ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI Radzyń Podlaski oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI

Wynagrodzenie: 1 017,4 PLN

Zakres obowiązków: rejestr obiegu dokumentów, prowadzenie rejestrów VAT, przygotowanie plików JPK, prowadzenie KPiR.

Data publikacji: 2019-01-31

Lokalizacja: Radzyń Podlaski (lubelskie)

Pracodawca: kontakt przez PUP

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Radzyń Podlaski, powiat: radzyński, woj: lubelskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań

Zakres obowiązków:
rejestr obiegu dokumentów, prowadzenie rejestrów VAT, przygotowanie plików JPK, prowadzenie KPiR.

Forma zatrudnienia: Nie dotyczy

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 017,4 PLN

Nazwa stanowiska: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Radzyń Podlaski

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: radzyński

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: asystent do spraw księgowości

Forma zatrudnienia: Inny

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 017,4 PLN

warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6

Data rozpoczęcia pracy: 06.02.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: dobra organizacja pracy

Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Radzyniu Podlaskim

Adres pracodawcy:
Chomiczewskiego 10, 21-300 Radzyń Podlaski, powiat: radzyński, woj: lubelskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: brak

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: lubelskie

Powiat pracodawcy: radzyński

Gmina pracodawcy: Radzyń Podlaski

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Radzyń Podlaski

Ulica pracodawcy: Chomiczewskiego

Numer budynku pracodawcy: 10

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Radzyniu Podlaskim

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1

Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości

Typ oferowanej pracy: (staż z UP)

Data dodania oferty pracy: 31.01.2019

Oferta pracy ważna do: 28.02.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 31.01.2019

Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy

Podobne oferty pracy

ASYSTENT INSPEKTORA DS. GOSPODARKI ZASOBAMI MIESZKANIOWYMI - 997,4 PLN

Pomo w: przygotowywaniu zleceń remontowyc, nadzorze nad pracą konserwatorów i dozorców, w sporządaniu kart pracy i obsłudze mieszkańców.
kontakt przez PUP - 2016-08-02 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

POMOCNIK BUDOWLANY - do 2 100 PLN

Przenoszenie materiałów, pomoc na budowie
ZAKŁAD REMONTOWO-BUDOWLANY DEKARSKO-BLACHARSKI KRZYSZTOF FRANIEL - 2018-10-16 - Chorzów (śląskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - 997,4 PLN

asystowanie w zajęciach, pomoc w opiece nad dziećmi w wieku 2.5-6 lat
kontakt przez PUP - 2017-01-31 - Wałdowo (warmińsko-mazurskie)

ASYSTENT PROJEKTANTA - 997,4 PLN

uczestnictwo w tworzeniu dokumentacji budowlanej
kontakt przez PUP - 2018-02-27 - Piła (wielkopolskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA W SZKOLE (STAŻ) - 997,4 PLN

Wspieranie nauczyciela lub wychowawcy świetlicy w prowadzeniu zajęć dydaktycznych, wychowawczych i opiekuńczych, opieka nad dziećmi w trakcie przerw, zabaw, spacerów i wycieczek itp.
kontakt przez PUP - 2017-10-05 - Stężyca (lubelskie)

ASYSTENT DYREKTORA DS. ZAKUPÓW - 997,4 PLN

wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Kraków (małopolskie)

ASYSTENTKA DZIAŁU HANDLOWEGO - do 1 500 PLN

POZYSKIWANIE KLIENTÓW NA RYNKACH WSCHODNICH, ZACHODNICH I SKANDYNAWSKICH, PROWADZENIE ROZMÓW HANDLOWYCH, OPRACOWYWANIE OFERT HANDLOWYCH; WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, MINIMUM 2 LATA DOŚWIADCZENIA, KOMUNIKATYWNA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA NIEMIECKIEGO I ANGIELSKIEGO; PRACA W GODZINACH: 08.00-16.00;
kontakt przez PUP - 2016-02-26 - Szczecin (zachodniopomorskie)

ASYSTENT PROJEKTANTA - od 3 500 PLN

Zadania:- uzgadnianie lokalizacji inwestycji elektroenergetycznych- pozyskiwanie decyzji formalno-prawnych.Wymagane wykształcenie wyższe, komunikatywność, zaangażowanie.- umiejętność kosztorysowania, znajomość programu NormaPro (dodatkowy atut)- komunikatywność- zaangażowanie Zgłoszenia na e-mail: biuro (at) o3energis.pl
o3Energis Daniel Majchrowski - 2016-03-09 - Łódź (łódzkie)

ASYSTENTKA DZIAŁU KADR - do 2 500 PLN

Wykształcenie: min. średnie, spec. administracja, ZZL; staż pracy: 1 rok ; obsługa pakietu MS Office w szczególności Excel; zaangażowanie, samodzielność i dokładność w pracy; zakres obowiązków: administrowanie aktami osobowymi pracowników; przygotowanie umów o pracę, umów cywilnoprawnych itp.; rozliczanie czasu pracy pracowników oraz zleceniobiorców, przyg. danych do naliczania wynagrodzenia; współpraca z biurem rachunkowym, agencjami pracy tymczasowej, agencją ubezpieczeń i komornikami; prowadzenie ewidencji nieobecności; archiwizacja dokumentów; wsparcie działu kadrowo-płacowego; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
DROMA S.C. Z.WŁOSEK, J.WŁOSEK - 2018-03-09 - Gliwice (śląskie)

STRAŻNIK - od 1 850 PLN

ochrona obiektu na terenie Głogowa i okolic
Zakład Usług Budowlanych - "WIW-BUD" Andrzej Waszak - 2016-11-03 - Głogów (dolnośląskie)

ASYSTENT PROJEKTANTA INSTALACJI SANITARNYCH - 997,4 PLN

Opracowywanie dokumentacji projektowych.
kontakt przez PUP - 2018-04-10 - Nowy Sącz (małopolskie)

ASYSTENT/KA ZARZĄDU - od 2 800 PLN

Realizacja zadań zleconych przez kierownictwo spółki, organizacja i obsługa spotkań, administrowanie korespondencją kierownictwa spółki, analiza i przygotowywanie umów i dokumentów prawnych, wykonywanie zleconych zadań asystenckich poza centralą. Praca w godzinach 8.00-16.00
Everest Finanse S.A. - 2017-08-04 - Śrem (wielkopolskie)

TECHNIK NAPRAW SPRZĘTU AGD - od 1 850 PLN

Samodzielne diagnozowanie i naprawa urządzeń technicznych AGD, naprawa w domu u klienta i w siedzibie serwisu. Autoryzowany serwis BOSCH, SIEMENS, WHIRLPOOL, SAMSUNG
POKŁACKI KRZYSZTOF POKHAUS SERWIS AGD - 2016-08-05 - Lublin (lubelskie)

ASYSTENT ZARZĄDU - od 2 000 PLN

Obsługa biura; przygotowywanie umów i dokumentów sekretariatu.
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Gdynia (pomorskie)

KUCHARZ - od 1 850 PLN

kucharzPraca co drugi dzień-lokal otwarty w godzinach od 10.00-18.00.
KWADRANS -BISTRO CAFE ANDRZEJ GOLIS - 2016-05-12 - Kolbuszowa (podkarpackie)

ASYSTENT POŚREDNIKA - 997,4 PLN

- prowadzenie bazy danych,- wprowadzanie ofert do systemu,- prezentowanie nieruchomości.
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENT ARCHITEKTA - od 2 200 PLN

Prowadzenie projektów wg wskazań projektanta prowadzącego, rozrysy CAD, inwentaryzacja
kontakt przez PUP - 2017-07-25 - Kraków (małopolskie)

ASYSTENT - do 5 025 PLN

Realizowanie zadań z zakresu podstawowej opieki zdrowotnej w Ambulatorium z Izbą Chorych Zakładu Karnego Nr 1 we Wrocławiu - świadczenie usług zdrowotnych na rzecz osób pozbawionych wolności. Oferta dostępna w sali C. Kontakt z pracodawcą - pocztowy lub telefoniczny: 71 327 26 27.
ZAKŁAD KARNY NR 1 WE WROCŁAWIU - 2017-08-18 - Wrocław (dolnośląskie)

ROBOTNIK GOSPODARCZY/SPRZĄTACZKA - od 2 060 PLN

sprzątanie powierzchni hali
IMPULS Sp. z. o. o. - 2016-09-14 - Kliniska Wielkie (zachodniopomorskie)

ASYSTENTKA DZIAŁU KAS K/M - od 2 800 PLN

jw.
kontakt przez PUP - 2019-01-15 - Warszawa (mazowieckie)

ASYSTENT KOORDYNATORA PROJEKTÓW - od 2 000 PLN

•AKTYWNY UDZIAŁ W ZARZĄDZANIU PROJEKTAMI W BRANŻY PRZEMYSŁOWEJ•WSPARCIE W OPRACOWYWANIU PLANÓW, RAPORTÓW I REALIZOWANYCH PROJEKTÓW•RAPORTOWANIE STATUSU PRAC ORAZ TWORZENIE DOKUMENTACJI PROJEKTU
SYNERTE SP. Z O.O. - 2017-08-23 - Rzeszów (podkarpackie)

OPERATOR ŻURAWIA - od 12,89 EUR

- prace na żurawiu na wysokościach, prace na żurawiu stacjonarnym i przenośnym itp.
MSE Personalservice AG - 2015-02-20 - Austria (Austria)

ASYSTENT PRZETWARZANIA DANYCH - od 1 000 PLN

segrgowanie i archiwizowanie dokumentów w języku wietnamskim, przetwarzanie danych w języku wietnamskim w systemach komputerowych, zarządzanie wprowadzanymi danymi, plikami, katalogami
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

ASYSTENT PROTETYKI SŁUCHU- SPRZEDAWCA - od 2 000 PLN

Aktywne uczestnictwo w kompleksowej obsłudze klienta, realizacja planów sprzedażowych, uczestnictwo w procesie doboru aparatów słuchowych i innych urządzeń przeprowadzanie badań słuchu.
GEERS Akustyka Słuchu Sp. zo.o - 2017-07-18 - Łomża (podlaskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

Prace biurowo-księgowe
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Jasieniec (mazowieckie)

ASYSTENT DS. OBSŁUGI SPRZEDAŻY - 997,4 PLN

prowadzeni dokumentacji kadrowej, kompementowanie dokumentów księgowych, sporządzanie raportów i zestawień.
kontakt przez PUP - 2016-06-07 - Szczecinek (zachodniopomorskie)

ASYSTENT STYLISTY - od 1 050 PLN

POMOC PRZY PEŁNEJ STYLIZACJI- MOŻLIWOŚĆ PRACY NA PÓŁ ETATU JAK I NA CAŁY ETAT. PRACA ZARÓWNO DLA KOBIET JAK I MĘŻCZYZN
WIZAŻYSTA-STYLISTA-FRYZJER LEMO JACEK WYSOCKI - 2018-08-06 - Polkowice (dolnośląskie)

ASYSTENT DO SPRAW MARKETINGU - od 3 000 PLN

wsparcie dla prawidłowego funkcjonowania pracy firmy, współtworzenie wizerunku firmy, kontakt telefoniczny z kontrahentami wietnamskimi, pomoc w opiece nad klientami wietnamskimi
kontakt przez PUP - 2018-07-25 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA - do 1 850 PLN

Asystowanie przy zabiegach, rejestracja pacjentów, przygotowanie gabinetu do pracy. Miejsce wykonywania pracy: Trzebnica
Anna Górska Praktyka Stomatologiczna - 2016-03-24 - Trzebnica (dolnośląskie)

ASYSTENT PROJEKTANTA MOSTOWEGO - od 3 000 PLN

- Potencjalny pracownik będzie odpowiedzialny za wykonanie rysunków budowlanych, obliczeń elementów konstrukcyjnych, inwentaryzacji obiektów budowlanych itp.- Wynagrodzenie: 3000 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek okres próbny 3 miesiące. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 8:00-16:00. Wykształcenie wyższe budowlane. Wymagana umiejętność obsługi programów komputerowych: AutoCad, Office, mile widziana znajomość innych programów projektowych. Doświadczenie nie jest wymagane. Na ofertę mogą aplikować również osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności. Kontakt e-mail: sekretariat (at) emprojekt.com.pl
EMPROJEKT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-12-17 - Katowice (śląskie)


Wybierz powiat