ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI Kielce oferta pracy Kancelaria Doradcy Podatkowego BIUREX Michał Cielibała

Zapoznaj się z ofertą sklepu internetowego na sklep łazienki.

Stanowisko: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI

Wynagrodzenie: od 1 850 PLN

Zakres obowiązków: w/g potrzeb

Data publikacji: 2016-02-09

Lokalizacja: Kielce (świętokrzyskie)

Pracodawca: Kancelaria Doradcy Podatkowego BIUREX Michał Cielibała

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
1 Maja 103, 25-614 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków: w/g potrzeb

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kielce

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: świętokrzyskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Kielce

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kielce

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: asystent do spraw księgowości

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 09.02.2016

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: dobra obsługa komputera

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Księgowanie dokumentów źródłowych,prowadzenie dokumentacji podatkowej porządkowanie i archiwizacja dokumentacji księgowej, weryfikacja zapisów i dokumentów księgowych.

Nazwa pracodawcy:
Kancelaria Doradcy Podatkowego BIUREX Michał Cielibała

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Kielcach

Adres pracodawcy:
1 Maja 103, 25-614 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wskazany kontakt z pracodawcą e-mail; info (at) biurex.plSzczegóły oferty - Miejski Urząd Pracy pokój 48 Oferta skierowana jest do osób z ewidencji MUP do osób do 30 roku życia.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: świętokrzyskie

Powiat pracodawcy: m. Kielce

Gmina pracodawcy: Kielce

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Kielce

Ulica pracodawcy: 1 Maja

Numer budynku pracodawcy: 103

Profil działalności pracodawcy: Działalność rachunkowo-księgowa

Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Kielcach

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości

Data dodania oferty pracy: 09.02.2016

Oferta pracy ważna do: 09.03.2016

Data udostępnienia oferty pracy: 09.02.2016

Data przyjęcia oferty pracy: 09.02.2016

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - od 2 400 PLN

pomaganie dzieciom w spożywaniu posiłków, pomaganie dzeciom w czynnościach higienicznych, pomaganie dzieciom w ubieraniu i rozbieraniu, nadzorowanie podczas odpoczynku, wykonywanine czynności przygotowujących do zabaw i zajęć oraz pomaganie dzieciom pod kierunkiem nauczyciela, porządkowanie zabawek i pomocy dydaktycznych, opiekowanie się dziećmi podczas zabaw, spacerów i wycieczek, org. miejsca pracy zgodnnie z BHP i PPOŻwymagania: wykształcenie średnie, dobry kontakt z dziećmi
kontakt przez PUP - 2017-06-08 - Szczecin (zachodniopomorskie)

ASYSTENT PROJEKTANTA BRANŻY MECHANICZNEJ - od 2 500 PLN

- Sporządzanie dokumentacji projektowej, koncepcyjnej oraz warsztatowej w branży mechanicznej a także przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 6:30-14:30 lub 7:00-15:00. Wykształcenie wyższe, preferowane o profilu mechanicznym lub pokrewnym. Mile widziane doświadcznie na podobnym stanowisku pracy oraz przy sporządzaniu kosztorysów inwestorskich i przedmiarów robót. Wymagana umiejętność sporządzania dokumentacji projektowej, koncepcyjnej oraz warsztatowej. Znajomość j. angielskiego, mile widziana znajomość j. niemieckiego w mowie i pismie w stopniu komunikatywnym. Kontakt telefoniczny (7:00-15:00) (32-705-57-00) lub e-mail: biuro (at) bpseparator.com.pl
BIURO PROJEKTÓW I REALIZACJI INWESTYCJI SEPARATOR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-09 - Katowice (śląskie)

ASYSTENT DYREKTORA (STAŻ) - 997,4 PLN

Gromadzenie informacji i dokumentacji biura, obsługa kancelaryjno-biurowa
kontakt przez PUP - 2017-07-07 - Dęblin (lubelskie)

STRAŻNIK - do 2 100 PLN

Ochrona mienia
GSV ALEKSANDER JEDYNAK - 2018-03-14 - Legnica (dolnośląskie)

ASYSTENT DS. ADMINISTRACJI - 997,4 PLN

wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Kraków (małopolskie)

ASYSTENT DYREKTORA - 2 100 - 2 300 PLN

obsługa sekretariatu funduszu socjalnego i szkolen
ZOSP RP Wytwórnia Umundurowania Strażackiego - 2018-08-17 - Brzeziny (łódzkie)

ASYSTENT ZESPOŁU KONSULTANTÓW - od 3 500 PLN

wykonywanie zleconych czynności administracyjnych, bieżące wsparcie Zespołu Konsultantów, zarządzanie kalendarzem, prowadzenie grafiku konferencji i spotkań, prowadzenie listy kontaktów, aranżowanie spotkań, szkoleń oraz konferencji, obsługa przesyłek kurierskich, sporządzanie zestawień, raportów, analiz i prezentacji na potrzeby Zespołu, zapewnienie sprawnego przepływu informacji oraz poprawnej komunikacji wewnętrznej
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Poznań (wielkopolskie)

ASYSTENT PROJEKTANTA - od 2 000 PLN

Projektowanie budynków kubaturowych, kosztorysowanie, inwentaryzacja, obliczenia statyczno-wytrzymałościowe, dokumentacja wykonawcza.
Pracownia Projektowo-Inżynierska Budownictwa Leszek Jakubowski - 2017-05-25 - Ostrzeszów (wielkopolskie)

ROZBIERACZ - WYKRAWACZ - od 2 000 PLN

WYKRAWANIE ELEMENTÓW Z MIĘSA, PAKOWANIE, ROZBIÓR KRÓLIKÓW I DZICZYZNY.
FIRMA PRODUKCYJNO- HANDLOWA "KANWIL" SP. Z O.O. - 2016-02-15 - Dębica (podkarpackie)

ASYSTENT RODZINY (NA ZASTĘPSTWO) - od 2 000 PLN

realizacja zadań asystenta rodziny wynikająca z ustawy z dnia 9 czerwca 2011r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (tj. Dz. U. z 2017, poz.697)realizacja zadań określonych w ustawie z dnia 4 listopada 2016r. o wsparciu kobiet w ciąży i rodzin "Za życiem" (Dz. U. poz. 1860)
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Hażlachu - 2017-06-14 - Hażlach (śląskie)

ASYSTENT OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ - od 1 850 PLN

- towarzyszenie dorosłym osobom z autyzmem i niepełnosprawnością intelektualną (głównie mężczyznom), pomoc w czynnościach życia codziennego, czynnościach higienicznych i samoobsługowych, aktywizacja społeczna, uczenie samodzielności; - dyżury zarówno w godzinach dziennych, jak i nocnych
FUNDACJA WSPÓLNOTA NADZIEI - 2016-06-09 - Więckowice (małopolskie)

SPRZĄTACZ/KA - do 13,7 PLN

Utrzymanie czystości na terenie obiektu obsługiwanego przez firmę.
"Clean - Eco 2000" Sp. z o.o. - 2018-04-13 - Gdańsk (pomorskie)

ASYSTENT DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 000 PLN

kontakt z dostawcami i odbiorcami chińskojęzycznymi, obsługa klientów, obsługa kasy fiskalnej, raportowanie, rozliczanie.
MI YO MI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-12 - Tarnowskie Góry (śląskie)

ASYSTENT DZIAŁU HANDLOWEGO - od 2 000 PLN

-Bieżąca obsługa i współpraca wskazanych klientów-Administrowanie dokumentami sprzedażowymi i zakupowymi-Przygotowanie raportów, analiz i zestawień sprzedażowych-Bieżąca komunikacja z klientami odnośnie nowości, promocji, produkcji.Kontakt z klientem- do dyspozycji samochód służbowy.Praca od poniedziałku do piątku 7:00-15:00, umowa na okres próbny na 3 m-ce.
CARBOMA S.C. MAGDALENA PAWŁOWSKA, BORYS JAGNISZCZAK - 2017-03-13 - Wyry (śląskie)

ASYSTENT DS. SPRZEDAŻY - od 1 850 PLN

przygotowywanie ofert handlowych, koordynacja bieżących spraw ze stałymi klientami, w tym chińskimi
kontakt przez PUP - 2016-04-06 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

ASYSTENT DS. SPRZEDAŻY - od 15 PLN

wspomaganie pracy indyjskich przedstawicieli handlowych, podtrzymywanie trwałych relacji z klientami i kontrahentami z Indii, przygotowywanie ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2017-06-07 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

ASYSTENT MENEDŻERA PROJEKTU - od 2 200,6 PLN

przygotowanie strategii wprowadzania nowych produktów i projektów, badania marketingowe, analiza rynku,
kontakt przez PUP - 2016-06-22 - Dopiewo (wielkopolskie)

ASYSTENT PRAWNY - STAŻ - 997,4 PLN

w/g programu stażu
kontakt przez PUP - 2015-12-10 - Zakopane (małopolskie)

ASYSTENT DS ADMINISTRACYJNO-HANDLOWYCH - od 1 700 PLN

organizowanie pracy biura, dbanie o stałą dostępność towarów, negocjowanie warunków handlowych z firmami z Chin, zamawianie towarów u dostawców z Chin
kontakt przez PUP - 2018-08-28 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

PRACOWNIK GOSPODARCZY W GASTRONOMII - do 1 850 PLN

przyjęcie towaru do zakładu,przygotowanie stanowiska pracy,organizowanie i zamawianie towaru na dzień pracy, sprzątanie miejsca pracy
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Władysław Moczulski - 2016-02-24 - Legnica (dolnośląskie)

KSIĘGOWY/A - od 2 000 PLN

obsługa kadrowo-płacowa w firmie ochroniarskiej
AGENCJA OCHRONY P-W JAGUAR-SPÓŁKA JAWNA POSMYK ANETA, WĄCŁAWSKA ANNA - 2017-02-23 - Krzeszowice (małopolskie)

ASYSTENT DS. OBSŁUGI CUDZOZIEMCÓW - od 3 600 PLN

Koordynowanie pracy personelu ukraińskojęzycznego zespołu. Ścisła współpraca z pracownikiem w zakresie kwaterunku, przeprowadzeniu badań BHP itp. Dbanie o prawodłową fluktuację personelu.
ORION.PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-20 - Chlebnia (mazowieckie)

ASYSTENTKA W BIURZE SPRZEDAŻY - PRUSZKÓW - od 3 000 PLN

prowadzenie sklepu internetowego i infolinii, wsparcie procesu sprzedaży, wprowadzanie zamówień i wystawianie faktur, kontakt z klientem i załatwianie reklamacji, preferowana mailowa forma kontaktu, praca od poniedziałku do piątku w godz. 8:30-16:30
Aged Sp. z o.o. - 2016-05-13 - Pruszków (mazowieckie)

ASYSTENT DS. ADMINISTRACJI -

organizowanie formalności związanych z administracyjnym funkcjonowaniem działu, czyli: weryfikować zapisy podpisywanych umów z nowymi przewoźnikami (przygotowywanie umów) weryfikować FV kurierskie i Przedstawicielskie (prowadzenie rejestru umów, faktur) przygotowywać pod nadzorem proste raporty dotyczące kosztów kurierskich i przedstawicieli dla Działu Księgowości i Płatności, archiwizować dokumenty finansowe i administracyjne związane z Kurierami i Przedstawicielstwami.
InPost SA - 2018-07-25 - Warszawa (mazowieckie)

PRASOWACZKA - od 2 000 PLN

obsługa pralni ekologicznej
kontakt przez PUP - 2017-11-07 - Iława (warmińsko-mazurskie)

ASYSTENT DS. KONTROLI ZAPASÓW - 997,4 PLN

ZGODNIE Z PROGRAMEM STAŻU
kontakt przez PUP - 2017-03-06 - Poznań (wielkopolskie)

PRACOWNIK DO SPRAW UBEZPIECZEŃ - od 2 000 PLN

monitorowanie terminów odnowienia umów, przygotowanie wstępnej korespondencji wznowieniowej; monitorowanie odpwoiedzi , wprowadzanie do systemu komputerowego polis i zmian; aktualizowanie zmian itd
Biuro Brokera Ubezpieczeniowego Wojciechowski Andrzej - 2017-07-19 - Żnin (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENT DS. ADMINISTRACYJNO-HANDLOWYCH - od 2 200 PLN

pozyskiwanie nowych klientów, negocjacje cen, kontakt z klientami i chińskojęzycznymi producentami i dostawcami towarów
kontakt przez PUP - 2017-08-08 - Wólka Kosowska (mazowieckie)