ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI Wyszków oferta pracy HORIZONT ROLOS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: Segregowanie dokumentów pod względem rachunkowym, sprawdzabnie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym, wprowadzane dokumentów do systemu finansowo -magazynowego, archiwizowanie dokumentów, przygotowywanie korespondencji
Data publikacji: 2018-08-07
Lokalizacja: Wyszków (mazowieckie)
Pracodawca: HORIZONT ROLOS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Henryka Sienkiewicza 2, 07-200 Wyszków, powiat: wyszkowski, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Segregowanie dokumentów pod względem rachunkowym, sprawdzabnie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym, wprowadzane dokumentów do systemu finansowo -magazynowego, archiwizowanie dokumentów, przygotowywanie korespondencji
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wyszków
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wyszkowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wyszków
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2018
Data zakończenia pracy: 30.12.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe, ekonomiczne
wymagania_wymaganiaDodatkowe_jezyki_0:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Nazwa pracodawcy:
HORIZONT ROLOS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wyszkowie
Adres pracodawcy:
Tadeusza Kościuszki 15, 07-200 Wyszków, powiat: wyszkowski, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: wyszkowski
Gmina pracodawcy: Wyszków
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wyszków
Ulica pracodawcy: Tadeusza Kościuszki
Numer budynku pracodawcy: 15
Profil działalności pracodawcy: produkcja tworzyw sztucznych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wyszkowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Data dodania oferty pracy: 07.08.2018
Oferta pracy ważna do: 31.08.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 07.08.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 07.08.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
pomoc w dziale ksiegowym
kontakt przez PUP - 2017-10-27 - Lublin (lubelskie)
Zgodnie z programem stażu.
kontakt przez PUP - 2017-10-05 - Grajewo (podlaskie)
pomoc w realizacji zamówień, obsługa klienta, umawianie na wizyty, inne prace zlecone
kontakt przez PUP - 2016-08-23 - Płock (mazowieckie)
Obsługa działu handlowego. Pozyskiwanie nowych klientów im utrzymywanie pozytywnych relacji z obecnymi
kontakt przez PUP - 2016-06-13 - Uciechów (dolnośląskie)
asysyent, asystenka w kancelarii prawniczej
Kancelaria Radcy Prawnego i Syndyka Sebastian Leś - 2016-03-29 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
- Doradztwo i obsługa klienta, zarządzanie obiegiem dokumentów, rozpatrywanie reklamacji, współpraca z przedsiębiorcami, budowanie pozytywnego wizerunku firmy. - Wynagrodzenie: 3000 zł brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe. - Praca: 8:00-16:00. Wymagania wykszałcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta. Kontakt wyłącznie e-mail: patryk_wardzinski (at) aboutyou.pl
"FUNDACJA ALPHA INSTITUTE" - 2016-08-19 - Katowice (śląskie)
Poza typowymi obowiązkami związanymi z call-center, odpowiedzialny jest za monitorowanie przychodzących zapytań (mail, chat, telefon) i zadań oraz ich rozdysponowanie do doradców/starszych doradców, jest zaznajomiony z działaniami rynku i strategią firmy, przygotowuje lub bierze udział w przygotowaniu planu działań i spotkan z pracownikami, współuczestniczy w rozwiązywaniu sytuacji konfliktowych, monitoruje nieobecności zespołu i stanowi najmocniejsze wsparcie dla kierownika
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Kraków (małopolskie)
prowadzenie terminarza spotkań i ich organizacja, zamawianie materiałów biurowych, dekretacja dokumentów, itp.
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Kluczbork (opolskie)
POZYSKIWANIE NOWYCH DOSTAWCÓW I UTRZYMYWANIE POZYTYWNYCH RELACJI Z OBECNYMI ORAZ PROWADZENIE NEGOCJACJI, KOORDYNOWANIE I RELIZOWANIE PROCESÓW ZAOPATRZENIA I DYSTYBUCJI ZE SZCZEGÓLNYM UWZGLĘDNIENIEM PORTUGALII I POLSKI, NADZOROWANIE I MONITOROWANIE PROCESÓW LOGISTYCZNYCH Z DOSTAWCAMI I ODBIORCAMI, ROZBUDOWA NOWYCH RYNKÓW ZBYTU O KRAJE PORTUGALSKOJĘZYCZNYCHWYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, ZNAJOMOŚĆ RYNKU MEBLARSKIEGO, OBSŁUGA SERWERÓW, OBSŁUGA SYSTEMU WINDOWS I LINUX, ZNAJOMOŚĆ SAP, ZNAJOMOŚĆ TECHNIK NEGOCJACJI, STAŻ PRACY MIN. 2 LATA NA STANOWISKU OBSŁUGI KLIENTA LUB W DZIALE ROZWOJU RYNKU, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA PORTUGALSKIEGO
TRADESERVICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-11 - Szczecin (zachodniopomorskie)
wg umowy
kontakt przez PUP - 2017-06-29 - Miastko (pomorskie)
zapewnienie działań logistycznych w firmnie, kontakt z klientem
EXPOM KWIDZYN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-05 - Nowy Dwór (pomorskie)
częste wyjazdy służbowe, reklamowanie i promowanie towarów, utrzymywanie kontaktów z kontrahentami m. in. z Wietnamu, przyjmowanie reklamacji i ogłoszeń
kontakt przez PUP - 2017-07-26 - Jabłonowo (mazowieckie)
zgodnie z harmonogramem
kontakt przez PUP - 2018-01-17 - Kłodzko (dolnośląskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Krosno (podkarpackie)
WSPARCIE NAUCZYCIELA ODDZIAŁU WCZESNOSZKOLNEGO ORAZ WYCHOWAWCY ŚWIETLICY W PROWADZONYCH PRZEZ NIEGO ZAJĘCIACH DYDAKTYCZNYCH, WYCHOWAWCZYCH I OPIEKUŃCZYCH
Zespół Szkolno-Przedszkolny - 2016-08-03 - Radwanice (dolnośląskie)
Pomoc ds.księgowości
kontakt przez PUP - 2016-04-04 - Skarbimierz (opolskie)
Obsługa klienta i kasy fiskalnej.
kontakt przez PUP - 2017-07-13 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
Brak danych
Zakład Ślusarsko-Hydrauliczny Józef Samson - 2017-07-14 - Gdynia (pomorskie)
Aktywne pozyskiwanie nowych klientów poprzez kontakt bezpośredni - Wprowadzanie danych, raportowanie -Reprezentowanie firmy,praca w godzinach 09:00-17:00
Solid Security Sp z o.o. - 2016-09-23 - Opole (opolskie)
x
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Łopuszka Mała (podkarpackie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-08-02 - Ruchna (mazowieckie)
.
kontakt przez PUP - 2016-09-08 - Aleksandrów Kujawski (kujawsko-pomorskie)
sprzątanie terenu zewnętrznego, dopychanie wózków pod wiaty
Matmax Systemy Sprzątająxe Sp. z oo Sp. Komandytowa - 2018-05-18 - Ostrołęka (mazowieckie)
Sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Strumiany (łódzkie)
Asystent nauczyciela / nabór staż do 30 r. ż.
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Pabianice (łódzkie)
prowadzenie korespondencji biznesowej w języku angielskim, wyszukiwanie informacji w internecie, kontakt i obsługa klientów przez Internet oraz telefonicznie, obsługa bieżących klientów i praca przy pozyskiwaniu nowych
kontakt przez PUP - 2017-08-10 - Mikołów (śląskie)
Sprzedawca sklepu internetowego, sprzedaż materiałów branży budowlanej za pomocą internetu, praca w godz. 8-16
Budmax Materiały Budowlane H.I.R Reitor, P.Piskoń - 2016-04-04 - Nakło (opolskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: logistyczne i administracyjne wsparcie dyrektora w codziennych obowiązkach oraz współpraca przy zarządzaniu projektami i procesami w firmie, obsługa sekretariatu zarządu i koordynowanie sprawnego przepływu informacji, współpraca przy rozwoju handlu w tym występowanie w roli tłumacza,prowadzenie negocjacji w imieniu dyrektora, tworzenie i analiza raportów, koordynacja wdrażania zmian oraz realizowanie bieżących zadań wyznaczonych przez dyrektora; WYMAGANIA: wykształcenie wyższe, mile widziane doswiadczenie na podobnym stanowisku, umiejętność współpracy, negocjacji, dyspozycyjność, przedsiębiorczość, aparycja i zmysł estetyczny, elokwencja, angielski (poziom C), znajomość środowiska MSOffice, umiejętność posługiwania się nowoczesnymi narzędziami informatycznymi
MEBEL RUST Marian Rust - 2016-07-14 - Pludry (opolskie)
Zgodnie z programem stażu. Oferta przeznaczona dla osób poniżej 30 roku życiaq z ustalonym II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)
pozyskiwanie klientów zagranicznych, przygotowywanie ofert handlowych i negocjowanie warunków współpracy, kontakt telefoniczny z potencjalnymi klientami, organizacja spotkań, promowanie usług firmy
kontakt przez PUP - 2017-03-23 - Wólka Kosowska (mazowieckie)