ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI (STAŻ) Kombornia oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI (STAŻ)
Wynagrodzenie: 1 017,4 PLN
Zakres obowiązków: zgodnie z programem stażu
Data publikacji: 2019-03-19
Lokalizacja: Kombornia (podkarpackie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kombornia, powiat: krośnieński, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków: zgodnie z programem stażu
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 017,4 PLN
Nazwa stanowiska: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI (STAŻ)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kombornia
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: krośnieński
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 017,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie
Adres pracodawcy:
Bieszczadzka 5, 38-400 Krosno, powiat: m. Krosno, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: m. Krosno
Gmina pracodawcy: Krosno
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Krosno
Ulica pracodawcy: Bieszczadzka
Numer budynku pracodawcy: 5
Profil działalności pracodawcy: Hotel, restauracja
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 21.03.2019
Oferta pracy ważna do: 05.04.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 19.03.2019
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ PUP W GDAŃSKU. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2016-11-22 - Lublewo Gdańskie (pomorskie)
Nauka prowadzenia rejestów i inne
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Mielno (zachodniopomorskie)
wykonywanie detali stalowych zgodnie z rysunkiem technicznym na obrabiarce CNC
ZAKŁAD ROBÓT ELEKTROINSTALACYJNYCH "ELEKTROBUD" LESZEK NOWOGRODZKI - 2016-03-15 - Świdnica (dolnośląskie)
Praca administracyjno-biurowa związana z procesem sprzedażysamochodów, praca w godz. 9-17
Kombat Sp. z o.o Sp.K - 2017-09-04 - Opole (opolskie)
obsługa komputera oraz programów komputerowych, opisywanie faktur zakupu, wprowadzanie ich do systemu, monitorowanie płatności
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Kowale (śląskie)
- szkolenie BHP i ppoż.- fakturowanie- rejestr faktur zakupowych - obsługa programu AGA, EWA - obsługa urządzeń biurowych- kontakt telefoniczny z klientem - wysyłka poczty- dostarczanie dokumentów do biura rachunkowego
kontakt przez PUP - 2018-04-13 - Nowa Sól (lubuskie)
Asystent nauczyciela przedszkola-staż POWER III 110
kontakt przez PUP - 2017-03-08 - Miłosław (wielkopolskie)
transport międzynarodowyPolska -Włochy, Włochy -Polskakontakt tel. Kopeć Ryszard 663 424 825
PPHU KOREN - 2015-12-15 - Sielec (świętokrzyskie)
przewóz pieczywa na terenie Inowrocławia i woj. kujawsko-pomorskiego
PIEKARNIA ROBAK RYSZARD I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA - 2018-06-22 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
pomoc w dziale kadr i płac
FINE ALTECH Mława sp. z o.o. - 2016-04-27 - Mława (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-11-23 - Warszawa (mazowieckie)
organizowanie i prowadzenie kalendarzy dla przypisanych starszych konsulatów (CSS);zarządzanie procesem komunikacji, w szczególności w zakresie udzielania odpowiedzi na korespondencję niewymagającą zaangażowania CSS;profesjonalna i efektywna obsługa połączeń telefonicznych, rozwój bieżących relacji z asystentami; przygotowywanie starannych, prawidłowo opracowanych dokumentów, raportów, często w ramach ścisłych ograniczeń czasowych;wykonywanie zleconych czynności administracyjnych wspierających CSS;w zależności od potrzeb wsparcie realizacji kluczowych projektów, konferencji i spotkań organizowanych poza siedzibą firmy;współpraca z innymi asystentami Kadry Zarządzającej w celu zagwarantowania zakresu wsparcia.
kontakt przez PUP - 2016-10-20 - Poznań (wielkopolskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2016-07-01 - Zabrze (śląskie)
obsługa programu finansowo-ksiegowego
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "MAXTOP" Spólka Jawna - 2016-01-25 - Sławków (śląskie)
obsługa koparko - ładowarki
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH INODROG SP. Z O. O. - 2017-04-20 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
asystowanie w zajęciach, pomoc w opiece nad dziećmi w wieku 2.5-6 lat
kontakt przez PUP - 2017-01-31 - Wałdowo (warmińsko-mazurskie)
- Wprowadzanie zamówień do systemu, kontakt z klientami. Wystawianie faktur. Wysyłanie ofert zamówień.- Wynagrodzenie: 2700 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na zastępstwo. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie średnie lub wyższe. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, ale niekoniecznie -> istnieje możliwość przyuczenia.
ADAMET-NIEMET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-05 - Katowice (śląskie)
Szkolenie BHP i PPOŻ, zapoznanie się ze stanowiskiem pracy, zapoznanie się z programem handlowym, zapoznanie się z programem do przygotowywania kosztorysów napraw pojazdów, analiza techniczna, obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2019-02-04 - Płock (mazowieckie)
Kontakt z klientem. Przygotowywanie wysyłek do klienta. Oklejanie, znakowanie produktów do sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2017-09-14 - Gdynia (pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-09-04 - Warszawa (mazowieckie)
kontrola jakościpakowanie
kontakt przez OHP - 2016-02-05 - Częstochowa (śląskie)
Obsługa maszyn i urządzeń produkcyjnych, typu: lakierki, drukarki. Kontrola produkowanego wyrobu, w szczególności właściwego koloru, nadruku itp.
GUALA CLOSURES DGS POLAND SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-11-04 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Zgodnie z dołączonym programem stażu
kontakt przez PUP - 2019-03-04 - Żywiec (śląskie)
-rejestracja i weryfikacja korespondencji, segregacja bieżących dokumentów, wprowadzanie danych do systemów komputerowych,-dekretacja i sprawdzanie poprawności dekretacji dokumentów księgowych- faktur sprzedaży,-pomoc przy wysyłaniu faktur, refaktur, not odsetkowych,-księgowanie wyciągów, rozksięgowywanie odsetek,-pomoc przy sporządzeniu miesięcznych zestawień sprzedaży,-przygotowywanie materiałów niezbędnych do pracy odczytywaczy,-pomoc przy sporządzaniu sprawozdań,-udział w innych pracach Działu Ekonomiczno- Księgowego.
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Niepołomice (małopolskie)
tworzenie zamówień i składanie ofert handlowych, bieżąca obsługa klienta i budowanie długotrwałych relacji, prace biurowe, aktywne poszukiwanie nowych klientów. Branża suwnice i części zamienne.
WINDEX HOLDING Sp. z o.o. - 2017-11-03 - Zabrze (śląskie)
wspomaganie pracy indyjskich przedstawicieli handlowych, podtrzymywanie trwałych relacji z klientami i kontrahentami indyjskimi, przygotowywanie ofert handlowych, ścisła współpraca i wykonywanie poleceń indyjskiego Prezesa
kontakt przez PUP - 2018-02-06 - Mroków (mazowieckie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-04-26 - Warszawa (mazowieckie)
- Praca asystenta projektanta polegać będzie na wsparciu organizacyjnym i merytorycznym projektanta głównego. Do obowiązków asystenta należeć będzie nadzór nad powierzonymi mu elementami projektu (wykonywanie rysunków projektowych w programie AutoCAD lub MicroStation oraz przygotowywanie przedmiarów i kosztorysów), sprawnym przepływem informacji między działem projektowym a działem wykonawczym i katalogowanie oraz archiwizowanie dokumentacji związanej z realizowanym projektem.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godz.: 06:00-14:00 lub 08:00-16:00. Wymagania: wykształcenie wyższe techniczne (inżynier lub magister inżynier). Znajomość i obsługa programów: AutoCAD, Autodesk Revit Architecture, Robot Structural, Project. Znajomość j. angielskiego w stopniu średnim w mowie i piśmie. Kontakt telefoniczny (tel.: 600-084-512) w godz.: 07:00-15:00 lub e-mail: biuro (at) koltechinfra.eu
KOLTECH INFRA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-09 - Katowice (śląskie)
obsługa klientów, prowadzenie działalności handlowej, pozyskiwanie nowych klientów, prezentacja oferty, kontakt z klientami i chińskojęzycznymi producentami towarów
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
pomoc przy wykonywaniu zabiegów higienicznych, pomoc przy karmieniu, pomoc w utrzymaniu czystości w otoczeniu pacjenta; wynagrodzenie od 12,00 zł za godzinę;
JOVIMED Ośrodek Opiekuńczo-Rehabilitacyjny Sp. z o.o. - 2016-05-19 - Ksawerów (łódzkie)