ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI Luboń oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: Organizacja pracy w biurze, prowadzenie korespondencji biura (pisanie i wysyłanie pism), organizacja i utrzymywanie porządku w dokumentacji archiwum biura, wprowadzanie danych do programów księgowo-kadrowych, odbieranie telefonów w biurze i przekazywanie spraw poszczególnym pracownikom biura, wyjazdy służbowe do klientów biura oraz instytucji takich jak urzędy skarbowe, ZUS itp., prace sekretarskie.
Data publikacji: 2018-09-28
Lokalizacja: Luboń (wielkopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Luboń, powiat: poznański, woj: wielkopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Organizacja pracy w biurze, prowadzenie korespondencji biura (pisanie i wysyłanie pism), organizacja i utrzymywanie porządku w dokumentacji archiwum biura, wprowadzanie danych do programów księgowo-kadrowych, odbieranie telefonów w biurze i przekazywanie spraw poszczególnym pracownikom biura, wyjazdy służbowe do klientów biura oraz instytucji takich jak urzędy skarbowe, ZUS itp., prace sekretarskie.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Luboń
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: poznański
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: asystent do spraw księgowości
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2018
Data zakończenia pracy: 31.12.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. "B"
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: kurs doskonalący z księgowości
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
księgowość w małej firmie z elementami kadrowo-płacowymi
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: biegła obsługa komputera i Internetu
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
obsługa urządzeń wielofunkcyjnych, ksero, fax, Ukończone kursy z zakresu księgowości, rachunkowości - mile widziane, ukończone studia wyższe (licencjat) z rachunkowości - mile widziane
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Adres pracodawcy:
Czarnieckiego 9, 61-538 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: m. Poznań
Gmina pracodawcy: Poznań
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Poznań
Ulica pracodawcy: Czarnieckiego
Numer budynku pracodawcy: 9
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Data dodania oferty pracy: 28.09.2018
Oferta pracy ważna do: 31.10.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 28.09.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 28.09.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
rodzajOferty_1: DLA_ZAREJESTROWANYCH
Podobne oferty pracy
sprzedaż i obsługa klienta, praca ca cały etat i 1/2 etatu
POCZTA POLSKA S.A. - 2016-09-09 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
wprawadzanie samachodów do myjni, czysczenie wnętrz pojazdów
Profesja CAZ Sp. z o.o. - 2017-05-12 - Batorowo (wielkopolskie)
Wykonywanie prac brukarskich, prac drogowych i innych prac fizycznych
kontakt przez PUP - 2016-12-30 - Środa Wielkopolska (wielkopolskie)
Asystent w Dziale Sprzedaży:- utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami i Partnerami firmy- udzielanie informacji na temat produktów firmy- aktualizacja i rozbudowa bazy danych klientów- aktywny udział w bieżących działaniach i projektach działu sprzedaży- wsparcie przy tworzeniu raportów i zestawień - organizowanie spotkań handlowych
MONUMENT FUND SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-03-31 - Kraków (małopolskie)
jw.
CLEVER INVESTMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-03-14 - Warszawa (mazowieckie)
Wypełnianie dokumentacji medycznej, rejestracja pacjentów, pomoc w wykonywaniu badań medycznych przesiewowych.
EURO CARDIO Sp.zo.o. - 2018-01-09 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Drzewica (łódzkie)
telefoniczna i elektroniczna obsługa klientów - w tym m. in. przedstawianie oferty produktowej instytucji finansowych, wsparcie realizacji usługi bankowości elektronicznej, realizacja usługi przyjmowania wniosków pożyczkowych przez telefon
APLITT S.A. - 2016-03-11 - Biała Podlaska (lubelskie)
Obsługa klientów, sprzedaż podstawowych produktów bankowych.
kontakt przez PUP - 2016-11-07 - Tomaszów Lubelski (lubelskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Białystok (podlaskie)
Praca przy konserwacji zabytku
FUGART Janusz Palacz - 2017-07-17 - Radziejów (kujawsko-pomorskie)
jw.
Polskie Pracownie Konserwacji Zabytków S.A - 2018-06-29 - Warszawa (mazowieckie)
asystent nauczyciela
Zespół Szkolno-Przeds.Publiczna Szkoła Podstawowa w Jaroszow - 2017-09-06 - Jaroszów (dolnośląskie)
Praca w gabinecie zabiegowym i rejestracji medycznej
NIEPUBLICZNY ZAKŁAD REHABILITACJI LECZNICZEJ "REHMED" s. c. MARIOLA BORZĘCKA, MIŁOSZ MAREK - 2016-02-12 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
praca biurowa przy komputerze, codzienny kontakt z klientem, wyceny, awizacje załadunków/rozładunków, pozyskiwanie zleceń, sprawdzanie dostaw/odbiorców
DSV ROAD SP. Z O.O. - 2017-04-03 - Komorniki (wielkopolskie)
organizowanie i uczestniczenie w posiedzeniach i naradach zarządu, zapewnienie sprawnego przepływu informacji oraz poprawnej komunikacji wewnętrznej zarządu, nadzorowanie prawidłowego obiegu dokumentów wewnętrznych i zewnętrznych wpływających do zarządu, prowadzenie kalendarza spotkań, obsługiwanie korespondencji firmowej kierowanej do członków zarządu, zarządzanie pracą biura zarządu, archiwizacja dokumentacji.
kontakt przez PUP - 2017-10-20 - Zabrze (śląskie)
Pomoc nauczyciela prowadzącego zajęcia w klasie, do której uczęszczają dzieci z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego. Zatrudnienie w okresie 13.02.2017r. - 23.06.2017r w ramach umowy o pracę na czas określony. Godziny pracy w zakresie 08.00 - 13.00.
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 5 IM. DZIECI POLSKICH - 2017-01-19 - Piła (wielkopolskie)
-obsługa sekretariatu-obsługa urządzeń biurowych-odbieranie poczty-wysłanie pocztyobsługa komunikatorów-obsługa programów Lex-obsługa kasy fiskalnej-przyjmowani einteresantów-analiza spraw sądowych i sporządzanie pism procesowych
kontakt przez PUP - 2016-08-25 - Gdynia (pomorskie)
wykształcenie min. średnie, staż pracy 3 lata na stanowisku kucharza kuchni tureckiej, doskonała znajomość kuchni tureckiej, przygotowanie, podawanie potraw, napoi i deserów z zakresu kuchni tureckiej,
kontakt przez PUP - 2016-05-19 - Zielonka (mazowieckie)
organizacja bieżącej pracy sekretariatu, współpraca z krajowym koordynatorem ds. programów sponsorskich, współpraca z darczyńcami, przygotowanie raportów,
Program SOS Wiosek Dziecięcych Biłgoraj - 2016-09-20 - Biłgoraj (lubelskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2016-04-19 - Zielona Góra (lubuskie)
* kontakt mailowy i telefoniczny z klientami firmy * organizacja pracyzarządu * prowadzenia kalendarza zarządu * wykonywanie zadańzleconych
Fundacja Football Academy Group - 2016-11-07 - Opole (opolskie)
ORGANIZACJA PRACY BIURA KASYNA, PROWADZENIE SPRAW ADMINISTRACYJNYCH BIURA KASYNA, ZNAJOMOŚĆ KODEKSU PRACY I REGULAMINU PRACY SPÓŁKI, PRZYGOTOWANIE I PROWADZENIE RAPORTÓW URLOPÓW PRACOWNIKÓW ORAZ LIST OBECNOŚCI PRACOWNIKÓW, PROWADZENIE TECZEK PRACOWNIKÓW SPÓŁKI, PRZYGOTOWNIE KORESPONDENCJI I PISM DO INSTYTUCJI ZEWNĘTRZNYCH, W TYM URZĘDÓW.Praca w Bielsku-Białej w godz. 9.00-17.00 w ramach umowy na czas określony 36 m-cy
TULLOS INVESTMENTS SP. Z O. O. - 2018-02-12 - Bielsko-Biała (śląskie)
stawianie ścian, praca przy budowie domów na terenie Krakowa i okolic
LITBUD MATEUSZ LITEWKA - 2016-09-06 - Kraków (małopolskie)
obsługa biura, obsluga interesanta, dostarczanie dokumentacji do klienta
kontakt przez PUP - 2017-07-18 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
Wykonywanie projektów architektonicznych, budowlanych, obsługa komputera i urzadzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2016-12-16 - Łódź (łódzkie)
przygotowywanie potraw i napojów w barze orientalnym, przyrządzanie potraw wietnamskich
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Jabłonowo (mazowieckie)
-
kontakt przez PUP - 2018-02-13 - Wolsztyn (wielkopolskie)
Przygotowywanie posiłków typu fast food, dbanie o czystość miejsca pracy, produkcja artykułów spożywczych i półproduktów.
kontakt przez PUP - 2018-09-21 - Kraków (małopolskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2018-03-09 - Warszawa (mazowieckie)