ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI Okonin oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: 1 033,7 PLN
Zakres obowiązków: zgodnie z programem stażu
Data publikacji: 2020-02-28
Lokalizacja: Okonin (podkarpackie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Okonin, powiat: ropczycko-sędziszowski, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków: zgodnie z programem stażu
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 033,7 PLN
Nazwa stanowiska: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Okonin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: ropczycko-sędziszowski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 033,7 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 5
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2020
Data zakończenia pracy: 31.08.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Ropczycach
Adres pracodawcy:
3-Maja 25/27, 39-120 Sędziszów Małopolski, powiat: ropczycko-sędziszowski, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
skierowanie na staż - osoby bezrobotne do 30 roku życia kwalifikujące się do udziału w projekcie pt: Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w powiecie ropczycko- sędziszowskim (IV), współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: ropczycko-sędziszowski
Gmina pracodawcy: Sędziszów Małopolski
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Sędziszów Małopolski
Ulica pracodawcy: 3-Maja
Numer budynku pracodawcy: 25
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Ropczycach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 01.03.2020
Oferta pracy ważna do: 31.03.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 28.02.2020
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?a525a154cd4f1efb22b668bae90dc9fa
Podobne oferty pracy
asysta przy stomatologu
kontakt przez PUP - 2016-05-30 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
opieka nad dziećmi z niepełnosprawnością intelektualną, wspieranie prac nauczyciela
Polskie Stowarzyszenie na Rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Koszalinie - 2017-08-22 - Koszalin (zachodniopomorskie)
1. Kompleksowa obsługa biura oraz sekretariatu Kancelarii.2. Prowadzenie kalendarza spotkań. 3. Kontakt z klientami, sądami, prokuraturą oraz komornikami.4. Sporządzanie projektów prostych pism procesowych.
kontakt przez PUP - 2018-04-30 - Tarnów (małopolskie)
Praca z dziećmi od 2,5 do 6 roku życia, współpraca z nauczycielem prowadzącym.
kontakt przez PUP - 2019-04-16 - Rawicz (wielkopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Warszawa (mazowieckie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-08-22 - Zając (mazowieckie)
przyjmowanie, segregowanie i sprawdzanie dokumentów, wprowadzanie do programu
kontakt przez PUP - 2018-07-26 - Kwidzyn (pomorskie)
- planowanie przestrzenne- obsługa administracyjna propcesu planowania i asystowanie przy projektowaniu- tworzenie pism i dokumentów niezbędnych w toku procedury planistycznej
kontakt przez PUP - 2019-05-06 - Łódź (łódzkie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2019-01-04 - Zielonka (mazowieckie)
Pomoc wychowawcom ( rodzicom SOS ) w zakresie: opieki nad dziećmi, prowadzeniu domu, przezwyciężeniu trudności dydaktycznych i wychowawczych, zaspokajaniu potrzeb dzieci
Stowarzyszenie SOS WIOSKI DZIECIĘCE W POLSCE - 2017-03-08 - Karlino (zachodniopomorskie)
sporządanie pism procesowych, przyjmowanie klientów, pośredniczenie pomiędzy sądami i prokuraturą
PHU WIELOBRANŻOWE Jan Kiełb - 2018-04-24 - Cieszyn (śląskie)
• koordynowanie konferencji, spotkań i wydarzeń• planowanie i zarządzanie złożonymi planami podróży• organizowanie i prowadzenie kalendarzy dla przydzielonych konsultantów• rozwiązywanie problemów, oczekiwanych i nieoczekiwanych, związanych z powyższym
kontakt przez PUP - 2019-04-05 - Poznań (wielkopolskie)
referent
kontakt przez PUP - 2016-07-29 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
prace pomocnicze przygotowujące do zawodu
PRZYCHODNIA STOMATOLOGICZNA 'AESTHETIC DENTAL' - 2016-07-11 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
Pomoc w zajęciach, opieka nad dziećmi
kontakt przez PUP - 2016-03-10 - Gołdap (warmińsko-mazurskie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2019-02-19 - Łabiszyn (kujawsko-pomorskie)
Współpraca z biurem rachunkowym, księgowanie faktur, pilnowanie terminów płatności
STS ACOUSTICS POLAND Sp. z o. o. - 2018-11-23 - Międzyrzecz (lubuskie)
Opieka specjalistyczna w zakresie pielęgnacji dla osób powyżej 60 roku życia, mieszkańców miasta Tychy - uczestników projektu "Po ludzku, po sąsiedzku, u siebie"
ANERI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-09-06 - Tychy (śląskie)
Wprowadzanie faktur zakupu. Tworzenie deklaracji VAT.
kontakt przez PUP - 2016-09-15 - Stalowa Wola (podkarpackie)
nadzór nad realizacją zadań wynikających z ustawy o pomocy społecznej, ustawyo wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej oraz ustawy o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie; usprawnianie organizacji, metod i form pracy podległych pracowników; prowadzenie postępowania administracyjnego oraz wydawanie decyzji administracyjnych na podstawie udzielonych upoważnień, obsługa administracyjna zakładowego funduszu świadczeń socjalnych; prowadzeniem spraw związanych z zamówieniami na rzecz Ośrodka.
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ KROSNO ODRZ. - 2018-11-13 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
wykonywanie podzespołów palet poprzez cięcie, gięcie, wiercenie, szlifowanie, cynkowanie, wycinanie, lakierowanie, montowanie
kontakt przez PUP - 2019-12-03 - Strumień (śląskie)
praca asystenta projektanta przy opracowywaniu projektów budowlanych i wykonawczych w branży konstrukcyjnej
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Poznań (wielkopolskie)
-wysokość wynagrodzenia do uzgodnienia z pracodawcą
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "LECH" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-06 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wprowadzanie dokumentów do systemu FK, prace zwiazane z obsługą klientów biura
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Golub-Dobrzyń (kujawsko-pomorskie)
wg stanowiska
MICROS SP. JAWNA W. Kędra i J.Lic - 2016-08-18 - Kraków (małopolskie)
- Obsługa Klienta w markecie- Dbanie o ekspozycję towaru- Obsługa stoiska miesnego- Wsparcie oraz nawiązywanie pozytywnej relacji z Klientami- Dbanie o porządek na sali- Miejsce pracy: Subkowy - market w budowie, - Praca 2-zmianowa: 6:15-14:15; 1415:22:15 (niedziele 7:00-21:00)- Wynagrodzenie od 2350,00 zł + premie- KONTAKT TELEFONICZNY: 665-941-451
"DINO POLSKA" SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-10-01 - Subkowy (pomorskie)
- Sporządzanie dokumentacji projektowej, koncepcyjnej oraz warsztatowej w branży mechanicznej a także przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 6:30-14:30 lub 7:00-15:00. Wykształcenie wyższe, preferowane o profilu mechanicznym lub pokrewnym. Mile widziane doświadcznie na podobnym stanowisku pracy oraz przy sporządzaniu kosztorysów inwestorskich i przedmiarów robót. Wymagana umiejętność sporządzania dokumentacji projektowej, koncepcyjnej oraz warsztatowej. Znajomość j. angielskiego, mile widziana znajomość j. niemieckiego w mowie i pismie w stopniu komunikatywnym. Kontakt telefoniczny (7:00-15:00) (32-705-57-00) lub e-mail: biuro (at) bpseparator.com.pl
BIURO PROJEKTÓW I REALIZACJI INWESTYCJI SEPARATOR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-13 - Katowice (śląskie)
przyjmowanie i segregowanie dokumentów księgowych, weryfikacja poprawności dokumentów z umowami budowlanymi, sporządzanie przelewów, prowadzenie rozrachunków w programie finans. księgowym.
ADMA ZAKŁAD REMONTOWO - BUDOWLANY MARIAN ADAMCZYK - 2019-03-01 - Staszów (świętokrzyskie)
Przygotowanie sprzętu dla tłumaczy i pilotów wycieczek. Praca mobilna w godzinach 8 - 16.
TRANS - COM Tomasz Stec - 2016-11-22 - Stalowa Wola (podkarpackie)
Pomoc przy prowadzeniu sklepu internetowego. Profesjonalna obsługa klienta. Przygotowanie dokumentów przewozowych, nadawanie i realizacja wysyłek.
kontakt przez PUP - 2018-01-19 - Albigowa (podkarpackie)