ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI / SAMODZIELNY REFERENT Przemyśl oferta pracy Pedagogiczna Biblioteka Wojewódzka w Przemyślu
Stanowisko: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI / SAMODZIELNY REFERENT
Wynagrodzenie: od 2 700 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie gospodarki kasowej oraz książki inwentarzowej. Porządkowanie dokumentacji księgowej.
Data publikacji: 2020-04-01
Lokalizacja: Przemyśl (podkarpackie)
Pracodawca: Pedagogiczna Biblioteka Wojewódzka w Przemyślu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Biskupa Jana Śnigurskiego 10-12, 37-700 Przemyśl, powiat: m. Przemyśl, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie gospodarki kasowej oraz książki inwentarzowej. Porządkowanie dokumentacji księgowej.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 700 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska:
ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI / SAMODZIELNY REFERENT
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Przemyśl
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 18
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Przemyśl
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1862
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Przemyśl
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.05.2020
Data zakończenia pracy: 30.04.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
średnie zawodowe, ekonomiczne, kierunek: ekonomiczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0:
wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne, kierunek: ekonomiczne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Znajomość obsługi komputera, programów księgowych ( VULCAN ), WORD, EXCEL.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: Pedagogiczna Biblioteka Wojewódzka w Przemyślu
danePracodawcy_nip: 7951632128
danePracodawcy_regon: 001057309
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Przemyślu
Adres pracodawcy:
Biskupa Jana Śnigurskiego 10-12, 37-700 Przemyśl, powiat: m. Przemyśl, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 18
Powiat pracodawcy: m. Przemyśl
danePracodawcy_kodPowiatu: 1862
Gmina pracodawcy: Przemyśl
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Przemyśl
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0971672
Ulica pracodawcy: Biskupa Jana Śnigurskiego
Numer budynku pracodawcy: 10-12
Profil działalności pracodawcy: usługi w zakresie oświaty
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Przemyślu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|431101
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|111
Data dodania oferty pracy: 01.04.2020
Oferta pracy ważna do: 30.04.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 01.04.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 01.04.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
tekstNieDotyczy: nie dotyczy
tekstNie: NIE
tekstTak: TAK
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?25ef30503cdcecb3bd0f6c25b9c21251
Podobne oferty pracy
Sprzatanie pomieszczeń biurowych i sanitarnych. Umowa zlecenie, 3-4h tygodniowo, praca po godz. 16-tej. Miejsce pracy: Smolec.
Maxon Sp. z o.o. - 2016-12-08 - Wrocław (dolnośląskie)
Wspieranie inspektora nadzoru w sprawach związanych z: przygotowywaniem projektów odpowiedzi na pisma wykonawcy robót, opracowaniem raportów konsultanta, rozliczaniem robót wykonywanych przez wykonawcę robót, realizacją umowy pomiedzy konsultantem a zamawiającym
TPF Sp. z.o.o. - 2016-03-30 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)
opracowywanie projektów budowlanych
kontakt przez PUP - 2015-06-03 - Stargard (zachodniopomorskie)
Pomoc przy zarządzaniu sklepem oraz kadrą pracowniczą
"PLATAN" Sp. z o.o. - 2017-07-24 - Międzyrzecz (lubuskie)
OBSŁUGA KLIENTA, DOKUMENTOWANIE ZAMÓWIEŃ, PROWADZENIE DOKUMENTACJI SPRZEDAŻY,FAKTUROWANIE,PROWADZENIE BIURA SPRZEDAŻY
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Rzeszów (podkarpackie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2019-08-01 - Makowisko (podkarpackie)
oferta konkursowawszystkie informacje dostępne na stronie internetowej www.gopsgoleszow.bipstrona.pl
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Goleszowie - 2017-01-25 - Goleszów (śląskie)
Oferta stażu przeznaczona dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w PUPwsparcie wychowawcy w prowadzeniu zajęć edukacyjno-wychowawczych
kontakt przez PUP - 2017-04-28 - Pogórze (pomorskie)
a
FUNDACJA "Nasze Słoneczka" - 2018-09-21 - Bachorzewo (kujawsko-pomorskie)
-organizowanie spotkań, warsztatów i eventów-tworzenie, prezentacje i realizacje programu imprez-obsługa klientów-obsługa kasy fiskalnej-pomoc w opiece nad dziećmi, dbanie o bezpieczeństwo-wsparcie animatorów prowadzących imprezy-organizowanie szkoleń na animatorów
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Białe Błota (kujawsko-pomorskie)
Utrzymanie czystości
USŁUGI HYDROTECHNICZNO-BUDOWLANE "HYDROBUD" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-06 - Zielona Góra (lubuskie)
- Praca na recepcji - bieżąca obsługa gości i łączenie rozmów telefonicznych, obsługa i nadzór nad korespondencją przychodzącą i wychodzącą, pozostałe prace administracyjne, zapewnienie wsparcia kierownictwa firmy i pracowników biura, itp.- Wynagrodzenie: 2000 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do 3 miesięcy. Następnie umowa o pracę na czas określony - 1 rok. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00 lub 8:00-16:00. Mile widziane doświadczenie zawodowe, ale nie wymagane - istenieje możliwość przyuczenia. Kontakt osobisty (ul. Jesionowa 9a, 40-159 Katowice) lub telefoniczny (tel.: 32-228-12-70) w godz.: 8:00-16:00 lub e-mail: rekrutacja (at) trakt.eu.
TRAKT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-05-26 - Katowice (śląskie)
Obsługa klienta, obsługa skanera, sprawdzanie dostępności towaru na hali sprzedaży i magazynie, przyjęcie towaru, zachowanie ładu i porządku na magazynie
TESCO POLSKA Spółka zo.o Kraków - 2016-04-28 - Żary (lubuskie)
praca na stanowisku asystenta księgowego,wprowadzanie dokumentów ,pilnowanie terminów,obsługa biura
kontakt przez PUP - 2016-10-28 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Pomoc wychowawcom świetlicy, nauczycielom i bibliotekarzowi w opiece nad uczniami.Sprawowanie nadzoru nad realizacją planu zajęć wychowanków.Pomoc w odrabianiu prac domowych uczniów.Opieka oraz organizacja czasu wolnego uczniów - organizacja zajęć w kącikach tematycznych, zajęć rekreacyjnych, gier i zabaw dydaktycznych, zajęć artystycznych, czytelniczych.Udzielanie pomocy wychowawcom klas w sprawowaniu opieki nad uczniami w czasie zajęć lekcyjnych, pozalekcyjnych, wyjść na wycieczki edukacyjne i krajoznawczo-turystyczne.Współprowadzenie zajęć z uczniami w czasie nieobecności nauczyciela w ramach opieki świetlicowej i bibliotecznych zajęć czytelniczych.Prowadzenie i aktualizowanie gazetki tematycznej.Wykonywanie dekoracji na imprezy i uroczystości szkolne oraz pomoc w ich organizacji.Udział przy udzielaniu pomocy psychologiczno-pedagogicznej.Udział w szkoleniach rady pedagogicznej.Pomoc przy wydawaniu obiadów.
kontakt przez PUP - 2020-02-10 - Sieradz (łódzkie)
-pomoc przy poprawnej kalkulacji i naliczaniu wynagrodzeń i świadczeń dodatkowych na podstawie sporządzanych ewidencji czasu pracy w różnych systemach pracy, weryfikacji -ewidencji czasu pracy zatrudnionych pracowników, sprawdzaniu poprawności druków i wniosków, takich jak: L4, wnioski urlopowe itp.,-pomoc przy przygotowywaniu deklaracji podatkowych, deklaracji ZUS z wykorzystaniem programu Płatnik,sporządzanie różnego rodzaju raportów i zestawień, głównie z zaawansowanym wykorzystaniem Excela,bieżące wsparcie z zakresu prawa pracy dla pracowników klientów, udzielanie wyjaśnień i wydawanie zaświadczeń,współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, GUS, PFRON, komornicy), sporządzanie pism, wyjaśnień, prowadzenie rozmów,udział w spotkaniach i zebraniach, konsultacje i porady klientom
CREDE EXPERTO Magdalena Grygorowicz - 2019-07-25 - Łódź (łódzkie)
-
Sąd Rejonowy w Bydgoszczy - 2019-03-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Realizacja czynności związanych z obsługą zamówienia publicznego. Oferta dostępna w sali C, E.
kontakt przez PUP - 2019-08-21 - Wrocław (dolnośląskie)
Pomoc dzieciom w spożywaniu posiłków.Pomoc nauczycielowi w organizowaniu i prowadzeniu pracy opiekuńczo- wychowawczej.
kontakt przez PUP - 2018-09-14 - Skowierzyn (podkarpackie)
prace przy wykopach, delegacja
Paweł Cielicki - Przedsiębiorstwo Robót Budowlanych ARBUD - 2017-10-05 - Nadróż (kujawsko-pomorskie)
wg. harmonogramu
kontakt przez PUP - 2018-11-07 - Kraków (małopolskie)
pierwszy kontakt z potencjalnym klientem, przedstawienie oferty, sporządzanie umów i innych dokumentów, administracyjna obsługa biura
PETRA Sp. z o.o. - 2016-11-24 - Zielona Góra (lubuskie)
Pomoc biurowa
PHU MIRPOL MIRELA LACH - 2016-03-16 - Wilczyna (wielkopolskie)
przyjmowanie,gromadzeniei segregowanie dokumentów.wprowadzanie do systemów komputerowych. Prowadzenie uproaszczonych form ewidencji dla celów podatkowych
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Mostki (świętokrzyskie)
Kieęgowość do spraw VAT ,obsługa kasy ,szczegółowy zakres obowiązków dostępny w spółce .
Przedsiębiorstwo Komunalne SA w Wieruszowie - 2020-02-14 - Wieruszów (łódzkie)
Obsługa klientów, obsługa centrali telefonicznej, sporządzanie raportów.
Sikora AC Sp. z o.o. - 2016-06-08 - Mikołów (śląskie)
pomoc nauczycielowi podczas prowadzenia zajec dydaktycznych i zabaw swobodnych dzieci, opieka nad dziećmi, organizacja posiłków, sprzątanie, zastępstwo w czasie njiobecności innego pracownika
kontakt przez PUP - 2015-12-04 - Skoczów (śląskie)
Pomoc nauczycielowi w organizacji i prowadzeniu pracy opiekuńczo - wychowawczej. Opieka podczas wycieczek, zabaw.
kontakt przez PUP - 2018-08-08 - Skowierzyn (podkarpackie)
wspomaganie pracy azjatyckich przedstawicieli handlowych, kontakt z klientami i kontrahentami azjatyckimi, przygotowywanie ofert handlowych, kontakt telefoniczny z klientami azjatyckimi w języku angielskim
kontakt przez PUP - 2017-11-21 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Pełnienie czynności opiekuńczych nad dziećmi. Dbanie o bezpieczeństwo i higiene pracy. Opieka nad dziećmi w czasie zajęć, spacerów, wycieczek. Pomoc w przygotowywaniu zajęć dydaktycznych.
kontakt przez PUP - 2016-06-21 - Żelistrzewo (pomorskie)