ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI Puławy oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: 1 017,4 PLN
Zakres obowiązków: zgodnie z programem stażu
Data publikacji: 2018-10-12
Lokalizacja: Puławy (lubelskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Puławy, powiat: puławski, woj: lubelskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków: zgodnie z programem stażu
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 017,4 PLN
Nazwa stanowiska: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Puławy
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: puławski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 017,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 3
Data rozpoczęcia pracy: 29.10.2018
Data zakończenia pracy: 28.01.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Puławach
Adres pracodawcy:
Lubelska 2G, 24-100 Puławy, powiat: puławski, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: puławski
Gmina pracodawcy: Puławy
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Puławy
Ulica pracodawcy: Lubelska
Numer budynku pracodawcy: 2G
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Puławach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 12.10.2018
Oferta pracy ważna do: 29.10.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 12.10.2018
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
obsługa urządzeń biurowych, obsługa klientów, obsługa korespondencji, obsługa programów do zawierania umów ubezpieczenia, wykonywanie dokumentacji fotograficznej przedmiotów ubezpieczenia
INSURANCE & COACHING Maria Lewandowska - 2017-08-18 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Praca biurowa- zakres asystenta do spraw księgowości
BIURO RACHUNKOWE "JAGODA" Jadwiga Godlewska - 2018-09-10 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)
zakres wykonywanych zadań zgodnych z rozporządzeniem Ministra Sprawiedliwości z dnia 8 listopada 2012 r. w sprawie czynności asystentów i sędziów (Dz.U. z 2012 r. poz. 1270)
Sąd Rejonowy w Głogowie - 2018-07-18 - Głogów (dolnośląskie)
obsługa recepcji
kontakt przez PUP - 2018-03-13 - Niepołomice (małopolskie)
asystent projektanta
FIRMA DROGOWA TWZ- TADEUSZ ŻAK, WOJCIECH DRYŚ, ZBIGNIEW KOTULSKI SPÓŁKA CYWILNA - 2017-04-10 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
przygotowywanie potraw z półproduktów
PIZZA BAR B. Borejko Lidzbark Warmiński - 2016-08-25 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
kontakt z dostwacami azjatyckimi, planowanie, rozliczanie, raportowanie, kompletowanie dokumentów, obsługa klientów, obsługa kasy fiskalnej
kontakt przez PUP - 2016-03-10 - Jabłonowo (mazowieckie)
jw
CIRCUS AGATA PIETROW - 2017-04-13 - Warszawa (mazowieckie)
Wypełnianie deklaracji, pomoc agentowi celnemu, kontakt z urzędem celnym.
kontakt przez PUP - 2017-12-12 - Pass (mazowieckie)
pomoc nauczycielowi w prowadzeniu grupy przedszkolnej, pomoc w realizacji programu dydaktycznego, opieka nad dziećmi, pomoc w czynnościach higinecznych, dbanie o wizerunek sali,
INLINGUA Ewelina Grądziel - 2017-11-30 - Świdnica (dolnośląskie)
jw
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Warszawa (mazowieckie)
x
kontakt przez PUP - 2016-05-19 - Rzeszów (podkarpackie)
Asystent nauczyciela w klasach I-III. Może aplikować : pedagog, psycholog, logopeda, bibliotekarz, świetliczanka.
Szkoła Podstawowa Nr 34 z oddziałami Integracyjnymi - 2016-10-07 - Gdynia (pomorskie)
nauczanie j. angielskiego w oddziale przedszkolnym i klasach 1-8
SZKOŁA PODSTAWOWA IM. KS. JERZEGO POPIEŁUSZKI W RADNICY - 2018-07-10 - Radnica (lubuskie)
wsparcie działu sprzedazy,- przygotowywanie bieżących raportów oraz tworzenie zestawień na potrzeby zespołu,współpraca z Regionalnym Kierownikiem sprzedazy, w celu optymalizacji realizacji wyznaczonych celów sprzedażowych,- badanie potrzeb klientów, doradztwo i wdrażanie odpowiednich rozwiązań,obsługa klienta,analiza aynku,budowanie pozytywnego wizerunku firmy
FREEVOLT sp. z o.o. - 2016-03-08 - Mogilno (kujawsko-pomorskie)
jw.
EWKA-BUD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-27 - Węgrów (mazowieckie)
Udział w rozliczaniu nakładów inwestycyjnych i prowadzenie ewidencji środków trwałych, naliczanie amortyzacji, księgowanie dokumentów środków trwałych, naliczanie i księgowanie odsetek od pożyczek, sporządzanie not księgowych,
kontakt przez PUP - 2018-04-18 - Myślenice (małopolskie)
Aktywne uczestnictwo w kompleksowej obsłudze klienta, realizacja planów sprzedażowych, uczestnictwo w procesie doboru aparatów słuchowych i innych urządzeń przeprowadzanie badań słuchu.
GEERS Akustyka Słuchu Sp. zo.o - 2017-07-18 - Łomża (podlaskie)
Obsługa programu administracyjnego; redagowanie tekstów pism, biuletynów; wprowadzanie, weryfikacji i archiwizowanie danych powstałych w procesie handlowym; nadzorowanie zgodności procesu w przebiegu dokumentacji; kontroling standardów firmy; nadzór nad projektami w realizacji; aktywność w inicjonowaniu nowych rozwiązań; redagowanie ofert handlowych oraz arządzanie pełną dokumentacją handlową; monitoring bieżącej współpracy z klientami; raportowanie wyników; bieżące wsparcie działu handlowego w realizacji celów; organizacja i przygotowanie wizyt kontrahentów w firmie; praca w godzinach 09:00-17:00
Eko-Rent Sp. z o.o - 2016-01-18 - Opole (opolskie)
wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2016-08-11 - Kraków (małopolskie)
Profesjonalna obsługa klientów w zakresie usług pocztowych i finansowych, sprzedaż towarów handlowych, sporządzanie dokumentacji w zakresie realizowanych usług.
POCZTA POLSKA S.A. - 2017-11-03 - Bralin (wielkopolskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Warszawa (mazowieckie)
organizacja pracy Biura Zarządu w zakresie spraw organizacyjnych, majątkowych, prawnych; obsługa kancelaryjna; wsparcie Działu Księgowości w prowadzenia rejestru zakupów oraz Działu Technicznego w zakresie administracji;
REMA Spółka Akcyjna - 2016-11-10 - Reszel (warmińsko-mazurskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-08-24 - Warszawa (mazowieckie)
- Sporządzanie dokumentacji projektowej, koncepcyjnej oraz warsztatowej w branży budowlanej a także przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich.- Wynagrodzenie: od 2500 zł/brutto, do negocjacji. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następnie umowa na czas określony. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 6:30-14:30 lub 7:00-15:00. Wykształcenie wyższe, preferowane o profilu budowlanym lub pokrewne. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku pracy oraz przy sporządzaniu kosztorysów inwestorskich i przedmiarów robót. Wymagana umiejętność sporządzania dokumentacji projektowej, koncepcyjnej oraz warsztatowej. Mile widziana znajomość j. angielskiego lub j. niemieckiego (nie obligatoryjnie). Kontakt telefoniczny (32-705-57-00) w godzinach: 7:00-15:00 lub e-mail: biuro (at) bpseparator.com.pl
BIURO PROJEKTÓW I REALIZACJI INWESTYCJI SEPARATOR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-19 - Katowice (śląskie)
Montaż, serwis instalacji grzewczych, wentylacji i klimatyzacji.
INEKS TG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-25 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
utrzymanie czystości na osiedlu, pelenie na terenach zielonych, ścinanie krzewów, podlewanie zieleni
Spółdzielnia Mieszkaniowa Budowlani - 2017-05-18 - Leszno (wielkopolskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2016-08-19 - Zabrze (śląskie)
przygotowanie raportów i innych dokumentów, wspomaganie pracy handlowców
CHMES Eksport Import Katarzyna Pacynko-Schmidt - 2017-11-29 - Poznań (wielkopolskie)
Asystent do spraw księgowości
kontakt przez PUP - 2018-04-18 - Szczecin (zachodniopomorskie)