ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI Płock oferta pracy Kancelaria Podatkowo-Rachunkowa "PERFEKT" Spółka Cywilna
Stanowisko: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 1 050 PLN
Zakres obowiązków: Księgowanie dokumentów księgowych. Praca w Płocku w godzinach pracy do ustalenia.
Data publikacji: 2018-08-23
Lokalizacja: Płock (mazowieckie)
Pracodawca: Kancelaria Podatkowo-Rachunkowa "PERFEKT" Spółka Cywilna
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kolberga 26, 09-407 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Księgowanie dokumentów księgowych. Praca w Płocku w godzinach pracy do ustalenia.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 050 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Płock
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Płock
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Płock
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 050 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 23.08.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, ekonomiczne
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe, ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: Mile widziane doświadczenie w księgowości.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy:
Kancelaria Podatkowo-Rachunkowa "PERFEKT" Spółka Cywilna
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku
Adres pracodawcy:
Kolberga 26, 09-407 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m. Płock
Gmina pracodawcy: Płock
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Płock
Ulica pracodawcy: Kolberga
Numer budynku pracodawcy: 26
Profil działalności pracodawcy: Działalność rachunkowo-księgowa
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Data dodania oferty pracy: 23.08.2018
Oferta pracy ważna do: 22.09.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 23.08.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 23.08.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- Wprowadzanie dokumentów księgowych, archiwizacja dokumentów. Drobne prace biurowe.- Wynagrodzenie: 1000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 08:00-16:00 2 lub 3 dni w tygodniu. Wymagania: wykształcenie minimum średnie ekonomiczne (księgowość) lub rok doświadczenia w pracy w księgowości. Praca przy komputerze i dokumentach. Kontakt e-mail: sekretariat (at) kancelariaab.pl
KANCELARIA PRAWA PODATKOWEGO DORADCA PODATKOWY dr AGATA BŁASZCZYK - 2017-07-21 - Katowice (śląskie)
- rozwój wewnętrznych rozwiązań opartych na platformie Sharepoint,- obsługa wymagań dotyczących ulepszeń lub opracowywania nowych rozwiązań,- praca nad najlepszymi praktykami, wyznaczonymi rozwiązaniami i przyszłymi strategiami związanymi z Sharepoint,-projektowanie i architektura,-utrzymanie i wsparcie istniejących aplikacji,- współpraca z zespołem ds. infrastruktury Sharepoint w zakresie wdrożeń, rozwiązywania problemów, poprawy jakości i codziennej konserwacji,
kontakt przez PUP - 2017-11-20 - Wrocław (dolnośląskie)
Cięcie skór i tkanin, precyzyjne wkuwanie metalowych okuć kaletniczych, mocowanie pasków, utrzymywanie porządku na swoim stanowisku, dbanie o zasoby materiałowe, kontrola ilości surowców oraz jakości produktu końcowego.
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Gdynia (pomorskie)
odpowiedzialność za współpracę z dostawcami towaru z Wietnamu, składanie zamówień na towary u wietnamskich dostawców, koordynacja terminowości dostaw, wspomaganie pracy wietnamskich handlowców
kontakt przez PUP - 2018-07-31 - Jabłonowo (mazowieckie)
zgodnie ze stanowiskiem
POLSKIE STOWARZYSZENIE NA RZECZ OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ KOŁO W SKARSZEWACH - 2018-02-14 - Skarszewy (pomorskie)
prowadzenie spraw biura, kontakty z centralą firmy w Środzie Śląskiej, nadzór nad obiegiem dokumentów, obsługa klienta. W trakcie rozwoju firmy możliwośćawansu
TERMAT POŁUDNIE sp. z o.o., sp.k - 2017-04-07 - Myszków (śląskie)
praca w kancelarii prawnej
kontakt przez PUP - 2018-07-06 - Rzeszów (podkarpackie)
opieka nad dziećmi, utrzymanie w czystości pomieszczeń przedszkola
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Żagań (lubuskie)
Administracyjne wsparcie przełożonego w codziennych zadaniach, zarządzanie napływającymi informacjamisporządzanie oraz nadzorowanie realizacji zadań wynikających ze spotkań z udziałem Dyrektoraorganizacja spotkań i wyjazdów służbowychsporządzanie prezentacji i statystyk na potrzeby Dyrektoradbanie o sprawny i prawidłowy obieg umów i innych dokumentów w firmieprowadzenie archiwum dokumentówprowadzenie korespondencji krajowej i zagranicznej.samodzielne prowadzenie zleconych projektówadministracja stroną internetową, mailingiem, przygotowywanie zaproszeńpozyskiwanie ofert oraz organizacja/ koordynacja eventów firmowychnadzór nad zaopatrzeniem firmy w materiały biurowe, spożywcze
BIMS PLUS FHH Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa - 2016-08-03 - Kraków (małopolskie)
prowadzenia pojazdu
kontakt przez PUP - 2016-07-18 - Ustka (pomorskie)
wykonywanie obliczeń doboru poszczególnych urządzeń elektrycznych, wykonywanie dokumentacji projektowych, instalacji elektrycznych
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Olkusz (małopolskie)
prowadzenie magazynu ( zamawianie, przyjęcie iwydawanie towaru), prowadzenie dokumentacji magazynowej w systemieinformatycznym planowanie i ocena żywienia pacjentów Szpitala realizacjaDobrej Praktyki Produkcyjnej i Higienicznej
SZPITAL WOJEWÓDZKI W OPOLU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-21 - Opole (opolskie)
pomoc przy tyczeniach geodezyjnych. Praca w terenie.
GRZEGORZ KWAŚNIK GEOMETRIC USŁUGI GEODEZYJNO-KARTOGRAFICZNE - 2017-03-09 - Gdańsk (pomorskie)
Zapoznanie z zakresem działania Działu Informatycznego, wpołpraca z serwisem zewnętrzymi, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów oprogramowania.
kontakt przez PUP - 2016-06-07 - Płock (mazowieckie)
raportowanie wielkości sprzedaży oraz wyliczanie wskaźników trafności (FA) na potrzeby zarządu oraz działów sprzedaży: Retail/ Detal, B2B, Food Service/ Gastronomia, Own Labela (OL), Export, zarządzanie cyklem planowania sprzedaży S&OP, zarządzanie mapowaniem indeksów w systemie SAP, współpraca międzynarodowa z Rosją, Ukrainą, Wielką Brytanią.
kontakt przez PUP - 2018-04-16 - Stefanowo (mazowieckie)
Prowadzenie zajęć edukacyjnych w przedszkolu w Otwocku.
CSJO Centrum Szkolenia Języków Obcych Paweł Czmoch - 2017-12-21 - Otwock (mazowieckie)
Przygotowywanie dokumentów do księgowania, wprowadzanie dokumentów do programu księgowego.
Biuro Rachunkowe Mroczek Jolanta - 2017-06-07 - Bochnia (małopolskie)
wprowadzanie danych
kontakt przez PUP - 2018-04-12 - Krotoszyn (wielkopolskie)
Praca na stanowisku asystenta sędziego w Sądzie Okręgowym w Płocku.Konkurs odbędzie sie w dniu 4 stycznia 2018r. o godz. 10:00 w siedzibie Sądu Okręgowego w Płocku, Pl. Narutowicza 4 (sala 111). W przypadku dużej liczby zgłoszeń - miejsce pisemnego konkursu zostanie wskazane w terminie 14 dni przed konkursem na tablicy ogłoszeń Sądu Okręgowego w Płocku oraz na stronie internetowej Sądu. Konkurs składać się będzie z trzech etapów:1. wstępnej weryfikacji zgłoszeń kandydatów pod kątem spełnienia wymogów formalnych przystąpienia do konkursu,2. testu obejmującego 36 pytań z zakresu prawa cywilnego i karnego oraz postępowania cywilnego i karnego oraz z pracy pisemnej na jeden z dwóch tematów z zakresu prawa cywilnego i prawa karnego, wybrany przez kandydata,3. rozmowy kwalifikacyjnej.
Sąd Okręgowy w Płocku - 2017-11-28 - Płock (mazowieckie)
Obróbka metali spawanie stali czarnej, szlifowanie montowanie
SPAW-MET Maszyny Rolnicze Radosław Ignasiak - 2018-04-11 - Kunowo (wielkopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Warszawa (mazowieckie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ GUP. Pomoc w kompletowaniu dokumentów. Udział w rozliczeniach magazynowych. Archiwizacja dowodów księgowych. Przygotowanie korespondencji.
kontakt przez PUP - 2018-07-10 - Gdańsk (pomorskie)
Obsługa sekretariatu, obsługa komputera i internetu MS OFFICE, systemu informacji prawnej, pisanie projektów pism, przygotowanie dokumentów rozmowy z klientem.
Kancelaria Adwokacka Beata Matysek - 2016-01-22 - Legnica (dolnośląskie)
asystent geodety - pomoc przy pomiarach geodezyjnych
kontakt przez PUP - 2016-01-25 - Wysoka (wielkopolskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2016-10-27 - Katowice (śląskie)
Asysta przy przygotowywaniu i podawaniu potraw kuchni bengalskiej
kontakt przez PUP - 2018-05-16 - Puławy (lubelskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Warszawa (mazowieckie)
- - Obsługa przychodzących połączeń telefonicznych oraz e-maili od klientów zagranicznych, dotyczących problemów ze sprzętem komputerowym, oprogramowaniem oraz siecią, zapewnienie profesjonalnego i rzetelnego wsparcia dla klientów, rejestrowanie oraz klasyfikowanie nadchodzących zgłoszeń, określanie priorytetów nadchodzących zgłoszeń, analizowanie i rozwiązywanie problemów związanych z codzienną obsługą komputera, zgodnie z dostarczonymi procedurami i wypracowanymi rozwiązaniami, przekazywanie bardziej złożonych zapytań do odpowiednich zespołów wsparcia it. Praca wykonywana w języku japońskim i angielskim.- Wynagrodzenie: 2800 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na czas określony od 15.02.2016 r. do 19.01.2017 r. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00, 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie wyższe (dyplom ukończenia szkoły wyższej). Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata w obsłudze klienta. Wymagana znajomość zwyczajów i etykiety komunikacji biznesowej w Japoni.
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Katowice (śląskie)
wspomaganie pracy tamilskich przedstawicieli handlowych, podtrzymywanie relacji z kontrahentami i klientami tamilskimi, przygotowywanie ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2017-10-09 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
prowadzenie bieżących rozliczeń, sporządzanie przelewów, rozrachunki z klientami,
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Proszowice (małopolskie)