ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI Zamość oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI

Wynagrodzenie: 1 033,7 PLN

Zakres obowiązków: sporządzanie dokumnetacji księgowej, rozliczanie pracowników, sporządzanie pism i raportów

Data publikacji: 2019-08-21

Lokalizacja: Zamość (lubelskie)

Pracodawca: kontakt przez PUP

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy: Zamość, powiat: m. Zamość, woj: lubelskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań

Zakres obowiązków:
sporządzanie dokumnetacji księgowej, rozliczanie pracowników, sporządzanie pism i raportów

Forma zatrudnienia: Nie dotyczy

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 033,7 PLN

Nazwa stanowiska: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zamość

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Zamość

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: asystent do spraw księgowości

Forma zatrudnienia: Inny

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 033,7 PLN

warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 3

Data rozpoczęcia pracy: 27.08.2019

Data zakończenia pracy: 26.11.2019

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne

Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zamościu

Adres pracodawcy:
Plac Wolności 1, 22-400 Zamość, powiat: m. Zamość, woj: lubelskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: lubelskie

Powiat pracodawcy: m. Zamość

Gmina pracodawcy: Zamość

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Zamość

Ulica pracodawcy: Plac Wolności

Numer budynku pracodawcy: 1

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zamościu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1

Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości

Typ oferowanej pracy: (staż z UP)

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 21.08.2019

Data dodania oferty pracy: 21.08.2019

Oferta pracy ważna do: 27.08.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 13.08.2019

Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?57913a284ca9ffaebfd320141d0e49ad

Podobne oferty pracy

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - 1 017,4 PLN

wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2019-02-18 - Brzeg Dolny (dolnośląskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA W SZKOLE - 997,4 PLN

wg programu stażu. Staż z Funduszu Pracy
kontakt przez PUP - 2016-07-08 - Łask (łódzkie)

STARSZY KSIĘGOWY DS. ROZLICZANIA REFERATU MPS SEKCJI GOSPODARKI TRANSPORTOWEJ WYDZIAŁU TECHNIKI I ZAOPATRZENIA - od 2 400 PLN

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.Miejsce pracy: ul. Dąbrowskiego 2, 47-400 Racibórz.Głowne obowiącki:- sporządzanie miesięcznych zapotrzebowań na środki budżetowe do 2 każego miesiąca na miesiąc następny;- sporządzanie danych do planowania potrzeb finansowych w zakresie: zakupu materiałów pędnych i smarów, opłat za korzystanie ze środowiska;- dokonywanie comiesięcznych uzgodnień ewidencji MPS pododdziałów z ewidencją główną oraz współudział w rozliczaniu ilości zużytych materiałów pędnych i smarów na podstawie Książek Pracy Pojazdu oraz dokumentów rozchodowych;- opracowywanie wniosków w zakresie przydziału środków finansowych na wydatki związane z realizacją planu finansowego w zakresie sekcji;- analiza przydzielonych środków finansowych na dany rok i przestrzeganie dyscypliny budżetowej.Warunki pracy: - warunki dotyczace charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno-biurowa, praca w godzinach od 7:30 do 15:30, praca przed monitorem, wymuszona pozycja ciała; miejsce pracy na 3 piętrze.- miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne środowiska pracy: narzedzia i materiały pracy: komputer, urzadzenia biurowe;- możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi.Wyksztacenie: średnie.wymagania niezbędne:- podstawowa znajomość regulacji prawnych z zakresu finansów publicznych, ustawy o rachunkowości; umiejęstność obsługi pakietu biurowego MS Office (arkusz kalkulacyjny, edytor tekstu);- posiadanie 6 m-cy doświadczenia zawodowego w zakresie prowadzenia gospodarki materiałowej i finansowej;- poisiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "POUFNE".Wymagania dodatkowe:- posiadanie wykształcenia o profilu ekonomicznym;- podstawowa znajomość przepisów ustawy o ochronie danych osobowych i ochronie informacji niejawnych oraz ustawy o Straży Granicznej;- posiadanie 6 m-cy doświadczenia zawodowego w pracy w administarcji publicznej.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2019-09-26 - Racibórz (śląskie)

ASYSTENT KSIEGOWEGO - od 2 200 PLN

wyliczanie podatkówe-mail: maja818 (at) wp.pl
Biuro Rachunkowe "ULGA" Krystyna Markowska - 2016-06-09 - Oława (dolnośląskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - od 2 200 PLN

Pomaganie nauczycielowi w realizacji zadań opiekuńczo-wychowawczych i dydaktycznych,współpraca z nauczycielem w zakresie sprawowania właściwej opieki nad dziećmi przebywającymi w przedszkolu, pomaganie dzieciom w spożywaniu posiłków, opiekowanie się dziećmi podczas spacerów, wycieczek, zajęć i zabaw na powietrzu, wspieranie dzieci w czynnościach higieniczno-sanitarnych, uczestniczenie w przygotowywaniu zajęć objetych planem przedszkola.Praca w godzianch: 6:30-17:00
PRZEDSZKOLE "SŁONECZNY ZAKĄTEK" EWELINA MOKRZYCKA - 2017-11-17 - Kolbuszowa (podkarpackie)

ASYSTENT DYREKTORA - STAŻ PO WER III - 1 017,4 PLN

zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2019-02-05 - Warszawa (mazowieckie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 1 850 - 2 500 PLN

prowadzenie spraw administracyjno-kadrowych firmy, kontrola merytoryczna i bieżąca weryfikacja otrzymanych dokumentów księgowych, wystawianie dokumentów sprzedaży, prowadzenie dokumentacji kadrowej, naliczanie listy płac, obsługa urządzeń biurowych, prowadzenie dokumentacji biurowej
LESŁAW MORITZ ECOTERRA - 2015-12-01 - Cichy (warmińsko-mazurskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ PUP W GDAŃSKU. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2016-01-18 - Pruszcz Gdański (pomorskie)

ASYSTENT SPRZEDAWCY SAMOCHODÓW (STAŻ) - 997,4 PLN

Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2016-11-21 - Katowice (śląskie)

ASYSTENT/-KA KSIĘGOWEJ - 997,4 PLN

praca zespołowa z księgową; układanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2016-05-31 - Wolica (mazowieckie)

SPRZEDAWCA - od 2 100 PLN

sprzedaż pieczywa i wyrobów cukierniczych w jednostce handlowej
kontakt przez PUP - 2018-05-14 - Krapkowice (opolskie)

ASYSTENT ZARZĄDCY - 997,4 PLN

zarządzanie i administrowanie współnotami mieszkaniowymi, obsługa klienta, obsługa administracyjna
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Sosnowiec (śląskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - 1 017,4 PLN

pomoc w realizacji zadań opiekuńczo-wychowawczych, pomoc dzieciom w spożywaniu posiłku, nadzór nad dziecmi podczas odpoczynku, spaceru, wycieczek, przygotowywanie róznych zabaw i uczestniczenie w nich
kontakt przez PUP - 2019-04-25 - Olecko (warmińsko-mazurskie)

ASYSTENT PRAWNY - 1 017,4 PLN

zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2019-01-22 - Nowy Targ (małopolskie)

ASYSTENT DS. ANALIZ I RAPORTÓW - od 2 500 PLN

PROPONUJEMY ZADANIA, W KTÓRYCH BĘDZIESZ MÓGŁ SPRAWDZIĆ SWOJE KOMPETENCJE W ZAKRESIE: PRZYGOTOWYWANIA PROTOKOŁÓW I MONITOROWANIA UZGODNIEŃ PROJEKTOWYCH Z KLIENTEM I ZESPOŁEM, OPRACOWYWANIA I PREZENTACJI PROCESÓW/ RAPORTÓW/ ANALIZ/ DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ ZARÓWNO CYKLICZNE JAK I AD-HOC PRZY WYKORZYSTANIU MS EXCEL, MS POWER POINT, MS VISIO, SYSTEMÓW BUSSINES INTELLIGENCE, BIEŻĄCEJ WSPÓŁPRACY I KOMUNIKACJI BEZPOŚREDNIEJ, TELEFONICZNEJ I MAILOWEJ Z KLIENTEM I ZESPOŁEM PROJEKTOWYM, REDAGOWANIA INSTRUKCJI PRZEBIEGU PROCESÓW ZASZYTYCH W APLIKACJACH, PROWADZENIA SZKOLEŃ DLA UŻYTKOWNIKÓW PRZY WYKORZYSTANIU SYSTEMÓW DZIEDZINOWYCH I NARZĘDZI BUSSINES INTELLIGENCE.
BMM SP. Z O.O. - 2019-01-29 - Rzeszów (podkarpackie)

SPRZEDAWCA - 997,4 PLN

obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-06-23 - Piła (wielkopolskie)

ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA - od 1 850 PLN

asystowanie w gabinecie stomatologicznym
Spec. Praktyka Lekarska i Dentystyczna "DENTAL-MED" - 2016-07-13 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENT RODZINY - od 2 600 PLN

Praca z ludźmi potrzebującymi wsparcia w życiu codziennym, pomocy.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej Żary - 2020-01-23 - Żary (lubuskie)

ASYSTENT DS. PROTETYKI SŁUCHU - od 2 000 PLN

obsługa osób niedosłyszących w zakresie protetyki słuchu, umawianie spotkań, prowadzenie kalendarza wizyt.
ACS SŁUCHMED SP Z O.O - 2016-09-15 - Głogów (dolnośląskie)

ELEKTRYK - 2 500 - 3 000 PLN

- Usuwanie awarii na terenie budynku starego dworca PKP Katowice (ul. Dworcowa 2).- Wynagrodzenie: od 2500 do 3000 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca na jedną zmianę w godzinach: 7:00-22:00. W przyszłości praca na dwie zmiany. Wymagane wykształcenie min. zawodowe. Mile widziane doświadczenie zawodowe. Wymagane uprawnienia SEP. Kontakt WYŁĄCZNIE osobisty z CV w godzinach: 10:00-15:00 (ul. Żelazna 11, 40-851 Katowice).
MAKSIMUM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ HOLDING SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA - 2018-12-12 - Katowice (śląskie)

ASYSTENT KIEROWNIKA BUDOWY - 997,4 PLN

opracowanie przedmiarów robót zgodnie z "KNR", zapoznanie się z obsługą programu "NORMA", opracowanie kosztorysów ofertowych, opracowanie obmiarów robót, opracowanie kosztorysu powykonawczego, opracowanie projektu organizacji placu budowy, przygotowanie zamówień materałów budowlanych, przygotowanie zestawień R, M, S
kontakt przez PUP - 2017-07-18 - Golasowice (śląskie)

ASYSTENT DO SPRAW ADMINISTRACYJNO-HANDLOWYCH - od 3 000 PLN

kontakt z dostawcami i odbiorcami chińskojęzycznymi, dbanie o dostępność towarów u kontrahentów, zakup towarów, monitorowanie potrzeb klientów, planowanie, rozliczanie, przygotowywanie raportów, kompletowanie i sprawdzanie dokumentów, dostarczanie dokumentów do biura, dbanie o ekspozycję towarów, obsługa klientów i kasy fiskalnej
TIAN ZENG SP. Z O.O. - 2020-05-06 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

ASYSTENTKA KSIĘGOWEJ POWER IV - 1 033,7 PLN

Wprowadzanie dokumentów do systemu, kontrola poprawności dokumentów księgowych, sprawdzanie rejestru VAT, sprawdzanie poprawności zapisów KPiR, sprawdzanie kompletności dokumentacji kadrowej.
kontakt przez PUP - 2020-01-10 - Gdynia (pomorskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 2 500 PLN

Księgowanie dokumentów, analizy finansowe, przetwarzanie danych
kontakt przez PUP - 2019-09-27 - Zamość (lubelskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - 1 057,6 PLN

Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2020-06-23 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - od 3 500 PLN

Kontakt z klientami i pozyskiwanie nowych odbiorców
PW MAXTOP A. Malasiewicz, J. Maleta, R. Maleta Spółka Jawna - 2018-04-12 - Sławków (śląskie)