ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI Kościerzyna oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: 997,4 PLN
Zakres obowiązków: -
Data publikacji: 2017-05-25
Lokalizacja: Kościerzyna (pomorskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Kościerzyna, powiat: kościerski, woj: pomorskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków: -
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN
Nazwa stanowiska: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kościerzyna
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kościerski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: asystent do spraw księgowości
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kościerzynie
Adres pracodawcy:
Tkaczyka 1, 83-400 Kościerzyna, powiat: kościerski, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: kościerski
Gmina pracodawcy: Kościerzyna
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kościerzyna
Ulica pracodawcy: Tkaczyka
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kościerzynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 25.05.2017
Oferta pracy ważna do: 25.06.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 25.05.2017
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
Pomoc w opracowaniu i przygotowaniu dokumentacji projektu urządzeń sterowania ruchem kolejowym na stacji, liniach kolejowych, skrzyżowaniu z drogami kolejowymi, pomoc przy projektowaniu: stacyjnych i szlakowych układów
Wielobranżowa Pracownia Projektów Kolejowych Sp.z o.o. - 2017-01-30 - Żory (śląskie)
Rozwożenie kateringu skuterem lub samochodem.
"NA CZAS" KATARZYNA NOWAKOWSKA, PAWEŁ SWAJDO S.C. - 2017-09-07 - Kraków (małopolskie)
- Obsługa klientów zagranicznych. Prowadzenie spraw celno-skarbowych.- Wynagrodzenie: 2200 do 2700 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas określony, następnie nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:00-16:00. Wymagania: wykształcenie minimum średnie. Doświadczenie nie jest wymagane. Czynne prawo jazdy kat. B. Bardzo dobra znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie. Kontakt e-mail: import (at) makar.pl
MAKAR BAKALIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-04-04 - Katowice (śląskie)
Pomoc nauczycielowi w realizacji zadań opiekuńczo-wychowawczych i dydaktycznych, pomoc dzieciom w czynnościach higienicznych.
kontakt przez PUP - 2017-08-22 - Florynka (małopolskie)
opieka nad dziećmi w czasie zabaw, spacerów i wycieczek, porządkowanie sali
kontakt przez PUP - 2017-10-05 - Pruchna (śląskie)
Prowadzenie dokumentacji kadrowej oraz płacowej osób zatrudnionych przez Kontrahentów biura. Obsługa procesów związanych z zatrudnianiem oraz rozwiązywaniem umów o pracę, także umów cywilnoprawnych. Ewidencja czasu pracy. Uczestniczenie w opracowywaniu regulaminów i procedur związanych z zatrudnieniem. Obsługa Kontrahentów biura w zakresie podlegania ubezpieczeniom w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
ABAK BIURO RACHUNKOWE S.C. - 2016-10-17 - Lublin (lubelskie)
-POMOC W PROWADZENIU PEŁNEJ KSIĘGOWOŚCI ZGODNIE Z USTAWĄ O RACHUNKOWOŚCI, PRZEPISAMI DOTYCZĄCYMI CIT, PIT ORAZ VAT-DEKRETACJA I KSIĘGOWANIE FAKTUR KOSZTOWYCH, ZAKUPOWYCH, SPRZEDAŻOWYCH, -KSIĘGOWANIE RAPORTÓW KASOWYCH, BANKOWYCH I ROZLICZANIE PŁATNOŚCI- KONTROLA BIEŻĄCYCH ROZLICZEŃ, POTWIERDZANIE SALD Z KONTRAHENTAMI- EWIDENCJA ŚRODKÓW TRWAŁYCH- ROZLICZANIE MIĘDZYOKRESOWE PRZYCHODÓW I KOSZTÓW- POMOC W PRZYGOTOWYWANIU SPRAWOZDAŃ FINANSOWYCH - ROZLICZANIE DELEGACJI- SPORZĄDZANIE LIST PŁAC- SPORZĄDZANIE DEKLARACJI ZUS - TWORZENIE DOKUMENTACJI KSIĘGOWEJ ORAZ KONTROLA MERYTORYCZNA DOKUMENTÓW I ZAPEWNIENIE KOMPLETNOŚCI I POPRAWNOŚCI KSIĘGOWAŃ• SPORZĄDZANIE ROCZNYCH SPRAWOZDAŃ FINANSOWYCH ZGODNIE Z OBOWIĄZUJĄCYMI PRZEPISAMI, PRZYGOTOWANIE BILANSU, PRZYGOTOWYWANIE SPRAWOZDAŃ MIESIĘCZNY
ZAKŁAD USŁUG GEOLOGICZNYCH I PROJEKTOWYCH BUDOWNICTWA I OCHRONY ŚRODOWISKA GEOTECH SP. ZO.O. - 2017-11-09 - Rzeszów (podkarpackie)
pomoc spedytorom w obsłudze klientów niemieckojęzycznych i/lub angielskojęzycznych, transportów i kierowców. Prowadzenie dokumentacji transportowej
ROCO INWESTYCJE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-03 - Bielawa (dolnośląskie)
Sporządzanie niezbędnej dokumentacji; nadzór oraz archiwizacja dokumentacji technologicznej; wprowadzanie danych do systemu komputerowego.
JDA Jankowski Mirosław - 2017-06-27 - Łomża (podlaskie)
Stała współpraca z kierownikiem firmy sprzątającej, pomoc kierownikowi przy rozliczaniu czasu pracy ekip sprzątających, pomoc kierownikowi przy nadzorze nad realizacją grafików ekip sprzątających w tym w języku ukraińskim, pomoc kierownikowi firmy sprzatającej przy rekrutacji pracowników w tym w jęz. ukraińskim
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)
montaż podzespołow i zespołow elektrycznych
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Gdynia (pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Warszawa (mazowieckie)
kompleksowe wsparcie działu HR, pomoc przy prowadzeniu dokumentacji kadrowej, wsparcie przy procesach rekrutacyjnych
Capital Work - 2018-06-13 - Warszawa (mazowieckie)
Twoje zadania:• sprzedaż produktów i usług oferowanych przez sklep internetowy – połączenia przychodzące,• obsługa procesów sprzedażowych, informacyjnych i reklamacyjnych,• realizacja indywidualnych planów sprzedażowych,• dbanie o wysoki poziom jakości Obsługi Klienta – zgodnie z wyznaczonymi standardami,• doradztwo przy wyborze produktów i usług,• obsługa innych kanałów komunikacji – Chat & Email,• dodatkowe zadania zlecone przez Przełożonego.
"EURO NET" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-05 - Lublin (lubelskie)
przygotowywanie i podawanie, asysta w przygotowywaniu i podawaniu potraw, napoi i deserów z zakresu kuchni bengalskiej i hinduskiej
kontakt przez PUP - 2018-05-17 - Zielonka (mazowieckie)
Aktywna sprzedaż warzyw i owoców, dbanie o klienta. 1 stanowisko 3/4 etatu - wynagrodzenie 1523 zł, 2 stanowisko 1/2 etatu - wynagrodzenie 1015 zł. Możliwość negocjacji wymiaru etatu. Umowa o pracę na czas określony 1 rok. Zmiany w zakresie: pn.- pt. 13.00 - 20.00, sb. 07.00 - 14.00.
TESCO (POLSKA) SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-24 - Piła (wielkopolskie)
- Przygotowywanie ofert handlowych,- Realizacja i logistyka zamówień,- Aktywna sprzedaż i doradztwo,- Organizacja i obsługa spotkań,- Dbanie o pozytywny wizerunek firmy,- Raportowanie zamówień,- Cv na adres: praca (at) mag-complex.pl
RADOSŁAW JACHIMOWSKI MAG-COMPLEX - 2018-02-02 - Pelplin (pomorskie)
Indywidualne wsparcie ucznia i zapewnienie bezpieczeństwa w sytuacjach wybuchów, złości itp.Współorganizacja procesu edukacyjnego / wspieranie nauczyciela prowadzącego zajęcia /.
Szkoła Podstawowa Nr 4 im. Generała Stefana "Grota" Roweckiego - 2017-12-18 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
jw.
ATEMI MIROSŁAW BOGUSKI - 2017-07-07 - Warszawa (mazowieckie)
Pomoc przy opracowaniu oraz kompletowaniu projektów budowlanych.
kontakt przez PUP - 2016-09-30 - Borek (małopolskie)
OBSŁUGA BIURA KANCELARII, KONTAKT Z KLIENTAMI, URZĘDAMI I ORGANAMI, KORESPONDENCJA;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, UMIEJĘTNOŚĆ OBSŁUGI BIURA (SPRZĘTÓW BIUROWYCH), DOŚWIADCZENIE W PRACY BIUROWEJ I BEZPOŚREDNIEJ OBSŁUDZE KLIENTA, DOBRA ZNAJOMOŚĆ J.ANGIELSKIEGO;KONTAKT Z PRACODAWCĄ: C.V NA MAIL kancelaria (at) gkl-kancelaria.pl
GOZDEK ŁYSAKOWSKI ADWOKACI SPÓŁKA PARTNERSKA - 2017-03-07 - Szczecin (zachodniopomorskie)
według zawodu
kontakt przez PUP - 2016-04-29 - Zielona Góra (lubuskie)
- Obsługa centrali telefonicznej. Odbieranie poczty elektronicznej i przekazywanie e-mail do właściwego adresata. Przygotowywanie, rejestracja korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz przekazywanie poczty do odpowiedniego Działu. Odbieranie, przygotowywanie i wysyłanie przesyłek kurierskich. Przyjmowanie i rejestracja faktur. Przyjmowanie i obsługa gości, interesantów. Organizacja wyjazdów służbowych oraz rejestracja delegacji. Organizacja spotkań wewnętrznych i zewnętrznych. Zaopatrzenie kuchni w niezbędne artykuły spożywcze oraz materiały biurowe. - Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas okreslony (minimum 2 lata). Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenie min. średnie. Min. 1 rok w pracy biurowej lub obsłudze recepcji. Bardzo dobra obsługa komputera i sprzętów biurowych, komunikatywność i samodzielność. Kontakt e-mail: rekrutacja (at) mega-service.pl -->temat: nazwa stanowiska.
MEGA SERVICE PLUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-22 - Katowice (śląskie)
Kompleksowa obsługa rektoratu: obsługa centrali telefonicznej, Koordynacja obiegu dokumentów, Prowadzenie korespondencji przychodzącej i wychodzącej, (m.in. pisanie pism i listów na potrzeby Rektora ), Tworzenie i aktualizacja dokumentów, Sporządzanie raportów z narad pracowniczych, narad senatu, narad wydziałowych, Organizacja podróży służbowych.
WYŻSZA SZKOŁA ADMINISTRACJI I BIZNESU IM. EUGENIUSZA KWIATKOWSKIEGO W GDYNI - 2017-09-04 - Gdynia (pomorskie)
Stanowisko Asystenta ds. obsługi sekretariatu powołane będzie dla sprawnej obsługi Biura. Ważniejsze zadania:a.Prowadzenie sekretariatu Biura LGDb.Rejestracja korespondencji przychodzącej i wychodzącejc.Rozprowadzanie przesyłek wewnątrz i na zewnątrz Biura LGDd.Prowadzenie archiwum Biura LGDe.Prowadzenie kart czasu pracy pracowników Biura LGD; praca w godz. 7-15; wynagrodzenie 1850-2800 zł brutto; kontakt osobisty z pracodawcą po 10 maja 2016 w godz. 8-15
Lokalna Grupa Działania Partnerstwo Dorzecze Słupi - 2016-04-29 - Krzynia (pomorskie)
.
kontakt przez PUP - 2016-10-10 - Lipno (kujawsko-pomorskie)
Praca przy opracowaniu kocepcji projektów budowlanych i wykonawczych.Wymagana znajomość programu AutoCad.
ORGIN Sp. z o.o. - 2017-09-27 - Sulejówek (mazowieckie)
praca w dziale przyjęcia towaruwykształcenie bez znaczeniawymagana książeczka sanepidowskamile widziane uprawnienia na wózek widłowy
TESCO Polska Sp. z o.o. - 2017-05-22 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Pełnienie funkcji wychowawczo-opiekuńczej. Dbanie o prawidłowy rozwój i bezpieczeństwo dzieci. Wspomaganie nauczyciela przy organizacji zajęć i zabaw. Kształtowanie u dzieci pozytywnych przyzwyczajeń i nawyków oraz rozwijanie osobowości dziecka.
kontakt przez PUP - 2018-03-23 - Nowa Rokitnia (lubelskie)
koordynowanie pracy biura, ustalanie terminarza spotkań, dbanie o porządek w dokumentacji firmy, kontakt z kontrahentami z Chin
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Wólka Kosowska (mazowieckie)