ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI Grodków oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 1 100 PLN
Zakres obowiązków: Dekretacja dokumentów księgowych,analiza realizacji budżetu,wstępna kontrola kompletności i rzetelności dokumentów dot. operacji gospodarczych i finansowych.
Data publikacji: 2016-12-30
Lokalizacja: Grodków (opolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Grodków, powiat: brzeski, woj: opolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Dekretacja dokumentów księgowych,analiza realizacji budżetu,wstępna kontrola kompletności i rzetelności dokumentów dot. operacji gospodarczych i finansowych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Grodków
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: brzeski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.01.2017
Data zakończenia pracy: 01.04.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Brzegu
Adres pracodawcy:
Armii Krajowej 32, 49-300 Brzeg, powiat: brzeski, woj: opolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Skierowanie do pracy
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: opolskie
Powiat pracodawcy: brzeski
Gmina pracodawcy: Brzeg
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Brzeg
Ulica pracodawcy: Armii Krajowej
Numer budynku pracodawcy: 32
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Brzegu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Data dodania oferty pracy: 30.12.2016
Oferta pracy ważna do: 02.01.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 30.12.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 30.12.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Obsługa tokarki CNC
ZPU WYS-MET Występek Mariusz - 2018-07-04 - Rzemień (podkarpackie)
- Zgłaszanie szkód do ubezpieczycieli. Stały kontakt z klientem. Monitorowanie przebiegu postępowań likwidacyjnych. Nadzór nad terminowością umów i okresem ich trwania. Aktywna współpraca z zespołem. Przygotowanie materiałów do slipów ofertowych. Pozyskiwanie nowych klientów.- Wynagrodzenie: 2500 -2800 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca:7:00-15:00 lub 8:00-16:00 lub 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie wyższe (kierunek dowolny). Doświadczenie NIE jest wymagane -> pracodawca zapewnia branżowe szkolenia. Wymagana umiejętność obsługi komputera (Word, Excel). Wymagana umiejętność analitycznego myślenia, systematycznego planowania i realizacji celów, prowadzenia negocjacji, organizacji pracy własnej, budowania długotrwałych relacji z klientami Kancelarii.. Kontakt e-mail: palian (at) akmabrokers.com.pl
AKMA-BROKERS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-03 - Katowice (śląskie)
ewidencja dokumentów księgowych
Biuro Rachunkowo- Administracyjne "ATUT" Grażyna Gibas - 2016-08-09 - Czersk (pomorskie)
Technik prac biurowych
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Psarskie (wielkopolskie)
prowadzenie spraw związanych z rachunkowością jednostki, wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi, kontrola zgodności operacji gosp. i finansowych z planem finansowym, kontrola kompletności i rzetelności dok. dot. operacji gosp. i finansowych, kompletowanie dok. finansowo-księgowych, przelewy, księgowanie, sprawdzanie pod względem formalno-rachunkowym, finansowym dokumentów księgowych, prowadzenie ewidencji finansowo-księgowej, sporządzanie sprawozdań budżetowych i finansowych, sporządzanie listy płac i prowadzenie związanej z tym dokumentacji płacowej, dokumentacji ZUS i podatkowej,opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych dotyczących prowadzenia rachunkowości, obiegu i kontroli dok. finansowych,opracowywanie planów dochodów i wydatków, prowadzenie ewidencji środków trwałych
Przedszkole im. Jana Pawła II w Raszówce - 2018-03-07 - Raszówka (dolnośląskie)
Prace biurowe
kontakt przez PUP - 2018-07-24 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
wsparcie pracy agenta sprzedaży bezpośredniej. określanie planów sprzedażowych, monitorowanie sprzedaży segmenty produktów na danym obszarze, opracowanie umów i sporządzanie raportów w języku chińskim dla agenta sprzedaży bezpośredniej, współpraca z chińskojęzycznym przełożonym
RETAIL GROUP Sp. z o.o. - 2018-08-29 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-06-14 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
ZGODNIE Z PROGRAMEM STAŻU
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Skierniewice (łódzkie)
pozyskiwanie nowych klientów, negocjowanie cen, kontakty z klientami i chińskojęzycznymi producentami i dostawcami towarów
kontakt przez PUP - 2015-12-18 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-01-20 - Warszawa (mazowieckie)
obróbka wstępna warzyw, przygotowywanie i wydawanie posiłków, mycie naczyń, utrzymanie czystości w pomieszczeniach kuchni.
DOMY WCZASOWE WAM SP. Z O. O. ODDZIAŁ WDW WAPLEWO - 2017-01-18 - Maróz (warmińsko-mazurskie)
TŁUMACZENIA, WERYFIKACJA, REDAGOWANIE, KOREKTA, PRACE BIUROWE
Zespół Tłumaczy K. LITWIN, J. CZERNIA S.C. - 2018-03-01 - Rzeszów (podkarpackie)
FAKTUROWANIE SPRZEDAŻY, ASYSTA PRZY BIEŻĄCEJ OBSŁUDZE KLIENTÓW, WYSTAWIANIE DOKUMENTÓW PRZYJĘĆ I WYDAŃ TOWARÓW, PRACA Z PROGRAMEM SPRZEDAŻOWYM I INTERNECIE
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE ART-BUD JAN LACHOWSKI - 2018-06-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
jw.
Universal Express Systems Sp.z o.o. - 2016-08-11 - Warszawa (mazowieckie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-05-18 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Zainteresowane osoby z profilem II powinny zgłosić się do swojego doradcy klienta po skierowanie do pracodawcy. Oferta pracy w ramach refundacji wynagrodzenia, nagród i składek ZUS dla bezrobotnych do 30 roku życia. Wykształcenie wyższe kierunkowe architektoniczne lub architektura wnętrz, biegła znajomość programu typu Autocad, Sketchup i V-Ray.
kontakt przez PUP - 2017-11-21 - Rybnik (śląskie)
obsługa kelnerska, zarządzanie zasobami ludzkimi
kontakt przez PUP - 2016-08-24 - Warszawa (mazowieckie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-08-12 - Warszawa (mazowieckie)
Wykształcenie dowolne, mile widziane doświadczenie. Prace budowlane. Kontakt z pracodawcą telefoniczny oraz osobisty.
KROSS-BUD TOMASZ PANFIL - 2018-05-11 - Czerwionka-Leszczyny (śląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Pisz (warmińsko-mazurskie)
Praca na dwie zmiany- w godz. od 08:15 do 18:00
STUDIO FRYZJERSKIE "NEW IMAGE" - Aniela Sojka - 2016-09-28 - Zdzieszowice (opolskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-06-14 - Kraków (małopolskie)
przygotowanie stanowiska pracy, czynna pomoc w zabiegach , dezynfekcja, sterylizacja sprzetu i narzędzi , obsługa komputera, obsługa pacjentów
kontakt przez PUP - 2017-09-05 - Rzeszów (podkarpackie)
Asystent ds. czasu pracy
kontakt przez PUP - 2018-04-23 - Starachowice (świętokrzyskie)
praca biurowa, nawiązywanie kontaktów handlowych import, export towarów, prowadzenie korespondencji handlowej
Launart P.P.H.P Józef Zajczyk - 2016-02-01 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
Kontrola rachunkowa i merytoryczna dokumentów księgowych, wprowadzanie dokumentów księgowych do komputerowego systemu księgowego, sporządzanie zestawień księgowych, deklaracji skarbowych, podstawowe czynności kadrowe. Praca od pon. do pt. w godzinach od 8:00 do 16:00. Osoby zainteresowane proszone o kontakt nr tel 510-172-666
Biuro Rachunkowe ASSET sp. z o. o. - 2016-05-13 - Tczew (pomorskie)
praca z rodzinami z problemami opiekuńczo-wychowawczymi z terenu gminy Krzymów
GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ - 2017-01-24 - Krzymów (wielkopolskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-12-12 - Lublin (lubelskie)
Przeprowadzanie kontroli sanitarnych obiektów użyteczności publicznej( zakładów fryzjersko-kosmetycznych, hoteli,obiektów hotelarskich, cmentarzy, ustępów publicznych, domów pomocy społecznej i innych) w zakresie higieny komunalnej oraz sporządzanie dokumentacji pokontrolnej.Przgotowywanie decyzji zezwalających na przeprowadzenie ekshumacji.Przgotowywanie dokumentacji związanej z prowadzonym postępowaniem administracyjnym, wydawanie decyzji i postanowień.Przeprowadzanie wizji lokalnych w związku z interwncjami mieszkańców.Przyjmowanie i załatwianie zgłoszeń klientów dotyczących obiektów użyteczności publicznej. Prowadzenie i aktualizowanie rejestrów użyteczności publicznej.Prowadzenie i aktualizowanie rejestrów obiektów nadzorowanychoraz baz danych.
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Gdańsku - 2018-03-12 - Gdańsk (pomorskie)