ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI Łuków oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: Segregowanie dokumentów pod względem ich rodzaju. Sprawdzanie dokumenów pod względem formalno-rachunkowym. Przygotowywanie dokumentów do zapłaty za dostawy i usługi wynikające z zatwierdzonych dowodów księgowych. Wprowadzanie do systemu finansowo-księgowego zadekretowanych dokumentów. Kompletowanie dowodów księgowych stanowiących podstawę wystawiania dokumentów korygujących. Przygotowywanie korespondencji z kontrahentami, urzędami i bankami. Archiwizowanie dowodów księgowych.
Data publikacji: 2019-08-07
Lokalizacja: Łuków (lubelskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Łuków, powiat: łukowski, woj: lubelskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Segregowanie dokumentów pod względem ich rodzaju. Sprawdzanie dokumenów pod względem formalno-rachunkowym. Przygotowywanie dokumentów do zapłaty za dostawy i usługi wynikające z zatwierdzonych dowodów księgowych. Wprowadzanie do systemu finansowo-księgowego zadekretowanych dokumentów. Kompletowanie dowodów księgowych stanowiących podstawę wystawiania dokumentów korygujących. Przygotowywanie korespondencji z kontrahentami, urzędami i bankami. Archiwizowanie dowodów księgowych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łuków
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: łukowski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 12.08.2019
Data zakończenia pracy: 10.09.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Asystent do spraw księgowości (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 6)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 6
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łukowie
Adres pracodawcy:
Piłsudskiego 14, 21-400 Łuków, powiat: łukowski, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: NIE DOTYCZY
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: łukowski
Gmina pracodawcy: Łuków
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łuków
Ulica pracodawcy: Piłsudskiego
Numer budynku pracodawcy: 14
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łukowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Data dodania oferty pracy: 07.08.2019
Oferta pracy ważna do: 21.08.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 07.08.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 07.08.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?9d3c1f1b2089ed59f148c08cce9cf677
Podobne oferty pracy
segregowanie dokumntów pod względem ich rodzaju, prowadzenie rejestru faktur i dokumentów księgowych, dekretacja dokumentów księgowych, prowadzenie rejestru wyników pobranych prób, sporządzanie zestawień ilości badań z podziałem na choroby
kontakt przez PUP - 2019-01-16 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
Praca w gabinecie weterynaryjnym
PET-VET PATRYK MUSIAŁ - 2018-11-28 - Laskowa (małopolskie)
Przygotowanie gabinetu i stanowiska pracy, asystowanie podczas zabiegów / pracy lekarza, sterylizacja narzędzi i monitorowanie materiałów, wykonywanie czynności administracyjnych i prowadzenie dokumentacji. Praca jednozmianowa w godz. 10.00-18.00 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej.
Centrum Stomatologii Sfera Zdrowego Uśmiechu Rafał Wajdzik - 2017-06-07 - Bielsko-Biała (śląskie)
realizacja wyznaczonych zadań administracyjnych,przygotowywanie statystyk, raportów, zestawień,sporzadzanie dokumentów na potrzeby klienta,prowadzenie baz danych pracowników,dbanie o wysoką jakość i terminowość wykonania projektów,prowadzenie ewidencji środków trwałych,prowadzenie korespondencji przychodzącej i wychodzacej,redagowanie dokumentacji ofert/umów.Staż odbywać się będzie w dzielnicy: Śródmieście
kontakt przez PUP - 2017-07-31 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Zbrojarz
PLUTA STANISŁAW EUROBUD PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-MONTAŻOWE - 2018-03-19 - Niemcy (Niemcy)
Sporządzanie ofert zamówień oraz projektów graficznych, utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami
A.S.AKTUELL AG S.A. Oddział w Polsce - 2015-11-19 - Międzyrzecz (lubuskie)
sprzedaż ubezpieczeń, pozyskiwanie klientów
kontakt przez PUP - 2019-06-10 - Białogard (zachodniopomorskie)
praca na komputerze, znaj.prowadzenia księgi Przychodu i Rozch., pełenj księgowości, kadry, ZUS
BIURO OBRACHUNKOWE K-K MAC S.C. - 2016-03-24 - Strzelce Krajeńskie (lubuskie)
praca przy komputerze
Biuro Dordczo - Finansowe W&R S.C. Wioletta Krakówka, Aleksandra Krakówka - 2017-09-27 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)
STAŻ
kontakt przez PUP - 2017-02-08 - Wrocław (dolnośląskie)
x
kontakt przez PUP - 2019-02-08 - Przeworsk (podkarpackie)
1. Obsługa klienta.2. Wypełnianie wniosków kredytowych i ubezpieczeniowych.3. Pomoc w kompletowaniu dokumentacji do wniosków.4. Działania marketingowe: reklama, informowanie klientów o możliwościach finansowania.5. Zapoznanie się z zagadnieniami dot obrotu nieruchomościami/ program MdMI.6. Ocena zdolności kredytowej i ubezpieczeniowej.7. Zapoznanie się z ofertami rynku finansowego.8. Zapoznanie się z rodzajami działalności gospodarczej, rodzajami opodatkowania i dokumentacji księgowej.
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Kartuzy (pomorskie)
j/w
TESCO Polska Sp. z o.o. - 2016-06-15 - Warszawa (mazowieckie)
- Prace kreślarskie w programie Auto-Cad. Sporzadzanie rysunków technicznych. Sporządzanie opisów technicznych. Wykonywanie obmiarów w terenie. Wykonywanie przekrojów. Wykonywanie inwentaryzacji szkód górniczych (inwentaryzacja i pomiary uszkodzonych obiektów w terenie, wykonywanie rysunków wraz z opisem zainwentaryzowanych uszkodzeń). - Wynagrodzenie: 3500 -4000 zł brutto, do uzgodnienia na rozmowie kwalifikacyjnej. Praca na umowę o pracę na początek okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00 lub 7:30-15:30. Wymagane wykształcenie minimum średnie techniczne budowlane . Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku. Istnieje możliwość przyuczenia. Wymagana znajomość programu AUTOCAD. Mile widziana znajomość zagadnień związanych z kosztorysowaniem. Kontakt wstępnie telefoniczny (Tel. 693-542-707) w godzinach: 7:30-15:30 celem ustalenia spotkania z pracodawcą lub e-mail: firmaabs (at) gmial.com
FIRMA "ABS - OCHRONA ŚRODOWISKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-01-29 - Katowice (śląskie)
- segregacja dokumentów pod względem ich rodzaju;- weryfikacja poprawności wystawionych dokumentów;- wprowadzanie faktur do systemu finansowo-księgowego;- sporządzanie raportów
kontakt przez PUP - 2019-05-16 - Starogard Gdański (pomorskie)
obsługa klientów, przyjęcie towaru, sprzedaż
Firma Handlowo Usługowa, Andrzej Głąb - 2017-02-07 - Stary Sącz (małopolskie)
obsługa klienta, obsługa kasy
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Świdnik (lubelskie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-08-08 - Zduńska Wola (łódzkie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-02-20 - Warszawa (mazowieckie)
wykształcenie wyższe ekonomiczne lub w trakcie nauki1 zmianawynagrodzenie: 2800 zł brutto
"CONCEPT" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-07-15 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
dekretowanie dokumentów księgowych, wprowadzanie danych do ksiąg rachunkowych, rozliczanie rozrachunków pomiędzy kontrahentami, analiza zapisów na kontach księgowych, archiwizacja dokumentów
kontakt przez PUP - 2018-07-24 - Lublin (lubelskie)
Mycie naczyń, bemarów, stolików; mozliwosc awansu na stanowisko kucharza; dbanie o standardy marki; dbanie o czystosc w barze i kuchni; przygotowywanie dań bezmięsnych wg receptur.
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Gdańsk (pomorskie)
Zgodnie z programem stażu. Oferta przeznaczona dla osób poniżej 30 roku życia z ustalonym II profilem pomocy
kontakt przez PUP - 2017-03-21 - Bielsko-Biała (śląskie)
Opracowanie dokumentacji projektowej.
WDI BIURO PROJEKTÓW I NADZORÓW BUDOWLANYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-21 - Kalisz (wielkopolskie)
- stały kontakt z rodziną objętą pracą specjalistyczną - organizowanie irealizowanie zajęć wychowawczych i edukacyjno-rozwojowych dla dzieci -utrzymywanie stałego kontaktu z rodzicami, szkołami itp. - prowadzenieniezbędnej dokumentacji placówki - sporządzanie sprawodzań - obsługakomputera i urządzeń biurowych - czuwanie nad terminowym realizowaniemprojektów - wykonywanie innych, wynikających zakresu obowiązkówsłużbowych i organizacji pracy czynności zleconych przez przełożonego -stała współpraca z pozostałymi pracownikami
Fundacja Pomocy Dzieciom Bądź Dobroczyńcą - 2018-11-30 - Opole (opolskie)
pomoc nauczycielowi podaczas zabaw, zajęć, udział w wycieczkach i spacerach, opieka nad dziećmi
kontakt przez PUP - 2017-12-07 - Kłodzko (dolnośląskie)
Prowadzenie sekretariatu Spółki oraz zapewnienie sprawnego funkcjonowania Biura Zarządu.Organizacja podróży służbowych, łączenie rozmów telefonicznych (również w języku angielskim), prowadzenie rejestru korespondencji, przygotowywanie pism i dokumentów, zapewnienie i koordynowanie sprawnego przepływu dokumentów i informacji, archiwizacja dokumentacji Spółki,kontakt i współpraca z instytucjami zewnętrznymi.
kontakt przez PUP - 2017-08-24 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
Praca biurowa i administracyjna, zarządzanie obiegiem dokumentów i przepływem informacji, przygotowywanie i nadzór rekrutacji oraz szkoleń.
AWP Group Polen Sp. z o.o. - 2016-09-02 - Bożejowice (dolnośląskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, prowadzenie negocjacji z dostawcami odzieży, w tym wietnamskimi lub chińskimi, przygotowywanie lub zawieranie umów handlowych, zakup odzieży do stoiska sprzedaży firmy, kontakt z klientami pochodzenia wietnamskiego lub chińskiego
kontakt przez PUP - 2017-02-16 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Do obowiązków służbowych strażnika miejskiego należeć będzie ochrona porządku publicznego we Wrocławiu poprzez realizację zadań i uprawnień szczegółowo określonych w art. 11 i 12 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o strażach gminnych (Dz. U. z 2018 r., poz. 928).Przyjmowanie ofert kandydatów odbywa się w sposób ciągły. Zatrudnienie kandydatów będzie następować sukcesywnie, w miarę napływających zgłoszeń. Szczegółowe informacje dotyczące naboru dostępne są na stronie Straży Miejskiej Wrocławia www.strazmiejska.wroclaw.pl oraz pod nr tel. 713700263, 713700267, 713700269. Zapytania można kierować pod adresem : straz (at) strazmiejska.wroclaw.plrównoważny system godzin pracy do 12 h na dobęczas nieokreślony po ukończeniu szkolenia podst.
Straż Miejska Wrocławia - 2018-12-07 - Wrocław (dolnośląskie)