ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI Łobez oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: 1 033,7 PLN
Zakres obowiązków: Określono we wniosku
Data publikacji: 2019-11-08
Lokalizacja: Łobez (zachodniopomorskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Łobez, powiat: łobeski, woj: zachodniopomorskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków: Określono we wniosku
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 033,7 PLN
Nazwa stanowiska: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łobez
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: łobeski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 033,7 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 3
Data rozpoczęcia pracy: 15.11.2019
Data zakończenia pracy: 14.02.2020
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łobzie
Adres pracodawcy:
Niepodległości 13, 73-150 Łobez, powiat: łobeski, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: łobeski
Gmina pracodawcy: Łobez
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łobez
Ulica pracodawcy: Niepodległości
Numer budynku pracodawcy: 13
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łobzie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 08.11.2019
Oferta pracy ważna do: 07.12.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 08.11.2019
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?0e453928f4ed1b79fd56f85ee79d6ad9
Podobne oferty pracy
Zamawianie materiałów (komponentów produkcji).Monitorowanie poziomu zapasów na magazynach.Współpraca z kierownikami działów w realizacji zadań produkcyjnych.Raportowanie w obszarze zakupów i magazynu.
GRILL-IMPEX Spółka z o.o. Spółka Komandytowa - 2015-12-04 - Sieluń (mazowieckie)
-
kontakt przez PUP - 2017-08-07 - Kiszewo (wielkopolskie)
Udzielanie pomocy dzieciom, wspieranie wychowawcy w przygotowaniu materiałów.
kontakt przez PUP - 2017-12-01 - Lublin (lubelskie)
Wykształcenie: min. średnie; dobra organizacja pracy, sumienność, uczciwość, dobra znajomość obsługi komputera; zakres obowiązków: praca w dziale reklamacji; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
ORNO-POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-27 - Gliwice (śląskie)
sporządzanie wezwań do zapłaty, pozwów, pism procesowych
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Warszawa (mazowieckie)
- Wykonywanie czynności projektowych pod nadzorem projektanta. Praca w programach MICROSTATION oraz AUTOCAD.- Wynagrodzenie: od 2000 do 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00 lub 8:00-16:00 lub 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie wyższe: Budownictwo drogowe. Doświadczenie NIE jest wymagane -> może być absolwent. Mile widziana umiejętność obsługi jednego z programów MICROSTATION lub AUTOCAD. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (9:00-14:00) (Tel. 32-204-04-42, 32-203-51-23) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (al. Aleja Wojciecha Korfantego 193, 40-153 Katowice) lub e-mail: a.kwiatek (at) egis-poland.com , a.kwiatek (at) egis-polska-inzynieria.com
EGIS POLSKA INŻYNIERIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-12 - Katowice (śląskie)
pełna księgowość, księga przychodów, segregacja dokumentów
Przedsiębiorstwo "DAMAX" Sp. z o.o. Biuro Rachunkowe - 2019-03-20 - Lipno (kujawsko-pomorskie)
Obsługa biura, obrót dokumentami, kontakty z klientami.
CA Management Kamil Nowacki - 2018-07-12 - Kalisz (wielkopolskie)
pomoc nauczycielowi w pracy z dziecmi
kontakt przez PUP - 2019-06-11 - Stary Szelków (mazowieckie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2019-08-20 - Ochotnica Górna (małopolskie)
w/g harmonogramu
kontakt przez PUP - 2019-01-10 - Nowa Ruda (dolnośląskie)
-wspieranie osób starszych w funkcjonowaniu w warunkach szpitalnych-asystowanie w codziennych czynnościachMiejsce pracy: Szpital Barlickiego, ŁÓDŹ
STOWARZYSZENIE WSPARCIE SPOŁECZNE ,,JA-TY-MY" - 2016-07-01 - Łódź (łódzkie)
prowadzenie raportu produkcyjnego, rozliczanie surowca rybnego, prowadzenie rejestru wyprodukowanych palet, możliwość pracy w nadgodzinach. Okres próbny 3 miesiące, następnie na czas określony; godziny pracy: 7.00- 15.00
MIRKO SP. Z O.O. - 2017-09-20 - Głobino (pomorskie)
pomoc w prowadzeniu księgowości
kontakt przez PUP - 2017-05-08 - Kraków (małopolskie)
- wszelkie prace związane z prawidłową pracą szwalni- lagowanie tkanin, dzianin- obsługa klejarki taśmowej, dziurkarki bieliźnianej, odzieżowej, guzikarki, metownicy, numeratora- pakowanie wyrobów gotowych
kontakt przez PUP - 2019-11-05 - Łódź (łódzkie)
-
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Wspomaganie nauczyciela w przygotowaniu zajęć, opieka nad uczniami, wspieranie uczniów w czynnościach samoobsługowych
kontakt przez PUP - 2019-09-02 - Lubania (łódzkie)
Asystent prawny
kontakt przez PUP - 2016-07-07 - Rzeszów (podkarpackie)
bieżąca obsługa operacyjna klienta w lacówce bankowej; przedaż produktów banku (kredyty, kart kredytowe,, debety, konta, lokaty); praca stacjonarna
SALEMAX MACIEJ MAKOWSKI - 2015-12-08 - Zgorzelec (dolnośląskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2017-11-27 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
-prowadzenie ewidencji finansowo-księgowej-sporządzanie analiz i tabealrycznych zestawień w zakresie finansów publicznych dla obszaru Prokuratury Regionalnej w Łodzi
kontakt przez PUP - 2019-03-19 - Łódź (łódzkie)
Pomoc nauczycielowi w realizacji zadań opiekuńczo-wychowawczych i dydaktycznych, pomoc i współpraca z nauczycielem w zakresie sprawowania właściwej opieki nad dziećmi przebywającymi w przedszkolu, pomoc dzieciom w spożywaniu posiłków, pomoc dzieciom w czynnościach higienicznych, pomoc dzieciom w ubieraniu i rozbieraniu się, opieka nad dziećmi podczas odpoczynku, wykonywanie czynności przygotowawcze do zabaw i zajęć oraz pomaga dzieciom pod kierunkiem nauczyciela, porządkowanie z dziećmi zabawek i pomocy dydaktycznych, opieka nad dziećmi podczas zabaw, spacerów i wycieczek, inne zadania zlecone przez nauczyciela i dyrektora przedszkola. Wymagania: wykształcenie średnie ogólnokształcące, doświadzcenie 1 rok, punktualność, odpowiedzialność, odporność na sters i hałas, kreatywność, opiekuńczość, umiejętność pracy w grupie, życzliwość, radość w pracy z dziećmi, doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym, mile widziane uzdolnienia plastyczne, muzyczne itp. Data rozpoczęcia zatrudnienia 01.09.2017r.
Niepubliczne Przedszkole "Skrzacik" - 2017-04-18 - Kębłowo (pomorskie)
murowanie, tynkowanie, szpachlowanie, docieplaniechęci do pracypraca w Ostrowie i okolicach
BUDOMAX Mirosława Górecka - 2018-03-15 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
organizowanie pracy sekretariatu, przygotowanie i organizowanie posiedzeń zarządu, konferencji, porządkowanie i archiwizowanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2017-10-31 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Asystent osoby niepełnosprawnej
kontakt przez PUP - 2016-08-25 - Niemieńsko (zachodniopomorskie)
Obowiązki:- organizacja pracy sekretariatu- zakup artykułów biurowych- organizacja podróży służbowych i eventów firmowych- przyjmowanie gości- dbanie o ład i porządek w biurze- obsługa systemu sprzedaży Comarch CDN XL (m.in. wystawianie faktur w systemie)- obsługa korespondencji- tworzenie pism - współpraca z urzędami- obsługa telefoniczna i mailowa klientówWymagania:- kilkuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku (warunek konieczny)- dobra znajomość programu MS Office i Outlook- mile widziana znajomość programu Comarch CDN XL- czynne prawo jazdy kategorii B (warunek konieczny) - odporność na stres, doskonała organizacja pracy, dokładność, cierpliwośćOferujemy:- zatrudnienie na stałe po okresie próbnym na umowę o pracę- pracę od pon. do pt. w godz. 8-16- zatrudnienie od zaraz w dynamicznie rozwijającej się firmie - miejsce pracy: Błonie, gm. Miękinia, pow. Środa Śląska (okolice Wrocławia)Osoby zainteresowane i spełniające wymagania prosimy o przesyłanie CV na adres warszawa (at) jobhouse.pl wpisując w tytule nr ref. ASY/ZARZ/BLONIESala E
Jobhouse Sp z o.o. - 2017-12-21 - Błonie (dolnośląskie)
Księgowanie dokumentów, rachunków, wystawianie faktur. Praca w godzinach 8.00-16.00WYMAGANIA: wykształcenie średnie/wyższe, znajomość podstaw księgowości, mile widziane doświadczenie zawodoweKONTAKT Z PRACODAWCĄ TELEF. 508 061 460
NEW FOOD INN Sp. zo.o. - 2017-01-09 - Sieniawa (podkarpackie)
wspomaganie pracy chińskich przedstawicieli handlowych, podtrzymywanie trwałych relacji z klientami i kontrahentami chińskimi, przygotowanie ofert handlowych, ścisła współpraca i wykonywanie poleceń prezesa
kontakt przez PUP - 2018-12-28 - Jabłonowo (mazowieckie)
obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej
P.P.H Bodek - 2016-12-13 - Gniezno (wielkopolskie)
Pomoc lekarzowi dentyście dwie zmiany 8-16, 13-21
kontakt przez PUP - 2018-06-12 - Opole (opolskie)