ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI Krotoszyn oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: 1 440 PLN
Zakres obowiązków: obsługa urządzeń biurowych, rozliczanie opłat eksploatacyjnych, rozliczanie Wspólnot Mieszkaniowych, windykacja
Data publikacji: 2021-05-21
Lokalizacja: Krotoszyn (wielkopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Krotoszyn, powiat: krotoszyński, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
obsługa urządzeń biurowych, rozliczanie opłat eksploatacyjnych, rozliczanie Wspólnot Mieszkaniowych, windykacja
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|19
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 440 PLN
Nazwa stanowiska: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Krotoszyn
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 30
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: krotoszyński
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 3012
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 440 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 3
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
danePracodawcy_nip: 6210004125
danePracodawcy_regon: 000488680
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Krotoszynie
Adres pracodawcy:
Rawicka 7b, 63-700 Krotoszyn, powiat: krotoszyński, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: podanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 30
Powiat pracodawcy: krotoszyński
danePracodawcy_kodPowiatu: 3012
Gmina pracodawcy: Krotoszyn
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Krotoszyn
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0936931
Ulica pracodawcy: Rawicka
Numer budynku pracodawcy: 7b
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Krotoszynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|431101
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|429
Data dodania oferty pracy: 26.05.2021
Oferta pracy ważna do: 19.07.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 21.05.2021
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?fbfe35f911b6066972c54cef0298cadb
Podobne oferty pracy
- zapoznanie się z przepisami bhp, przepisami ochrony danych osobowych;- poznanie struktury organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych;- zapoznanie się z zadaniami i procedurami obowiązującymi w wydziale;- udział w pracach bieżących komórki organizacyjnej
ODDZIAŁ ZUS W CHRZANOWIE - 2016-02-04 - Chrzanów (małopolskie)
Asystentka stomatologiczna
Specjalistyczna Prywatna Poradnia MEDICO-DENT lek. stom. Janusz Gieracki - 2020-01-03 - Tarnów (małopolskie)
Oferta pracy skierowana również do osób z orzeczeniem o niepełnosprawności- podstawowe obowiązki: uzupełnianie dokumentacji przyjęcia/zwrotu towarów, przyjęcie/ zwrot towarów na strefę magazynową, zarządzanie powierzchnią magazynową, obsługa komputera , obsługa wózka jezdniowego.
Tesco Polska Sp. z o.o. - 2016-12-20 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Zarządzanie kalendarzem Prezesa Zarządu, obsługa korespondencji, zapewnienie właściwego przepływu informacji pomiędzy zarządem a komórkami Banku.Wysokość wynagrodzenia do uzgodnienia.Osoby zainteresowane ofertą pracy proszone są o kontakt osobisty w godz. 09.00-16.00 lub o wysyłanie CV na adres e-mail: agralewicz (at) bsplonsk.pl
Bank Spółdzielczy w Płońsku - 2018-05-14 - Płońsk (mazowieckie)
Pomoc nauczycielowi przy prowadzeniu zajęć oraz podczas zajęc na świetlicy szkolnej dla dzieci w wieku 6-14 lat. Pomoc przy odprowadzaniu dzieci na autobus szkolny oraz w trakcie wysiadania z autokaru. Pomoc w opiece nad dziećmi podczas wycieczek, wyjazdów i innych uroczystości szkolnych. Organizacja zajęć dla dzieci. Pomoc w odrabianiu lekcji na świetlicy szkolnej. Inne zadania zlecone przez Dyrektora Szkoły.Staż EFS POWER lub EFS RPO WD.wymagania: wykształcenie średnie
kontakt przez PUP - 2019-12-10 - Borek Strzeliński (dolnośląskie)
praca biurowa związana z bieżącą obsługą sprzętu komputerowego oraz utrzymaniu go w sprawności technicznej, pomoc przy organizacji konferencji, warsztatów, szkoleń,imprez, wystaw, udostępnianie sprzetu komputerowego dla mieszkańców.Tworzenie, projektowanie folderów,wizytówek, i plakatów oraz pisanie dokumentów, materiałów promocyjnych, pomoc w redagowaniu strony www.BiP. Promocja MiG
kontakt przez PUP - 2019-02-26 - Łosice (mazowieckie)
Asystent nauczyciela
kontakt przez PUP - 2017-09-10 - Garczegorze (pomorskie)
Formalno-rachunkowa kontrola dokumentów, porządkowanie dowodów księgowychOferta stażu przeznaczona dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w PUP Puck
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Puck (pomorskie)
- pomoc lekarzowi weterynarii podczas przyjmowania pacjentów, asystowanie przy zabiegach lekarsko - weterynaryjnych - wykonywanie badań laboratoryjnych- opieka nad zwierzętami leczonymi stacjonarnie, podawanie leków- pobieranie materiału (krwi, wymazów) do badań laboratoryjnychUmowa o pracę na czas określony: do 31.12.2022r.
kontakt przez PUP - 2021-03-08 - Łódź (łódzkie)
obsługa sekretariatu i interesantów, sporządzanie oraz przygotowywanie dokumentacji, organizacja spotkań
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Katowice (śląskie)
Zadania będą do wykonania kilka razy w miesiącu. Szczegółowe informacje nt. zadań kandydat/-ka dostanie podczaskorespondowania. Zadania będą ala marketingowe/przedstawicielstwo handlowe/sprzedaż, itp. Doświadczenie nie jestwymagane. Podczas współpracy pracodawca będzie instruował i wspierał w tej pracy. Wynagrodzenie płatne za osiągnięteefekty, tj. 1% wartości pozyskanego zlecenia detektywistycznego (przedział finansowy: pomiędzy 20 zł a 65 zł).
Biuro Detektywistyczne DAMkA Aneta Nowak - 2020-05-03 - Pszczyna (śląskie)
Praca w gabinecie stomatologicznym
Gabinet Lekarski - Andrzej Jeka - 2017-04-24 - Lębork (pomorskie)
wykonywanie obróbek blacharskich, montaż konstrukcji dachowych, układanie papy
ŻARBUD MICHAŁ ŻARŁOK - 2021-03-16 - Korzeniewo (pomorskie)
OBOWIĄZKI:• NAPRAWA URZĄDZEŃ • WYKONYWANIE AKCJI SERWISOWYCH• REALIZACJA ZLECEŃ TERENOWYCH• WSPÓŁPRACA Z DZIAŁEM OBSŁUGI KLIENTA
COFFEE CONA MARCIN OSTRÓWKA - 2017-08-09 - Rzeszów (podkarpackie)
Wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego i ich księgowanie. Monitorowanie i prowadzenie ewidencji faktur.
kontakt przez PUP - 2019-12-12 - Stalowa Wola (podkarpackie)
Wykonywanie oraz koordynowanie czynności związanych z prawidłowym funkcjonowaniem biura.
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Gdynia (pomorskie)
Realizacja bieżących zapotrzebowań dot. zakupów " monitorowanie stanów magazynowych" prowadzenie dokumentacji dotyczących dostaw i dostawców.
Zakłady Wyrobów Cukierniczych "MIŚ" Sp. z o.o - 2015-11-26 - Oborniki Śląskie (dolnośląskie)
jw.
Rachunkowość i Podatki - 2018-03-29 - Warszawa (mazowieckie)
Księgowanie dokumentów księgowych, kadry, ZUS, Płace
kontakt przez PUP - 2017-04-13 - Łódź (łódzkie)
prace brukarskie tj. przygotowanie terenu pod nawierzchnie z kostki brukowej, wykonywanie nawierzchni utwardzonych, prace ziemne i ogólnobudowlane
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Poznań (wielkopolskie)
KONKURS:ROZPORZĄDZENIE MINISTRA SPRAWIEDLIWOŚCI z dnia 8 listopada 2012 r.w sprawie czynności asystentów sędziów Na podstawie art. 155 § 5 ustawy z dnia 27 lipca 2001 r. Prawo o ustroju sądów powszechnych (Dz. U. Nr 98, poz. 1070, z późn. zm. 1) zarządza się, co następuje:§ 1. Rozporządzenie określa szczegółowy zakres i sposób wykonywania czynności przez asystentów sędziów.§ 2. 1. Na zlecenie sędziego i pod jego kierunkiem asystent sędziego sporządza projekty zarządzeń, orzeczeń lub ich uzasadnień.2. Na zlecenie sędziego asystent sędziego samodzielnie:1) dokonuje analizy akt sprawy we wskazanym zakresie;2) kontroluje stan spraw odroczonych, zawieszonych lub oczekujących na podjęcie czynności przez sędziego albo sąd;3) zwraca się do osób i instytucji o nadesłanie informacji lub dokumentów niezbędnych do przygotowania sprawy do roz - poznania;4) sporządza odpowiedzi na pisma niebędące pismami procesowymi;5) gromadzi, we wskazanym zakresie, orzecznictwo i literaturę przydatne do rozpoznawania spraw lub wykonywania innych zadań powierzonych sędziom w danym wydziale. 3. W uzasadnionych wypadkach, jeżeli wymagają tego zasady sprawności, racjonalności lub ekonomicznego i szybkie-go działania, sędzia może zlecić asystentowi sędziego także wykonanie innych czynności, niezbędnych do przygotowania spraw sądowych do rozpoznania.§ 3. 1. Termin wykonania czynności określa zlecający ją sędzia.2. W przypadkach wykonywania czynności wskazanych w § 2 ust. 2 pkt 1 i 2 asystent sędziego w zakreślonym terminie przedstawia sędziemu wyniki analizy akt lub podjętych czynności, a jeżeli stan sprawy wymaga podjęcia czynności przez sędziego albo sąd przedstawia akta sprawy wraz z projektem zarządzenia lub orzeczenia. 3. W przypadku wykonywania czynności wskazanych w § 2 ust. 2 pkt 3 asystent sędziego powołuje się w treści swych wystąpień na upoważnienie sędziego.§ 4. Rozporządzenie wchodzi w życie po upływie 7 dni od dnia ogłoszenia.
SĄD REJONOWY W KŁODZKU - 2017-04-27 - Kłodzko (dolnośląskie)
weryfikacja dokumentów, księgowanie, współpraca z klientami
KANCELARIA DORADCY PODATKOWEGO JOANNA ŚNIEG - 2021-05-12 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
wykonywanie prac administracyjno-biurowych, realizacja czynności administratora obiektów, realizacja obsługi kancelaryjnej
ORLEN Administarcja Sp. z o.o. - 2019-07-05 - Poznań (wielkopolskie)
rekrutacja uczestników projektu, promocja prowadzonych przedsięwzięć projektowych, ewaluacja i monitoring realizowanych działań projektowych, prowadzenie dokumentacji projektowej wytworzonej w ramach powierzonego stanowiska pracy, pomiar wskaźników projektu, koordynowanie oraz planowanie i organizowanie działań w ramach powierzonego stanowiska pracy, weryfikacja dokumentacji zgłoszeniowej, utrzymywanie kontaktów z klientami/wykonawcami i podwykonawcami, przygotowywanie raportów z działań projektowych m.in. szkoleniowych, logistyka działań projektowych, archiwizacja dokumentacji projektowej, nadzór nad poprawną realizacją projektu w ramach powierzonego zakresu obowiązków, bieżąca obsługa biura projektu i współpraca z Kierownikiem projektu
Jacek Poproch J&P MORITZ CONSULTING GROUP - 2019-06-19 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Praca z rodziną przeżywającą trudności w pełnieniu funkcji opiekuńczo-wychowawczej.
MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W CHEŁMKU - 2020-10-05 - Chełmek (małopolskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:a) zadania główne: opracowywanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym,opracowanie, we współpracy z członkami rodziny i koordynatorem rodzinnej pieczy zastępczej z Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Nowym dworze Gdańskim, planu pracy z rodziną, skoordynowanego z planem pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej, udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego, udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów: socjalnych, psychologicznych, wychowawczych z dziećmi, wspieranie aktywności społecznej i zawodowej rodzin, motywowanie do udziału zajęciach grupowych dla rodziców, mających na celu kształtowanie prawidłowych wzorców rodzicielskich i umiejętności psychospołecznych, udzielanie wsparcia dzieciom, w tym podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia ich bezpieczeństwa, prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną,dokonywanie okresowej oceny sytuacji rodziny,monitorowanie funkcjonowania rodziny po zakończeniu pracy z rodziną, sporządzanie, na wniosek sądu opinii o rodzinie i jej członkach, współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny, wykonywanie innych zdań i poleceń przełożonych.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej - 2019-04-05 - Krynica Morska (pomorskie)
Oferta pracy przeznaczona dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności. Osoby zainteresowane ofertą pracy proszone są o wysyłanie dokumentów aplikacyjnych na adres e-mail: biuro (at) grupazdrowie.pl
GRUPA ZDROWIE - 2017-03-22 - Płońsk (mazowieckie)
- pomaganie dzieciom w czynnościach higienicznych i pielęgnacyjnych- pomoc w organizowaniu wszystkich typów zabaw- opiekowanie się dziećmi podczas zabaw
kontakt przez PUP - 2020-09-14 - Łęg Przedmiejski (mazowieckie)
pomocnicze prace księgowe
kontakt przez PUP - 2020-10-14 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
przygotowywanie dokumentów do księgowania (GCP Koniecpol)
kontakt przez PUP - 2017-11-06 - Bargły (śląskie)