ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI Goleniów oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: 1 017,4 PLN
Zakres obowiązków: zgodny z programem stażu
Data publikacji: 2019-05-15
Lokalizacja: Goleniów (zachodniopomorskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Goleniów, powiat: goleniowski, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków: zgodny z programem stażu
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 017,4 PLN
Nazwa stanowiska: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Goleniów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: goleniowski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 017,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpoczęcia pracy: 20.05.2019
Data zakończenia pracy: 19.11.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Goleniowie
Adres pracodawcy:
Zakładowa 3, 72-100 Goleniów, powiat: goleniowski, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie z PUP
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: goleniowski
Gmina pracodawcy: Goleniów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Goleniów
Ulica pracodawcy: Zakładowa
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Goleniowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 15.05.2019
Oferta pracy ważna do: 14.06.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 15.05.2019
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?3ad6a273c0f45a7a1dd9acbaa8c7a176
Podobne oferty pracy
-
Sąd Rejonowy w Bydgoszczy - 2019-03-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
fakturowanie, pakowanie towaru, raportowanie
TOOBA.PL Mikołaj Bykowski, Przemysław Klein - spółka cywilna - 2016-08-29 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wspomaganie pracy administracyjno-biurowej, tłumaczenie rozmów i koresponencji na j. angielski lub z j. angielskiego na polski, projekty marketingowe
kontakt przez PUP - 2016-03-31 - Kraków (małopolskie)
Sporządzanie opracowań projektowych
kontakt przez PUP - 2017-12-06 - Koszalin (zachodniopomorskie)
oferta dla osób do 30 roku życia - wprowadzanie danych do komputera, pisanie pism urzędowych, wyliczanie podatku, obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2019-02-27 - Augustów (podlaskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-03-12 - Warszawa (mazowieckie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-08-23 - Pawłowice (mazowieckie)
przyjmowanie dostaw, sortowanie, składanie i przemieszczanie towaru w magazynieobsługa systemu obowiązującego w firmie
TESCO (POLSKA) SP. Z O. O. - 2017-04-20 - Świebodzice (dolnośląskie)
prowadzenie zajęć dydaktyczno-wychowawczych, opieka nad dziećmi w przedszkolu, opieka nad dziećmi na placu zabaw, współorganizacja imprez i uroczystości przedszkolnych, troska o bezpieczeństwo i zdrowie dzieci, zapewnienie podstawowej opieki higieniczno-sanitarnej, współpraca z rodzicami i współpracownikami
kontakt przez PUP - 2016-10-31 - Chełm (lubelskie)
Przygotowywanie dokumentów, raportów, prezentacji na spotkania organizowane w ramach spotkań Członków Zarządu, posiedzenia Zarządu, narady. Zarządzanie kalendarzem oraz prowadzenie korespondencji w imieniu Członków Zarządu. Zapewnienie przepływu informacji pomiędzy Zarządem a innymi jednostkami organizacyjnymi.
ORLEN Paliwa Sp. z.o.o. - 2017-06-02 - Płock (mazowieckie)
- prace pomocnicze w księgowości,- sprowadzanie dokumentów pod względem rachunkowym,- wprowadzanie ich do systemu finansowo-księgowego,- sprowadzanie zapisów kont roliczeniowych,- sporządzanie zstawień,- obsługa klienta.
kontakt przez PUP - 2016-02-03 - Łódź (łódzkie)
Dbanie o porządek, utrzymanie czystości na korytarzach i w toaletach.
ORTINEMA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-03-21 - Warszawa (mazowieckie)
Mgr fizjoterapii w Ośrodku Szkolno-Wychowawczym nr 2. Praca z dziećmi niesłyszącymi i słabosłyszącymi. Wymagania: studia magisterskie w zakresie fizjoterapii lub studia magisterskie na dowolnym kierunku i studia podyplomowe w zakresie fizjoterapii, dodatkowym atutem będzie posiadanie przygotowania pedagogicznego i surdopedagogicznego. Wynagrodzenie zgodne z Rozporządzeniem MEN.
Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy Nr 2 dla Niesłyszących i Słaboslyszących - 2017-04-18 - Wejherowo (pomorskie)
prowadzenie rejestru faktursporządanie pism
kontakt przez PUP - 2019-04-18 - Bychawa (lubelskie)
Pomoc nauczycielowi w przygotowaniu zajęć dydaktycznych. Pomoc w organizacji leżakowania. Czuwanie nad bezpieczeństwem dzieci.
kontakt przez PUP - 2018-07-05 - Wola Kiełpińska (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-05-14 - Warszawa (mazowieckie)
praca na stanowisku Asystent/ki kierownika/kosztorysant/ki w firmie instalacyjnej-branża instlacje sanitarne
LIMBUD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-03 - Kraków (małopolskie)
-miła, uprzejma i profesjonalna obsługa klienta,-obsługa sprzętu i wyposażenia działu zgodnie z przepisami BHP, praca z towarem: transport na terenie marketu, wypakowywanie towaru, układanie na półkach, -codzienna dbałość o świeżość towaru, odpowiednią ekspozycję oraz prawidłoże oznaczenia cenowe, - współpraca w ramach innych zadań wynikających z potrzeb działu
KAUFLAND POLSKA MARKETY SP. Z O. O., SP. K. - 2016-08-26 - Świdnica (dolnośląskie)
obsługa łupiarki
P.P.H.U SZPONAR STONE, Adam Szponar - 2016-01-14 - Graniczna (dolnośląskie)
wspomaganie pracy wietnamskich przedstawicieli handlowych, podtrzymywanie trwałych relacji z klientami i kontrahentami wietnamskimi, przygotowywanie ofert handlowych, ścisła współpraca i wykonywanie poleceń wietnamskiego prezesa
kontakt przez PUP - 2018-02-21 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
profesjonalna obsługa klienta w zakresie świadczonych usług: doręczanie przesyłek, przekazów pocztowych, telegramów, prowadzenie aktywnej sprzedaży wybranych usług i towarów, kształtowanie pozytywnego wizerunku Poczty Polskiej SA
Poczta Polska S.A. - 2018-01-09 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
przygotowywanie raportów i analiz dla potrzeb wewnętrznych, zbieranie i analiza wymagań pod kątem wdrożeń i rozwoju aplikacji, samodzielne rozwiązywanie zadań i problemów, obsługa zgłoszeń w wewnętrznym systemie, przeprowadzanie testów różnych rozwiązań systemowych, współprowadzenie konsultacji z klientem w celu zbierania wymagań projektowych
KS SPORT M.KUJAWA, M.KRAWCZYK SPÓŁKA JAWNA - 2019-01-21 - Malbork (pomorskie)
wykształcenie gimnazjalne, książeczka sanepidowska lub gotowość do jej wyrobieniaDbanie o ekspozycje towarów Obsługa klienta Wsparcie oraz nawiązywanie pozytywnej relacji z klientami Dbanie o porządek na sali sprzedaży
DINO POLSKA S. A. - 2017-07-27 - Krotoszyn (wielkopolskie)
Koordynowanie pracy biura, ustalanie terminarza spotkań, dbanie o porzadek w dokumentacji firmy, kontakt z kontrachentami.Praca na pół etatu.
RONA INVEST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-31 - Janki (mazowieckie)
PRZYGOTOWYWANIE POTRAW KUCHNI CHIŃSKIEJ POD NADZOREM SZEFA KUCHNI , SPORZĄDZANIE LISTY NIEZBĘDNYCH PRODUKTÓW W POROZUMIENIU Z SZEFEM KUCHNI ,TŁUMACZENIE ORYGINALNYCH RECEPTUR KUCHNI CHIŃSKIEJ.
kontakt przez PUP - 2019-05-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
obsługa klientow biura rachunkowego oraz obsługa sekretariatu (sprawy administracyjno biurowe)
Mika Consulting Monika Sajkiewicz S.j - 2016-08-02 - Czeladź (śląskie)
- układanie dokumentów;- dekretowanie;- opisywanie dokumentów;- archiwizacja;- praca w programie R2 PŁATNIK
kontakt przez PUP - 2019-03-08 - Wolny Dwór (pomorskie)
rozpisywanie produkcji, wystawianie faktur, wyliczanie akordu, prowadzenie kartotek magazynowych, przyjmowanie towaru-materiałów, wydawanie towaru z magazynu, wyliczanie zużycia materiałów
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe "Kama"Sp. z o. o., - 2015-11-18 - Dębno (zachodniopomorskie)
PRACA W GODZINACH 8-16, 40 GODZIN TYGODNIOWO ASYSTOWANIE I WSPIERANIE OPIEKUNA W PRZEDSZKOLU W ORGANIZACJI KLASY, UZUPEŁNIANIE DOKUMENTACJI W JĘZYKU ANGIELSKIM I W SWOIM JĘZYKU OJCZYSTYM, DBANIE O HIGIENĘ I BEZPIECZEŃSTWO W KLASIE I DZIECI. KOMUNIKACJA Z RODZICAMI DZIECKA W JĘZYKU ANGIELSKIM.Forma zawarcia umowy: zlecenie ok 40 godzin tygodniowo, dyspozycyjnosć w godzinach od 8-16, termin wykonania zlecenia od 01.07.2019- 31.08.2019Miejsce pracy: ul. Partynicka 29-37, 50-031 WrocławSala C
American School of Wrocław - 2019-05-09 - Wrocław (dolnośląskie)
Asystowanie przy zabiegach dentystycznych; sterylizacja narzędzi.
Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej BODENT Dmochowski Bogdan - 2016-08-24 - Łomża (podlaskie)