ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI Słomniki oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: 1 033,7 PLN
Zakres obowiązków: wg programu stażu
Data publikacji: 2020-01-27
Lokalizacja: Słomniki (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Słomniki, powiat: krakowski, woj: małopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków: wg programu stażu
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 033,7 PLN
Nazwa stanowiska: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słomniki
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: krakowski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 033,7 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 4
Data rozpoczęcia pracy: 03.02.2020
Data zakończenia pracy: 31.05.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego
Adres pracodawcy:
Kościuszki 64, 32-090 Słomniki, powiat: krakowski, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie na staż
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: krakowski
Gmina pracodawcy: Słomniki
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Słomniki
Ulica pracodawcy: Kościuszki
Numer budynku pracodawcy: 64
Profil działalności pracodawcy: producent papierów higiniecznych
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 27.01.2020
Oferta pracy ważna do: 31.01.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 27.01.2020
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?9b59a8e23e0fc34ecf8d4bc2410a6ddc
Podobne oferty pracy
Praca na hali sprzedaży, Obsługa klienta, Dbanie o ekspozycje towarów, Obsługa kasy fiskalnej
Dino Polska SA - 2018-05-14 - Borszyn Mały (dolnośląskie)
Przewóz rzeczy.
Usługi Transportowe Opitek Henryk - 2017-08-11 - Chełm Śląski (śląskie)
Opracowanie dokumentacji projektowych sieci wodociągowych i kanalizacyjnych pod kierunkiem i nadzorem projektanta. Praca jednozmianowa w godz. 7.00-15.00 od poniedziałku do piątku (możliwe soboty) w Bielsku-Białej (w biurze oraz w terenie).Umowa na czas określony na 6 miesięcy
AKTYN SP. Z O. O. - 2018-11-23 - Bielsko-Biała (śląskie)
zgodnie ze stanowiskiem pracy w medycznym laboatorium diagnostycznym, praca przy sortowaniu materiału biologicznego, rejestracja, obsługa pacjentów
Laboratoria Medyczne OPTIMED Kuriata, Wroński Spółka Jawna - 2017-12-08 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
Promowanie narzędzi fryzjerskich i kosmetycznych na rynku Trójmiejskim, pomorskim, ogólnopolskim i europejskim, ścisła współpraca z dyrektorem firmy, budowanie wizerunku firmy na loklanym i europejskim rynku
PROGLINE Sp. z o.o. - 2016-07-06 - Gdańsk (pomorskie)
profesjonalna, zgodna ze standardami obsługa Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu
CCC S.A. - 2018-01-19 - Strzegom (dolnośląskie)
Utrzymywanie dobrych relacji z dotychczasowymi klientami, pozyskiwanie zamówień oraz nadzór nad ich realizacją, stałe uzupełnianie wiedzy na temat produktów i rynku, raportowanie wyników pracy, prowadzenie biura. Wykształcenie ogólne, mile widziane doświadczenie, wysoka kultura osobista, zdolności negocjacyjne i interpersonalne, umiejętność budowania długotrwałych relacji z klientami, umiejętność swobodnego komunikowania się, bardzo dobra znajomość obsługi komputera, dyspozycyjność. Pracodawca prosi w pierwszej kolejności o kontakt e-mail lub osobisty.
ULTRAMARE Sp. z o. o. - 2017-05-16 - Szemud (pomorskie)
przygotowywanie ofert sprzedaży, koordynacja bieżących spraw ze stałymi klientami, w tym wietnamskimi, zgodnie z poleceniami przełożonych
kontakt przez PUP - 2020-03-04 - Jabłonowo (mazowieckie)
obsługa sekretariatu, organizacja i obsługa spotkań zarządu, organizacja zamówień biura zarządu, weryfikacja, archiwizacja i rejestracja dokumentów spółki, prowadzenie korespondencji przychodzącej i wychodzącej, inne prace biurowe.
ULTRO HOLDING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ 2 SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2020-07-13 - Lubin (dolnośląskie)
redagowanie tekstów reklamowych i informacyjnych w języku hindi, odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, wspieranie przedstawicieli handlowych, obsługa poczty elektronicznej w języku hindi
kontakt przez PUP - 2017-06-14 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
praca na linii produkcyjnej, operator wózka widłowego na magazynie
kontakt przez OHP - 2019-06-03 - Kobierzyce (dolnośląskie)
dbanie o pozytywny wizerunek firmy, obsługa administracyjna biura, obsługa korespondencji (przyjmowanie korespondencji, archiwizacja, prowadzenie rejestrów), zaopatrzenie biura w niezbędne materiały biurowe., pomoc w księgowaniu dokumentów
KANCELARIA PRAWNO-PODATKOWA "SEKRET" TERESA WOJCIECHOWSKA - 2018-07-04 - Ruda Śląska (śląskie)
Doświadczenie w sprzedaży telefonicznej, sprzedaż kursów językowych.
Angloville Sp. z o.o., Sp. k. - 2017-04-07 - Kielce (świętokrzyskie)
praca asystenta może obejmować takie czynności jak pomoc w:- przemieszczaniu się osoby z niepełnosprawnością w wybrane miesce,-skutecznym komunikowaniu się z otoczeniem,- załatwianiu spaw codziennych i urzędowych,- korzystaniu z oferty edukacyjnej, kulturalnej, sportowej i turystycznej,-aktywizacji zawodowej,- korzystaniu z różnych źródeł informacji, w czytaniu, prowadzeniu korespondencji,-korzystaniu z dostępnych na rynku form wsparcia z zakresu rehabilitacji społecznejitp.
Fundacja Eudajmonia - 2016-09-15 - Świdnica (dolnośląskie)
Pomoc wychowawcom (rodzicom SOS) w zakresie opieki nad dziećmi, prowadzenie domu, przezwyciężanie trudności dydaktycznych i wychowawczych, zaspokajanie potrzeb dzieci
Stowarzyszenie "SOS WIOSKI DZIECIĘCE W POLSCE" program SOS Wiosek Dziecięcych Karlino - 2016-08-10 - Karlino (zachodniopomorskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2020-07-23 - Radom (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-04-17 - Warszawa (mazowieckie)
-
KRZYSZTOF WIGURSKI CUKIERNIA-PIEKARNIA "JOANNA" - 2018-10-09 - Gryfice (zachodniopomorskie)
asystent planisty - pracownik biurowy
kontakt przez PUP - 2018-07-13 - Magnuszew (mazowieckie)
określone we wniosku
kontakt przez PUP - 2016-09-05 - Radowo Wielkie (zachodniopomorskie)
wykonywanie dokumentacji projektowej w branży drogowej, prowadzenie dokumentacji celem uzyskania pozwolenia na budowę
Usługi Projektowe "Mimar" Michał Adamczak - 2017-06-27 - Ruszowice (dolnośląskie)
Brak danych
Szkoła Podstawowa w Jeżewie - 2017-09-26 - Jeżewo (kujawsko-pomorskie)
praca przy komputerze, sporządzanie pism w sprawach sądowych, asystowanie radcy prawnemu lub adwokatowi, wyszukiwanie i analiza orzecznictwa
KANCELARIA PRAWNA GAJEWSKI TRAWCZYNSKA I WSPÓLNICY ADWOKACKA SPÓŁKA JAWNA - 2018-11-14 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
1. Wspieranie osób z niepełnosprawnością intelektualną w wykonywaniu podstawowych czynności dnia codziennego oraz czynności niezbędnych do aktywnego funkcjonowania społecznego (np. Wsparcie w przemieszczaniu się do lekarza, do punktów usługowych , placówek dziennego popytu, ośrodków rehabilitacji i innych miejsc publicznych)oraz asysta w tych miejscach.2. Usługa asystencka może zakładać elementy usług opiekuńczych o charakterze towarzyszącym. Asystent nie może wykonywać czynności medycznych oraz zadań z zakresu rehabilitacji zdrowotnej , jeżeli nie ma do tego wymaganych uprawnień i odpowiedniego przygotowania medycznego.3. Pomoc w kontaktach ONI z osobami z bezpośredniego otoczenia i ze środowiska lokalnego. 4. Dokumentowanie świadczonych usług asystenckich poprzez dziennik czynności usług asystenckich wg wymaganego wzoru.Zakres wsparcia , sposób świadczenia i wymiar godzinowy oraz prawa i obowiązki asystenta i osoby z niepełnosprawnością intelektualną zostaną określone w kontrakcie trójstronnym , zawartym pomiędzy ONI lub jej opiekunem (prawnym lub faktycznym), asystentem oraz PSONI Koło w Szczecinie.
POLSKIE STOWARZYSZENIE NA RZECZ OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ KOŁO W SZCZECINIE - 2020-02-25 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Malowanie, szpachlowanie, Docieplenia
kontakt przez PUP - 2020-04-30 - Gdańsk (pomorskie)
księgowanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2018-01-02 - Huta (lubelskie)
odpowiedzialność za współpracę między prezesem a klientami i kontrahentami firmy z Chin, redagowanie tekstów reklamowych i informacyjnych w języku chińskim, odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, aktywne wspieranie przedstawicieli handlowych w ich codziennej działalności, praca na 2/5 etatu od poniedziałku do piątku w godz. 8-11
Refox Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-03-29 - Nadarzyn (mazowieckie)
wspomaganie pracy indyjskich przedstawicieli handlowych, podtrzymywanie trwałych relacji z klientami i kontrahentami z Indii, przygotowywanie ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2017-06-07 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
KREŚLENIE RYSUNKÓW BUDOWLANYCH W PROGRAMIE AUTOCAD, OPISY, ZESTAWIENIA WYKONANYCH ELEMENTÓW, OPRAWA DOKUMENTACJI;WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE LUB NIEPEŁNE WYŻSZE (KIERUNEK STUDIÓW POB LUB KBI) UMIEJĘTNOŚĆ OBSŁUGI PROGRAMU AUTOCAD,
BAYER PROJEKT SP. Z O. O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-11-03 - Szczecin (zachodniopomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem; umowa na 3 miesiące, z możliwością przedłużenia; godziny pracy: 7.00- 15.00
Perla Polska Sp. z o.o. Sp. Komandytowa - 2018-01-23 - Głobino (pomorskie)