, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: m. Zamość
Gmina pracodawcy: Zamość
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Zamość
Ulica pracodawcy: Plac Wolności
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zamościu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 21.08.2019
Data dodania oferty pracy: 21.08.2019
Oferta pracy ważna do: 27.08.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 13.08.2019
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?57913a284ca9ffaebfd320141d0e49ad
Podobne oferty pracy
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2019-02-18 - Brzeg Dolny (dolnośląskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2015-09-24 - Warszawa (mazowieckie)
wg programu stażu. Staż z Funduszu Pracy
kontakt przez PUP - 2016-07-08 - Łask (łódzkie)
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.Miejsce pracy: ul. Dąbrowskiego 2, 47-400 Racibórz.Głowne obowiącki:- sporządzanie miesięcznych zapotrzebowań na środki budżetowe do 2 każego miesiąca na miesiąc następny;- sporządzanie danych do planowania potrzeb finansowych w zakresie: zakupu materiałów pędnych i smarów, opłat za korzystanie ze środowiska;- dokonywanie comiesięcznych uzgodnień ewidencji MPS pododdziałów z ewidencją główną oraz współudział w rozliczaniu ilości zużytych materiałów pędnych i smarów na podstawie Książek Pracy Pojazdu oraz dokumentów rozchodowych;- opracowywanie wniosków w zakresie przydziału środków finansowych na wydatki związane z realizacją planu finansowego w zakresie sekcji;- analiza przydzielonych środków finansowych na dany rok i przestrzeganie dyscypliny budżetowej.Warunki pracy: - warunki dotyczace charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno-biurowa, praca w godzinach od 7:30 do 15:30, praca przed monitorem, wymuszona pozycja ciała; miejsce pracy na 3 piętrze.- miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne środowiska pracy: narzedzia i materiały pracy: komputer, urzadzenia biurowe;- możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi.Wyksztacenie: średnie.wymagania niezbędne:- podstawowa znajomość regulacji prawnych z zakresu finansów publicznych, ustawy o rachunkowości; umiejęstność obsługi pakietu biurowego MS Office (arkusz kalkulacyjny, edytor tekstu);- posiadanie 6 m-cy doświadczenia zawodowego w zakresie prowadzenia gospodarki materiałowej i finansowej;- poisiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "POUFNE".Wymagania dodatkowe:- posiadanie wykształcenia o profilu ekonomicznym;- podstawowa znajomość przepisów ustawy o ochronie danych osobowych i ochronie informacji niejawnych oraz ustawy o Straży Granicznej;- posiadanie 6 m-cy doświadczenia zawodowego w pracy w administarcji publicznej.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2019-09-26 - Racibórz (śląskie)
x
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Żurawiczki (podkarpackie)
wyliczanie podatkówe-mail: maja818 (at) wp.pl
Biuro Rachunkowe "ULGA" Krystyna Markowska - 2016-06-09 - Oława (dolnośląskie)
Pomaganie nauczycielowi w realizacji zadań opiekuńczo-wychowawczych i dydaktycznych,współpraca z nauczycielem w zakresie sprawowania właściwej opieki nad dziećmi przebywającymi w przedszkolu, pomaganie dzieciom w spożywaniu posiłków, opiekowanie się dziećmi podczas spacerów, wycieczek, zajęć i zabaw na powietrzu, wspieranie dzieci w czynnościach higieniczno-sanitarnych, uczestniczenie w przygotowywaniu zajęć objetych planem przedszkola.Praca w godzianch: 6:30-17:00
PRZEDSZKOLE "SŁONECZNY ZAKĄTEK" EWELINA MOKRZYCKA - 2017-11-17 - Kolbuszowa (podkarpackie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2019-02-05 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie spraw administracyjno-kadrowych firmy, kontrola merytoryczna i bieżąca weryfikacja otrzymanych dokumentów księgowych, wystawianie dokumentów sprzedaży, prowadzenie dokumentacji kadrowej, naliczanie listy płac, obsługa urządzeń biurowych, prowadzenie dokumentacji biurowej
LESŁAW MORITZ ECOTERRA - 2015-12-01 - Cichy (warmińsko-mazurskie)
-
kontakt przez PUP - 2020-07-29 - Stara Kiszewa (pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Warszawa (mazowieckie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ PUP W GDAŃSKU. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2016-01-18 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2016-11-21 - Katowice (śląskie)
praca zespołowa z księgową; układanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2016-05-31 - Wolica (mazowieckie)
sprzedaż pieczywa i wyrobów cukierniczych w jednostce handlowej
kontakt przez PUP - 2018-05-14 - Krapkowice (opolskie)
zarządzanie i administrowanie współnotami mieszkaniowymi, obsługa klienta, obsługa administracyjna
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Sosnowiec (śląskie)
pomoc w realizacji zadań opiekuńczo-wychowawczych, pomoc dzieciom w spożywaniu posiłku, nadzór nad dziecmi podczas odpoczynku, spaceru, wycieczek, przygotowywanie róznych zabaw i uczestniczenie w nich
kontakt przez PUP - 2019-04-25 - Olecko (warmińsko-mazurskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2019-01-22 - Nowy Targ (małopolskie)
PROPONUJEMY ZADANIA, W KTÓRYCH BĘDZIESZ MÓGŁ SPRAWDZIĆ SWOJE KOMPETENCJE W ZAKRESIE: PRZYGOTOWYWANIA PROTOKOŁÓW I MONITOROWANIA UZGODNIEŃ PROJEKTOWYCH Z KLIENTEM I ZESPOŁEM, OPRACOWYWANIA I PREZENTACJI PROCESÓW/ RAPORTÓW/ ANALIZ/ DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ ZARÓWNO CYKLICZNE JAK I AD-HOC PRZY WYKORZYSTANIU MS EXCEL, MS POWER POINT, MS VISIO, SYSTEMÓW BUSSINES INTELLIGENCE, BIEŻĄCEJ WSPÓŁPRACY I KOMUNIKACJI BEZPOŚREDNIEJ, TELEFONICZNEJ I MAILOWEJ Z KLIENTEM I ZESPOŁEM PROJEKTOWYM, REDAGOWANIA INSTRUKCJI PRZEBIEGU PROCESÓW ZASZYTYCH W APLIKACJACH, PROWADZENIA SZKOLEŃ DLA UŻYTKOWNIKÓW PRZY WYKORZYSTANIU SYSTEMÓW DZIEDZINOWYCH I NARZĘDZI BUSSINES INTELLIGENCE.
BMM SP. Z O.O. - 2019-01-29 - Rzeszów (podkarpackie)
obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-06-23 - Piła (wielkopolskie)
asystowanie w gabinecie stomatologicznym
Spec. Praktyka Lekarska i Dentystyczna "DENTAL-MED" - 2016-07-13 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Praca z ludźmi potrzebującymi wsparcia w życiu codziennym, pomocy.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej Żary - 2020-01-23 - Żary (lubuskie)
obsługa osób niedosłyszących w zakresie protetyki słuchu, umawianie spotkań, prowadzenie kalendarza wizyt.
ACS SŁUCHMED SP Z O.O - 2016-09-15 - Głogów (dolnośląskie)
- Usuwanie awarii na terenie budynku starego dworca PKP Katowice (ul. Dworcowa 2).- Wynagrodzenie: od 2500 do 3000 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca na jedną zmianę w godzinach: 7:00-22:00. W przyszłości praca na dwie zmiany. Wymagane wykształcenie min. zawodowe. Mile widziane doświadczenie zawodowe. Wymagane uprawnienia SEP. Kontakt WYŁĄCZNIE osobisty z CV w godzinach: 10:00-15:00 (ul. Żelazna 11, 40-851 Katowice).
MAKSIMUM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ HOLDING SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA - 2018-12-12 - Katowice (śląskie)
opracowanie przedmiarów robót zgodnie z "KNR", zapoznanie się z obsługą programu "NORMA", opracowanie kosztorysów ofertowych, opracowanie obmiarów robót, opracowanie kosztorysu powykonawczego, opracowanie projektu organizacji placu budowy, przygotowanie zamówień materałów budowlanych, przygotowanie zestawień R, M, S
kontakt przez PUP - 2017-07-18 - Golasowice (śląskie)
kontakt z dostawcami i odbiorcami chińskojęzycznymi, dbanie o dostępność towarów u kontrahentów, zakup towarów, monitorowanie potrzeb klientów, planowanie, rozliczanie, przygotowywanie raportów, kompletowanie i sprawdzanie dokumentów, dostarczanie dokumentów do biura, dbanie o ekspozycję towarów, obsługa klientów i kasy fiskalnej
TIAN ZENG SP. Z O.O. - 2020-05-06 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Wprowadzanie dokumentów do systemu, kontrola poprawności dokumentów księgowych, sprawdzanie rejestru VAT, sprawdzanie poprawności zapisów KPiR, sprawdzanie kompletności dokumentacji kadrowej.
kontakt przez PUP - 2020-01-10 - Gdynia (pomorskie)
Księgowanie dokumentów, analizy finansowe, przetwarzanie danych
kontakt przez PUP - 2019-09-27 - Zamość (lubelskie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2020-06-23 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
Kontakt z klientami i pozyskiwanie nowych odbiorców
PW MAXTOP A. Malasiewicz, J. Maleta, R. Maleta Spółka Jawna - 2018-04-12 - Sławków (śląskie)