ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI Lidzbark Warmiński oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: 1 017,4 PLN
Zakres obowiązków: Zgodnie z Programem stażu
Data publikacji: 2019-04-10
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Lidzbark Warmiński, powiat: lidzbarski, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków: Zgodnie z Programem stażu
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 017,4 PLN
Nazwa stanowiska: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lidzbark Warmiński
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: lidzbarski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 017,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpoczęcia pracy: 01.05.2019
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Lidzbarku Warmińskim
Adres pracodawcy:
Dębowa 8, 11-100 Lidzbark Warmiński, powiat: lidzbarski, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie z PUP
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: lidzbarski
Gmina pracodawcy: Lidzbark Warmiński
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lidzbark Warmiński
Ulica pracodawcy: Dębowa
Numer budynku pracodawcy: 8
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lidzbarku Warmińskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 10.04.2019
Oferta pracy ważna do: 09.05.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 10.04.2019
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
Rysowanie rysunków technicznych, obliczenia techniczne, archiwizacja danych.
KOS - EL Instalacje Elektryczne - Projektowanie, Wykonanie Mariusz Kosiorz - 2016-04-18 - Zabrze (śląskie)
-praca z rynkiem IT, poszukiwanie kandydatów na odpowiednie stanowiska IT w firmie; -asystowanie w identyfikacji odpowiednich kwalifikacji wymaganych dla projektu; -Przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych z kandydatami, umawianie testów technicznych; -korzystanie z dostępnych narzędzi w obszarze social media Linkedin, Goledenline w celach rekrutacyjnych; -ofertowanie kandydatów, przygotowywanie oferty pracy oraz pośredniczenie w komunikacji z wszystkimi zainteresowanymi stronami, -koordynowanie procesu rekrutacji od początku do końca;
kontakt przez PUP - 2016-05-18 - Kraków (małopolskie)
Obsługa administracyjno-organizacyjna stanowiska Radcy Prawnego.Sporządzanie projektów, zarządzeń Dyrektora Stacji, regulaminów i wzorów umów.Udzielanie porad i opinii pracownikom, Stacji związanych z bieżącymi zagadnieniami prawnymi, wynikającymi z prowadzonych postępowań , administracyjnych.Kontrola prawidłowości sporządzania wniosków kierowanych do sądu o ukaranie. Bieżące informowanie Dyrektora Stacji i pracowników o zmianach w przepisach prawnych, dotyczących działaności Państwowej Inspekcji Sanitarnej.Udzielanie pomocy pracownikom Stacji, w redagowaniu pism i uzasadnień decyzji oraz postanowień. Dystrybucja przepisów prawnych do poszczególnych komórek organizacyjnych.Sporządzanie sprawozdań miesięcznych,kwartalnych, półrocznych, rocznych. Prowadzenie zbioru pomocy prawnych i jego systematyczne uzupełnianie.
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Gdańsku - 2018-07-19 - Gdańsk (pomorskie)
wspomaganie pracy agenta ubezpieczeniowego
kontakt przez PUP - 2015-12-18 - Złotoryja (dolnośląskie)
Wspieraie pracy działu marketingu i reklamy w firmie, obsługa i organizacja pracy biurowej, sprzedaż interetowa.
kontakt przez PUP - 2016-12-14 - Siedlce (mazowieckie)
Przygotowanie gabinetu do pracy, przygotowanie pacjenta do zabiegu, postępowanie zgodnie z zasadami aseptyki i antyseptyki, piaskowanie z wykorzystaniem technologii air-flow, skaling z wykorzystaniem technologii piezon
kontakt przez PUP - 2015-04-21 - Koszalin (zachodniopomorskie)
obsługa osób niedosłyszących w zakresie protetyki słuchu, pomoc protetykowi słuchu w doborze oraz sprzedaży aparatów słuchowych, umawianie pacjentów, miła aparycja, komunikatywność
ACS SŁUCHMED SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ" - 2016-10-25 - Lublin (lubelskie)
Wg. harmonogramu
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Ługi (lubuskie)
Dowóz towaru do placówek handlowych na terenie Trójmiasta, woj. pomorskiego.
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
segregoanie dokumentów pod względem ich rodzaju, sprzwdzanie dokumentow pod względem formalno - rachunkowym, sprwdzanie zapisów kont rozrachunkowych oraz uzgaldnianie sald
kontakt przez PUP - 2018-04-12 - Sopel (łódzkie)
Obsługa osób niedosłyszących w zakresie protetyki słuchu, pomoc protetykowi słuchu, zapisywanie spotkań z klientami.
,,ACS SŁUCHMED" SP. ZO.O - 2017-06-08 - Gryfice (zachodniopomorskie)
Wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-10-17 - Kraków (małopolskie)
stały kontakt z niemieckojęzycznymi klientami biura, administrowanie i wypełnianie wniosków do urzedu skarbowego w Niemczech, obsługa portalu niemieckiego ELSTAM, zarządzanie obiegiem zaswidczeń A1 dla delegowanych pracowników
kontakt przez PUP - 2014-10-01 - Rzeszów (podkarpackie)
montaż instalacji grzewczych, elektrycznych, klimatyzacyjnych, wentylacyjnych i automatyki
Nowoczesne Systemy Grzewcze "CIEPŁOBUD" Urszula Polańska - 2017-03-23 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
....
kontakt przez PUP - 2019-04-04 - Koło (wielkopolskie)
KONKURS; szczegóły na www.gliwice.po.gov.pl
PROKURATURA OKRĘGOWA W GLIWICACH - 2018-03-14 - Gliwice (śląskie)
- prace projektowe- obliczenia konstrukcyjne, inwentaryzacje- oceny stanów budynków- nadzór autorski- kompletowanie dokumentacji, prace biurowe i w terenie- wymagana znajomość oprogramowania konstrukcyjnego, znajomość AutoCAD, zliczanie obciążeń
Pracownia Projektowa "WIMAR" Marek Wiśniewski - 2016-03-01 - Tomaszów Lubelski (lubelskie)
poznanie programu aptecznego KAMSOFTzapoznanie się ze strategią zakupową w aptekachpomoc w tworzeniu baz danychpomoc w pozyskiwaniu ofert i ich analizaanaliza rynku i konkurencjipomoc w zakładaniu i modernizacji kart zakupowychpomoc w zamawianiu i analize dermokosmetykówStaż odbywać się będzie na Osiedlu Leśnym
kontakt przez PUP - 2019-02-12 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wsparcie i aktywizacja rodzin zagrożonych wykluczeniem społecznym
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ CHRZANÓW - 2018-01-10 - Chrzanów (małopolskie)
według wniosku
kontakt przez PUP - 2017-08-29 - Świdnica (dolnośląskie)
Wykonywanie zadań w zakresie public relations i marketingu m.in. organizacja spotkań promocyjno-integracyjnych i konferencji dla firm, opracowywanie i analiza zestawień, raportów, prezentacji, informowanie klientów o usługach biznesowych, w tym w ramach platformy elektronicznej. Obsługa kancelaryjna biura: pomoc w obiegu informacji, korespondencji, kontaktów z klientami, prowadzenie baz danych.
kontakt przez PUP - 2017-01-20 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
telefoniczna i elektroniczna obsługa klientów - w tym m. in. przedstawienie oferty produktowej instytucji finansowych, wsparcie realizacji usługi bankowości elektronicznej, realizacja usługi przyjmowania wniosków pożyczkowych przez telefon
APLITT S.A. - 2017-07-24 - Biała Podlaska (lubelskie)
Oraca w biurze projektowym, wykonywanie inwetaryzacji budowlanych, audytów i ocen energetycznych. Miejsce pracy: Wrocław Kontakt kandydatów z pracodawcą e-mail. Oferta pracy znajduje się w sali: D
kontakt przez PUP - 2016-01-11 - Wrocław (dolnośląskie)
- Wsparcie administracyjne biura,- Obsługa urządzeń biurowych, nadzór nad ich poprawnym funkcjonowaniem,- Pomoc w wykonywaniu rysunków w programie AutoCAD do projektów budowlanych i wykonawczych,- Uczestnictwo w tworzeniu ciekawych i nowoczesnych obiektów budowlanych,- Ścisła współpraca z projektantami branży budowlanej,- Uczestnictwo w opracowywaniu i opiniowaniu projektów budowlanych oraz wykonawczych,
ECO - INVESTMENT POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-01-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- Zgłaszanie szkód do ubezpieczycieli. Stały kontakt z klientem. Monitorowanie przebiegu postępowań likwidacyjnych. Nadzór nad terminowością umów i okresem ich trwania. Aktywna współpraca z zespołem. Przygotowanie materiałów do slipów ofertowych. Pozyskiwanie nowych klientów.Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Doświadczenie NIE jest wymagane -> pracodawca zapewnia branżowe szkolenia. Wymagana umiejętność obsługi komputera (Word, Excel). Wymagana umiejętność analitycznego myślenia, systematycznego planowania i realizacji celów, prowadzenia negocjacji, organizacji pracy własnej, budowania długotrwałych relacji z klientami Kancelarii. Kontakt osobisty (7:00-15:00) (ul. Poleska 27, 40-733 Katowice) lub pocztowy (ul. Poleska 27, 40-733 Katowice) lub e-mail: palian (at) akmabrokers.com.pl
AKMA-BROKERS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-13 - Katowice (śląskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
Dbałość o prawidłowy rozwój i bezpieczeństwo podopiecznych.
kontakt przez PUP - 2017-09-12 - Staszów (świętokrzyskie)
pomoc przy opracowaniu dokumentacji projektowej na stacjach i liniach kolejowych, przygotowywanie rysunków do wydruku oraz ich składanie, współpraca z innymi projektantami z innych branż
Wielobranżowa Pracownia Projektów Kolejowych Sp.z o.o. - 2016-05-18 - Żory (śląskie)
Wsparcie w rekrutacji pracowników, doradców klienta, stażystów - wsparcie przy otwarciu filii oddziału, realizacja celów marketingowych, rozwój zespołu, przeprowadzenie szkoleń, optymalizacja kosztów, raportowanie, składanie wniosków do UP, UM. Wymagania: wykształcenie wyższe, biegła znajomość programu Excel, znajomość obszaru social-media, swobodne poruszanie się w Internecie, pozytywna zaangażowana postawa, odwaga w działaniu, ambicja - chęć bycia najlepszym w swojej dziedzinie, perfekcjonizm, pozytywne nastawienie do życia, dyspozycyjność, mobilność-prawo jazdy, własny samochód, praca w zmiennych godzinach. Pracodawca prosi o przesłanie CV i listu motywacyjnego na adres ewelina.poltorak (at) franczyza.eurobank.pl
CBP Ewelina Półtorak - 2016-04-27 - Reda (pomorskie)
Pomoc w zabiegach dentystycznych. Praca dwuzmianowa w godz. 7.00-21.00 od poniedziałku do soboty w Bielsku-Białej (grafik do ustalenia).
NIEBUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ "ALDENT" SPÓŁKA CYWILNA BEATA JUCHA-MUSIAŁ, HENRYK MUSIAŁ - 2017-11-03 - Bielsko-Biała (śląskie)