ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI Mińsk Mazowiecki oferta pracy Biuro Rachunkowe "TAX" Wojciech Grabowski
Stanowisko: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 1 200 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie spraw kadrowo- płacowych, prowadzenie ksiąg przychodów i rozchodów, pomoc w prowadzeniu pełnej księgowości.CV prosimy przesyłać na adres email: tax (at) cr.pl
Data publikacji: 2018-10-23
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
Pracodawca: Biuro Rachunkowe "TAX" Wojciech Grabowski
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kościuszki 25/10, 05-300 Mińsk Mazowiecki, powiat: miński, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie spraw kadrowo- płacowych, prowadzenie ksiąg przychodów i rozchodów, pomoc w prowadzeniu pełnej księgowości.CV prosimy przesyłać na adres email: tax (at) cr.pl
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Mińsk Mazowiecki
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: miński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Mińsk Mazowiecki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 23.10.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
średnie zawodowe, kierunek: rachunkowość, finanse
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Umiejętność obsługi programów WAPRO (Kaper, Fakir), Płatnik, JPK, Word, Excel, znajomość zagadnień płacowo- kadrowych, ZUS oraz podatków.
Nazwa pracodawcy: Biuro Rachunkowe "TAX" Wojciech Grabowski
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Mińsku Mazowieckim
Adres pracodawcy:
Kościuszki 25/10, 05-300 Mińsk Mazowiecki, powiat: miński, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV prosimy przesyłać na adres email: tax (at) cr.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: miński
Gmina pracodawcy: Mińsk Mazowiecki
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Mińsk Mazowiecki
Ulica pracodawcy: Kościuszki
Numer budynku pracodawcy: 25
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Mińsku Mazowieckim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Data dodania oferty pracy: 23.10.2018
Oferta pracy ważna do: 22.11.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 23.10.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 23.10.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Asystentka stomatologiczna
Usługi Dentystyczne ZADENT - 2018-01-17 - Brzeziny (łódzkie)
Prowadzenie biura i bieżących spraw firmy. Praca w godz. 8-16. Na początek umowa na czas określony 1 m-c. CV przesłać na adres e-mail:biuro.pphu.wb.kj (at) gmail.com
PHU WIELOBRANŻOWE Jan Kiełb - 2018-02-02 - Krynica-Zdrój (małopolskie)
przetaczanie kłód i pryzm na wózek podawczy, ustawianie i mocowanie kłód do przetarcia w zależności od ich kształtów, wad i sposobów przetarcia, sprawdzanie prawidłowości przygotowania pił, przecieranie surowca
kontakt przez PUP - 2017-11-06 - Jasienica Rosielna (podkarpackie)
jw.
Areszt Śledczy w Warszawie - Białołęce - 2016-03-14 - Warszawa (mazowieckie)
Asystent usług telekomunikacyjnych
kontakt przez PUP - 2016-10-06 - Kraszewice (wielkopolskie)
Obsługa pieca do wypieków, przygotowywanie ciasta.
Piekarnia-Cukiernia Skup i Sprz. Art. Spoż. Noculak - 2016-10-13 - Kępno (wielkopolskie)
ref. wynagrodzenia za zatr. os. do 30 r.ż.Branża spawalnicza- tworzenie i przedstawianie ofert, kontakty z klientami ( osobiste, telefoniczne, e-mailowe, współpraca z działem zaopatrzenia)
kontakt przez PUP - 2017-06-09 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Obsługa dokumentacji, wprowadzanie danych do systemówkomputerowych, redagowanie pism urzędowych przygotowywaniekorespondencji, zestawień, raportów, organizacja spotkań, wizyt,praca w godz. 9-17
MSX INTERNATIONAL-NOX GROUP Sp z o.o. - 2017-11-14 - Opole (opolskie)
wprowadzanie dokumentów do systemu obiegu dokumentów i księgowego, zarządzanie korespondencją, organizacja pracy biura, zamawianie materiałów biurowych, zaopatrzenie, organizacja kalendarza, przyjmowanie gości, obslługa spotkań, obsługa urządzeń biurowych i telefonu
kontakt przez PUP - 2016-07-08 - Poznań (wielkopolskie)
malowanie, szpachlowanie, prac wykończeniowe. Praca na terenie Małopolski.
Firma Remontowo-Budowlana Grzegorz Knapczyk - 2016-11-09 - Wola Skrzydlańska (małopolskie)
-segregacja dokumentów księgowych,-wprowadzanie danych do systemu finansowo-księgowego,-przygotowanie dokumentów kadrowo-płacowych,-kontakt z US i ZUS,-dbanie o prawidłowy obieg dokumentów,-bieżąca obsługa biura.Staż odbywać się będzie w dzielnicy: Bydgoszcz Wschód.
kontakt przez PUP - 2017-12-21 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Zgonie z zakresem czynności
kontakt przez PUP - 2017-03-13 - Zalipie (małopolskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-04-27 - Białystok (podlaskie)
Wymagania: prawo jazdy kat. B, umiejętność drobnych napraw, umiejętności ogólnobudowlane i hydrauliczne.
Stowarzyszenie Przyjaciół Człowieka "Tęcza" - 2018-03-01 - Racibórz (śląskie)
Praca w biurze konstrukcyjnym przy projektowaniu, konstruowaniu maszyn i urządzeń oraz konstrukcji stalowych.
WAKRO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-06 - Krępna (opolskie)
UTRZYMANIE PARKU MASZYNOWEGO W CIĄGŁYM RUCHU KONSERWACJA, PRZEGLĄDY ORAZ BIEŻĄCE NAPRAWY.
MERCUS LOGISTYKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-21 - Sobin (dolnośląskie)
Realizacja zadań w zakresie prowadzenia obsługi personalnej pracowników w Oddziale:1. Przygotowywanie dokumentacji w zakresie swiadczeń socjalnych - pomoc.2. Przygotowywanie raportów, zestawień dotyczących spraw socjalnych - pomoc.3. Organizowanie spotkań Komisji Socjalnej - pomoc.4. Segregowanie dokumentów - pomoc.Staż odbywać się będzie w dzielnicy: Śródmieście
kontakt przez PUP - 2017-03-16 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wparcie działu sprzedaży w wejściu na rynek wschodni (Ukraina, Białoruś), ułatwianie kontaktów z partnerami na rynku wschodnim, zarządzanie korespondencją przychodzacą i wychodzącą, prezentacje
kontakt przez PUP - 2018-08-14 - Magdalenka (mazowieckie)
Obsługa: urządzeń biurowych, programów finansowo-księgowych, kadrowych, nadzór nad obiegiem dokumentacji, segregowanie i weyfikacja dokumentów finansowo-księgowych, numeracja dokumentacji księgowej, pomoc w kontroli rozrachunków, tworzenia raportów i zestawień na potrzeby rozliczeń finansowo-księgowych, prowadzenie księgi poczty przychodzącej i wychodzącej, bieżąca obsługa biura, wykonywanie zadań zleconych przez opiekuna stażu.
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Asystent nauczyciela przedszkola
kontakt przez PUP - 2016-05-23 - Pobiedziska (wielkopolskie)
Asystent nauczyciela przedszkola pomaga nauczycielowi w realizacji zadań opiekuńczo-wychowawczych i dydaktycznych.Asystent nauczyciela przedszkola jest zawodem o charakterze usługowym. Swoje zadania zawodowe asystent nauczyciela przedszkola wykonuje w stosunku do dzieci w wieku przedszkolnym. Istotą jego pracy jest pomoc nauczycielowi przedszkola i współpraca z nim w zakresie sprawowania właściwej opieki nad dziećmi przebywającymi w przedszkolu. Pomaga on dzieciom przy spożywaniu posiłków, a także w sprzątaniu po zajęciach. Czynnie uczestniczy w ubieraniu i rozbieraniu dzieci w szatni oraz przed i po leżakowaniu. Opiekuje się dziećmi podczas spacerów, wycieczek, zajęć i zabaw na powietrzu. Wspiera dzieci w czynnościach higieniczno-sanitarnych. Wspólnie z nauczycielem uczy dzieci dbałości o higienę osobistą, czystość i porządek. Uczestniczy w przygotowywaniu zajęć objętych planem pracy przedszkola i wraz z nauczycielem koordynuje ich właściwą realizację.
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Węgierska Górka (śląskie)
pomoc przy dzieciach, opieka nad dziećmi, prowadzenie zajęć dydaktycznych, pomoc w ubieraniu dzieci
kontakt przez PUP - 2017-04-03 - Trzebinia (małopolskie)
praca w godz. 9-16/14-21
Prywatny Gabinet Dentystyczny Stomatologia Rodzinna - 2017-01-11 - Opole (opolskie)
dbanie o telefoniczne relacje z klientami chińskimi, wspomaganie pracy chińskich, odpowiedzialność za porządek w biurze, przedstawicieli handlowych, ścisła współpraca i wykonywanie poleceń prezesa
kontakt przez PUP - 2016-07-20 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
KLASYFIKACJA ZŁOMU, RĘCZNE I MECHANICZNE SORTOWANIE ZŁOMU, WEWNĘTRZNY PRZEŁADUNEK ZŁOMU ZA POMOCĄ URZĄDZEŃ PRZEŁADUNKOWYCH, PRACE PRZY ZAŁADUNKU I ROZŁADUNKU ZŁOMU;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE PODSTAWOWE, MILE WIDZIANE ZAWODOWE TECHNICZNE, UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W ZESPOLE, KOMUNIKATYWNOŚĆ, UPRAWNIENIA NA WÓZKI WIDŁOWE, ŁADOWARKI, ŻURAWIE SAMOJEZDNE, ROCZNE DOŚWIADCZENIE W BRANŻY ZŁOMOWEJ;GODZINY PRACY: 06.00-14.00, 13.30-21.30;KONTAKT Z PRACODAWCĄ: TEL 523564563 LUB C.V NA MAIL stefanska.joanna (at) cronimet.pl
CRONIMET PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-16 - Szczecin (zachodniopomorskie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2017-11-10 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)
wg zakresu
kontakt przez PUP - 2017-04-04 - Warszawa (mazowieckie)
Wykształcenie min.średnie; min. 6 miesięcy doświadczenia w obsłudze klienta lub pracy administracyjnej; komunikatywna znajomość jęz. angielskiego poziom B2; obsługa komputera i urządzeń biurowych; znajomość Excela w stopniu dobrym; dobra organizacja pracy; radzenie sobie ze stresem, umiejętność pracy w grupie; komunikatywność; zakres obowiązków:prowadzenie bieżącej korespondencji z klientami, tworzenie pism, korespondencji, obsługa biura Zarządu, monitorowanie terminów zapłaty faktur przez klientów, kontakt telefoniczny w sprawie płatności, prowadzenie i nadzór nad dokumentacją, raportami, bieżącymi zamówieniami, wsparcie działu operacyjnego w kontaktach z klientem, obsługa klienta w zakresie kompetencji; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
INTERNATIONAL QUICK SERVICE POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-24 - Gliwice (śląskie)
ps
kontakt przez PUP - 2018-10-17 - Radomsko (łódzkie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-07-06 - Ostrołęka (mazowieckie)