ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI Katowice oferta pracy KANCELARIA RACHUNKOWA DEMEX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: Praca w biurze rachunkowym w Katowicach, wykonywanie czynności wspomagających pracę księgowego. Pracodawca oferuje:- możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego, - pracę w przyjaznym zespole oraz pakiet niezbędnych narzędzi pracy. Wykształcenie kierunkowe lub mile widziane osoby w trakcie studiów.
Data publikacji: 2019-07-09
Lokalizacja: Katowice (śląskie)
Pracodawca: KANCELARIA RACHUNKOWA DEMEX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:PRZEMYSŁOWA 10, 40-020 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Praca w biurze rachunkowym w Katowicach, wykonywanie czynności wspomagających pracę księgowego. Pracodawca oferuje:- możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego, - pracę w przyjaznym zespole oraz pakiet niezbędnych narzędzi pracy. Wykształcenie kierunkowe lub mile widziane osoby w trakcie studiów.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Katowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Katowice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Katowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 09.07.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: dobra organizacja pracy własnej
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_1: staranność
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_2: zaangażowanie
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_3: komunikatywność
Nazwa pracodawcy:
KANCELARIA RACHUNKOWA DEMEX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę:
Powiatowy Urząd Pracy w Siemianowicach Śląskich
Adres pracodawcy:
PRZEMYSŁOWA 10, 40-020 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, inny - Kontakt wyłącznie e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Katowice
Gmina pracodawcy: Katowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Katowice
Ulica pracodawcy: PRZEMYSŁOWA 10
Oferta zgłoszona przez:
Powiatowy Urząd Pracy w Siemianowicach Śląskich
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Data dodania oferty pracy: 09.07.2019
Oferta pracy ważna do: 22.08.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 09.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 09.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?93afc6d2790829cb015fce6d9655ef98
Podobne oferty pracy
obsługa administracyjna realizowanych projektów, wprowadzanie, edytowanie i przetwarzanie danych przy pomocy programu SoundPlane, prowadzenie korespondencji, redagowanie pism, sporządzanie sprawozdań, organizacja przepływu informacji pomiędzy projektami i klientami firmy, przygotowanie wydruków i składanie projektów
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Chełm (lubelskie)
profesjonalna, zgodna ze standardami obsługa Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu
CCC S.A. - 2018-01-22 - Lubsko (lubuskie)
Realizacja czynności związanych z obsługą zamówienia publicznego. Oferta dostępna w sali C, E. Kontakt z pracodawcą - e-mail: agnieszka.pacholak (at) urtica.pl
PGF URTICA Sp. z o.o. - 2018-04-05 - Wrocław (dolnośląskie)
Opracowywanie dokumentacji technologicznej w tym: opisów technicznych, bilansów masowych i cieplnych, schematów PFD oraz P&ID, list rurociągów itp.Wykonywanie obliczeń procesowych związanych z wymianą ciepła, masy itp.Obliczenia i dobór urządzeń procesowych (pompy, zawory bezpieczeństwa itp.).Opracowywanie klasyfikacji stref zagrożenia wybuchem.Współpraca z branżą mechaniczną, elektryczno-pomiarową, orurowania, budowlaną, ppoż.Dokonywanie inwentaryzacji instalacji, wizji lokalnych w terenie.Wykonywanie czynności związanych z przygotowaniem projektu do wysyłki do klienta.
FUSIOPROJEKT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-20 - Oświęcim (małopolskie)
w/g stanowiska
kontakt przez PUP - 2019-04-17 - Huta (mazowieckie)
Obsługa kontraktów UA, rwkrutacja i obsługa pracowników, oragnizacja zatrudnienia obsługa pracowników w sprawie legalziacji pobytu, konsultacja pracowników z Ukrainy w sprawie legalizacji zatrudnienia oraz innych spraw związnyach z legalnym pobytem oraz pracą. Praca w godz.: 8:00-16:00. Proponowany okres wykonywania pracy: 3 lata.
kontakt przez PUP - 2018-09-27 - Wrocław (dolnośląskie)
sporządzanie projektow sieci elektrycznej,prowadzenie dokumentacji
Biuro Projektowe KONSTRUKTOR - 2017-12-04 - Chrzanów (małopolskie)
-organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu - kancelarii firmy,-reprezentowanie firmy - przyjmowanie interesantów i udzielanie im informacji,-redagowanie pism,-prowadzenie kluczowej korespondencji telefonicznej i mailowej,-obsługa spotkań,-dbałość o dobre imię i prestiż firmy,-bieżące informowanie przełożonego o stanie prowadzonych spraw,-ścisłe i terminowe rozliczanie się z powierzanych zadań,-prowadzenie kalendarza spotkań,obsługa urządzeń biurowych,-zarządzanie hierarchią informacji napływających do sekretariatu, sortowanie i syntezowanie najbardziej istotnych danych.
"BARBARA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-01-09 - Ruda Śląska (śląskie)
Projektowanie, obiektów inżynierskich.
"BAUSTATIK" USŁUGI PROJEKTOWE I KOSZTORYSOWE Grzegorz Skóra - 2018-10-23 - Chmielów (świętokrzyskie)
Opieka domowa nad osobą starszą/ niepełnosprawną.
SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA CZERSK - 2019-06-07 - Czersk (pomorskie)
częste wyjazdy służbowe, utrzymywanie kontaktów z kontrahentami m. in. z Wietnamu, organizowanie sprzedaży towarów
kontakt przez PUP - 2017-03-30 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
praca przy obsłudze firm rozliczających się na pełnej księgowości
Kancelaria Podatkowa "COGITO" Sp.Jawna Anna i Zbigniew Kędzierscy - 2016-12-06 - Sosnowiec (śląskie)
przygotowywanie pism procesowych, obsługa sekretariatu kancelarii, występowanie wraz z opiekunem przed sądami powszechnymi i organami ścigania, kontakt z klientem kancelarii.
kontakt przez PUP - 2018-01-10 - Lublin (lubelskie)
Projektowanie instalacji elektrycznych
PRO-TECH TECHNIKA GRZEWCZA Sp. z o.o. - 2018-08-22 - Zamość (lubelskie)
podtrzymywanie trwałych relacji z klientami i kontrahentami z Bangladeszu, przygotowywanie ofert handlowych, ścisła współpraca i wykonywanie poleceń wietnamskiego prezesa
kontakt przez PUP - 2017-08-07 - Jabłonowo (mazowieckie)
obsługa administracyjno-organizacyjna budowy, przygotowywanie dokumentacji związanej z budową (dokumentacji odbiorowej/powykonawczej obiektu budowlanego), prowadzenie korespondencji budowlanej, bieżące wsparcie dla kierowników i inzynierów budowy, praca na terenach budów województwa śląskiego
PW "BUDOTECHNIKA" Witold Wolski - 2017-05-26 - Sosnowiec (śląskie)
Pomoc w prowadzeniu zajęć przedszkolnych oraz opieka nad dziećmi.
kontakt przez PUP - 2018-02-20 - Jabłonna (mazowieckie)
Art 175 ustawy z dnia 28.01.2016 -Prawo o prokuraturze ( Dz. U z 2017., poz.1767 ze zm). Miejsce pracy: Wrocław ul. Piłsudskiego 76/78Kontakt kandydatów z pracodawcą: sekretariat (at) wroclaw.pr.gov.pl lub tel: 71 33-06-800Najpierw umowa na 6 miesięcy, potem na czas nieokreslony.Prokurator Regionalny we Wrocławiu, na podstawie art. 180 § 1 i 3 ustawy z dnia 28 stycznia 2016 r. Prawo o prokuraturze (tekst jedn. Dz. U. z 2017 r. poz. 1767), § 2 Rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 2 listopada 2016 r. w sprawie przeprowadzania konkursu na stanowisko asystenta prokuratora (Dz. U. z 2016 r. poz. 1838) ogłasza konkurs na dwa stanowiska asystenta prokuratora w Prokuraturze Regionalnej we Wrocławiu. Wymagania niezbędne do zajmowania stanowiska asystenta - określone w art. 176 § 1 ustawy z dnia 28 stycznia 2016 r. Prawo o prokuraturze - spełnia ten, kto: 1)posiada obywatelstwo polskie i korzysta z pełni praw cywilnych i obywatelskich, a także nie był prawomocnie skazany za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego;2)jest nieskazitelnego charakteru;3)ukończył wyższe studia w Polsce i uzyskał tytuł magistra lub zagraniczne studia uznane w Polsce;4)ukończył 24 lata.Konkurs składa się z trzech etapów:1)wstępnej weryfikacji zgłoszeń kandydatów pod kątem spełnienia wymogów formalnych przystąpienia do konkursu;2)testu obejmującego 36 pytań jednokrotnego wyboru z zakresu prawa karnego materialnego i procesowego oraz prawa konstytucyjnego wraz z zagadnieniami ustroju sądów i prokuratury, a także pracy pisemnej na jeden z dwóch tematów z zakresu prawa karnego materialnego i procesowego, wybrany przez kandydata; praca pisemna może polegać na rozwiązaniu kazusu procesowego;3)rozmowy kwalifikacyjnej.Informacje dotyczące przebiegu konkursuNazwa i adres prokuratury: Prokuratura Regionalna we Wrocławiu, 50-020 Wrocław, ul. Piłsudskiego 76/78. Oznaczenie konkursu: RP IV WO 1111.1.2019 Określenie liczby wolnych stanowisk asystenta prokuratora: 2.(możliwość zatrudnienia osoby niepełnosprawnej) Miejsce pracy: Wrocław Termin składania zgłoszeń 1 marca 2019 r. Termin i miejsce przeprowadzenia konkursu: I etap (wstępna weryfikacja zgłoszeń kandydatów pod kątem spełnienia wymogów formalnych przystąpienia do konkursu) 8 marca 2019 r.Informacje zawierające listy kandydatów dopuszczonych do kolejnych etapów konkursu oraz terminy ich przeprowadzenia, będą umieszczane na tablicy ogłoszeń w siedzibie Prokuratury Regionalnej we Wrocławiu oraz na stronie internetowej tejże prokuratury www.wroclaw.pr.gov.pl oraz w Biuletynie Informacji Publicznej. Lista kandydatów dopuszczonych do drugiego etapu konkursu, wraz ze wskazaniem miejsca i terminu jego przeprowadzenia, zostanie ogłoszona, w wyżej wskazany sposób, nie później niż na 7 przed terminem rozpoczęcia drugiego etapu. Lista kandydatów dopuszczonych do drugiego etapu konkursu jest dostępna przez okres 3 miesięcy, od dnia opublikowania. Wymagane dokumenty:1) wniosek o zatrudnienie na stanowisku asystenta prokuratora;2) życiorys i informacje o przebiegu kariery zawodowej; 3) kwestionariusz osobowy;4) oryginał lub urzędowo poświadczony odpis dokumentu potwierdzającego ukończenie studiów wyższych lub zaświadczenie o zdanym egzaminie magisterskim, albo oryginał lub urzędowo poświadczony odpis dokumentu potwierdzającego ukończenie zagranicznych studiów wyższych uznanych w Rzeczypospolitej Polskiej;5) oświadczenie, o którym mowa w art. 180 § 6 ustawy z dnia 28 stycznia 2016 r. - Prawo o prokuraturze;6) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa Rzeczypospolitej Polskiej i korzystaniu z pełni praw cywilnych i obywatelskich;7) aktualna fotografia, zgodna z wymaganiami stosowanymi przy wydawaniu dowodów osobistych;8) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby konkursu;9) informacja z Krajowego Rejestru Karnego dotycząca kandydata, uzyskana nie później niż 3 miesiące przed dniem przeprowadzenia I etapu konkursu. Składane oświadczenia winny być własnoręcznie podpisane przez kandydata.Do zgłoszenia kandydat może dołączyć dokumenty potwierdzające dodatkowe kwalifikacje i osiągnięcia, w szczególności potwierdzające złożenie egzaminu prokuratorskiego lub sędziowskiego.Kwestionariusz osobowy dostępny jest na stronie internetowej Prokuratury Regionalnej we Wrocławiu www.wroclaw.pr.gov.pl Kandydaci na stanowisko asystenta prokuratora winni złożyć zgłoszenie do konkursu zawierające wskazane wyżej dokumenty - w terminie do dnia 1 marca 2019 r. w Prokuraturze Regionalnej we Wrocławiu ul. Piłsudskiego 76/78, 50-020 Wrocław, osobiście w biurze podawczym (parter, pokój nr 3, w godzinach urzędowania prokuratury tj. od. 7.30 do 15.30) lub za pośrednictwem operatora pocztowego (za datę złożenia uważa się datę nadania przesyłki w placówce pocztowej operatora). Wyłonieni w drodze konkursu kandydaci, podejmujący po raz pierwszy pracę asystenta prokuratora, odbywają staż asystencki, który trwa 6 miesięcy. W okresie stażu wybrana osoba zatrudniona jest na czas określony.Z obowiązku odbycia stażu zwolnione są osoby, które zdały egzamin prokuratorski lub sędziowski. Prawa i obowiązki asystentów regulowane są przez ustawę z dnia 28 stycznia 2016 r. Prawo o prokuraturze (tekst jedn. Dz. U. z 2017 r. poz. 1767 ze zm.) - art. 175 i następne. Szczegółowe zasady przeprowadzania konkursu reguluje rozporządzenie Ministra Sprawiedliwości z dnia 2 listopada 2016 r. w sprawie przeprowadzania konkursu na stanowisko asystenta prokuratora (Dz. U. z 2016 r. poz. 1838).Oferta w sali: E
Prokuratura Regionalna we Wrocławiu - 2019-02-01 - Wrocław (dolnośląskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-10-18 - Radom (mazowieckie)
- przygotowywanie ofert,- obsługa klienta,- rozliczanie dokumentacji - polis,- czynny udział w szkoleniach.
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
ASYSTENTKA KIEROWNIKA/Pracownik socjalny
kontakt przez PUP - 2015-12-21 - Jarosławiec (wielkopolskie)
działania w oparciu o ustawe o wsparciu rodziny i pieczy zastępczej
Ośrodek Pomocy Społecznej w Wojciechowicach - 2017-08-23 - Wojciechowice (świętokrzyskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-11-10 - Olszewo-Borki (mazowieckie)
Pomoc dzieciom w spożywaniu posiłków, czynnościach higienicznych. Opieka nad dziećmi podczas zabaw, spacerów i wycieczek.
kontakt przez PUP - 2017-10-11 - Nowy Sącz (małopolskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-03-04 - Jonkowo (warmińsko-mazurskie)
Asystent do spraw księgowości
kontakt przez PUP - 2016-07-13 - Śrem (wielkopolskie)
srebrzenie ozdób choinkowych
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe"KLONPOL" Jan Klonowski - 2016-06-30 - Wilków (dolnośląskie)
Obsługa sklepu internetowego oraz stron internetowych Allegro, OLX i Facebook.
K.M. LUL sp. z o.o. - 2019-03-25 - Uniejów (łódzkie)
tłoczenie, frezowanie elementów metalowych- miejsce pracy- Nowy Dwór Gd.
Malborska Fabryka Obrabiarek PEMAL Spółka Akcyjna - 2016-03-11 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)
Opieka nad dziećmi w wieku 1-3 lat
MONIKA BŁASZCZUK "DASZEK" - 2018-03-29 - Lublin (lubelskie)