ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI Więcbork oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: 997,4 PLN
Zakres obowiązków: - zapoznanie z zakresem działalności jednoski, dokumentami zdarzeń gospodarczych- zapoznanie z oprogramowaniem wykorzystywanym w pracy jednostki- podstawowa obróbka dokumentów- analiza zapisów pod kątem poprawności- udział w pracach zwiazanych ze sprawozdawczością- udział w pracach związanych ze sporządzaniem list płac, deklaracji ZUS i PFRON
Data publikacji: 2016-12-01
Lokalizacja: Więcbork (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Więcbork, powiat: sępoleński, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
- zapoznanie z zakresem działalności jednoski, dokumentami zdarzeń gospodarczych- zapoznanie z oprogramowaniem wykorzystywanym w pracy jednostki- podstawowa obróbka dokumentów- analiza zapisów pod kątem poprawności- udział w pracach zwiazanych ze sprawozdawczością- udział w pracach związanych ze sporządzaniem list płac, deklaracji ZUS i PFRON
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN
Nazwa stanowiska: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Więcbork
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: sępoleński
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 3
Data rozpoczęcia pracy: 05.12.2016
Data zakończenia pracy: 05.03.2017
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe, ekonomiczne
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Sępólnie Krajeńskim
Adres pracodawcy:
Kościuszki 11, 89-400 Sępólno Krajeńskie, powiat: sępoleński, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: sępoleński
Gmina pracodawcy: Sępólno Krajeńskie
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Sępólno Krajeńskie
Adres strony pracodawcy: www.boos.wiecbork.eu
Ulica pracodawcy: Kościuszki
Numer budynku pracodawcy: 11
Profil działalności pracodawcy: Działalność rachunkowo-księgowa
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Sępólnie Krajeńskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 01.12.2016
Oferta pracy ważna do: 15.12.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 01.12.2016
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
według stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-12-02 - Zielona Góra (lubuskie)
Wsparcie kierownika w pracach administracyjnych zwiazanych z funkcjonowaniem zespołu, zbieranie, wprowadzanie i kontrola raportów produkcyjnych, badanie rynku
kontakt przez PUP - 2015-12-15 - Sosnowiec (śląskie)
Ustalanie tras przejazdu pojazdów w dystrybucji krajowej, współpraca z kierowcami i przewoźnikami, obsługa dokumentacji operacyjnej, rozliczenie dokumentów, wsparcie kierownika w codziennej organizacji pracy, współpraca z innymi działami, oddziałami firmy.
CARSED Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa - 2017-12-15 - Siedlce (mazowieckie)
OGŁOSZENIE O KONKURSIE NA STANOWISKO ASYSTENTA SĘDZIEGO W SĄDZIE REJONOWYM KATOWICE-ZACHÓD W KATOWICACH- Sąd Rejonowy Katowice-Zachód w Katowicach z siedzibą w Katowicach 40-078, pl. Wolności 10 ogłasza konkurs na stanowisko: asystenta sędziego w Sądzie Rejonowym Katowice-Zachód w Katowicach Oznaczenie konkursu: O.Kdr. 1100-1-7/18. Liczba wolnych stanowisk: 1 etat. Termin i miejsce przeprowadzenia konkursu: II etap konkursu zostanie przeprowadzony 17 sierpnia 2018 r. o godzinie 9.00 w budynku Sądu Rejonowego Katowice-Zachód w Katowicach przy ul. Warszawskiej 45, sala nr 411 (IV piętro).- Wynagrodzenie: 3480 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony (do czasu ukończenia stażu asystenckiego). Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Zatrudnienie po rozstrzygnięciu konkursu. - Praca: 7:30-15:30.Kandydat na stanowisko asystenta sędziego musi odpowiadać wymaganiom określonym w art. 155 § 2 ustawy z dnia 27 lipca 2001 r. Prawo o ustroju sądów powszechnych (tekst jednolity: Dz. U. z 2018 r. poz. 23 ze zm.). Na stanowisku asystenta sędziego może być zatrudniony ten, kto:1. jest obywatelem Rzeczypospolitej Polskiej i korzysta z pełni praw cywilnych i obywatelskich, 2. jest nieskazitelnego charakteru,3. ukończył wyższe studia prawnicze w Polsce i uzyskał tytuł magistra lub zagraniczne uznane w Polsce,4. ukończył 24 lata.
kontakt przez PUP - 2018-07-06 - Katowice (śląskie)
pomoc nauczyciela
Publiczna Szkoła Podstawowa w Kępie Celejowskiej - 2016-11-04 - Celejów (mazowieckie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER).Wykształcenie : średnie; mile widziane doświadczenie; obsługa komputera-pakietu Office; zakres obowiązków: księgowanie w KPiR-faktury i inne dokumenty; numerowanie dokumentów; klasyfikowanie wydatków-zakupy, koszty; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Gliwice (śląskie)
- WSPÓŁPRACA Z KSIĘGOWĄ W ZAKRESIE KADR I PŁAC- WERYFIKACJA DOKUMENTÓW FINANSOWYCH- PROWADZENIE ROZLICZEŃ I ZESTAWIEŃ- INNE ZADANIA WYKONYWANE PRZEZ DZIAŁ FINANSOWY- OBSŁUGA KLIENTA
TMS AUDIT - 2017-08-25 - Trzebownisko (podkarpackie)
-
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Sporządzanie dokumentacji,kreślenie rysunków-obliczanie
Pracownia Projektowa DiT s.c - 2017-04-25 - Kielce (świętokrzyskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-10-04 - Iława (warmińsko-mazurskie)
organizacja pracy i dokumentacji technicznej i technologicznejwykonywanie poleceń Głównego Technologa na Odlewni
kontakt przez PUP - 2017-04-04 - Radomsko (łódzkie)
- profesjonalna obsługa klientów w zakresie usług pocztowych ifinansowych, - aktywna sprzedaż usług i towarów handlowych, -udzielanie informacji o świadczonych usługach, - kształtowaniepozytywnego wizerunku Poczty Polskiej S.A., w tym dbałość oestetykę stanowiska pracy, - sporządzanie dokumentacji wzakresie realizowanych usług. dwie zmiany I. 06:00-14:00 II. 14:00-21:00
Poczta Polska S. A. - 2017-06-23 - Opole (opolskie)
Strzyżenie damskie, modelowanie, wykonywanie koloryzacji, trwałej. Strzyżenie męskie. Dbanie o czystość i porządek w salonie.
EWA BURDAN "EWA" - 2016-08-10 - Lublin (lubelskie)
asysteowanie przy zabiegach stomatologicznych
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Lubin (dolnośląskie)
Asysta przy zabiegach stomatologicznych
kontakt przez PUP - 2016-04-06 - Jasło (podkarpackie)
-
KANCELARIA PODATKOWA MAREK CHYREK - 2018-06-27 - Czersk (pomorskie)
-
kontakt przez PUP - 2018-02-05 - Żory (śląskie)
przygotowanie gabinetu do pracy, asystowanie przy zabiegach, dezynfekcja i sterylizacja narzędzi
kontakt przez PUP - 2016-06-22 - Ropa (małopolskie)
utrzymywanie kontaktów z kontrahentami m.in. z Wietnamu, organizowanie sprzedaży towarów, częste wyjazdy służbowe
kontakt przez PUP - 2016-04-29 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-04-17 - Warszawa (mazowieckie)
pomoc w obsłudze biura
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE "FLAXPOL" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-01 - Kluczbork (opolskie)
Wspieranie nauczyciela prowadzącego zajęcia dydaktyczne, wychowawcze, opiekuńcze i świetlicowe - 20 godzin w tygodniu; przewidywany okres zatrudnienia do dnia 31.12.2017 r. z możliwością przedłużenia; godziny pracy: 8.00- 14.00- zgodnie z planem lekcji.
Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi N r 10 - 2017-11-07 - Słupsk (pomorskie)
Czynności księgowe wspomagające pracę księgowej (cv na adres e-mail: rekrutacja (at) woodica.pl).
Surmiak Mateusz MADE OF WOOD Group - 2016-12-29 - Świnna Poręba (małopolskie)
Odbieranie przychodzących połączeń telefonicznych i mailowych. Wyliczanie oferty na terminale, przygotowanie ofert, negocjowanie ofert z klientem i partnerem. Szkolenie telefoniczne partnera handlowego, ustalanie szczegółów kontraktu. Rozliczanie pracy partnera handlowego, weryfikacja faktur przychodzących. Obsługa posprzedażowa klienta.
PayTel S.A. - 2018-01-10 - Nowy Sącz (małopolskie)
Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna za:- organizację polskiego oddziału firmy biuro projektowe branży IT (20 pracowników); - koordynację sprawnego obiegu dokumentów między oddziałem, centralą firmy oraz innymi instytucjami; -prowadzenie terminarza Prezesa Zarządu; -przygotowywanie spotkań biznesowych oraz konferencji; planowanie i organizację podróży służbowych pracowników (zakup biletów / rezerwacja hoteli); -archiwizowanie dokumentów w uzgodnionym zakresie (administracja); -wsparcie obsługi księgowo-finansowej oddziału (skanowanie i obieg faktur, umów); -obsługę poczty tradycyjnej oraz współpracę z firmami kurierskimi; -koordynację zaopatrzenia biura w potrzebne materiały biurowe i spożywcze.
SILICON CREATIONS POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-19 - Kraków (małopolskie)
- Określony na podstawie art. 175 § 1 ustawy z dnia 28 stycznia 2016 roku prawo o prokuraturze (Dz. U. z 2017, poz. 1767), tj.: Asystent prokuratora w zastępstwie i na podstawie pisemnego upoważnienia prokuratora jest uprawniony do:1) wykonywania bieżących czynności nadzoru nad dochodzeniem;2) przeprowadzania w toku postępowania przygotowawczego czynności procesowych:a) przesłuchania świadka,b) zatrzymania rzeczy i przeszukania,c) oględzin,d) eksperymentu.e) wykonuje samodzielnie czynności administracyjne związane z prowadzeniem i nadzorowaniem postępowań przygotowawczych oraz z przygotowaniem decyzji kończących te postępowania.f) wykonuje także inne czynności, zlecone przez przełożonego.- Wynagrodzenie: 3200 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony 6 miesięcy. Docelowo na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenie wyższe magisterskie, ukończone studia wyższe w Polsce lub studia zagraniczne uznane w Polsce. Doświadczenie zawodowe nie wymagane.Wymagania konieczne: - posiadanie obywatelstwa polskiego i korzystanie z pełni praw cywilnych i obywatelskich, - nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego, - posiadanie nieskazitelnego charakteru, - ukończenie 24 lat.
PROKURATURA OKRĘGOWA W KATOWICACH - 2018-04-09 - Katowice (śląskie)
- segregowanie dokumentów,- sprawdzanie dokumentów pod względem formalno - rachunkowym - wprowadzanie dokumentów do programów księgowych- bieżąca współpraca z pracownikami
kontakt przez PUP - 2016-10-21 - Partynia (podkarpackie)
- Wsparcie w zakresie rozwiązywania kwestii prawnych oraz przygotowywanie dokumentów prawnych Spółki. Bieżące wsparcie partnerów i menedżerów w przygotowaniu raportów, statystyk, zestawień z działalności Spółki na poziomie regionalnym i globalnym (uzupełnianie dokumentacji, baz danych oraz przygotowywanie raportów). Przygotowywanie rocznych rozliczeń Spółki dla Institute of Chartered Accountants of England and Whales. Przygotowywanie raportów dla regionu EMEIA (Europe Middle East India & Africa). Zarządzanie i kontrola dokumentacji Spółki. Zarządzanie bazami danych Spółki. Wsparcie w przyjmowaniu oraz promocjach dla nowych partnerów, organizowanie spotkań, rozmów kwalifikacyjnych oraz pracy asystentek biurowych w tym zakresie.- Wynagrodzenie: 2600 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas nieokreślony. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%).- Praca w godzinach: 8:30-12:30. Wymagane wykształcenie wyższe, min. poziom licencjatu. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 letnie niezbędne doświadczenie w administracji w międzynarodowej firmie korporacyjnej, znajomość organizacji firm korporacyjnych. Wymagane umiejętności: bardzo dobra organizacja pracy, podejmowanie niezależnych decyzji, doświadczenie w pracy w międzynarodowym środowisku oraz wrażliwość na różnice kulturowe, biegła znajomość MS Office, dokładność i punktualność, samodzielność, umiejętność oraz chęć szybkiego uczenia się i adaptacji w nowym środowisku pracy.
kontakt przez PUP - 2016-02-25 - Katowice (śląskie)
Składanie zamówień, wyszukiwanie dostawców,kontrola podwykonawców, ustalanie terminów montaży,s porządzanie dokumentów, wystawianie faktur, przygotowywanie dokumentów dla biura rachunkowego, utrzymywanie czystości w biurze, archiwizacja, zakupy biurowe,przygotowywanie raportów i zestawień, umowa o prace na czas określony, na jedną zmianę w godzinach od 8 do 16, wysokość wynagrodzenia 2500zł brutto na okresie próbnym + premia, miejsce wykonywania pracy Wrocław, ul.Krakowska 100kontakt kandydatów z pracodawcą emailowy: joasia (at) aroma-marketing.eu lub 73 74 73 533
SCENTCARE POLSKA Marcin Kasprzak - 2017-09-27 - Wrocław (dolnośląskie)
Wykonywanie czynności księgowych, wspieranie pracy pracowników biurowych, handlowych, gromadzenie dokumentacji pod względem ich rodzaju, księgowanie
kontakt przez PUP - 2016-04-05 - Olesno (opolskie)