ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI Nowy Sącz oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: 1 017,4 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie kontroli merytorycznej i rachunkowej dokumentów trwałych, prowadzenie ewidencji środków trwałych, wprowadzanie faktur, przygotowywanie umów o prace,
Data publikacji: 2019-03-07
Lokalizacja: Nowy Sącz (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Nowy Sącz, powiat: m. Nowy Sącz, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
Prowadzenie kontroli merytorycznej i rachunkowej dokumentów trwałych, prowadzenie ewidencji środków trwałych, wprowadzanie faktur, przygotowywanie umów o prace,
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 017,4 PLN
Nazwa stanowiska: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nowy Sącz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Nowy Sącz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 017,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpoczęcia pracy: 18.03.2019
Data zakończenia pracy: 17.09.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe 4-letnie, ekonomiczne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę:
Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego
Adres pracodawcy:
Nawojowska 118, 33-300 Nowy Sącz, powiat: m. Nowy Sącz, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: m. Nowy Sącz
Gmina pracodawcy: Nowy Sącz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Nowy Sącz
Ulica pracodawcy: Nawojowska
Numer budynku pracodawcy: 118
Profil działalności pracodawcy: działalność rachunkowo-księgowa
Oferta zgłoszona przez:
Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 07.03.2019
Data dodania oferty pracy: 06.03.2019
Oferta pracy ważna do: 05.04.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 22.02.2019
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
- WSPARCIE KIEROWNIKA PROJEKTU W ZADANIACH ZWIĄZANYCH Z KOORDYNACJĄ PROWADZONYCH PROJEKTÓW, - PROWADZENIE ANALIZY HARMONOGRAMU I POSTĘPU WYKONYWANYCH ROBÓT ZWIĄZANYCH Z PROCESEM PROJEKTOWANIA, - ADMINISTROWANIE DOKUMENTACJĄ PROJEKTU, - KONTAKT Z INWESTORAMI, GENERALNYMI WYKONAWCAMI, - WYKONYWANIE WIZJI LOKALNYCH ORAZ SPORZĄDZANIE NOTATEK SŁUŻBOWYCH, - KOMPLETOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ, - PROWADZENIE KORESPONDENCJI.
BIURO PROJEKTÓW KOMUNIKACYJNYCH W POZNANIU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-15 - Kraków (małopolskie)
roboty związane z drogownictwem, praca na terenie całego kraju
kontakt przez PUP - 2018-11-28 - Kraków (małopolskie)
zgodnie z programem
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Gdynia (pomorskie)
Pomoc w kuchni i przy zmywaniu naczyń, pomoc przy przygotowywaniu potraw kuchni koreańskiej.
kontakt przez PUP - 2016-08-18 - Wrocław (dolnośląskie)
Składanie zamówień u dostawców, przyjmowanie zamówień od klientów i pracowników działu sprzedaży, wprowadzanie dokumentów zakupu, przygotowywanie dokumentów sprzedaży, koordynowanie i wspieranie działań operacyjnych w firmie, kontakt z dostawcami, realizacja bieżących zadań operacyjnych związanych z funkcjonowaniem biura, obsługa gości biura.Wymagane wykształcenie średnie, obsługa komputera MS OFFICE, znajomość podstaw rachunkowości, j. angielski komunikatywny-mile widziany, bardzo dobra organizacja pracy, odpowiedzialność, komunikatywność i umiejętność pracy w zespole, dyspozycyjność, wysoki poziom dyskrecji i kultury osobistej, samodzielność w działaniu i realizacji obowiązków.
MATERIAL HANDLING EXPERTS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-05-16 - Sulejówek (mazowieckie)
Praca w wymiarze 1/2 etatu - obsługa skarbca, rozliczanie gotówki, przygotowywanie wysyłki do banku ( kontakt z pracodawcą tel : 797009640, e-mail: 31096hr (at) pl.tesco-europe.co )
TESCO (POLSKA ) SP. Z O.O. - 2016-06-02 - Brzeg Dolny (dolnośląskie)
praca w hurtowni piwa, dostarczanie towaru do klienta, odbiór pustych opakowań
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "EFEKT" KRZYSZTOF FURMAN - 2018-05-10 - Myszków (śląskie)
Obsługa sekretariatu, organizacja spotkań/narad oraz ich protokołowanie. Obsługa urządzeń biurowych. Prowadzenie rejestru wyjazdów służbowych. Redagowanie pism i zarządzeń. Rozdzielanie i doręczanie korespondencji do właściwych komórek organizacyjnych. itp.
kontakt przez PUP - 2018-03-28 - Dęblin (lubelskie)
analiza dokumentacji technicznej,wykonywanie obliczeń tachimetryczne
kontakt przez PUP - 2016-01-29 - Lublin (lubelskie)
Wykonywanie rysunków architektonicznych, konstrukcyjnych w programie komputerowym typ CAD.
kontakt przez PUP - 2018-08-06 - Sadki (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie dokumentacji budowy, asystowanie przy nadzorze nad budową, przygotowywanie zgłoszeń rozpoczęcia i zakończenia robót budowlanych, przygotowywanie dokumentacji na zajęcie pasa drogowego, sporządzanie harmonogramu robót, skladanie i odbieranie wniosków z urzędu
kontakt przez PUP - 2017-04-14 - Oława (dolnośląskie)
Naprawa i konserwacja maszyn; utrzymanie ciągłości procesu; nadzów nad stanem i pracą
UNIDRUK Spółka jawna Jacek Stencel, Paweł Stencel - 2018-04-10 - Zgierz (łódzkie)
Kierowca operator wózków jezdniowych (widłowych), załadunek i rozładunek towarów
FLEX FILMS EUROPA Sp. z o.o. - 2016-04-06 - Września (wielkopolskie)
praca związana z w/w stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2018-11-07 - Mogilno (kujawsko-pomorskie)
PRACA BIUROWA W DZIALE KSIĘGOWOŚCI
CENTRUM KSZTAŁCENIA EUROPEJSKIEGO "WIEDZA" - 2018-04-27 - Rzeszów (podkarpackie)
j.w
Samodzielny Publiczny Zaklad Lecznictwa Otwartego Żoliborz - 2016-04-18 - Warszawa (mazowieckie)
wystawianie faktur, prowadzenie terminarza płatności, obsługa korespondencji handlowej, kontakt telefoniczny i mailowy z kontrahentami w Chinach, kompletowanie dokumentów, spotkania z klientami w kraju, wykonywanie innych prac zleconych
kontakt przez PUP - 2016-12-19 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Zabrze (śląskie)
sprzedaż towaru,obsluga kasy fiskalnej,przyjmowanie reklamacji,ukladanie towatru,metkowanie,dbanie o czystośc,pakowanie towaru
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "BOSSY" Justyna Bossy - 2017-02-21 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
Opieka nad dzieckiem niepełnosprawnym intelektualnie, opieka w sali, boisku, podczas wycieczek szkolnych.
Szkoła Podstawowa w Starej Wsi - 2017-11-28 - Stara Wieś (łódzkie)
Przygotowywanie raportów z wynikami sklepówprace administracyjne w zakresie korespondencji, rozliczaniu i prowadzeniu ewidencji kosztów oraz archiwizacji dokumentacji
TESCO (POLSKA) SP. Z O. O. - 2017-04-19 - Świebodzice (dolnośląskie)
1. Zapoznanie się ze strukturą funkcjonowania przedsiębiorstwa2. Kontrolowanie przestrzegania przepisów ppoż. w obiektach, podczas procesów technologicznych, a także rozpoznawanie innych miejscowych zagrożeń3. Posługiwanie się dokumentacją zagrożonych obiektów, przepisami i instrukcjami dotyczącymi bezpieczeństwa ppoż. oraz funkcjonowania jednostek ratowniczo-gaśniczych4. Analizowanie sprawności działania automatycznych zabezpieczeń ppoż., alarmowych oraz wykrywających inne lokalne zagrożenie5. Obsługa sprzętu biurowego 6. Prowadzenie rozmów telefonicznych oraz prowadzenie korespondencji drogą mailową z klientem7. Tworzenie dokumentacji instrukcji przeciwpożarowych budynków użyteczności publicznej 8. Archiwizacja dokumentów biurowych9. Dbanie o rozwój firmy - aktywne pozyskiwanie klienta z zakresu obsługi przeciwpożarowej i bhp10. Wyjazdy w teren: gromadzenie dokumentacji niezbędnej do tworzenia instrukcji ppoż
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Żukowo (pomorskie)
segregowanie pod względem rodzaju, weryfikacja i wprowadzanie do ksiąg (pełnych i uproszczonych) dowodów księgowych: wyciągi bankowe, raporty kasowe, faktury - koszty, faktury - przychody, pozostałe dowody; bieżące uzgadnianie kont, uzgadnianie sald z dostawcami/odbiorcami, przygotowywanie raprtów analitycznych na podstawie zapisów księgowych, archiwizowanie dowodów księgowych, inne bieżące prace księgowo- administracyjne
Kancelaria Audytorska Małgorzata Jurga - 2017-03-22 - Poznań (wielkopolskie)
-Praca biurowa w Dziale Sprzedaży:- Obsługa korespondencji,- Udzielanie informacji o ofercie,- Obsługa bezpośrednia klienta,- Obieranie tel.
kontakt przez PUP - 2018-01-15 - Łódź (łódzkie)
redagowanie tekstów reklamowych i informacyjnych w języku nepalskim, odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, wspieranie przedstawicieli handlowych w ich codziennej działalności, obsługa poczty elektronicznej w języku nepalskim
kontakt przez PUP - 2017-06-10 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Przygotowanie dokumentacji projektowej i powykonawczej pod opieką projektanta w oparciu o zdobyte materiały, proste prace biurowe.
Jan Bolek "INFOSTRADY POLSKIE" - 2018-10-23 - Wola Dębińska (małopolskie)
Asystent do spraw księgowości FP
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-14 - Janów Lubelski (lubelskie)
udzielanie pomocy dziecku pod kierunkiem nauczyciela podczas prowadzenia zajęć dydaktycznych, wychowawczych i opiekuńczych, wykonywanie czynności pielęgnacyjno-higienicznych w miarę potrzeb, ułatwianie funkcjonowania dzieku w grupie równieśniczej
kontakt przez PUP - 2017-09-19 - Biała Podlaska (lubelskie)
wsparcie Działu Handlowego we wdrażaniu na rynku ukraińśkim produktów z zakresu chemii technicznej, spożywczej, suplementów diety, farmacji, wsparcie pracy Działu Rozwoju w zakresie badania rynku, przygotowywania analiz, raportów, zestawień, pracy administracyjnej, wprowadzanie i utrzymywanie danych w systemie, bieżące wsparcie funkcjonowania działu zakupów i sprzedaży, poszukiwanie i ocena dostawców i klientów, współpraca z dostawcami i klientami, wykonywanie bieżących prac administracyjnych, bieżąca obsługa biura w ograniczonym zakresie, pozyskiwanie nowych oraz podtrzymanie dotychczasowych kontaktów handlowych firmy, zdobywanie zamówień towarowych oraz zabezpieczenie rynków zbytu, nadzór nad realizacją zawartych kontraktów handlowych, współpraca z działem logistyki i działem finansowo-księgowym firmy
"CORTEX Chemicals" Sp. z o.o. - 2019-01-15 - Tarnów (małopolskie)
spawanie i montaż konstrukcji stalowych
kontakt przez PUP - 2016-12-13 - Mikołów (śląskie)