ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI Łuków oferta pracy LEX Biuro Rachunkowe Anna Dębińska-Banach
Stanowisko: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 1 125 PLN
Zakres obowiązków: sprawdzanie dokumentów pod względem poprawności merytorycznej, księgowanie dokumentów, przeliczanie delegacji służbowych
Data publikacji: 2019-10-07
Lokalizacja: Łuków (lubelskie)
Pracodawca: LEX Biuro Rachunkowe Anna Dębińska-Banach
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Przemysłowa 32, 21-400 Łuków, powiat: łukowski, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
sprawdzanie dokumentów pod względem poprawności merytorycznej, księgowanie dokumentów, przeliczanie delegacji służbowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 80
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 125 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca opłaca koszt przejazdu do polski?: 1
Nazwa stanowiska: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łuków
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: łukowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łuków
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 125 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 07.10.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Asystent do spraw księgowości (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 6)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie średnie ekonomiczne lub rachunkowość, znajomość obsługi komputera, staż pracy nie wymagany.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 6
Nazwa pracodawcy: LEX Biuro Rachunkowe Anna Dębińska-Banach
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łukowie
Adres pracodawcy:
Przemysłowa 32, 21-400 Łuków, powiat: łukowski, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Godziny : 8-16
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: łukowski
Gmina pracodawcy: Łuków
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łuków
Ulica pracodawcy: Przemysłowa
Numer budynku pracodawcy: 32
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łukowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Data dodania oferty pracy: 07.10.2019
Oferta pracy ważna do: 06.11.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 07.10.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 07.10.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?c9ba6e28d73085bcb720a10ebbe2b0e3
Podobne oferty pracy
Utrzymanie kontaktów biznesowych z klientami zagranicznymi, organizacja oraz wyjazdy na zagraniczne targi kosmetyczne.
SECRET SOAP STORE FRANCHISING Sp. z.o.o. - 2017-01-13 - Niepołomice (małopolskie)
Oferta dla osób spełniających warunki Regulaminu Refundacji Wyposażenia/Doposażenia,ścieżka dostępu: http://www.pup.gliwice.pl/firma/oferty_pracy_subs_wyposazenie.html i jednocześnie zakwalifikowane bądź kwalifikujące się do II profilu pomocy.Wykształcenie zgodne z zawodem asystentki stomatologicznej; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2018-10-25 - Gliwice (śląskie)
Wspieranie działu personalnego w pozyskiwaniu pracowników, przygotowanie niezbędnych dokumentów do zatrudniania cudzoziemców. Praca w godz. 8-16
kontakt przez PUP - 2019-10-17 - Brzezna (małopolskie)
pomoc nauczycielowi w pracy z dziecmi
kontakt przez PUP - 2019-06-11 - Stary Szelków (mazowieckie)
obsługa biura: kontakty email z klientami, obsługa zamówień, pakowanie i wysyłka przesyłek, wystawianie faktur, kontrola stanów magazynowych, obsługa kasy fiskalnej, możliwośćrozwoju stanowiska: sprzedaż zagraniczna: poszuliwanie, kontakt i utrzymanie klienta, udział w targach branżowych
kontakt przez PUP - 2016-05-06 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
prace związane z chowem i hodlową zwierząt - bydło, karmienie zwierząt, prace porządkowe, prace polowe
JJ JOANNES JANSEN - 2017-04-10 - Bochlin (zachodniopomorskie)
- Zgłaszanie szkód do ubezpieczycieli. Stały kontakt z klientem. Monitorowanie przebiegu postępowań likwidacyjnych. Nadzór nad terminowością umów i okresem ich trwania. Aktywna współpraca z zespołem. Przygotowanie materiałów do slipów ofertowych. Pozyskiwanie nowych klientów.- Wynagrodzenie: 2500 -2800 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca:7:00-15:00 lub 8:00-16:00 lub 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie wyższe (kierunek dowolny). Doświadczenie NIE jest wymagane -> pracodawca zapewnia branżowe szkolenia. Wymagana umiejętność obsługi komputera (Word, Excel). Wymagana umiejętność analitycznego myślenia, systematycznego planowania i realizacji celów, prowadzenia negocjacji, organizacji pracy własnej, budowania długotrwałych relacji z klientami Kancelarii.. Kontakt e-mail: palian (at) akmabrokers.com.pl
AKMA-BROKERS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-03 - Katowice (śląskie)
montaż instalacji sanitarnych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych, praca na terenie kraju
P.H.U Klima - Mark Marek Putka - 2018-02-01 - Żyrardów (mazowieckie)
PRACE BIUROWE W DZIEDZINIE GEODEZJI- PRZEWAŻAJĄCE CZĘSCIOWO POMIARY W TERENIE
kontakt przez PUP - 2018-03-13 - Dębica (podkarpackie)
Zgodnie ze stanowiskiem.
PIEKARNIA- CUKIERNIA "PELLOWSKI" GRZEGORZ PELLOWSKI - 2017-05-19 - Gdańsk (pomorskie)
wg programu stażu RPO WŁ dla osób powyżej 30 roku życia
kontakt przez PUP - 2019-02-04 - Łask (łódzkie)
Prowadzenie książki przychodów i rozchodów, pełnej księgowości oraz spraw kadrowo płacowych.
kontakt przez PUP - 2017-03-13 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
Fryzjerstwo; obsługa klienta zgodnie z jego oczekiwaniami; obsługa kasy fiskalnej; utrzymanie czystości stanowiska pracy
MON AMIE STUDIO URODY MAŁGORZATA SOBOLEWSKA - 2018-09-17 - Sokolniki-Las (łódzkie)
nauczanie w Gimnazjum edukacji dla bezpieczeństwa
Zespół Szkół w Alwerni - 2016-09-29 - Alwernia (małopolskie)
Praca przy komputerze, desce kreślarskiej oraz praca w terenie przy prezentacjach komputerowych, praca w godz. 8-16, wynagrodzenie 1500zł netto
Pracownia Architektury - JAMS Architekt Mariusz Sługocki - 2016-12-22 - Opole (opolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-10-01 - Warszawa (mazowieckie)
Więcej informacji na stronie: https://katowice-zachod.sr.gov.pl/oferty-pracy,m,m2,168OGŁOSZENIE O KONKURSIE NA STANOWISKO ASYSTENTA SĘDZIEGO W SĄDZIE REJONOWYM KATOWICE-ZACHÓD W KATOWICACH (zastępstwo długotrwale nieobecnego pracownika) Sąd Rejonowy Katowice-Zachód w Katowicach z siedzibą w Katowicach 40-078, pl. Wolności 10 ogłasza konkurs na stanowisko: asystenta sędziego w Sądzie Rejonowym Katowice-Zachód w Katowicach (zastępstwo długotrwale nieobecnego pracownika) Oznaczenie konkursu:: O.Kdr. 1100-1-21/19Termin i miejsce przeprowadzenia konkursu:II etap konkursu zostanie przeprowadzony 31 października 2019 r. o godzinie 9.00 w budynku Sądu Rejonowego Katowice-Zachód w Katowicach przy ul. Warszawskiej 45, sala nr 101 (I piętro).III etap konkursu zostanie przeprowadzony 4 listopada 2019 r. o godzinie 8.30 w budynku Sądu Rejonowego Katowice-Zachód w Katowicach przy ul. Warszawskiej 45, sala nr 101 (I piętro).Praca: 7:30-15:30.Miejsce wykonywania pracy Katowice ul. Warszawska lub pl. Wolności.
SĄD REJONOWY KATOWICE-ZACHÓD W KATOWICACH - 2019-09-20 - Katowice (śląskie)
wz
kontakt przez PUP - 2017-07-18 - Izabelin C (mazowieckie)
asystent projektanta instalacji sanitarnych
BWP WOJCIECH PASIŃSKI - 2016-03-14 - Rzeszów (podkarpackie)
wg.programu stażu
kontakt przez PUP - 2019-05-16 - Warszawa (mazowieckie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-31 - Bielsko-Biała (śląskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2018-04-26 - Lubicz Dolny (kujawsko-pomorskie)
wprowadzanie danych do systemu księgowego, wystawianie faktur,
kontakt przez PUP - 2019-05-28 - Łęg Tarnowski (małopolskie)
- planowanie kalendarza spotkań;- organizowanie podróży i spotkań służbowych;- tłumaczenie rozmów w trakcie spotkań biznesowych;- udział w targach, konferencjach.
SARPI DĄBROWA GÓRNICZA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-05 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Wspieranie nauczyciela w przygotowaniu zajęć dydaktycznych. Opieka nad dziećmi.
kontakt przez PUP - 2019-08-14 - Urszulin (lubelskie)
Brak danych
P.H.U. "VOIGT" Mariusz Voigt - 2016-06-10 - Kościerzyna (pomorskie)
negocjowanie z dłużnikiem warunków dobrowolnej spłaty, sporządzanie dokumentów i bieżące raportowanie prowadzonych czynności,
kontakt przez PUP - 2018-10-19 - Tarnowskie Góry (śląskie)
PRZYGOTOWANIE GABINETU I STANOWISKA PRACY LEKARZA, KOMPLETOWANIE PODSTAWOWYCH LEKÓW, WYROBÓW MEDYCZNYCH STOSOWANYCH DO ZABIEGÓW STOMATOLOGICZNYCH, PRZYGOTOWYWANIE PACJENTÓW DO ZABIEGÓW STOMATOLOGICZNYCH, WSPÓŁPRACA Z LEKARZEM PODCZAS ZABIEGU, PRZYGOTOWANIE MATERIAŁÓW STOMATOLOGICZNYCH DO WYPEŁNIEŃ I WYCISKÓW, PILNOWANIE ZASAD ASEPTYKI I ANTYSEPTYKIWYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, MILE WIDZIANE WYŻSZE, UMIEJĘTNOŚĆ KOMPLEKSOWEJ ASYSTY PRZY ZABIEGACH LEKARZOWI DENTYŚCIE, UPRAWNIENIA INSTRUMENTARIUSZKI, MIN. 2 LATA PRACY W ZAWODZIE, MILE WIDZIANA BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ROSYJSKIEGO, UKRAIŃSKIEGO, GODZINY PRACY 8-16, PRACA NA JEDNĄ ZMIANĘ,
STOMATLOGIA NA PODZAMCZU TOMASZ CEGIELSKI - 2018-11-19 - Szczecin (zachodniopomorskie)
prowadzenie terminarza, organizowanie i uzgadnianie czasu pracy dyrektora;przygotowywanie zestawień, sprawozdań, prezentacji, raportów i analiz na potrzeby dyrektora;organizowanie i obsługiwanie spotkań i konferencji;organizowanie podróży służbowych dyrektora;sporządzanie projektów pism i przygotowywanie korespondencji wychodzącej;zapewnianie obiegu dokumentów zgodnego z procedurami i dekretacją;przyjmowanie, segregowanie, rozdzielanie, powielanie i archiwizowanie korespondencji przychodzącej;przyjmowanie i przekierowywanie rozmów oraz przyjmowanie wiadomości telefonicznych;organizowanie pracy biura dyrektora w zakresie zaopatrzenia w artykuły spożywcze, materiały biurowe, reklamowe oraz sprawności urządzeń biurowych;Miejsce pracy: ul. PORZECZKOWA 8C, 55-002 Kamieniec WrocławskiUmowa o pracę na czas określony do 20.03.2020. Godziny pracy od 8-14 Ofera w sali: E
GRUPA INZYNIERYJNO BUDOWLANO REMONTOWA INZ-BUD-REM" SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOSCIA SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-04-23 - Kamieniec Wrocławski (dolnośląskie)
zgodny ze st.
Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej "Centrum Usług Stomatologicznych" Jadwiga Magusiak - 2018-04-24 - Milicz (dolnośląskie)