ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI Kobylnica oferta pracy BOGUSLAWSKI.PL ANDRZEJ BOGUSŁAWSKI
![Największy wybór odzieży](/pracodawcy/banner-zakupy.avanti24.pl.png)
Stanowisko: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Wprowadzanie dokumentów księgowych w systemie ERP, monitoring należności, rozliczanie płatności i wyciągów bankowych, zamawianie części i materiałów eksploatacyjnych, wystawianie faktur i dbałość o kompletność przygotowanej dokumentacji, wsparcie działu księgowości w pracach bieżących; pracodawca oferuje: interesującą pracę w stabilnej i dynamicznie rozwijającej się organizacji, możliwość zdobycia pierwszego doświadczenia w obszarze księgowości, podnoszenie kwalifikacji i rozwój zawodowy, szkolenia umożliwiające rozwój własnych umiejętności, wynagrodzenie adekwatne do zaangażowania i osiąganych wyników, stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat. Umowa do 3 miesięcy z możliwością przedłużenia. Godziny pracy: 8.00- 16.00. Wynagrodzenie do uzgodnienia, uzależnione od kwalifikacji, zaangażowania i efektów pracy. Kontakt osobisty z pracodawcą we wtorki i czwartki w godz. 8.00-9.00.
Data publikacji: 2019-07-29
Lokalizacja: Kobylnica (pomorskie)
Pracodawca: BOGUSLAWSKI.PL ANDRZEJ BOGUSŁAWSKI
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Mikołajczyka 10, 76-251 Kobylnica, powiat: słupski, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wprowadzanie dokumentów księgowych w systemie ERP, monitoring należności, rozliczanie płatności i wyciągów bankowych, zamawianie części i materiałów eksploatacyjnych, wystawianie faktur i dbałość o kompletność przygotowanej dokumentacji, wsparcie działu księgowości w pracach bieżących; pracodawca oferuje: interesującą pracę w stabilnej i dynamicznie rozwijającej się organizacji, możliwość zdobycia pierwszego doświadczenia w obszarze księgowości, podnoszenie kwalifikacji i rozwój zawodowy, szkolenia umożliwiające rozwój własnych umiejętności, wynagrodzenie adekwatne do zaangażowania i osiąganych wyników, stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat. Umowa do 3 miesięcy z możliwością przedłużenia. Godziny pracy: 8.00- 16.00. Wynagrodzenie do uzgodnienia, uzależnione od kwalifikacji, zaangażowania i efektów pracy. Kontakt osobisty z pracodawcą we wtorki i czwartki w godz. 8.00-9.00.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kobylnica
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: słupski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kobylnica
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 29.07.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat. B,
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie min. średnie lub wyższe o profilu ekonomicznym; znajomość j. angielskiego lub j. niemieckiego; odpowiedzialność, dokładność, skrupulatność, uczciwość; pracodawca zachęca osoby uczące się oraz osoby z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności do aplikowania na ww. stanowisko; może być osoba do przyuczenia
Nazwa pracodawcy: BOGUSLAWSKI.PL ANDRZEJ BOGUSŁAWSKI
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Adres pracodawcy:
Mikołajczyka 10, 76-251 Kobylnica, powiat: słupski, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Zainteresowane osoby proszone są o przesłanie dokumentów aplikacyjnych ze zdjęciem na adres andrzej (at) boguslawski.pl z podaniem w tytule stanowiska pracy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail, Godziny : 8.00-9.00 we wtorki i czwartki
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: słupski
Gmina pracodawcy: Kobylnica
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kobylnica
Ulica pracodawcy: Mikołajczyka
Numer budynku pracodawcy: 10
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Data dodania oferty pracy: 29.07.2019
Oferta pracy ważna do: 28.08.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 29.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 29.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?c506700e9d0caf9b64ef284ee8374962
Podobne oferty pracy
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-08-30 - Wiewiórczyn (łódzkie)
wykształcenie bez znaczenia, umiejętnośc kładzenia płytek, mile widziane prawo jazdy kat. B
Piotr Radulak "SKYLIVE" - 2016-03-21 - Krotoszyn (wielkopolskie)
wykonywanie inwentaryzacji, projektów; kosztorysowanie; pozostałe czynności biurowe;
AM+ Biuro Projektów Architekt Anna Michno - 2016-07-14 - Kamienna Góra (dolnośląskie)
wprowadzanie danych do komputera, pisanie pism urzedowych, obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2016-08-10 - Augustów (podlaskie)
Współpraca z projektantem przy tworzeniu poszczególnych modeli kolekcji marki należącej do LPP, wykonywanie dokumentacji technicznej odzieży, orientacja w bieżących trendach mody.
LPP S.A. - 2019-07-29 - Gdańsk (pomorskie)
sprzedaż art. ogólnospożywczych. Praca tylko w weekendy (sobota 6.00-11.00, 11.00-16.00, niedziela 8.00-15.00).
Firma Handlowo - Usługowa Krzosa Izabela - 2017-05-24 - Zabrze (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-07-24 - Warszawa (mazowieckie)
Asystent do spraw księgowości
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Częstochowa (śląskie)
-Przygotowanie dokumentacji transportowej-Wystawianie faktur-Sprawdzanie poprawności wystawionych faktur dla kontrahentów krajowych i zagranicznych-Segregowanie i archiwizacja dowodów księgowych-Wprowadzanie/ewidencjonowanie faktur do programu finansowo-księgowego-Wypełnianie formularzy-Sporządzanie zestawień-Zapoznanie się z prowadzeniem teczek pracowniczych
kontakt przez PUP - 2019-03-06 - Somonino (pomorskie)
organizacja pracy Biura Zarządu w zakresie spraw organizacyjnych, majątkowych, prawnych; obsługa kancelaryjna; wsparcie Działu Księgowości w prowadzenia rejestru zakupów oraz Działu Technicznego w zakresie administracji;
REMA Spółka Akcyjna - 2016-11-10 - Reszel (warmińsko-mazurskie)
staż - zapoznanie się z obowiązującym regulaminem pracy i uprawnieniami i obowiązkami, zapoznanie się z dokumentacją zołożycielską Spółki oraz zasadami jej funkcjonowania, zapoznanie się z przepisami podatku dochodowego od osób fizycznych, podatku od towarów i usług VAT, rejestracja dokumentów źródłowych w programie komputerowym, zbieranie niezbędnych danych oraz sporządzanie potrzebnych analiz i zestawień, broszurowanie, praktyczne wykonywanie czynności w zakresie prowadzenia księgi przychodów i rozchodówKomputer: ilość godzin3Dźwiganie ciężarów: 3 kg
kontakt przez PUP - 2016-07-05 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- obsługa urządzeń biurowych: kserokopiarka, faks, skaner, itp.,- obsługa programu Comarch ERP Optima,- podstawy prowadzenia księgi podatkowej (VAT oraz podatku dochodowego),- segregowanie, numerowanie i archiwizacja danych księgowych,- obsługa klienta,- pisanie pism.
kontakt przez PUP - 2019-02-13 - Łódź (łódzkie)
przygotowywanie ofert handlowych, koordynacja bieżących spraw ze stałymi klientami, w tym wietnamskimi, zgodnie z pełnomocnictwami
kontakt przez PUP - 2017-06-12 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Opracowywanie dokumentacji projektowej pod nadzorem projektanta
Biuro Projektów "NAFTA-GAZ" SP. ZO.O JASŁO - 2018-01-23 - Jasło (podkarpackie)
Asysteowanie przy zabiegach przedłużania włosów.
Centrum Doradztwo Biznesowego "PRIMUS" Tomasz Kochańczyk - 2019-07-19 - Kraków (małopolskie)
Opieka nad dzieckiem z zespołem Aspergera.
kontakt przez PUP - 2018-09-11 - Pilchów (podkarpackie)
Czynności związane ze sprzedażą produktów bankowych; Praca w godz. 07:15-15:15 lub 10-18
BANK SPÓŁDZIELCZY W SZTUMIE - 2018-06-22 - Kartuzy (pomorskie)
obsługa klientów w języku angielskim, wpisywanie zamówień do systemu
NORDSIGN PRINT REPUBLIC SP. Z O.O. - 2018-04-13 - Kowanowo (wielkopolskie)
wykształcenie wyższe, rok doświadczenia zawodowegoe. segregowanie dokumentów pod względem ich rodzaju; sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym; przygotowywanie dokumentów do zapłaty za dostawy i usługi wynikające z zatwierdzonych dowodów księgowych; sprawdzanie zapisów kont rozrachunkowych oraz uzgadnianie sald z dostawcami i odbiorcami; organizowanie stanowiska pracy z uwzględnieniem zasad BHP i ochrony ppoż., ochrony środowiska i ergonomii.
kontakt przez PUP - 2019-05-29 - Warszawa (mazowieckie)
kontrola jakości wyrobów odzieżowych
KRAW-MODA - KRZYSZTOF KRAWCZYK - 2017-02-03 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Asystent Zarządu (Centrala Banku). Osoba zatrudniona na stanowisku Asystent Zarządu będzie odpowiedzialna za organizację pracy biura oraz dokumentację (w tym czynności sekretarskie), kontakty z klientami, kancelarią prawną oraz korespondencję i dokumentację związaną z funkcjonowaniem banku oraz Zarządu. Będzie uczestniczyła także w tworzeniu i redagowaniu dokumentacji Banku (opracowywania raportów, sprawozdań, prezentacji, analiz dla Zarządu). Wyzwania: powadzenie sekretariatu Banku, prowadzenie dokumentacji rejestrowej Banku, organizacja archiwum bankowego, obsługa organów statutowych oraz prowadzenie rejestru i dokumentacji członkowskiej, prowadzenie zbioru umów zawartych z kontrahentami, administrowanie flotą samochodową, administrowanie pełnomocnictwami, prowadzenie ogólno bankowego rejestru regulacji wewnętrznych, prowadzenie rejestru skarg i wniosków oraz monitorowanie terminów ich rozstrzygnięć, prowadzenie rejestru dokumentów poufnych oraz dziennika korespondencji tych pism, organizacja spotkań i obsługa naradWymagania: wykształcenie wyższe, znajomość prawa bankowego (dodatkowy atut), dobra znajomość programów pakietu MS Office, znajomość języka angielskiego (dodatkowy atut), samodzielność w działaniu i silne poczucie odpowiedzialności za realizację powierzonych zadań, umiejętność organizacji pracy własnej i priorytetyzacji zadań, znajomości zasad obsługi sekretariatu, komunikatywność, otwartość i wysoka kultura osobista, dyskrecja, dyspozycyjność i asertywność, posiadania prawa jazdy kat. B.Oferujemy: dobre warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, ambitne i odpowiedzialne zadania gwarantujące rozwój osobisty i zawodowy, atmosferę opartą na współpracy i dzieleniu się wiedzą, pracę w zespole profesjonalistów i ludzi z pasją, wsparcie w rozwoju. CV i List Motywacyjny. Forma kontaktu z Pracodawcą: e-mail: kkilanowska (at) bank-kaszubski.pl
Kaszubski Bank Spółdzielczy - 2016-02-02 - Wejherowo (pomorskie)
współpraca w opracowywaniu projaktów architektonicznych, obiektów użyteczności publicznej
kontakt przez PUP - 2017-04-18 - Poznań (wielkopolskie)
Zakres obowiązków:1. analiza i interpretacja dokumentacji przetargowej (SIWZ, dokumentacja projektowa) lub opisu określającego rodzaj, zakres i sposób wykonywania robót;2. sporządzanie przedmiarów oraz kosztorysów ofertowych na bazie dokumentacji przetargowej, wykonawczej, kosztorysów wykonawczych, powykonawczych- w zakresie instalacji sanitarnych, instalacji HVAC; analizy kosztów i zestawień porównawczych;3. optymalizacja kosztów;4. przygotowywanie zapytań ofertowych, zbieranie ofert od producentów i dystrybutorów;5. wykonywanie dokumentacji projektowych i powykonawczych- Wynagrodzenie: 2800 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony 12 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Wynagrodzenie: 2800 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony 12 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe techniczne preferowana inżynieria sanitarna lub kierunki pokrewne ( np. Politechnika Śląska). Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku. Wymagana samodzielność w podejmowaniu decyzji. Kontakt telefoniczny (Tel.: 32-376-17-85) lub e-mail: biuro (at) energowent.pl
ENERGOWENT SPÓŁKA JAWNA A.BLACHUT, A.MALKUSZ, A.ŚWISTEK - 2019-03-18 - Katowice (śląskie)
Realizacja czynności odpraw celnych zgodnie z procedurami i obowiązującymi przepisami prawa. Archiwizowanie zapisów czynności odpraw celnych. Sporządzanie listów zwrotnych na wagony .
Glob-Terminal Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2019-01-09 - Braniewo (warmińsko-mazurskie)
- profesjonalna obsługa klientów w zakresie usług pocztowych i finansowych, - aktywna sprzedaż towarów handlowych w urzędzie pocztowym, - bieżąca rejestracja danych do systemu operacyjnego, - sporządzanie dokumentacji w zakresie realizowanej sprzedaży.
Poczta Polska S. A. - 2018-02-13 - Chęciny (świętokrzyskie)
transport towarów, pomoc w załadunkach i rozładunkach, wypełnianie dokumentacj przewozowej
kontakt przez PUP - 2017-04-03 - Wola Jedlińska (łódzkie)
praca przy lekarzu stomatologu i pacjencie, organizowanie pracy recepcji i gabinetów stomatologicznych, dezynfekcja i sterylizacja narzędzi i sprzętu medycznego, sprzątanie w gabinetach
Fundacja Zdrowie i Medycyna 2000 - 2016-02-15 - Konstancin-Jeziorna (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2019-01-21 - Warszawa (mazowieckie)
przygotowanie dokumentacji do księgowania, wprowadzenie faktur do faktur do programu księgowego, kompletowanie dokumentów księgowych, kontrola dokumentó z wydrukami ewidencji
kontakt przez PUP - 2017-12-08 - Cieszyn (śląskie)
obsługa księgowości firm w zakresie księgowości uproszczonej i pełnej księgowości; przytowanie dokumentów do księgowania; księgowanie; sporządzanie zestawień i deklaracji podatkowych; obsługa ZUS i aplikacji Płatnik;sprawozdania GUS
kontakt przez PUP - 2016-07-19 - Częstochowa (śląskie)