ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI Wałcz oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: 1 057,6 PLN
Zakres obowiązków: - wykonywanie prostych czynności księgowych - przyjmowanie, gromadzenie i segregowanie dokumentów pod względem ich rodzajów,- werysfikacja poprawności dokumentów,- nanoszenie numeru dowodu księgowego potwiwrdzajacego kolejność ujęcia w księgach - sprawdzanie poprawności zapiisów w rejestrze VAT- sprawdzanie zestawień w arkuszu kalkulacyjnym- wprowadzenie do systemu finansowoksięgowego zadeklarowanycvh dokumentów
Data publikacji: 2020-07-06
Lokalizacja: Wałcz (zachodniopomorskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Wałcz, powiat: wałecki, woj: zachodniopomorskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
- wykonywanie prostych czynności księgowych - przyjmowanie, gromadzenie i segregowanie dokumentów pod względem ich rodzajów,- werysfikacja poprawności dokumentów,- nanoszenie numeru dowodu księgowego potwiwrdzajacego kolejność ujęcia w księgach - sprawdzanie poprawności zapiisów w rejestrze VAT- sprawdzanie zestawień w arkuszu kalkulacyjnym- wprowadzenie do systemu finansowoksięgowego zadeklarowanycvh dokumentów
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|19
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 057,6 PLN
Nazwa stanowiska: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wałcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 32
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wałecki
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 3217
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 057,6 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 5
Data rozpoczęcia pracy: 20.07.2020
Data zakończenia pracy: 23.12.2020
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie ogólnokształcące, brak
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: dobry stan zdrowia
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_1: odpowiedzialność
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_2: sumienność
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_3: dobra znajomość obsługi komputera
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_2: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_3: Array
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
danePracodawcy_nip: 7651697046
danePracodawcy_regon: 381147498
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu
Adres pracodawcy:
Wojska Polskiego 41, 78-600 Wałcz, powiat: wałecki, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 32
Powiat pracodawcy: wałecki
danePracodawcy_kodPowiatu: 3217
Gmina pracodawcy: Wałcz
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Wałcz
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0967245
Ulica pracodawcy: Wojska Polskiego
Numer budynku pracodawcy: 41
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|431101
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|434
Data dodania oferty pracy: 07.07.2020
Oferta pracy ważna do: 30.07.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 06.07.2020
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?9c9a7151415c2099ca80b2ddc10c069f
Podobne oferty pracy
ZGODNY Z PROGRAMEM STAŻU
kontakt przez PUP - 2017-03-13 - Opoczno (łódzkie)
organizowanie i nadzór nad właściwym przepływem informacji, przygotowywanie raportów dla celów kontrolnych, przezentacji oraz pism
EUROCONSULT Sp. z o.o. - 2016-09-21 - Leszno (wielkopolskie)
ODBIERANIE OD WTRYSKARKI WYROBÓW, SPRAWDZANIE ICH ZE WZOREM, ZAPAKOWANIE.
ZMM MAXPOL ZAKŁAD PRACY CHRONIONEJ ANDRZEJ POLAK - 2017-02-14 - Rzeszów (podkarpackie)
Pozyskiwanie klientów branża finansowa.Okres zatrudnienie w przypadku pracy na podstawie umowy: 3 miesiące - docelowo będzie to umowa o pracęMiejsce wykonywania pracy: Mikołów + ŚląskPraca w godzinach: Pn - Pi 9-17
SEBASTIAN OSTALECKI "KANAT" - 2016-11-07 - Mikołów (śląskie)
Aktywna sprzedaż produktów branży elektryczno- sanitarno- narzędziowej, profesjonalna obsługa dotychczasowych i pozyskiwanie nowych klientów, praktyczna znajomość zasad merchandisingu, przygotowanie ofert, negocjacje cen oraz pozostałych warunków współpracy z klientem, zbieranie informacji o rynku na temat rozwoju branży, raportowanie działań do przełożonego, współpraca z przedstawicielami w kwestiach technicznych
ELMET-RZESZÓW S.A. - 2016-04-29 - Rzeszów (podkarpackie)
przyrządzanie drinków, koktajli, napoi gorących, obsługa expresu do kawy, wydawanie obiadów, obsługa klientów indywidualnych, jak i imprez okolicznościowych, urzymanie stanowska w czystości
RESTAURACJA POD SŁOŃCEM S.C. W. JĘDRZEJEC, M. KOWALCZYK - 2018-10-17 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
opieka nad dziećmi
kontakt przez PUP - 2018-06-21 - Miechów (małopolskie)
wspomaganie pracy indyjskich przedstawicieli handlowych, podtrzymywanie trwałych relacji z klientami i kontrahentami indyjskimi, przygotowanie ofert handlowych, ścisła współpraca i wykonywanie poleceń prezesa
kontakt przez PUP - 2018-08-02 - Jabłonowo (mazowieckie)
obsługa sekretariatu oraz pomoc w księgowości
PPHU "Roger" Kancelaria Doradcy Podatkowego A. Jagiełło - 2016-09-14 - Brzeziny (łódzkie)
zajęcia korekcyjno - kompensacyjne w klasach IV - VIII
Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej - 2018-08-06 - Iwin (zachodniopomorskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-06-21 - Warszawa (mazowieckie)
staż w biurze księgowym
kontakt przez PUP - 2017-12-29 - Cieszyn (śląskie)
Wykonywanie prac biurowych. Prowadzenie sekretariatu, korespondencji przychodzącej i wychodzącej.
kontakt przez PUP - 2016-09-27 - Krosno (podkarpackie)
Pomoc terapeucie w zajeciach z dziećmi niepełnosprawnymi przy udziale zwierząt.
POLSKIE STOWARZYSZENIE NA RZECZ OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ KOŁO W SKARSZEWACH - 2018-07-23 - Skarszewy (pomorskie)
wsparcie managera clubu, prace administracyjno-biurowe, przywożenie towaru, obsługa klienta, nadzór nad pracownikami
kontakt przez PUP - 2017-07-20 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Opieka nad osobami z zaburzeniami psychicznymi w ich miejscu zamieszkania. Wymagania: wykształcenie policealne/ wyższe, kierunek: pedagog, opiekun medyczny, opiekun środowiskowy itp., doświadczenie min. 6 m-cy, ukończony kurs: "Trening umiejętnośći społecznych w zakresie specjalistycznych usług opiekuńczych".
Usługi Opiekuńcze "FELICJA" Paulina Poszytek - 2017-01-04 - Wejherowo (pomorskie)
- Realizacja wyznaczonych zadań administracyjnych, przygotowywanie okresowych statystyk, raportów, zestawień, sporządzanie dokumentów finansowych dla księgowości zgodnie z procedurami, prowadzenie baz danych pracowników, dbałość o wysoką jakość i terminowość wykonania projektów, zakup i prowadzenie ewidencji środków trwałych, udział w codziennych pracach biura.- Wynagrodzenie: 2000 do 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny 3 miesiące. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe: Kierunek: Filologia lub Administracja lub Ekonomia. Wymagane doświadczenie zawodowe na stanowisku Asystenta Ds. Administracji. Wymagana znajomość prawa pracy i zagadnień z zakresu kadr. Znajomość pakietu MS Office. Mile widziana znajomość język angielskiego w stopniu dobrym w mowie i piśmie. Kontakt telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 509-840-812) lub e-mail: praca (at) proautomatic.pl
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-18 - Katowice (śląskie)
Pomoc kuchenna, przygotowywanie posiłków. Praca od 06:00 do 14:00 i 14:00 do 22:00. Mozliwość uzgodnienia grafiku.
ARBITER HOTEL Sp. z o. o. - 2017-05-09 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
opracowywanie i przygotowywanie dokumentacji projektowych, ścisła współpraca z podmiotami zaangazowanymi w projekt, przygotywanie szkiców, rysunków w skali, modeli a nastepnie ich wydruk, opracowywanie częsci składowych dokumentacji projektowej, współpraca przy opracowywaniu wstepnych koncepcji dla inwestycji budowlanych, archiwizacja dokumentów, prowadzenie bieżącej korespondencji, inwentaryzacje w terenie
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO HANDLOWE "DROG-MEN" RADOSŁAW MENCFEL - 2019-04-12 - Ruda Śląska (śląskie)
Pomoc inżynierowi geodezji w pracach związanych z geodezyjną obsługą inwestycji drogowej (droga ekspresowa S5) - lekka praca fizyczna.
Polservice Geo Sp. z o.o. - 2018-06-05 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
Prace pomocnicze:- izolacja DNA/RNA,- ocena jakości i ilości uzyskanych prób DNA/RNA,- amplifikacja DNA w reakcjach PCR z zastosowaniem starterów RAPD, ISSR,- elektroforeza uzyskanych produktów,- prace z mat. roślinnym w kulturach In Vitro.Staż odbywać się będzie w dzielnicy: Śródmieście
kontakt przez PUP - 2019-03-05 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wsparcie dla prawidłowego funkcjonowania pracy firmy, współtworzenie wizerunku firmy, kontakt telefoniczny z kontrahentami chińskimi, pomoc w opiece nad klientami
kontakt przez PUP - 2017-06-09 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Prowadzenie sekretariatu spółki, rejestru wpływających dokumentów i przyjmowanie rozmów telefonicznych, umawianie spotkań, serwis poczęstunków, ubezpieczenia pojazdów, sprawy podatkowe. Praca na komputerze z wymaganą biegłą znajomością środowiska Windows, MS Office (word, exel). Praca w godz.8-16
REMONDIS OPOLE SP. Z O. O. - 2019-05-08 - Opole (opolskie)
Wykonywanie projektów konstrukcji
kontakt przez PUP - 2017-07-24 - Kraków (małopolskie)
Efektywne zarządzanie kluczowymi klientami w celu stworzenia silnej pozycji i zagwarantowania maksymalnego poziomu zadowolenia klienta. Wsparcie sprzedażowe przed i w trakcie trwania projektu. Wizyty na forach i wystawach oraz wykorzystywanie ich jako instrument sprzedaży. Praca z klientem instytucjonalnym. Praca odbywa się jak w biurze, tak i zdalne: przez internet i telefon.
kontakt przez PUP - 2018-10-26 - Kraków (małopolskie)
prace kameralne, prace biurowe
kontakt przez PUP - 2019-04-12 - Legnica (dolnośląskie)
Opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny w konsultacji z pracownikiem socjalnym, o którym mowa w art. 11 ust. 1 ustaw z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej,udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego, udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych, udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów psychologicznych,udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów wychowawczych z dziećmi, wspieranie aktywności społecznej rodzin,motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych, udzielanie pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymywaniu pracy zarobkowej, motywowanie do udziału w zajęciach grupowych dla rodziców, mających na celu kształtowanie prawidłowych wzorców rodzicielskich i umiejętności psychospołecznych,udzielanie wsparcia dzieciom, w szczególności poprzez udział w zajęciach psychoedukacyjnych, podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin, prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców i dzieci, prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną, dokonywanie okresowej oceny sytuacji rodziny, monitorowanie funkcjonowania rodziny po zakończeniu pracy z rodziną, sporządzanie, na wniosek sądu. opinii o rodzinie i jej członkach,współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny, współpraca z zespołem interdyscyplinarnym lub grupą roboczą, o których mowa w art. 9 a ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie lub innymi podmiotami, których pomoc przy wykonywaniu zadań uzna za niezbędną.
GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W WOLI KRZYSZTOPORSKIEJ - 2018-07-04 - Wola Krzysztoporska (łódzkie)
Pomoc przy załadunku i rozładunku artykułów higienicznych-makulatury, dostawa towarów
Hurtownia Papiernicza "SERVUS" - 2016-06-24 - Łazy (mazowieckie)
- prowadzenie gospodarki magazynowej w zakresie przygotowywania zamówień - przyjmowanie i wydawanie towaru z magazynu- przewożenie towarów- wystawianie i rejestrowanie dokumentów magazynowych - rozładunek i załadunek towarów handlowych, materiałów oraz elementów wyposażenia niezbędnego w wagonach
WARS S.A - 2018-09-26 - Gdynia (pomorskie)
pomoc dla księgowej, praca biurowa, praca administracyjna, opracowanie i wprowadzanie danych, cennik
kontakt przez PUP - 2019-04-19 - Wieliczka (małopolskie)