ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI Grodków oferta pracy BORT-WIMAR spółka jawna
Stanowisko: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Księgowanie dokumentów oraz sprawdzanie poprawności rachunkowej dokumantów, dekretacja dokumentów,uzgadnianie sald.
Data publikacji: 2019-09-09
Lokalizacja: Grodków (opolskie)
Pracodawca: BORT-WIMAR spółka jawna
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Sienkiewicza 104, 49-200 Grodków, powiat: brzeski, woj: opolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Księgowanie dokumentów oraz sprawdzanie poprawności rachunkowej dokumantów, dekretacja dokumentów,uzgadnianie sald.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Grodków
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: brzeski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Grodków
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 09.09.2019
Data zakończenia pracy: 09.09.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe, ekonomiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: doświadczenie zawodowe mile widziane
Nazwa pracodawcy: BORT-WIMAR spółka jawna
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Brzegu
Adres pracodawcy:
Sienkiewicza 104, 49-200 Grodków, powiat: brzeski, woj: opolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie do pracy.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: opolskie
Powiat pracodawcy: brzeski
Gmina pracodawcy: Grodków
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Grodków
Ulica pracodawcy: Sienkiewicza
Numer budynku pracodawcy: 104
Profil działalności pracodawcy:
handlowa - wypiek pieczywa, handel hurtowy i detaliczny
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Brzegu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Data dodania oferty pracy: 09.09.2019
Oferta pracy ważna do: 30.10.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 09.09.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 09.09.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?95cb3ac48a7e4c8361229524a2ec2f30
Podobne oferty pracy
Sporzązanie zleceń do sprzedaży, wystawianie faktur oraz not i korekt,sporządzanie dokumentów WDT i EKSPORT, dekretaowanie oraz wprowadzanie do sytemu domumentów zakupu, sprawdzanie dokumentów ksiegowych pod względem formalno rachunkowym, obsługa INTRASTAT, sporządzanie sprawozdań GUS, obsługa poleceń wyjazdów słuzbowych, monitorowanie nalezności pod wzgledem terminowości zapłaty oraz windykacja przeterminowanych kwot
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Komnino (pomorskie)
Zapozanie sie ze strukturą organizacyjną banku, z obiegiem dokumentów, ogólne zasady kredytowania, dotyczące otwierania i prowadzenia oraz zamykania rachunków bankowych, rejestracja dokumentów wpływowych do banku, sekretariat obsługa urządzeń biurowych.
kontakt przez PUP - 2019-03-27 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
Praca na stanowisku asystenta nauczyciela klasy III w wymiarze 23/40 etatu na zastępstwo do końca roku szkolnego z dziećmi o specjalnych potrzebach edukacyjnych.
Zespół Oświatowy w Kotuniu - 2017-09-07 - Kotuń (mazowieckie)
g
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Lipno (kujawsko-pomorskie)
1. Prowadzenie kancelarii.2. Rejestracja wpływu spraw.3. Umawianie spotkań z klientami.4. Sporządzanie pism.5. Odbiór i wysyłka korespondencji.
kontakt przez PUP - 2016-06-21 - Łęczyca (łódzkie)
wspomaganie pracy rosyjskich przedstawicieli handlowych, kontakt z klientami i kontrahentami rosyjskimi, przygotowywanie ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2017-10-14 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-06-15 - Ciechanów (mazowieckie)
pisanie pism, opinii prawnych, prowadzenie sekretariatu, obsługa klienta
Kancelaria Radcy Prawnego Agnieszka Rolbiecka - 2019-06-12 - Chojnice (pomorskie)
1.Tworzenie i opracowanie planów i dokumentów budowlanych dla budynków przemysłowych, handlowych oraz instytucji użytku publicznego,2.Kreatywna i niezależna realizacjia różnych projektów,3.Przeprowadzenie inwentaryzacji i digitalizacja planów analogowych4. utworzenie koncepcji projektu, wdrożenie i omówienie szczegółów z architektami i innymi podmiotami zaangazowanymi w realizację projeku,5.Przygotowanie dokumentacji przetargowych6.Przygotowanie i aktualizowanie dokumentacji budowlanej,7. Kansultacje ze wszystkimi działami zaangażowanymi w projekt budowlany
GFE Gesellschaft für Energieeffizienz mbH - 2016-09-13 - Niemcy (Niemcy)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2019-03-06 - Będzymin (mazowieckie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-03-20 - Lublin (lubelskie)
umawianie spotkańprowadzenie kalendarza spotkańtworzenie baz danychpisanie pism, tworzenie raportówobsługa klienta biurainne czynności związane z prowadzeniem biura
kontakt przez PUP - 2017-08-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
prace biurowe w dziale finansowym
kontakt przez PUP - 2019-07-11 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Praca na stanowisku asystent nauczyciela w klasie II w Szkole Podstawowej. Wymiar etatu: 21/40. Zatrudnienie zgodnie z Kodeksem Pracy. Wymagania: wykształcenie wyższe pedagogiczne - mile widziany kierunek pedagogika wczesnoszkolna.
Zespół Szkolno- Przedszkolny w Koleczkowie - 2018-02-19 - Koleczkowo (pomorskie)
pomoc w przygotowywaniu planów produkcyjnych krótko i dłogoterminowych,pomoc w monitorowaniu planów produkcyjnych,pomoc w planowaniu i optymalizacji stanów magazynowych wyrobów, przewidywanie zagrożeń w realizowaniu planów produkcyjnychpraca na jedną zmianę od 08.00-16.00
SAMDEX sp z o.o. - 2016-11-25 - Mielec (podkarpackie)
-zapoznanie się z programem stażu, przepisami i regulaminem,-obsługa programów, sporządzanie dokumentacji księgowej,-obsługa urządzeń biurowych,-kontakt z klientami biura,-kontrola poprawności dokumentów,-ewidencja operacji gospodarczych
kontakt przez PUP - 2016-02-26 - Wieliczka (małopolskie)
wz
kontakt przez PUP - 2017-09-26 - Warszawa (mazowieckie)
Organizacja procesu logistycznego w relacjach krajowych i międzynarodowych, obsługa taboru
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe "MODEL" Sebastian Mądrzecki - 2016-12-21 - Koszalin (zachodniopomorskie)
j/w
KIWORKOWA DENTAL CLINIC SPÓŁKA JAWNA - 2017-12-13 - Warszawa (mazowieckie)
Pomoc przy wykonywaniu wycen nieruchomości.
PIOTR FIGIEL RZECZOZNAWCA 24 BIURO WYCEN MAJĄTKOWYCH - 2018-04-16 - Kraków (małopolskie)
Cięcie odzieży używanej za pomocą elektrycznego noża tarczowego.
DANKAM Daniel Wieczorkiewicz - 2017-09-15 - Nowogrodziec (dolnośląskie)
Praca w księgowości, księgowanie PKPIR, rozliczanie ZUS, sporządzanie dokumentacji księgowej
kontakt przez PUP - 2017-06-19 - Leszno (wielkopolskie)
Dokonywanie zakupów materiałów i wyrobów u dostawców, wspomaganie pracy handlowców, odpowiedzialnosć za porządek w magazynie z produktami, wspomaganie pracy prezesa. Dziesięć godzin tygodniowo, od poniedziałku do piątku w godzinach 10-12.
AURORA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-16 - Mroków (mazowieckie)
Prowadzenie sekretariatu, odbieranie i rozdysponowanie maili, codzienne przygotowanie biur członków zarządu, prowadzenie notatek ze spotkań, zamawianie materiałów biurowych, tłumaczenie pism, tekstów w j.angielskiem, nadzór nad urządzeniami biurowymi, zajmowanie sie telefonami komórkowymi dla pracowników, przygotowywanie pełnomocnictw, protokołów przekazania, zamawianie zaświadczeń o niezaleganiu, nadzór nad obiegiem dokumentów wpływających do biura, zamawianie kart shell oraz prowadzenie ich rejestru.
ROBOD SA - 2018-09-05 - Gdańsk (pomorskie)
Wykonywanie obowiązków na stanowisku księgowawa/wy - pomoc.
Zakład Produkcji Materiałów Budowlanych ZPCh Kazimierz Ginter - 2017-10-19 - Chojnice (pomorskie)
redagowanie tekstów reklamowych i informacyjnych w języku hindii. Odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaż. Aktywne wspieranie przedstawicieli handlowych w ich codziennej działalności. Obsługa mailingu firmy w j. hindii i angielskim.
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Józefosław (mazowieckie)
pomoc w sprzedaży płyt meblowych, prowadzenie dokumentacji z działań handlowych, koordynacja działań logistycznych
INTAR Sp. z o.o. - 2016-03-02 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
prace asystenta oraz związane z prowadzeniem biura,obsługa korespondencji,udział w spotkaniach,koordynowanie działań podwykonawców
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
wg programy stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Kraków (małopolskie)
obsługa maszyn do produkcji wyrobów gumowych, kontrola wizualna detali
kontakt przez PUP - 2017-04-20 - Sosnowiec (śląskie)