ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI Nowy Wiśnicz oferta pracy Biuro Rachunkowe "KANCLERZ" Doradca Podatkowy Regina Całka
Stanowisko: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: Sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym, segregowanie dokumentów pod względem ich rodzaju.
Data publikacji: 2019-11-04
Lokalizacja: Nowy Wiśnicz (małopolskie)
Pracodawca: Biuro Rachunkowe "KANCLERZ" Doradca Podatkowy Regina Całka
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Grunwaldzka 2, 32-720 Nowy Wiśnicz, powiat: bocheński, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym, segregowanie dokumentów pod względem ich rodzaju.
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nowy Wiśnicz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bocheński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Nowy Wiśnicz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2019
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0:
Asystent do spraw księgowości (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 6)
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe 4-letnie
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_2: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_3: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie minimum średnie b/o mile widziane ekonomiczne, wiedza z zakresu księgowości mikro, małych podmiotów gospodarczych, minmum 6 miesięcy doświadczenia w księgowości, okres próbny 3 m-ce z możliwością pracy stałej
Nazwa pracodawcy:
Biuro Rachunkowe "KANCLERZ" Doradca Podatkowy Regina Całka
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bochni
Adres pracodawcy:
Ks. Gadowskiego 16, 32-700 Bochnia, powiat: bocheński, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: bocheński
Gmina pracodawcy: Bochnia
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bochnia
Ulica pracodawcy: Ks. Gadowskiego
Numer budynku pracodawcy: 16
Profil działalności pracodawcy: Działalność rachunkowo-księgowa
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bochni
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 04.11.2019
Data dodania oferty pracy: 04.11.2019
Oferta pracy ważna do: 29.11.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 04.11.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 04.11.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?ce26a4652004a199a49ec7996df1d6e7
Podobne oferty pracy
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER)Wykształcenie pedagogiczne; obsługa urządzeń biurowych; zakres obowiązków: pomoc w przygotowywaniu i prowadzeniu zajęć dydaktycznych, opieka nad dziećmi, udział w zajęciach pozaprzedszkolnych; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2016-04-05 - Gliwice (śląskie)
wg zakresu obowiązków
Młodzieżowy Ośrodek Socjoterapii - 2016-11-08 - Wierzchowo (pomorskie)
- Szkolenie w zakresie BHP i PPOŻ,- segregowanie, porządkowanie oraz opisywanie dokumentów księgowych,- sprawdzanie poprawność dokumentów,- wprowadzanie zgromadzonych dokumentów do systemu,- sporządzanie i sprawdzanie wydruków,- sporządzanie deklaracji podatkowych i ZUS,- przekazywanie dokumentów do ZUS i US,- prace zlecone przez pracodawcę,- dbanie o czystość w miejscu pracystaż w godz. 8.00-16.00 POWER
kontakt przez PUP - 2019-02-11 - Bodzanów (mazowieckie)
tworzenie dokumentów dla produkowanych elementów, opracowanie niezbednych wskażników i analiz, nadzór nad procesem produkcyjnym, współpraca z innymi działami
FINE ALTECH Mława sp. z o.o. - 2016-06-28 - Mława (mazowieckie)
Pomoc w wykonywaniu instalacji elektrycznych
kontakt przez PUP - 2017-02-07 - Stara Chmielówka (podlaskie)
Praca przy sortowaniu i myciu płodów rolnych, praca przy przygotowaniu kapusty i ogórków do kiszenia, praca przy kiszeniu kapusty i ogórka, praca przy pakowaniu kapusty kiszonej i ogórka kiszonego w worki i wiadra, praca przy wyładunku kapusty kiszonej i ogórków kiszonych z silosu, wykonywanie zabiegów mycia i dezynfekcji pomieszczeń, maszyn i sprzętów.
GOSPODARSTWO ROLNE Romuald Lutkiewicz - 2018-11-20 - Gdańsk (pomorskie)
Praca z dziećmi pod kierownictwem nauczyciela prowadzącego. Wyrównywanie braków rozwojowych dzieci.
kontakt przez PUP - 2016-01-14 - Nowy Targ (małopolskie)
- POMOC W PLANOWANIU I ORGANIZACJI ZLECEŃ TRANSPORTOWYCH- PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTÓW TRANSPORTOWYCH I ZLECEŃ- DBANIE O PRAWIDŁOWY OBIEG DOKUMENTÓW
ALTA-TRANS TRANSPORT-SPEDYCJA-LOGISTYKA WÓJCIK SPÓŁKA JAWNA - 2018-01-16 - Żyraków (podkarpackie)
.
kontakt przez PUP - 2017-10-17 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
- przygotowywanie różnych podłoży pod wykonanie tynku- przygotowywanie zapraw tynkarskich- wykonywanie, naprawa i konserwacja tynków różnego rodzaju- obsługa maszyn i narzędzi tynkarskich- organizowanie swojego stanowiska pracy zgodnie z zasadami BHP i ochrony ppoż.Aktualne miejsce pracy: Kiełczów, ul. Polna, Wrocław, ul. Żeromskiego, później wg zleceń.Praca na czas określony: 1 rokSala D
kontakt przez PUP - 2018-02-28 - Wrocław (dolnośląskie)
Pomoc podczas prowadzenia zajęć dydaktycznych i wychowawczych, opiekowanie się dziećmi podczas przerw, zabaw, spaceru, wycieczek. Wykonywanie czynności pielęgnacyjno-higienicznych w miarę potzreb dzieci. Wykonywanie innych prac zleconcyh przez dyrekcję.
kontakt przez PUP - 2019-02-05 - Jarosław (podkarpackie)
przyjmowanie dostaw towarów, składowanie towarów, odbiór towarów, kompletowanie i wydawanie towarów, dbanie o ład i porządek magazyniu
kontakt przez PUP - 2019-04-25 - Głogów (dolnośląskie)
prace administacyjno - biurowe w US
kontakt przez PUP - 2016-07-22 - Opole Lubelskie (lubelskie)
Pakowanie artykułów spożywczych, obsługa maszyny produkcyjnej i pakującej artykuły spożywcze.Praca na umowę zlecenie, praca w godz. 6:00-22:00, godziny pracy do ustalenia.Praca do 3 m-cy z możliwością przedłużenia na umowę o pracę.Kontakt osobisty lub telefoniczny 607690100.
AXPAL Sp. z. o.o. Sp. k. - 2019-04-16 - Roczyny (małopolskie)
Prowadzenie sekretariatu, spraw administracyjnych, firmy, sporządzanie raportów, wspópraca z przełożonymi, obsuga kientaó z Ukrainy i Rosji. Praca jednozmianowa w godz. 8.00-16.00 od poniedziałku do piątku w siedzibie firmy.
LOKUM - TENANT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-21 - Bielsko-Biała (śląskie)
- Prowadzenie czynności kancelaryjnych związanych z pracą Rektora i Prorektorów oraz obsługa spotkań służbowych Rektora. Organizacyjna i kancelaryjna obsługa Senatu oraz Kolegium Rektorskiego. Przygotowanie projektów wewnętrznych aktów prawnych oraz innych stosownych dokumentów wydawanych przez Rektora (zarządzenia, uchwały Senatu) w konsultacji z obsługą prawną Uczelni. Obsługa kancelaryjna Komisji Dyscyplinarnej ds. Nauczycieli Akademickich oraz Studentów. Przygotowanie materiałów do sprawozdania rektora z jego działalności. Prowadzenie rejestrów kół naukowych.- Wynagrodzenie: 2800 zł/brutto ( do negocjacji w zależności od kwalifikacji). Praca na umowę o pracę na określony (od 01.11.2017 r. do 31.01.2020 r.). Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:00-16:00. Wymagania: wykształcenie wyższe. Mile widzialna znajomość zagadnień związanych ze specyfiką funkcjonowania uczelni. Znajomość MS Windows, Microsoft Office (m. in. Word, Excel, Access, Power Point). Znajomość języka angielskiego w mowie w stopniu A2 i w piśmie w stopniu A2. Kontakt telefoniczny (32-355-97-70) w godzinach: 9:00-15:00 lub e-mail: bnowak-chowanska (at) wszop.edu.pl
WYŻSZA SZKOŁA ZARZĄDZANIA OCHRONĄ PRACY W KATOWICACH - 2017-10-11 - Katowice (śląskie)
Asystent projektanta
TELIO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2019-10-11 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
Sprzedaż towarów, części zamiennych do ciagników, maszyn rolniczych i materiałów budowlanych.
kontakt przez PUP - 2018-02-09 - Kosów Lacki (mazowieckie)
księgowanie
kontakt przez PUP - 2019-04-09 - Warszawa (mazowieckie)
Praca w biurze głównie polegająca na rozliczaniu kart technologicznych, wystawianiu faktur, informowaniu klientów o postępach prac itp.Praca w godz.7.00-15.00
Obróbka Metali Mieczysław Mielnik - 2017-11-23 - Włynkówko (pomorskie)
dbanie o relacje z klientami bengalskimi, wspomaganie pracy bengalskich przedstawicieli handlowych
kontakt przez PUP - 2017-12-07 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
do uzgodnienia
GD-SOLUTION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-10-03 - Rzeszów (podkarpackie)
- Pomoc w koordynowaniu pracowników z Ukrainy, w tym przy zakwaterowaniu i wdrożeniu do pracy, pomoc w korzystaniu z usług medycznych, udział w procesach rekrutacyjnych pracowników z Ukrainy, pomoc w załatwianiu spraw urzędowych, tłumaczenia zakresu obowiązków. - Wykonywanie zadań w kraju i za granicą (Ukraina) według potrzeb firmy, obsługa komputera i innego sprzętu biurowego.- Praca w systemie zadaniowym (w godzinach nocnych, w soboty i niedziele).- Miejsce wykonywania pracy: Siedziba spółki Katowice oraz teren całego kraju + za granicą (Ukraina).- Wynagrodzenie: 15 zł/brutto/godzina. Praca na umowę zlecenie: 01.11.2019 r. do 31.10.2022 r. Zlecenie wykonywane 60 godzin miesięcznie.- Godziny pracy według zlecenia + sobota, niedziela - według zlecenia. Poziom wykształcenia: BEZ znaczenia. Doświadczenie zawodowe: mile widziane. Mile widziane Prawo jazdy kat B. Wymagane umiejętności: obsługa komputera i sprzętu biurowego, zarządzania zasobami ludzkimi. Wymagana znajomość języka ukraińskiego w stopniu biegłym (C2) w w mowie i piśmie. Mile widziana znajomość języka rosyjskiego.
kontakt przez PUP - 2019-08-28 - Katowice (śląskie)
Asystent projektanta(sprawdzanie, odbieranie poczty w formie tradycyjnej i elektronicznej, obsługa urzadzeń biurowych, odbieranie telefonów i kierowanie do odpowiednich komórek firmy, wykonywanie zadań mających na celu organizowanie spotkań z klientami)
kontakt przez PUP - 2019-08-02 - Oława (dolnośląskie)
- prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów oraz ryczałtu od przychodów ewidencjonowanych;- ewidencjonowanie faktur VAT w rejestrach VAT oraz sporządzanie deklaracji VAT;- rejestrowanie operacji gospodarczych w księdze handlowej;
kontakt przez PUP - 2019-01-18 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-07-20 - Warszawa (mazowieckie)
Praca z rodziną w środowisku domowym.
kontakt przez PUP - 2018-03-22 - Rytro (małopolskie)
zgodnie ze stanowiskiem
Prestige Glass Adam Stobba - 2018-05-07 - Linowiec (pomorskie)
prowadzenie dokumentacji, spraw bieżących i sekretariatu; umawianie spotkań;
DPFA EUROPRYMUS SP. Z O.O. - 2018-10-17 - Zgorzelec (dolnośląskie)
Przygotowanie stanowiska oraz gabinetu do pracy, czynna asysta, praca "na 4 ręce", sterylizacja, dezynfekcja narzędzi, dbałość o higienę pracy.
kontakt przez PUP - 2017-02-20 - Oleśnica (dolnośląskie)