ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI Szczytno oferta pracy ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ W SZCZYTNIE
Stanowisko: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: 1.Kompletowanie dokumentów księgowych pod względem ich rodzaju.2.Kompletowanie i sprawdzanie dokumentów różnych pod względem formalno-rachunkowym.3.Księgowanie dokumentów w programie finansowo-księgowym.4.Analiza stanu kosztów i zobowiązań z dostawcami pod kątem terminowości wpłat i zobowiązań.5.Kompletowanie i sprawdzanie dokumentów księgowych będących dowodem poniesienia kosztów.6.Analiza stanu rozrachunków z dostawcami pod kątem terminowości wpłati zobowiązań.7.Sporządzanie zestawień należności i zobowiązań do sprawozdań kwartalnych8.Rb-N, Rb-Z.9.Terminowe sporządzanie i dekretowanie dokumentów księgowych w sposób zapewniający właściwy przebieg operacji księgowych.10.Wprowadzanie dokumentów księgowych w obowiązującym systemie komputerowym "PUMA".11.Sporządzanie potwierdzeń sald i ich uzgadnianie z kontrahentami
Data publikacji: 2020-10-15
Lokalizacja: Szczytno (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ W SZCZYTNIE
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Henryka Sienkiewicza 1, 12-100 Szczytno, powiat: szczycieński, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1.Kompletowanie dokumentów księgowych pod względem ich rodzaju.2.Kompletowanie i sprawdzanie dokumentów różnych pod względem formalno-rachunkowym.3.Księgowanie dokumentów w programie finansowo-księgowym.4.Analiza stanu kosztów i zobowiązań z dostawcami pod kątem terminowości wpłat i zobowiązań.5.Kompletowanie i sprawdzanie dokumentów księgowych będących dowodem poniesienia kosztów.6.Analiza stanu rozrachunków z dostawcami pod kątem terminowości wpłati zobowiązań.7.Sporządzanie zestawień należności i zobowiązań do sprawozdań kwartalnych8.Rb-N, Rb-Z.9.Terminowe sporządzanie i dekretowanie dokumentów księgowych w sposób zapewniający właściwy przebieg operacji księgowych.10.Wprowadzanie dokumentów księgowych w obowiązującym systemie komputerowym "PUMA".11.Sporządzanie potwierdzeń sald i ich uzgadnianie z kontrahentami
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Szczytno
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 28
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: szczycieński
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2817
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Szczytno
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 29.10.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: umiejętność obsługi komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
umiejętność pracy w zespole (zdolności interpersonalne)
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Nazwa pracodawcy: ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ W SZCZYTNIE
danePracodawcy_nip: 7451729356
danePracodawcy_regon: 519584210
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Szczytnie
Adres pracodawcy:
Henryka Sienkiewicza 1, 12-100 Szczytno, powiat: szczycieński, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 28
Powiat pracodawcy: szczycieński
danePracodawcy_kodPowiatu: 2817
Gmina pracodawcy: Szczytno
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Szczytno
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0964991
Ulica pracodawcy: Henryka Sienkiewicza
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Szczytnie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|431101
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 15.10.2020
Oferta pracy ważna do: 31.10.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 15.10.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 15.10.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?d4e86e8d86c85402a93faa53726dd52f
Podobne oferty pracy
opieka nad dziećmi niepełnosprawnymi w czasie dowozu i trwania zajęć, pomoc w prowadzeniu zajęć wychowawcom
kontakt przez PUP - 2018-07-19 - Starachowice (świętokrzyskie)
Staż w Biurze Rachunkowym "ABC TAX". Program stażu do zapoznania w pokoju nr 35.
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Kielce (świętokrzyskie)
Montaż płyt gipsowych, malarz, tapeciarz, pomocnik kafelkarza,wykończenie sztukaterii
Usługi Budowlane Janusz Kobylański - 2018-02-22 - Opole (opolskie)
wykonywanie obowiązków związanych ze świadczeniem pomocy prawnej przez Kancelarię, w tym przygotowywanie projektów pism procesowych, opinii prawnych, umów, zastępstwo w sądzie i w urzędach, kontakt z klientami Kancelarii a także obowiązki administracyjno-biurowe
Kancelaria Radcy Prawnego Klaudiusz Brodziak - 2019-10-09 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Pomoc nauczycielowi w prowadzeniu zajęć dydaktycznych, wychowawczych i opiekuńczych
Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Łukowej - 2018-03-13 - Łukowa (lubelskie)
- dokładanie i sprawne rozliczanie środków płatniczych,- rejestrowanie gotówki i innych środków płatniczych,- kontrola finansu zarejestrowanych danych w komputerowym systemie rozliczania gotówki
TESCO Polska Sp. z o.o. - 2018-04-19 - Szamotuły (wielkopolskie)
- Asystowanie i pomoc osobom niepełnosprawnym: pomoc podczas wykonywania czynności dnia codziennego, prowadzenie zajęć rewalidacyjnych. Praca w miejscu zamieszkania osoby niepełnosprawnej na terenie woj. śląskiego.- Wynagrodzenie: 20 zł/brutto/godzina. Praca na umowę o zlecenie na okres trzech miesięcy, z możliwością podpisania kolejnej umowy.- Zlecenie wykonywane w godzinach: 7:00-20:00. Wymagane wykształcenie min. policealne na kierunku asystenta osoby niepełnosprawne (wymagany dyplom). Wymagane doświadczenie zawodowe min. 1 rok w pracy z osobami niepełnosprawnymi. Wymagane kompetencje społeczne i cechy osobiste: empatia, punktualność, znajomość środowiska niepełnosprawnych. Kontakt wstępnie telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 531-246-002) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Mikołaja Kopernika 14, 40-064 Katowice) lub e-mail: faon.stowarzyszenie (at) gmail.com
STOWARZYSZENIE FAON - 2016-11-22 - Katowice (śląskie)
obsługa urządzeń biurowych, odbieranie telefonów, rejestrowanie pism i korespondencji
MABUDO Spółka z O.O. - 2016-05-13 - Zduńska Wola (łódzkie)
obowiązki asystenta menadżera działów sprzedaży, jakości oraz R&D, kontakt z klientami oraz pozyskiwanie nowych
"HANA-POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-12 - Mława (mazowieckie)
sporządzanie dokumentacji magazynowej, rozliczanie zleceń dokumentem RW i ZW, przyjmowanie rejestru kwalifikowanych dostawców, rozliczanie transportu, przygotowywanie raportów i zestawień na potrzeby Kierownika
Joppol Sp. z o.o. - 2017-07-21 - Poznań (wielkopolskie)
Instruktor terapi zajęciowej
kontakt przez PUP - 2020-01-08 - Sokółka (podlaskie)
dekretowanie i księgowanie dokumentów, obsługa programu Płatnik, kontakt z US i ZUS
kontakt przez PUP - 2016-11-22 - Lublin (lubelskie)
praca z rodziną w środowisku
kontakt przez PUP - 2018-02-23 - Lwówek Śląski (dolnośląskie)
pomaganie dzieciom: w spożywaniu posiłków, czynnościach higienicznych, w ubieraniu i rozbieraniu się, nadzorowanie dzieci podczas odpoczynku, wykonywanie czynności przygotowawczych do zabaw i zajęć oraz pomaganie nauczycielowi podczas przeprowadzania i odprowadzania dzieci do autobusu szkolnego, porządkowanie zabawek, pomocy, sali dydaktycznej, opiekowanie się dziećmi podczas zabaw, spacerów, wycieczek
kontakt przez PUP - 2018-08-07 - Rajbrot (małopolskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Radom (mazowieckie)
Asystent biurowy
kontakt przez PUP - 2018-11-29 - Kcynia (kujawsko-pomorskie)
wykształcenie średnie ( technik budownictwa) lub wyższe ( po kierunku architektura, budownictwa), podstawowa znajomość obsługi programu AUTO-CAD;praca w architektonicznym studiu projektowym
PAWEŁ WOŹNIAK ASP-96 ARCHITEKTONICZNE STUDIO PROJEKTOWE" - 2020-08-10 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:a) zadania główne: opracowywanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym, opracowanie, we współpracy z członkami rodziny i koordynatorem rodzinnej pieczy zastępczej z Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Nowym dworze Gdańskim, planu pracy z rodziną, skoordynowanego z planem pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej, udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego, udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów: socjalnych, psychologicznych, wychowawczych z dziećmi, wspieranie aktywności społecznej i zawodowej rodzin, motywowanie do udziału zajęciach grupowych dla rodziców, mających na celu kształtowanie prawidłowych wzorców rodzicielskich i umiejętności psychospołecznych, udzielanie wsparcia dzieciom, w tym podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia ich bezpieczeństwa, prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną, dokonywanie okresowej oceny sytuacji rodziny, monitorowanie funkcjonowania rodziny po zakończeniu pracy z rodziną, sporządzanie, na wniosek sądu opinii o rodzinie i jej członkach, współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny, wykonywanie innych zdań i poleceń przełożonych.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej - 2019-04-23 - Krynica Morska (pomorskie)
Sprzedaż obuwia, torebek, obsługa kasy fiskalnej, przyjmowanie reklamacji, dostaw, zmiana aranżacji sklepu. Umowa zlecenie około 160 h w m-cu, praca w godz. 9-21. Zatrudnienie na 5 lat.
kontakt przez PUP - 2020-02-18 - Wrocław (dolnośląskie)
Przygotowywanie projektów pism procesowych, opini prawnych, bieżąca obsługa administracyjna kancelarii.
kontakt przez PUP - 2017-02-16 - Brzesko (małopolskie)
dbanie o klientów sklepu, aktywna sprzedaż - praca z mikrofonem, pomoc i doradztwo klientom
TESCO POLSKA Sp. z o.o. - 2016-06-29 - Tarnowskie Góry (śląskie)
przygotowywanie stanowiska pracy, gabinetu i poczekalni do pracy, znajomość mMedica, rejestrowanie pacjentów, dbałość o sprzęt i pomieszczenia
NZOZ Poradnia Stomatologiczna VITA-DENT Jolanta Majcherczyk - 2017-11-16 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
WYTWARZANIE GOTOWYCH POSIŁKÓW I DAŃ, SPORZĄDZANIE RÓŻNEGO RODZAJU POTRAW
kontakt przez PUP - 2020-08-17 - Ruda Śląska (śląskie)
OPRACOWYWANIE POD NADZOREM PROJEKTANTA OPRAC. PROJEKTOWYCH DLA BRANŻY DROGOWEJ LUB MOSTOWEJ, OPRACOWYWANIE COMIESIECZNYCH PISEMNYCH RAPORTÓW O POSTĘPIE PRAC PROJEKTOWYCH, WSPÓŁPRACA PRZY REDAGOWANIU PISM, PRZYGOTOWYWANIE HARMONOGRAMU PRAC PROJEKTOWYCH.
PROMOST CONSULTING SP. Z O.O. SP.K. - 2018-12-10 - Rzeszów (podkarpackie)
obsługa administracyjna biura, zapewnienie sprawnego obiegu dokumentów, odbieranie, wysyłanie i rejestrowanie poczty, odbieranie telefonów, utrzymywanie biura w porządku
GALPOSTER sp. z o.o. - 2017-03-24 - Łubna (mazowieckie)
według programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-08-14 - Mirsk (dolnośląskie)
wspieranie pracy nauczyciela przedszkolnego
"OXFORD HOUSE" Jacek Palamar - 2017-08-01 - Sosnowiec (śląskie)
do uzgodnienia
GEO TEO TEODOR KOCUR - 2019-11-27 - Rzeszów (podkarpackie)
współpraca przy zarządzaniu flotą pojazdów, kontakt z kierowcą, planowanie czynności warsztatowych, nadzór nad dokumentacją floty pojazdów
kontakt przez PUP - 2019-08-01 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
opracowywanie i realizacja planu z rodziną, pomoc w poprawie sytuacji życiowej, rozwiązywanie problemów socjalnychi psychologicznych oraz wychowawczych z dziećmi, udzielanie wsparcia dzieciom, prowadzenie dokumentacji, monitorowanie funkcjonowania rodziny, współpraca z innymi jednostkamizadaniowy czas pracygodziny pracy 7:00 - 22:00zwrot ryczałtu za samochód
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sarnakach - 2019-11-20 - Sarnaki (mazowieckie)