ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI Jawor oferta pracy BIURO RACHUNKOWE MACIEJ BRAMBOR
Stanowisko: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: ● segregowanie dokumentów księgowych● wprowadzanie dokumentów do systemów● bieżąca weryfikacja dokumentów pod względem formalnym i merytorycznym● wsparcie działu księgowego w bieżącej pracy
Data publikacji: 2021-04-02
Lokalizacja: Jawor (dolnośląskie)
Pracodawca: BIURO RACHUNKOWE MACIEJ BRAMBOR
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Szpitalna 13/9, 59-400 Jawor, powiat: jaworski, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
● segregowanie dokumentów księgowych● wprowadzanie dokumentów do systemów● bieżąca weryfikacja dokumentów pod względem formalnym i merytorycznym● wsparcie działu księgowego w bieżącej pracy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Jawor
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 02
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: jaworski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0205
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Jawor
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: asystent do spraw księgowości
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
warunkiPracyIPlacy_nrLokalu: 9
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.05.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: znajomość programów księgowych
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
Nazwa pracodawcy: BIURO RACHUNKOWE MACIEJ BRAMBOR
danePracodawcy_nip: 6951170555
danePracodawcy_regon: 390763187
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Jaworze
Adres pracodawcy:
Szpitalna 13/9, 59-400 Jawor, powiat: jaworski, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 02
Powiat pracodawcy: jaworski
danePracodawcy_kodPowiatu: 0205
Gmina pracodawcy: Jawor
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Jawor
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0954120
Ulica pracodawcy: Szpitalna
Numer budynku pracodawcy: 13
danePracodawcy_nrLokalu: 9
Profil działalności pracodawcy:
Biuro rachunkowe-rozliczanie podmiotów gospodarczych.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Jaworze
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|431101
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 02.04.2021
Oferta pracy ważna do: 23.04.2021
Data udostępnienia oferty pracy: 02.04.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 02.04.2021
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?0e307c89856dd3f01f000ad087d10b6f
Podobne oferty pracy
umiejętność samodzielnej pracy
MANN Sp. z o.o. - 2016-03-24 - Chorzów (śląskie)
jw.
Roger Preston Polska Sp. z o.o. - 2017-09-14 - Warszawa (mazowieckie)
Przygotowywanie kontraktów międzynarodowych. Praca na terenie Polski i UE.
kontakt przez PUP - 2017-12-13 - Kraków (małopolskie)
Przyjmowanie dokumentów, ewidencja w książkach przychodów i rozchodów, obsługa urządzeń biurowych, obsługa programu PŁATNIK. Staż w godz. 7.00-15.00
kontakt przez PUP - 2021-04-08 - Nowy Sącz (małopolskie)
....
kontakt przez PUP - 2016-05-02 - Koło (wielkopolskie)
opracowywanie dokumentacji budowlanej, wykonawczej koordynacja branżowa współprowadzenie projektów w kontakcie z inwestorem
Rebel Module Global Sp. z o.o. - 2017-08-17 - Gdańsk (pomorskie)
Opis obowiązków:przeprowadzanie wstępnego wywiadu telefonicznego z potencjalnymi klientami,przygotowywanie informacji oraz ofert handlowych,przygotowanie materiałów, cenników i informacji na spotkania handlowe,współtworzenie spójnej bazy danych klientów,wsparcie w prowadzeniu działań handlowych,prowadzenie oraz archiwizacja dokumentacji działu handlowego,Nasze oczekiwania wobec kandydata/-ki:umiejętności interpersonalne oraz wysoka kultura osobista,umiejętność pracy pod presją czasu oraz pracy w zespole,dobra organizacji pracy oraz samodzielność,lojalność, odpowiedzialność i zdecydowanie,biegła obsługa komputera oraz płynna praca w środowisku MS Office,wykształcenie min. średnie,znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego będzie atutem,zaangażowanie i staranność;Oferujemy:pracę stacjonarną w dynamicznie rozwijającej się firmie w środowisku międzynarodowym,stabilne zatrudnienie na postawie umowy o pracę,rozwój osobisty oraz możliwość zdobycia doświadczenia,możliwość rozwoju ścieżki zawodowej,miłą i przyjazną atmosferę pracy
GOLIAT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-11-17 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
....
kontakt przez PUP - 2019-04-04 - Koło (wielkopolskie)
Kontakt drogą e-mail : awojciech (at) o2.pl. Pracodawca wymaga wykształcenia wyższego o kierunku ; Inżynieria środowiska
GAS SERWIS ANDRZEJ WOJCIECHOWSKI - 2017-01-24 - Karpicko (wielkopolskie)
Cel:Celem stanowiska jest wsparcie w zakresie zapewnienia surowców i materiałów niezbędnych w procesie produkcyjnym, negocjacji cenowych i zapewnienia płynności zakupionych towarów.Opis stanowiskaDo najważniejszych zadań pracownika zatrudnionego na tym stanowisku należeć będzie:- Przyjmowanie zleceń zakupu oraz przeprowadzanie akcji ofertowych;- Przygotowanie dokumentów zakupowych;- Ewidencjonowanie Umów/Kontraktów Zamówień;- Prowadzenie uporządkowanych zbiorów komputerowych;- Wprowadzanie zamówień do systemu komputerowego i ich rozliczanie;- Przygotowywanie spotkań handlowych z kontrahentami;- Prowadzenie rozmów oraz korespondencji z dostawcami;- Zlecanie transportu na dostawę zamówionych materiałów;- Kontrola realizacji dostaw pod względem terminowym, ilościowym oraz cenowym zgodnym z zamówieniem;- Rozliczanie faktur zakupowych;- Archiwizacja dokumentacji.Wymagana wiedza, umiejętności, doświadczenieOczekiwania wobec Kandydatów:- Wykształcenie min. średnie- BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ J.ANGIELSKIEGO W MOWIE I PIŚMIE- Biegła znajomość pakietu MS Office- Wiedza z zakresu importu i eksportu produktów // lub z zakresu zakupów - mile widziana - Doświadczenie w pracy - mile widzianeOferujemyW zamian oferujemy:-stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (pełny etat),-atrakcyjne wynagrodzenie,-bogaty pakiet socjalny,-liczne szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne.
VVF Sp. z o. o. - 2016-08-26 - Racibórz (śląskie)
Wspomaganie zarządu w wykonywaniu obowiązków służbowych, prowadzenie biura zarządu, obsługa korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej oraz kalendarza spotkań, praca wiąże się z kontaktem z ludźmi
AMK Kraków SA - 2018-12-10 - Kraków (małopolskie)
Praca w terenie- tyczenia, pomiary, odszukiwanie kamieni granicznych. Praca w biurze- składanie operatów, przygotowywanie danych.
Usługi Geodezyjne "Libela" Jakub Leyk - 2019-09-26 - Luzino (pomorskie)
planowanie wewnętrznych i zewnętrznych spotkań pomiędzy partnerami; planowanie podróży służbowych i dostosowywanie spotkań do dostępności partnerów biznesowych; kompleksowe zarządzanie kalendarzem Outlook; planowanie telekonferencji; współpraca z biurami podróży; edycja korespondencji przychodzącej; wdrażanie się w prowadzone projekty biznesowe realizowane przez spółkę zajmującą się doradztwem gospodarczym praca w godz. 9.00-17.00
kontakt przez PUP - 2020-01-21 - Warszawa (mazowieckie)
Asystent do spraw księgowości
kontakt przez PUP - 2019-07-16 - Częstochowa (śląskie)
praca na produkcji(praca na 3 zmianę, godzina rozpoczęcia pracy 6.00 w pełnym wymiarze czasu pracy, I umowa zlecenie na 1 miesiąc)
Sport Produkt Sp. z o.o. - 2019-09-10 - Będzin (śląskie)
wg programu stazu, staż dla osób do 30 roku życia , PO WER
kontakt przez PUP - 2020-07-01 - Łask (łódzkie)
pomoc działu księgowego
kontakt przez PUP - 2017-08-25 - Lublin (lubelskie)
do uzgodnienia
SZWED IDEA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-11 - Rzeszów (podkarpackie)
ppmoc przy dzieciach podczas zajęć lekcyjnych
kontakt przez PUP - 2017-10-09 - Łomnica (wielkopolskie)
kontakt z klientem, zbieranie zamówień od klientów, obsługa reklamacji
kontakt przez PUP - 2019-03-12 - Myszków (śląskie)
Asystentka w biurze rachunkowym
kontakt przez PUP - 2020-12-03 - Bieżyń (wielkopolskie)
Obsługa klienta, układanie towarów.
PHU Barbara kołek - 2017-03-09 - Międzybrodzie Żywieckie (śląskie)
Wykonanie prac programistycznych sterownika PLC oraz HMI Siemens, opracowywanie koncepcji sterowania PLC dla maszyn i urządzeń, samodzielne pisane programów PLC/TIA Portal , projektowanie, oprogramowywanie i wdrażanie systemów automatyki i aplikacji sterujących dla produkcji w oparciu o sterowniki PLC i systemy SCADA, prowadzenie testów wykonanego oprogramowania oraz rozruchów systemów sterowania na obiektach, uruchamianie urządzeń na terenie zakładu lub u klienta, współpraca z konstruktorami mechanicznymi i elektrycznymi , doraźnie wsparcie dla techników serwisu.
Mikołaj Kępka Kepka Group - 2018-03-13 - Lipia Góra (wielkopolskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2019-06-04 - Warszawa (mazowieckie)
-
kontakt przez PUP - 2016-01-20 - Starachowice (świętokrzyskie)
wz
kontakt przez PUP - 2017-09-06 - Warszawa (mazowieckie)
-
kontakt przez PUP - 2016-10-31 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
..
kontakt przez PUP - 2018-09-07 - Łowicz (łódzkie)
rozbiór i wykrawanie części z indyka
kontakt przez PUP - 2019-01-30 - Rostarzewo (wielkopolskie)
pomoc w wykonywaniu obowiązków służbowych oraz zadbanie o sprawne funkcjonowanie biura, monitorowanie płatności, tłumaczenia i redagowanie pism związanych z pracą biura/zarządu, przygotowanie i przesłanie ofert handlowych, obsługa programu księgowo-handlowo-magazynowego OPTIMA firmy COMARCH, przygotowywanie zamówień i kontakt z naszym dostawcą we Włoszech, opcjonalniekontakt z klientami firmy
GRANT Michał Stański - 2017-11-06 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)