ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI Płock oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI

Wynagrodzenie: 997,4 PLN

Zakres obowiązków: Analiza dokumentacji księgowej pod względem formalnym i rachunkowym. Wprowadzanie dowodów księgowych do komputerowego systemu księgowego INSERT. Numerowanie dowodów księgowych.

Data publikacji: 2017-12-04

Lokalizacja: Płock (mazowieckie)

Pracodawca: kontakt przez PUP

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy: Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań

Zakres obowiązków:
Analiza dokumentacji księgowej pod względem formalnym i rachunkowym. Wprowadzanie dowodów księgowych do komputerowego systemu księgowego INSERT. Numerowanie dowodów księgowych.

Forma zatrudnienia: Nie dotyczy

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN

Nazwa stanowiska: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Płock

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Płock

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: asystent do spraw księgowości

Forma zatrudnienia: Inny

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN

warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6

Data rozpoczęcia pracy: 04.12.2017

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne, kierunek: finanse i rachunkowość lub matematyka lub pokrewne

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Kobiety z ustalonym II profilem pomocy, powyżej 30 roku życia, długotrwale bezrobotne (zgodnie z definicją przyjętą przez Komisję Europejską) nieprzerwanie przez okres ponad 12 miesięcy

Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Płocku

Adres pracodawcy:
3 Maja 16, 09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

Powiat pracodawcy: m. Płock

Gmina pracodawcy: Płock

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Płock

Ulica pracodawcy: 3 Maja

Numer budynku pracodawcy: 16

Profil działalności pracodawcy: Działalność rachunkowo-księgowa

Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Płocku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1

Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości

Typ oferowanej pracy: (staż z UP)

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 04.12.2017

Data dodania oferty pracy: 04.12.2017

Oferta pracy ważna do: 03.01.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 16.11.2017

Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy

Podobne oferty pracy

ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA - od 1 850 PLN

pomoc przy zabiegach stomatologicznych, obsługa NFZ, rozliczenia
NIEPUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ PRZYCHODNIA LEKARSKA "NOVA-DENT" S.C. EWA RUSIECKA DOMINIKA KOPCIUCH - 2016-10-17 - Lubin (dolnośląskie)

ASYSTENT RODZINY - do 2 300 PLN

Praca z rodziną w miejscu zamieszkania lub w miejscuwskazanym przez rodzinę; udziela pomocy rodzinom wpoprawie ich sytuacji życiowej, w rozwiązywaniuproblemów socjalnych, psychologicznych,wychowawczych, w poszukiwaniu, podejmowaniu iutrzymywaniu pracy przez członków rodziny; wspieraaktywność społeczną rodzin; podejmuje działaniainterwencyjne i zaradcze w sytuacji zagrożeniabezpieczeństwa dzieci i rodzin. Zadania zawodowe:opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną wewspółpracy z członkami rodziny i w konsultacji zpracownikiem socjalnym i koordynatorem rodzinnejpieczy zastępczej skoordynowanym z planem pomocydziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej; udzielaniepomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej izdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzeniagospodarstwa domowego; udzielanie pomocy rodzinomw rozwiązywaniu problemów socjalnych ipsychologicznych; udzielanie pomocy rodzinom wrozwiązywaniu problemów wychowawczych z dziećmi;wspieranie aktywności społecznej rodzin m.in. przezmotywowanie członków rodzin do podnoszeniakwalifikacji zawodowych; udzielanie pomocy wposzukiwaniu, podejmowaniu i utrzymywaniu pracyzarobkowej; motywowanie do udziału w zajęciachgrupowych dla rodziców, mających na celukształtowanie prawidłowych wzorców rodzicielskich iumiejętności psychospołecznych; udzielanie wsparciadzieciom, w szczególności poprzez udział w zajęciachpsychoedukacyjnych; podejmowanie działańinterwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożeniabezpieczeństwa dzieci i rodzin; prowadzenieindywidualnych konsultacji wychowawczych dlarodziców i dzieci; prowadzenie dokumentacji dotyczącejpracy z rodziną; dokonywanie okresowej oceny sytuacjirodziny i przekazywanie tej oceny właściwympodmiotom; monitorowanie funkcjonowania rodziny pozakończeniu pracy z rodziną; sporządzanie, na wnioseksądu, opinii o rodzinie i jej członkach; współpraca zjednostkami administracji rządowej i samorządowej,właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymipodmiotami i osobami specjalizującymi się wdziałaniach na rzecz dziecka i rodziny; współpraca zzespołem interdyscyplinarnym lub grupą roboczą,których pomoc przy wykonywaniu zadań jest niezbędna.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Zawoni - 2016-03-21 - Zawonia (dolnośląskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 2 000 PLN

Wprowadzanie dokumentów księgowych do programu, wprowadzanie raportów kasowych i wyciągów bankowych do programów, uzgadnianie kont księgowych, prowadzenie akt osobowych pracowników.
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "GAMS" Stanisław Gancarz - 2017-02-03 - Kamień (podkarpackie)

KUCHARZ - od 2 184 PLN

Przygotowanie posiłków dla gości ośrodka.Praca na umowę zlecienie w godz. od 7 do 15
Ośrodek "BURSZTYN" - Zakład Usług Geodezyjnych i Kartograficznych "PRYZMAT" Sp. z o.o. - 2017-01-04 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 1 017,4 PLN

segregowanie dokumentów, sprawdzanie dokumentów pod wzgledem formalno-rachunkowym, wprowadzanie do systemu finansowo-ksiegowego zadekretowanych dokumentów, kompletowanie dowodów ksiegowych
kontakt przez PUP - 2019-03-07 - Mieszkowice (zachodniopomorskie)

ASYSTENTKA DO SPRAW TELEFONICZNEJ OBSŁUGI PACJENTA - od 14 PLN

Telefoniczna rejestracja pacjentów zgłaszających się na badania.
LUX MED Sp. z o.o. - 2018-04-06 - Gdynia (pomorskie)

ASYSTENT DS SPRZEDAŻY - od 2 100 PLN

wspomaganie pracy chińskich przedstawicieli handlowych, podtrzymywanie trwałych relacji z klientami i kontrahentami chińskimi, przygotowanie ofert handlowych, ścisła współpraca i wykonywanie poleceń prezesa
kontakt przez PUP - 2018-08-29 - Jabłonowo (mazowieckie)

ASYSTENT DS FINANSOWO - KSIĘGOWYCH - od 2 300 PLN

opracowywanie dokumentów księgowych; wprowadzaniedokumentów; księgowych do systemów księgowych; księgowaniewyciągów bankowych; uzgadnianie kont rozrachunkowychodbiorców i dostawców; pozostałe prace administracyjne w dzialefinansowo - księgowym
Kancelaria Podatkowa Expert Izabela Ołowiany - 2018-06-27 - Opole (opolskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 3 200 PLN

prace związane z działem księgowości
BOL-LIP SP. Z O.O. MIASTKO - 2016-04-20 - Miastko (pomorskie)

ASYSTENT PRAWNY - 997,4 PLN

przygotowywanie pism, pism procesowych oraz opinii prawnych; obsługa sprzętu biurowego; kontakt z klientami; zarządzanie dokumentami
kontakt przez PUP - 2016-03-02 - Reguły (mazowieckie)

ASYSTENT PRAWNY - od 2 000 PLN

obsługa prawna zakładów pracy, opracowywanie pism przedsądowych i sądowych, pozwy o rozwód, apelacje, udział w spotkaniach z klientem jako asystent prawnika
kontakt przez PUP - 2017-01-12 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - 1 017,4 PLN

pomoc dzieciom w spożywaniu posiłków
kontakt przez PUP - 2018-07-20 - Mełgiew (lubelskie)

ASYSTENT/KA DZIAŁU ZAKUPÓW LOGISTYKI - od 3 800 PLN

Wspólpraca z dostawcami krajowymi i zagranicznymi (telefon, email); składanie zamówień zakupowych i odpowiedzialność za ich terminowe wykonanie; obsługa dokumentacji dostawców; analiza stanów magazynowych pod kątem zapewniwnia ciągłości produkcji; poszukiwanie dostawców surowców,produktów i usług; przygotowywanie zapytań ofertowych; ocena dostawców,prowadzenie reklamacji; codzienne wsparcie zespołu; bieżąca współpraca z pozostałymi działami w firmie;
kontakt przez PUP - 2016-12-02 - Dzierżoniów (dolnośląskie)

ASYSTENT DS. KADR I PŁAC-1/2 -443 - od 1 500 PLN

kontakt telefoniczny ze zleceniobiorcami, administrowanie dokumentacja personajna, tworzenie umów, raportów, tworzenie pism do US,ZUS itp.
INTERNATIONAL SERVICE ACTIVITY LTD. SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-03-17 - Świdnica (dolnośląskie)

RECEPCJONISTA - od 2 500 PLN

obsługa recepcji, bieżąca obsługa klienta, meldowanie, rozliczanie
Ośrodek Wypoczynkowo-Szkoleniowy WIKING Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-02-09 - Jantar (pomorskie)

ASYSTENT/KA STOMATOLOGICZNA - od 2 000 PLN

Wykonywanie zabiegów higieniczno- profilaktycznych, wykańczanie wypełnień, pędzlowanie zębów, badania profilaktyczne
kontakt przez PUP - 2017-11-13 - Koszalin (zachodniopomorskie)

ASYSTENT BIURA ZARZĄDU - 2 000 - 2 500 PLN

telefoniczna i dokumentowa obsługa oraz administrowanie sekretariatufirmy - sporządzanie pism, przygotowywanie raportów, zestawień, analizoraz prezentacji - organizacja pracy zarządu spółki - szeroko pojętawewnętrzna- i zewnętrzna komunikacja ustna i pisemna, równieżobcojęzyczna (tworzenie maili, rozmowy, przekazywanie/zdobywanieinformacji, tłumaczenia językowe, nadzór nad wewnętrznymi danymikontaktowymi) - wykonywanie podstawowych czynności biurowych(segregowanie dokumentów, wprowadzanie danych do systemu) -budowa pozytywnego wizerunku firmy - realizacja innych zadańwyznaczonych przez kierownictwo firmy - ścisła współpraca z działami:finansowym, księgowym i personalnym oraz kooperacja z pozostałymidziałami firmy, praca w godz. 7-15
PROTEC SP. Z O.O. - 2016-11-03 - Chróścice (opolskie)

KIEROWCA SAMOCHODU DOSTAWCZEGO - 1 850 - 2 000 PLN

Przewożenie posiłków do wskazanych punktów, mycie termosów i bemarów, równoważny system pracy, praca w godzonach 06:00-16:00
DGP Catering Sp. z o o - 2016-01-21 - Opole (opolskie)

ROBOTNIK LEŚNY - od 2 100 PLN

prace przy pozyskiwaniu drewna, prace leśne
USŁUGI LEŚNE MICHAŁ BOGAŁA - 2018-12-10 - Potrzebowice (wielkopolskie)

ASYSTENT ZARZĄDU - od 2 500 PLN

Obsługa korespondencji, przygotowywanie pism, profesjonalna obsługa zarządu w zakresie opracowywania materiałów na posiedzenia zarządu. Praca na umowę o pracę w godz. 8-16 w Kołobrzegu.
Zdrojowa Hotels Sp. z o.o. - 2016-09-29 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA W SZKOLE - od 1 100 PLN

pomoc nauczyciela w wykonywaniu obowiązków
Szkoła Podstawowa nr 27 im. St. Wyspiańskiego - 2017-03-03 - Sosnowiec (śląskie)

ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA - od 1 250 PLN

PRZYGOTOWYWANIE NARZEDI DO PRACY, SPRZETU STOMATOLOGICZNEGO, WYMAGANIAWYMAGANIAWYKSZTAŁCENI ŚREDNIE, DOŚWIADCZENIE MILE WIDZIANE
NIEPUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ GABINET STOMATOLOGICZNY ANNA CZERASZKIEWICZ - 2017-06-29 - Szczecin (zachodniopomorskie)

SALOWA - 997,4 PLN

Salowa
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Sokółka (podlaskie)

ASYSTENT WYCHOWAWCY W ŚWIETLICY - 1 200 - 1 500 PLN

Pomoc i wspieranie w obowiązkach wychowawcy świetlicy.
SZKOŁA PODSTAWOWA im. ORŁA BIAŁEGO - 2016-09-14 - Wiślinka (pomorskie)

ASYSTENT SPECJALISTY - do 2 100 PLN

obsługa administracyjna realizowanych projektów, wprowadzanie, edytowanie i przetwarzanie danych przy pomocy programu SoundPlane, prowadzenie korespondencji, redagowanie pism, sporządzanie sprawozdań, organizacja przepływu informacji pomiędzy projektami i klientami firmy, przygotowanie wydruków i składanie projektów
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Chełm (lubelskie)

STOLARZ MEBLOWY - do 2 130 PLN

Wykształcenie: zawodowe; prawo jazdy kat. B; wymagane doświadczenie w stolarce; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
AGATA SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-05-16 - Gliwice (śląskie)

ASYSTENTKA SERWISU - od 2 200 PLN

Obsługa klientów, obsługa centrali telefonicznej, sporządzanie raportów. Praca od poniedziałku do piątku 8:00-16:00
SIKORA AC SP. ZO.O. - 2016-10-21 - Mikołów (śląskie)


Wybierz powiat