ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI (REFUNDACJA CZĘŚCI KOSZTÓW ZATRUDNIENIA DLA OSÓB DO 30 ROKU ŻYCIA) Libusza oferta pracy kontakt przez PUP


Największy wybór odzieży

Stanowisko: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI (REFUNDACJA CZĘŚCI KOSZTÓW ZATRUDNIENIA DLA OSÓB DO 30 ROKU ŻYCIA)

Wynagrodzenie: od 2 000 PLN

Zakres obowiązków: przygotowywanie tabel i zestawień, weryfikacja zgodności dokumentacji księgowej, kontrolowanie pod względem formalnym faktur kosztowych, wprowadzanie danych do systemu, archiwizowanie dokumentów

Data publikacji: 2017-06-22

Lokalizacja: Libusza (małopolskie)

Pracodawca: kontakt przez PUP

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy: Libusza, powiat: gorlicki, woj: małopolskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
przygotowywanie tabel i zestawień, weryfikacja zgodności dokumentacji księgowej, kontrolowanie pod względem formalnym faktur kosztowych, wprowadzanie danych do systemu, archiwizowanie dokumentów

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
okres zatrudnienia 24 miesiące godziny pracy od 07:00 do 15:00

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI (REFUNDACJA CZĘŚCI KOSZTÓW ZATRUDNIENIA DLA OSÓB DO 30 ROKU ŻYCIA)

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Libusza

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: gorlicki

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: asystent do spraw księgowości

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2017

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, inne

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera

wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0:
Asystent do spraw księgowości (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 3)

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe, ekonomiczne

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
doświadczenie w pracy na stanowisku asystenta ds. księgowości 3 miesiące lub doświadczenie w pracy na stanowisku pracownika biurowego lub pracownika działu kadr, umiejętność obsługi programu AXEL i OPTIMA - dod. atut, orzeczony stopień o niepełnosprawności - dodatkowy atut

Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gorlicach

Adres pracodawcy:
Michalusa 18, 38-300 Gorlice, powiat: gorlicki, woj: małopolskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: Skierowanie+CV

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: małopolskie

Powiat pracodawcy: gorlicki

Gmina pracodawcy: Gorlice

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Gorlice

Ulica pracodawcy: Michalusa

Numer budynku pracodawcy: 18

Profil działalności pracodawcy:
Produkcja i sprzedaż pieczywa i wyrobów cukierniczych.

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gorlicach

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1

Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 22.06.2017

Data dodania oferty pracy: 21.06.2017

Oferta pracy ważna do: 30.06.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 21.06.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 20.06.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

ASYSTENTKA PREZESA ZARZĄDU - 3 000 - 3 500 PLN

Obsługa Spółki : - bezpośredni, telefoniczny i e-mailowykontakt z klientem (również w języku angielskim); - obsługacentrali telefonicznej Spółki (łączenie rozmów wewnątrzfirmy); - prowadzenie korespondencji przychodzącej iwychodzącej; - odpowiedzialność za prawidłowy i terminowyobieg dokumentacji w firmie; - przyjmowanie przybyłych gościoraz zapewnienie wsparcia w zakresie serwowania kawy iherbaty; - kontrola nad dostępnością artykułów spożywczych wSpółce; - organizowanie noclegów dla gości i pracownikówfirmy wyjeżdżających w delegacje; - organizowanie przelotówdla pracowników firmy; - współpraca z operatoremtelefonicznym, pocztowym (kontrola realizacji umów); -organizowanie usług cateringowych zgodnie zzapotrzebowaniem Spółki; - publikacja ogłoszeń o pracy orazprowadzenie rekrutacji dla poszczególnych działów Spółki; -ustalanie zapotrzebowania na szkolenia dla pracowników,poszukiwanie źródeł ich finansowania; - organizacja imprezfirmowych (integracyjne, wigilijne, itp.); Obsługa Zarządu: -prowadzenie terminarza spotkań przełożonego; -protokołowanie spotkań, redagowanie i rozsyłanieprzygotowanych dokumentów do uczestników spotkań; -przygotowywanie odpowiednich materiałów i informacji dlaPrezesa Zarządu, w tym: redagowanie podań, pism i innejkorespondencji (formularze, wnioski związane zuczestnictwem przełożonego w konferencjach, spotkaniachbiznesowych i innych wydarzeniach), raporty, zestawienia iprezentacje; - kompleksowe organizowanie podróży krajowychi zagranicznych (dokonywanie rezerwacji lotniczych,kolejowych, hotelowych zgodnie z zapotrzebowaniem); -tłumaczenia dokumentów na potrzeby przełożonego z i najęzyk angielski; - koordynowanie współpracy Prezesa Zarząduz poszczególnymi działami Spółki i ich pracownikami, -wykonywanie innych zadań zlecanych przez przełożonego; -udział w projektach;
ECKERT Automatyka Spawalnicza Sp. z o.o. - 2017-09-04 - Legnica (dolnośląskie)

ASYSTENT DS. PROTETYKI SŁUCHU - od 1 900 PLN

Obsługa osób niedosłyszących w zakresie protetyki słuchu, udzielanie informacji pacjentom, prowadzenie kalendarza wizyt, kreowanie pozytywnego wizerunku firmy. Pomoc protetykowi przy doborze oraz sprzedaży aparatów słuchowych. Praca w Stalowej Woli i Nisku w godz. 9 - 17.
ACS Słuchmed Sp. z o.o. - 2015-12-02 - Stalowa Wola (podkarpackie)

ASYSTENT DZIAŁU IT I ADMINISTRACJI - od 2 500 PLN

asystent działu IT i administracji
kontakt przez PUP - 2016-11-21 - Poznań (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. PERSONALNYCH - od 5 500 PLN

obsługa klienta francuskojęzycznego, przygotowywanie raportów, umów i kontraktów, obsługa systemów i baz danych
kontakt przez PUP - 2016-04-21 - Kraków (małopolskie)

ASYSTENT PRAWNY (STAŻ) - 997,4 PLN

Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2017-03-02 - Zabrze (śląskie)

ASYSTENT KIEROWNIKA - 997,4 PLN

asystent kierownika / nabór staż
kontakt przez PUP - 2017-03-28 - Pabianice (łódzkie)

ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA/ HIGIENISTKA STOMATOLOGICZNA - od 2 000 PLN

posiadanie dyplomu lub doświadczenie w zawodzie asystentka stomatologiczna lub higienistka stomatologiczna, może być osoba w trakcie studiów na ww kierunkach;praca 8 godzien dziennie w godzinach 8-19 ( w piątki do godz.16:00);wynagrodzenie do uzgodnienia
NZOZ "TWÓJ GABINET" Stomatologia Estetyczna, Laboratorium Dentystyczne Biała - 2017-08-09 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)

ASYSTENT DS. PROTETYKI SŁUCHU 126A - od 1 900 PLN

obsługa osób niedosłyszących w zakresie protetyki słuchu, umawianie wizyt, wpisywanie ich do systemu, miła aparycja, dbanie o prawidłowe funkcjonowanie obiektu
ACS SŁUCHMED Sp. z o.o. - 2016-08-12 - Żyrardów (mazowieckie)

ASYSTENT DYREKTORA - do 2 000 PLN

Pozyskiwanie kontrahentów, kontakt z kontrahentami zagranicznymi, kompletowanie i przygotowania dokumentów. Umowa o pracę na czas niekreślony. Praca jednozmianowa. Oferta dostępna w sali E
kontakt przez PUP - 2017-06-07 - Siechnice (dolnośląskie)

ASYSTENTKA PREZESA - od 2 100 PLN

organizowanie spotkań, prowadzenie kalendarza spotkań, archiwizacja dokumentacji.
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2018-04-16 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)

POKOJOWA - od 2 100 PLN

dbanie o porządek w hotelu
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

ASYSTENT/KA DYREKTORA - od 2 000 PLN

Obsługa wniosków unijnych, segregowanie dokumentacji, umawianie spotkań Dyrektora, archiwizacja dokumentów. Praca od poniedziałku do piatku w godzinach 8-16 lub 9-17. Wynagrodzenie 2000 zł brutto na okresie próbnym.
Soneta Sp. z o. o. - 2017-11-07 - Kraków (małopolskie)

ASYSTENT DS. KADROWYCH - do 3 100 PLN

Rekrutacja pracowników (Ukraina), wsparcie pracowników w pzrygotowaniu dokumantów niezbędnych do zatrudnienia, tłumaczenie dokumentów, wsparcie pracodawcy w kontakcie z pracodawcami - tłumaczenia.miejsce pracy: Wrocław, ul. DługoszaSala C
kontakt przez PUP - 2017-08-14 - Wrocław (dolnośląskie)

STARSZY ANALITYK FINANSOWY - do 11 666 PLN

Zarządzanie relacjami z usługodawcą w zakresie e-tool, który służy do śledzenia i raportowania zgodności, w tym szkoleń; Zarządzanie procesem eskalacji (prowadzenie dziennika problemów, Działań i Rozwiązań naprawczych) dla zaangażowanego usługodawcy (EY); Zaangażowanie wewnętrznych i zewnętrznych interesariuszy w mierzenie wskaźników KPI i SLA, skuteczne angażowanie i zapewnianie wsparcia komitetowi sterującemu oraz rozumienie potrzeb biznesowych i zakresu ulepszenia w zespole; Planowanie integracji w zakresie wymogów ustawowych i podatkowych oraz wymogów sprawozdawczych, w tym zakładania nowych podmiotów, wyrejestrowywania, planowania migracji; Wspieranie zespołu podatkowego w USA w zakresie przygotowania podatku rzeczywistego dla przypisanych jednostek Cisco w EMEAR; Prowadzenie audytów podatkowych dla krajów Europy Wschodniej i Bliskiego Wschodu we współpracy z interesariuszami wewnętrznymi; Przeglądanie bezpośrednich deklaracji podatkowych i zarządzanie zgodnością podatkową dla przypisanych podmiotów w EMEAR; Raportowanie dla dyrektorów - sporządzanie skonsolidowanych raportów dla Dyrektorów Międzynarodowych na temat globalnego statusu zgodności.
kontakt przez PUP - 2018-06-22 - Kraków (małopolskie)

ASYSTENT DS. SPRZEDAŻY - 997,4 PLN

telefoniczna obsługa klineta, pozyskiwanie i analizowanie informacji dot. sprzedaży, aktualizowanie bazy danych, wspieranie zespołu sprzedaży w bieżących zadaniach
kontakt przez PUP - 2016-02-03 - Piasek (śląskie)

ASYSTENT SPRZEDAWCY - od 1 850 PLN

wyksz. średnie, podstawowa znajomość branży odzieżowej, praca w sklepie odzieżowym,
REMIS Małgorzata Niewińska - 2016-02-17 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)

ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA - 997,4 PLN

wg programu
kontakt przez PUP - 2018-04-09 - Łochów (mazowieckie)

ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA - 997,4 PLN

Rejestrowanie pacjentów, przygotowywanie stanowiska pracy, pomoc lekarza stomatologa, praca z lekarzem stomatologiem. Wymagania: wykształcenie średnie, kierunek asystentka stomatologa, doświadczneia jako asystentkla stomatologa.
kontakt przez PUP - 2017-05-05 - Wejherowo (pomorskie)

ASYSTENT SPRZEDAŻY - od 2 000 PLN

obsługa klienta w zakresie sprzedaży okularów korekcyjnych, soczewek kontaktowych i akcesoriów. osoby zainteresowane proszone są o wysyłanie cv drogą pocztową na adres pracodawcy. Punkt w Piszu będzie czynny od maja.
"OPTYKA-OKULISTYKA Aleksander Tracewicz SPÓŁKA JAWNA" - 2017-04-14 - Pisz (warmińsko-mazurskie)

ASYSTENT PROJEKTANTA - od 1 850 PLN

wykonywanie badań termowizyjnych, projektowanie konstrukcji
MW Construction S.C. - 2016-08-01 - Grzybowo (zachodniopomorskie)

ASYSTENT DS KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

Wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-12-21 - Kraków (małopolskie)

ASYSTENT SĘDZIEGO - od 3 000 PLN

www.rzeszow.so.gov.pl
SĄD OKRĘGOWY W RZESZOWIE - 2018-02-28 - Rzeszów (podkarpackie)

INŻYNIER TESTÓW OPROGRAMOWANIA - od 10 000 PLN

- Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za: tworzenie planów testów oraz koordynacja planowania wyznaczonych działań; testowanie produktów tworzonych dla Klientów niezależnie oraz w ramach zakresu programu testowego; utrzymuje wysoki standard tworzonego oprogramowania poprzez odpowiednie metodologie testowe; identyfikuje potencjalne problemy, z jakością oraz przewiduje metody ich rozwiązania; wykorzystuje różne metody testowe w zależności od typu produktu; przeprowadzanie testów zgodnie z dokumentacją dostarczoną przez Klienta; efektywnie wykorzystuje narzędzia testowe oprogramowania, aby utrzymać i wdrożyć skrypty testowe; wspiera testy środowiskowe, aby zapewnić dostępność dla użytkowników.- Wynagrodzenie: nie mniej niż 10000 PLN zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie wyższe dowolne. Wymagane doświadczenie zawodowe co najmniej 2 lata doświadczenia w pracy na stanowisku testera oprogramowania; doświadczenie w realizacji projektów oraz wykorzystania narzędzi systemowych niezbędnych do weryfikacji potrzeb biznesowych projektu; doświadczenie pracy przy wykorzystaniu technologii takich jak HP QC, Jira (GreenHopper) lub technologii równoważnych jest koniecznością; doświadczenie w pracy w środowisku Scrum/Kaban. Wymagane umiejętności: znajomość technologii QA; umiejętność tworzenia i utrzymywania struktury testowej w technologii C# - poparte adekwatnym doświadczeniem; techniczne zrozumienie systemów IT; doskonała zdolność do rozwiązywania problemów oraz umiejętności analityczne; Znajomość technologii takich jak QTP, Load Runner poparta adekwatnym doświadczeniem; znajomość systemów testowania manualnego i automatycznego; doskonała znajomość cyklu testowania oprogramowania; znajomość rynków finansowych oraz różnych typów instrumentów finansowych. Wymagana znajomość języka angielskiego w mowie w stopniu bardzo dobrym, w piśmie w stopniu bardzo dobrym.
kontakt przez PUP - 2017-12-18 - Katowice (śląskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - od 2 100 PLN

pomoc w opiece nad dziećmi w wieku 4-6 lat, pomoc przy utrzymaniu porządku, pomoc przy posilkach
kontakt przez PUP - 2016-07-06 - Milanówek (mazowieckie)

ASYSTENTKA DO SPRAW SZKOLEŃ - od 2 500 PLN

Branża fitness, opracowywanie i organizacja szkoleń, koordynowanie kalendarza szkoleń, szkoleniowców, pozyskiwanie uczestników szkoleń. Opracowywanie materiałów szkoleniowych.
kontakt przez PUP - 2017-09-14 - Łódź (łódzkie)

ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA - od 2 100 PLN

Rejestracja pacjentów, przygotowanie gabinetu i stanowiska, kompletowanie zestawów podstawowych narzędzi, przygotowanie pacjentów do zabiegu, materiałów stomatologicznych do wypełnień, asysta lekarzowi przy zabiegach. Praca w godzinach 7.30 - 18.00.
Małgorzata Małecka - 2018-04-20 - Brzesko (małopolskie)

PRACOWNIK MAGAZYNU CZĘŚCI ZAMIENNYCH SAMOCHODOWYCH - od 3 000 PLN

Sprzedaż części zamiennych, współpraca z lokalnymi warsztatami, wydawanie części zamiennych do działu serwisu
DREWNIKOWSKI Spółka z o.o. - 2017-03-06 - Koszalin (zachodniopomorskie)


Wybierz powiat