ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI Pęcz oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: 997,4 PLN
Zakres obowiązków: Oferta stażu dla bezrobotnychPrzyjmowanie dokumentów, archiwizacja dokumentów. Pomoc przy przyjmowaniu dokumentów. Wprowadzanie danych do komputera. Przygotowywanie płatności w systemie bankowym. Uzgadnianie sald z kontrahentami. Kontrola wpływu należności. Wstępna kontrola danych do pliku VAT IPK.Staż EFS POWER dla osób do 30r.ż lub RPOWD dla osób od 30 r.ż. 6 m-cy
Data publikacji: 2017-04-04
Lokalizacja: Pęcz (dolnośląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Pęcz, powiat: strzeliński, woj: dolnośląskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
Oferta stażu dla bezrobotnychPrzyjmowanie dokumentów, archiwizacja dokumentów. Pomoc przy przyjmowaniu dokumentów. Wprowadzanie danych do komputera. Przygotowywanie płatności w systemie bankowym. Uzgadnianie sald z kontrahentami. Kontrola wpływu należności. Wstępna kontrola danych do pliku VAT IPK.Staż EFS POWER dla osób do 30r.ż lub RPOWD dla osób od 30 r.ż. 6 m-cy
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN
Nazwa stanowiska: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Pęcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: strzeliński
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpoczęcia pracy: 08.05.2017
Data zakończenia pracy: 07.11.2017
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Strzelinie
Adres pracodawcy:
Kamienna 10, 57-100 Strzelin, powiat: strzeliński, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie na staż
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: strzeliński
Gmina pracodawcy: Strzelin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Strzelin
Ulica pracodawcy: Kamienna
Numer budynku pracodawcy: 10
Profil działalności pracodawcy:
produkcja płyt, arkuszy, rur i kształtowników z tworzyw sztucznych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Strzelinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 20.04.2017
Oferta pracy ważna do: 19.06.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 04.04.2017
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
Spedytor międzynarodowy do spraw rynku francuskiego, codzienny kontakt z klientem francuskkojęzycznym i podwykonwacami w celu załadunku i logistyki towarów. Umowa o pracę na czas nieokreślony. Praca jednozmianowa. Oferta skierowana również do osoby niepełnosprawnej. Oferta dostępna w sali F
kontakt przez PUP - 2017-03-27 - Wrocław (dolnośląskie)
kompleksowa obsługa Klienta według standardów firmy
realizacja planu sprzedaży na jak najwyższym poziomie
fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu
dbanie o odpowiednie zatowarowanie salonu
pomoc Klientom w załadunku towaru
Media Expert - 2016-06-20 - Szydłowiec (mazowieckie)
nauczyciel przedszkola
Psychologiczne Studium Pomocy i Rozwoju Lucyna Borzyszkowska - 2016-08-09 - Nowa Cerkiew (pomorskie)
praca biurowa
EURO VAT Michał Sitkowski - 2017-03-01 - Poznań (wielkopolskie)
Bezpośrednia, telefoniczna i mailowa obsługa klienta. Porządkowanie i koordynacja przepływu dokumentów kancelaryjnych. Koordynowanie terminów rozpraw, spotkań z klientami oraz wysyłki dokumentów wg terminarza. Sporządznie pism administracyjnych.
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Sochaczew (mazowieckie)
Obsługa sekretariatu pracowni (obsługa urządzeń biurowych oraz programów komputerowych);jedna zmiana (7:30-15:30); kontakt z pracodawca osobisty w godzinach (10-12) oraz e-mailowy.
Pracownia Studiów Architektonicznych i Planowania Przestrzennego ATA - 2016-02-09 - Słupsk (pomorskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Radom (mazowieckie)
Zadania asystent rodziny:1.Współpraca i utrzymanie osobistego kontaktu z wskazanymi rodzinami,2.Diagnozowanie sytuacji rodziny w oparciu o badanie potrzeb i możliwości.3Opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną .4.Podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa rodziny i jej członków, w szczególności dzieci.5. Wspieranie rodziny poprzez konsultacje i poradnictwo specjalistyczne w szczególności w zakresie: a) wychowania i opieki nad dziećmi (budowanie więzi miedzy członkami rodziny, rozwijanieumiejętności wychowawczych, konstruktywne rozwiązywanie konfliktów itp.) budowaniasystemu wsparcia w rozwoju i edukacji dziecka np. (pomoc dzieciom w nauce itp.), b) podziału obowiązków domowych na poszczególnych członków rodziny,c) promowania zdrowego stylu życia (edukacja w zakresie higieny osobistej członków rodziny, prawidłowe odżywianie, edukacja w zakresie organizacji czasu wolnego itp.), d) gospodarowania budżetem domowym ,e) usamodzielnienia się członków rodziny poprzez uzupełnienie wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, podjęcie działań zmierzających do poszukiwania, podejmowania i utrzymania pracy zarobkowej. 6.Wspieranie aktywności społecznej rodzin i rozszerzenie kontaktów społecznych rodziny m.in.poprzez: a) ułatwienie rodzinie kontaktów z innymi osobami, specjalistami, instytucjami, b) stymulowanie do samodzielnego poszukiwania w swoim otoczeniu nowych możliwości,c) pobudzenie do korzystania z własnych możliwości i uprawnień, d) uczenie dostępu do nowych technologii, zasobów kultury.
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Świnoujściu - 2017-10-23 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
udział w projektowanie i uzgadnianiu sieci i instalacji elektrycznych, udział w projektowaniu i tworzeniu dokumentacji technicznej tj.: obliczenia, rysunki, schematy, opisy techniczne, opisy BHP, pod nadzorem uprawnionego projektanta, możliwość uczestniczenia w nadzorach budowlanych i spotkaniach z inwestorami, współpraca z innymi projektantami branżowymi, wykonywanie ofert handlowych.
kontakt przez PUP - 2016-01-19 - Tarnów (małopolskie)
osoby zarejestrowane zm ustalonym II profilem pomocy
kontakt przez PUP - 2016-08-19 - Zabrze (śląskie)
Asystent księgowego
Kancelaria Podatkowa Reising, Hals-Chalcarz Sp. z o.o. - 2016-05-10 - Tarnów (małopolskie)
dekretowanie dokumentów, wprowadzanie danych do programu, sporządzanie deklaracji i sprawozdań, uzgodnienia i analizy danych
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Częstochowa (śląskie)
Prezes Sądu Rejonowego w Ostrowie Wielkopolskimogłasza konkurs na stanowisko asystenta sędziegow Sądzie Rejonowym w Ostrowie Wielkopolskim; Kandydat na stanowisko asystenta sędziego musi odpowiadać wymaganiom określonym w art. 155 §2 ustawy z dnia 27 lipca 2001 r. Prawo o ustroju sądów powszechnych (j.t. Dz. U. 2016, poz. 2062 ze zm.).Zgodnie z art. 155 §2 powołanej ustawy, na stanowisku asystenta sędziego może być zatrudniony ten, kto:- jest obywatelem Rzeczypospolitej Polskiej i korzysta z pełni praw cywilnych obywatelskich;- jest nieskazitelnego charakteru;- ukończył wyższe studia prawnicze w Polsce i uzyskał tytuł magistra lub zagraniczne uznane w Polsce;- ukończył 24 lata.III. Kandydat na stanowisko asystenta sędziego składa zgłoszenie o przystąpieniu do konkursu wraz z dokumentami, o których mowa w punkcie IV, w nieprzekraczalnym terminie do 02 października 2017 r. - bezpośrednio w Oddziale Administracyjnym Sądu Rejonowego w Ostrowie Wielkopolskim w pokoju nr 29 (I piętro) lub przesyła drogą pocztową z podaniem oznaczenia konkursu (Konkurs na stanowisko asystenta sędziego A-134-7/2017) na adres:Sąd Rejonowy w Ostrowie WielkopolskimOddział Administracyjnyul. Sądowa 263- 400 Ostrów WielkopolskiW przypadku przesyłania dokumentów drogą pocztową, za datę ich złożenia uważa się datę stempla pocztowego.
Sąd Rejonowy w Ostrowie Wielkopolskim - 2017-09-20 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
- Współpraca z nauczycielką określonej grupy wiekowej,- Przygotowanie do zawodu asystenta nauczyciela,- Przestrzeganie zasad BHP i PPoż,- Przestrzeganie obowiązujących regulaminów i przepisów.
kontakt przez PUP - 2018-01-19 - Łódź (łódzkie)
Staż- segregowanie dokumentów; sprawdzanie dokumentów pod względem formalno- rachunkowym; wprowadzanie do systemu finansowo- księgowego dokumentów; kompletowanie dokumentów księgowych stanowiących podstawę wystawiania dokumentówkorygujących; przygotowywanie korespondencji z kontrahentami, urzędami i bankami; wypełnianie formularzy podatkowych i sporządzanie zestawień finansowych na podstawie zapisów księgowych; archiwizowanie dowodów księgowych; prowadzenie spraw kadrowych.Praca przy komputerze: 8 godzin
kontakt przez PUP - 2017-02-03 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
do uzgodnienia
JK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-14 - Trzebownisko (podkarpackie)
wpisywanie dokumentów do programu księgowego SYMFONIAobsługa programu SYMFONIA HANDELprowadzenie i kontrola gospodarki magazynowejobsługa kasy fiskalnej
kontakt przez PUP - 2016-07-27 - Zielonka (kujawsko-pomorskie)
planowanie orgamnizacji transportow przy wspolpracy ze spedytoremutrzymywanie i rozowj wspolpracy z podwykonawcami firmynegocjowanie stwaek transportowychsporzadzanie dokumentacji spedycyjnejprowadzenie korespondencji dot. dzialalnosci spedycyjnej
kontakt przez PUP - 2017-08-01 - Gdynia (pomorskie)
Prowadzenie pełnej księgowości spółki.
Odlewnia Żeliwa Nowa Sól Sp. z o.o. - 2016-12-29 - Nowa Sól (lubuskie)
tworzenie, aktualizacja, emisja, archiwizacja aktów normatywnych grupy kapitałowej Metron, prowadzenie rejestrów, aktualizacja, archiwizacja dokumentów, umów, sporzadzanie projektów umów handlowych i cywilno- prawnych, sporzadzanie projektów pism procesowychwymagana podstawowa znajomość KSH
Capital Investment Systemy Opomiarowania Sp. z o.o. - 2016-10-05 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
wg zawodu
Professional English Łukasz Pilarczyk - 2017-09-14 - Zielona Góra (lubuskie)
POMOC W PROWADZENIU ZAJĘĆ Z DZIEĆMI DO LAT 3.
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Opoczno (łódzkie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Olszewo Węgorzewskie (warmińsko-mazurskie)
Asystent do spraw księgowości
kontakt przez PUP - 2017-03-31 - Częstochowa (śląskie)
Sprawdzanie dokumentacji, ewidencja zakupów, faktur i sprzedaży, wprowadzanie wyciągów.
kontakt przez PUP - 2018-03-27 - Włodawa (lubelskie)
prace gospodarcze w usługach budowlanych, porządkowanie terenu: placu, zaplecza, bazy oraz budów, mycie, czyszczenie urządzeń budowlanych
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Tomaszów Bolesławiecki (dolnośląskie)
obsługa administracyjno-organizacyjna członkow zarzadu, prowadzenie kalendarza spotkań, archiwizowanie dokumentacji
kontakt przez PUP - 2018-03-13 - Biała Podlaska (lubelskie)
Asystowanie w codziennych czynnościach życiowych, prowadzenie treningów umiejętności samoobsługi i umiejętności społecznych
Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Niepołomicach - 2017-12-21 - Staniątki (małopolskie)
Asystent do spraw księgowościstaż w godz. 7-15
kontakt przez PUP - 2017-10-18 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Nowy Targ (małopolskie)