ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI Słupy oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: 997,4 PLN
Zakres obowiązków: wg programu
Data publikacji: 2016-06-20
Lokalizacja: Słupy (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Słupy, powiat: olsztyński, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków: wg programu
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN
Nazwa stanowiska: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupy
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: olsztyński
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpoczęcia pracy: 27.06.2016
Data zakończenia pracy: 30.11.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
Adres pracodawcy:
Piłsudskiego 64b, 10-450 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: m. Olsztyn
Gmina pracodawcy: Olsztyn
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Olsztyn
Ulica pracodawcy: Piłsudskiego
Numer budynku pracodawcy: 64b
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 21.06.2016
Oferta pracy ważna do: 08.07.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 20.06.2016
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
Prowadzenie kalendarza spotkań, przygotowywanie niezbędnej dokumentacji i informacji na spotkania Prezesa, tworzenie zestawień, raportów, analiz i prezentacji na potrzeby zarządu, organizowanie krajowych i zagranicznych wyjazdów służbowych człónków zarządu, obsługiwanie korespondencji, współpraca z partnerami krajowymi i zagranicznymi.Znajomość języków obcych jest niezbędna by móc sprawnie porozumiewać się z klientami firmy oraz do porozumiewania się z kadrą kierowniczą i międzynarodowym personelem.
kontakt przez PUP - 2018-01-31 - Grabonóg (wielkopolskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-04-04 - Warszawa (mazowieckie)
- sporządzanie cyklicznych raportów realizacji zakupów oraz innych niestandardowych raportów na potrzeby Działu Zakupów, - wspieranie kupców w przeprowadzaniu analiz rynku, produktów i dostawców, - nadzorowanie centralnego systemu zarządzania umowami i archwiizacja umów, - zarządzanie bazami danych zakupowych i kontrola standardów dokumentacji zakupowej, - wspieranie analityka w przeprowadzaniu testów w systemie SAP oraz wdrażanie zmian systemowych mających na celu usprawnienia działania Działu Zakupów.
kontakt przez PUP - 2016-04-05 - Wrocław (dolnośląskie)
Produkcja elementów z laminatu poliestrowo-szklanego
kontakt przez PUP - 2017-11-24 - Renice (zachodniopomorskie)
profesjonalna, zgodna ze standardami obsługa Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu
CCC S.A. - 2018-01-22 - Oleśnica (dolnośląskie)
projektowanie w branży elektrycznej
JĘDRZEJCZYK WOJCIECH PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO USŁUGOWO HANDLOWE "VITARO" - 2017-06-22 - Dziepółć (łódzkie)
wspieranie inspektora nadzoru w sprawach związanych z: przygotowywaniem projektów, odpowiedzi na pisma wykonawcy robót, opracowaniem robót konsulata, rozliczeniem robót wykonywancyh przez wykonwacę robót, realizacja Umowy pomiędzy Konsulatem a zamawiającym
TPF Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-03-10 - Wyszków (mazowieckie)
Obsługa osób niedosłyszących, rejestracja pacjentów, pomoc w doborze aparatów słuchowych oraz ich sprzedaż.
ACS Słuchmed Spółka z o.o. - 2016-04-05 - Nowa Dęba (podkarpackie)
WYKONYWANIE RYSUNKÓW ARCHITEKTONICZNYCH, PRACA Z DOKUMENTAMI W JĘZYKU UKRAIŃSKIM;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE-KIERUNEK ARCHITEKTURA I URBANISTYKA, ZNAJOMOŚĆ PROGRAMU AUTOCAD, ARCHICAD, DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE 5 LAT, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA UKRAIŃSKIEGO
kontakt przez PUP - 2017-11-03 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Pracownik biurowy - oferta zatrudnienia w ramach prac interwencyjnych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego (RPO WM) skierowanego do osób powyżej 30 roku życia, w tym w szczególności do osób powyżej 50 roku życia, osób z niepełnosprawnościami oraz osób długotrwale bezrobotnych.
kontakt przez PUP - 2018-04-18 - Nowy Sącz (małopolskie)
Pomoc w prowadzeniu dokumentacji radcy prawnego, wyszukiwanie aktów prawnych, orzeczeń, komentarzy przy wykorzystaniu specjalistycznego programu LEX jak i i internetu, sporządzanie projektów pism w postępowaniach windykacyjnych prowadzonych na rzecz klientów Kancelarii, sporządzanie wszelkiej dokumentacji rejestrowej na potrzeby klientów kancelarii w celu dokonania zgłoszeń w KRS, kontakty z biurami podatkowymi w sądach, kancelariami komorniczymi oraz urzędami w sprawach prowadzonych przez pracowników kancelarii, przeglądanie prasydla celów śledzenia ogłoszeń sądowych, przyjmowanie i wysyłanie korespondencji, inne prace sekretarskie zlecone przez pracowników Kancelarii
kontakt przez PUP - 2017-11-27 - Słupsk (pomorskie)
wytapianie tłuszczu ,obsługa pieca wytwarzającego parę
F.P.H. Topik S.C. Małgorzata Jachym, Mieczysław Jachym - 2016-01-08 - Świdrówka (małopolskie)
Łatwość w nawiązywaniu kontaktu z klientem; dyspozycyjność (praca od poniedziałku do piątku); odpowiedzialność; zaangażowanie i inicjatywa w wykonywaniu powierzonych zadań; wysoka kultura osobista; mile widziane doświadczenie w handlu, obsłudze klienta, umiejętność obsługi komputera.
Andrzej Świątkowski OŚRODEK MAZURSKI - 2017-02-06 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-05-09 - Sanok (podkarpackie)
Wykonywanie badań diagnostycznych: barwienie i oglądanie preparatów diagnostycznych, posiewy materiału do badań diagnostycznych, badanie w kierunku Borelioz. Ocenianie i interpretowanie wyników badań i dobieranie odpowiednich badań do izolacji drobnoustrojów, ich identyfikacji oraz wykonywania antybiogramów. Wypisywanie i wydawanie wyników badań. Nadzór i prowadzenie dokumentacji badań diagnostycznych. Prowadzenie i wysyłanie kontroli badań wewnętrznej i zewnętrznej. Pobieranie prób czystościowych i do kontroli skuteczności dezynfekcji rąk w komórkach organizacyjnych szpitala. Prowadzenie dokumentacji środków badawczych. Prowadzenie statystyki / kosztów badań bakteriologicznych. Dbanie o aparaturę i sprzęt laboratoryjny: prowadzenie kart urządzeń laboratoryjnych, instrukcji obsługi aparatów, konserwacja codzienna, tygodniowa, miesięczna, walidacja metod i sprzętu laboratoryjnego ,informowanie o awarii Kierownika Laboratorium i serwis. Prowadzenie procedur bakteriologicznych i ich aktualizowanie. Prowadzenie magazynu odczynników bakteriologicznych. Nadzorowanie przygotowania stanowisk pracy i dbanie o czystość stanowisk pracy. Dbałość o stan zaopatrzenia pracowni w niezbędne odczynniki, sprzęt i urządzenia do sprawnego funkcjonowania pracowni zgodnie z umowami przetargowymi. Nadzór nad skutecznym wyjaławianiem sprzętu, naczyń urządzeń i pomieszczeń oraz bezpieczną likwidację materiału powstałego po badaniach. Kontrola skuteczności działania sterylizatorów suchych i prowadzenie dokumentacji kontroli. Nadzorowanie rejestracji badań laboratoryjnych ich drukowania i wydawania. Zachowanie tajemnicy zawodowej zgodnie z etyką dla pracowników medycznych oraz zasad współżycia społecznego. Prawidłowa archiwizacja dokumentacji laboratoryjnej. Pobieranie materiału do badań, opłat od pacjenta prowadzenie kasy fiskalnej. Miejsce wykonywania pracy ZOZ Bolesławiec.
Zespół Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu - 2018-07-12 - Bolesławiec (dolnośląskie)
udzielanie pomocy rodzinom; rozwiązywanie problemów socjalych, psychologicznych oraz wychowawczych; wspieranie aktywności społecznej rodzin
GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ - 2018-03-16 - Grodziczno (warmińsko-mazurskie)
Asystent operatora dronów - zadania asystenta: do obserwacji otoczenia oraz drona podczas wykonywania lotów i informowania o aktualnej sytuacji/warunkach wymagana: gotowość zdobywania nowej wiedzy i podnoszenia kompetencji, zaangażowanie w pracę, solidność, dokładność, umiejętność pracy w zespole, po kilku miesiącach pracy oczekiwania i wymagania pracodawcy będą rosły.
GRYF Spółka z o. o. - 2018-03-26 - Białystok (podlaskie)
budowanie od fundamentów do stanu surowegopraca na umowę zlecenie 200 godzin w miesiącu, proponowany okres wykonywania pracy - 1 rok, praca w godzinach 7:00-17:00oferta dostępna w sali D
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Wrocław (dolnośląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Głogów (dolnośląskie)
- Wykonywanie czynności projektowych pod nadzorem projektanta. Praca w programach MICROSTATION oraz AUTOCAD.- Wynagrodzenie: od 2000 zł/brutto, do uzgodnienia na rozmowie kwalifikacyjnej. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00 lub 8:00-16:00 lub 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie wyższe budowlane - specjalizacja konstrukcje mostowe. Mile widziane doświadczenie w projektowaniu. Wymagana umiejętność obsługi jednego z programów MICROSTATION lub AUTOCAD. Kontakt e-mail: a.kwiatek (at) egis-poland.com , a.kwiatek (at) egis-polska-inzynieria.com, biuro.katowice (at) egis-polska-inzynieria.com
EGIS POLSKA INŻYNIERIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-22 - Katowice (śląskie)
jw.
AKADEMIA WESOŁE BĄBELKOWO KAMIL DĘBIŃSKI - 2016-01-05 - Warszawa (mazowieckie)
opracowywanie projektów budowlanych architektonicznych
Biuro Projektowe ARCH-DOM Sp. Jawna H. Dołęgowski,R. Suchora - 2016-07-25 - Biała Podlaska (lubelskie)
Profesjonalna obsługa klientów i kontrahentów firmy; - doradztwo w zakresie świadczonych usług; - przygotowywanie ofert, umów i koordynacja ich realizacji; - nadzór nad prawidłowym obiegiem informacji i dokumentów wewnątrz firmy; - pomoc administracyjna w zakresie funkcjonowania biura Zarządu i innych działów; - obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej
Giganto Polska Sp. z o.o. - 2018-03-24 - Krasiejów (opolskie)
osoby zarejestrowane
kontakt przez PUP - 2017-08-22 - Zabrze (śląskie)
Projektowanie instalacji sanitarnych: c.o., wentylacji, wody, kanalizacji, gazu, przyłaczy zewnętrznych.
kontakt przez PUP - 2016-10-10 - Częstochowa (śląskie)
korespondencja, organizacja spotkań, tłumaczenia na potrzeby biura, prace biurowe
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Wyrozęby-Podawce (mazowieckie)
Do głównego obowiązku asystenta rodziny należeć będzie wsparcie i aktywizacja rodzin zagrożonych wykluczeniem społecznym oraz kierowanie procesem zmiany postaw życiowych członków rodziny. Do zadań asystenta rodziny należy w szczególności: - opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym; - udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu - umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego; - udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych, psychologicznych, problemów wychowawczych z dziećmi; - wspieranie aktywności społecznej rodzin; - prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną; - dokonywanie okresowej oceny sytuacji rodziny.Praca z dziećmi.
Ośrodek Pomocy Społecznej w Lubomi - 2018-05-02 - Lubomia (śląskie)
usprawnienie pracy radcy prawnego, śledzenie aktualnych przepisów prawnych, kontakt z organami kontroli prawnej, pisanie pozwów i pism procesowych, sporządzanie umów
kontakt przez PUP - 2017-01-12 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Asystent fryzjera-obsługa recepcji
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Kontrola ruchu kołowo osobowego. Praca w systemie 12 godzinnym 6-18 /18-6
Gwarant S.A. - 2018-05-14 - Opole (opolskie)