ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI Toruń oferta pracy KANCELARIA PRAWNO PODATKOWA INEZ LTD II SP. Z O.O.
Stanowisko: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: OBSŁUGA SEKRETARIATU, PRZYJMOWANIE ORAZ WYDAWANIE DOKUMENTÓW, KONTAKT TEL. Z KLIENTAMI ORAZ ORAZ URZEDAMI, SEGREGOWANIE KORESPONDENCJI, WYPEŁNIANIE FORMULARZY PODATKOWYCH, WSPARCIE ZESPOŁU KSIEGOWOSCI I KADR
Data publikacji: 2020-03-12
Lokalizacja: Toruń (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: KANCELARIA PRAWNO PODATKOWA INEZ LTD II SP. Z O.O.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:WIELKI RÓW 30A, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
OBSŁUGA SEKRETARIATU, PRZYJMOWANIE ORAZ WYDAWANIE DOKUMENTÓW, KONTAKT TEL. Z KLIENTAMI ORAZ ORAZ URZEDAMI, SEGREGOWANIE KORESPONDENCJI, WYPEŁNIANIE FORMULARZY PODATKOWYCH, WSPARCIE ZESPOŁU KSIEGOWOSCI I KADR
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Toruń
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Toruń
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Toruń
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera MS OFFICE
Nazwa pracodawcy:
KANCELARIA PRAWNO PODATKOWA INEZ LTD II SP. Z O.O.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia
Adres pracodawcy:
WIELKI RÓW 30A, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Toruń
Gmina pracodawcy: Toruń
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Toruń
Ulica pracodawcy: WIELKI RÓW
Numer budynku pracodawcy: 30A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 12.03.2020
Data dodania oferty pracy: 12.03.2020
Oferta pracy ważna do: 12.04.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 12.03.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 12.03.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?e6a348ed54e085c996c44fbc5b8629b6
Podobne oferty pracy
wspomaganie pracy chińskich przedstawicieli handlowych, podtrzymywanie trwałych relacji z klientami i kontrahentami chińskimi, przygotowanie ofert handlowych, ścisła współpraca i wykonywanie poleceń prezesa
kontakt przez PUP - 2018-04-12 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Asystent przedstawiciela handlowego
SOLID SECURITY Sp. z o.o. - 2017-08-04 - Tarnów (małopolskie)
segregacja dokumentacji księgowej
kontakt przez PUP - 2019-01-17 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
wg zakresu czynności
kontakt przez PUP - 2016-01-27 - Grodków (opolskie)
Prowadzenie poradnictwa i edukacji, wsparcia oraz aktywizacji rodzin zagrożonych wykluczeniem społecznym oraz kierowanie procesem zmiany postaw życiowych członków rodziny, diagnozowanie sytuacji rodziny ;opracowanie i realizowanie planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i konsultacji z pracownikiem socjalnym; udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej w tym zdobywania umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego; udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów wychowawczych z dziećmi; wspieranie aktywności społecznej rodzin i pomoc w rozwiązywaniu ich problemów socjalnych; motywowanie do podnoszenia kwalifikacji zawodowych przez poszczególnych członków rodziny; udzielanie pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymaniu pracy zarobkowej; podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin; prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną; dokonywanie okresowej oceny sytuacji rodziny, nie rzadziej niż co pół roku; monitorowanie funkcjonowania rodziny po zakończeniu pracy z rodziną; współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny.WYMAGANIA: wykształcenie wyższe na kierunku pedagogika, psychologia, socjologia, nauki o rodzinie lub praca socjalna- wykształcenie wyższe na dowolnym kierunku, uzupełnione szkoleniem z zakresu pracy z dziećmi i udokumentowany co najmniej roczny staż pracy z dziećmi lub rodziną, - preferowane ukończone studia podyplomowe- Asystent rodziny; co najmniej wykształcenie średnie, szkolenie z zakresu pracy z dziećmi lub rodziną i udokumentowany co najmniej 3 letni staż pracy z dziećmi lub rodziną.
Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruchniku - 2018-09-19 - Pruchnik (podkarpackie)
bieżąca organizacja pracy biura, przygotowywanie dokumentów finansowych do biura rachunkowego, składanie zamówień na materiały, negocjacje handlowe, kontakt z klientami i kierowcami, monitorowanie transportu, wystawianie faktur i dokumentów przewozowych, dbałość o wysoką jakość i terminowość usług
IMPILO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-10-09 - Golinka (wielkopolskie)
Asystent Dyrektora.
kontakt przez PUP - 2016-11-14 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Obsługa dokumentacji ubezpieczeniowej, kontakt telefoniczny z klientami obsługiwanymi przez firmę, pozyskiwanie nowych klientów.
BROKER CONSULTING PARTNERS POLSKA Sp. z o.o. - 2018-01-22 - Brzesko (małopolskie)
Twoje zadania:• sprzedaż produktów i usług oferowanych przez sklep internetowy – połączenia przychodzące,• obsługa procesów sprzedażowych, informacyjnych i reklamacyjnych,• realizacja indywidualnych planów sprzedażowych,• dbanie o wysoki poziom jakości Obsługi Klienta – zgodnie z wyznaczonymi standardami,• doradztwo przy wyborze produktów i usług,• obsługa innych kanałów komunikacji – Chat & Email,• dodatkowe zadania zlecone przez Przełożonego.
"EURO NET" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-05 - Lublin (lubelskie)
Realizacja zleceń spedycyjnych w międzynarodowym transporcie drogowym, dbałośc o dobre relacje z partnerami i klientami, prowadzenie dokumentacji operacyjnej oraz wprowadzanie danych do systemu, wystawianie faktur obciążeniowych, sporządzanie raportów.
kontakt przez PUP - 2017-02-13 - Czeladź (śląskie)
Zgodnie z programem stażowym
kontakt przez PUP - 2017-09-11 - Łozienica (zachodniopomorskie)
Asystowanie lekarzowi dentyscie, przygotowanie stanowiska pracy i pacjenta, zamawienie materiałów, czynności porządkowe; praca w godz. 8-16, 14-21
Studio Dentystyczne ArtDentica Anna Rusi-Grela - 2019-03-26 - Opole (opolskie)
rejestravcja pacjentów,dezynfekcja oraz sterylizacja narzędzi
kontakt przez PUP - 2019-07-01 - Głogów (dolnośląskie)
wspomaganie pracy administracyjno-biurowej, tłumaczenie rozmów i koresponencji na j. angielski lub z j. angielskiego na polski, projekty marketingowe
kontakt przez PUP - 2016-03-31 - Kraków (małopolskie)
wsparcie operacyjne dyrektora sprzedaży, prowadzenie terminarza spotkań, prowadzenie korespondencji
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2016-09-29 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Asystent do spraw księgowości
kontakt przez PUP - 2018-07-13 - Brzozów (podkarpackie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-02-23 - Poznań (wielkopolskie)
koordynacja pracy biura, zamawianie materiałów biurowych, pisanie pism, umawianie spotkań, sprzedaż usług z zakresu prowadzenia warsztatów edukacyjnych, pisanie ofert, wystawianie ofert w internecie
kontakt przez PUP - 2018-09-13 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
dokonanie zakupów towaru od dostawców z Wietnamu, negocjacja cen towarów, prowadzenie zapisu z/do magazynu towarów, rozliczanie, operacje handlowe w języku wietnamskim
SEPT SOLUTION Sp. z o.o. - 2019-02-07 - Magdalenka (mazowieckie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-08-18 - Kijewo (warmińsko-mazurskie)
Dekretacja i księgowanie dokumentów; sporządzanie dokumentacji płacowej i ZUS; analiza rozrachunków; analiza dokumentacji magazynowej
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Gdynia (pomorskie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- wspieranie osób zniepełnosprawnością intelektualną pod kierunkiem terapeuty w formach działalnośći prowadzonych przez Stowarzyszenie tj. w zakresie czynności samoobsługowych - zaradności życiowej, asystowanie podczas zajęć rehabilitacyjno-terapeutycznych, rehabilitacji ruchowej oraz integracji społecznej, opieka podczas transportu osób niepełnosprawnych- dbałość o estetykę, ład, wystrój w pracowniach terapeutycznych,- promowanie i prezentacja działalności i umiejętności osób niepełnosprawnych,- współpraca z rodzicami, opiekunami i terapeutami,- prowadzenie dokumentacji prowadzonych działań wg określonego wzoru, pod kierunkiem opiekuna
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Zgierz (łódzkie)
Wypełnianie czynnosci opiekuńczych i obsługowych w stosunku do wychowanków przedszkola, dotyczących higieny osobistej, dokarmiania dzieci, rozbierania i ubierania ich. Uczestnictwo w zajęciach zespołowych prowadzonych przez nauczyciela oraz pomoc w ich organizowaniu i przeprowadzaniu.
URWIS S.C. Marta Czoska Ewelina Doering-Gadowska - 2016-03-18 - Wejherowo (pomorskie)
do uzgodnienia
GD-SOLUTION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-10-03 - Rzeszów (podkarpackie)
Sterylizacja, asystowanie przy zabiegach, sprzątanie, pomoc w prowadzeniu gabinetu
kontakt przez PUP - 2018-11-07 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)
wsparcie dla prawidłowego funkcjonowania pracy firmy, współtworzenie wizerunku firmy, kontakt telefoniczny z klientami, w tym wietnamskimi lub chińskimi, pomoc w opiece nad klientami
kontakt przez PUP - 2018-01-22 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Umawianie na wizyty (komunikacja z pacjentem), przygotowywanie stanowiska pracy, utrzymanie czystości gabinetu (aseptyka i antyseptyka). Godziny odbywania stażu od poniedziałku do piątku w godz. 10:00-18:00.
kontakt przez PUP - 2017-07-27 - Bełchatów (łódzkie)
Montaż konstrukcji stalowych.Praca na terenie Trzebnicy i całego kraju.
kontakt przez PUP - 2019-05-15 - Trzebnica (dolnośląskie)
- Sporządzanie dokumentacji projektowej, koncepcyjnej oraz warsztatowej w branży mechanicznej a także przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich.- Wynagrodzenie: od 2500 zł/brutto, do negocjacji. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następnie umowa na czas określony. Docelowo praca na stałe Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 6:30-14:30 lub 7:00-15:00. Wykształcenie wyższe, preferowane o profilu mechanicznym lub pokrewnym. Mile widziane doświadcznie na podobnym stanowisku pracy oraz przy sporządzaniu kosztorysów inwestorskich i przedmiarów robót. Wymagana umiejętność sporządzania dokumentacji projektowej, koncepcyjnej oraz warsztatowej.Mile widziana znajomość j. angielskiego lub j. niemieckiego (nie obligatoryjnie). Kontakt telefoniczny (32-705-57-00) w godzinach: 7:00-15:00 lub e-mail: biuro (at) bpseparator.com.pl
BIURO PROJEKTÓW I REALIZACJI INWESTYCJI SEPARATOR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-03-13 - Katowice (śląskie)
Wykonywanie wszelkich prac związanych z przyjmowaniem i wydawaniem towaru z magazynu, rozwożenie i przywożenie towaru; prowadzenie ewidencji magazynowej.
PRZEDSIĘBIORTSWO HANDLOWE "PIGMENT" S.MACOCH, K.MACOCH, J.MAJEWSKA, A. MACOCH-MOLENDA SPÓŁKA JAWNA - 2019-02-04 - Częstochowa (śląskie)