ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI Gniewczyna Tryniecka oferta pracy RSTECHNOLOGY ADAM RACHFAŁ
Stanowisko: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: -wprowadzanie i księgowanie wyciągów bankowych-rozliczanie różnic kursowych-uzgadnianie rozrachunków z dostawcami, odbiorcami-kontrola kont rozrachunkowych-księgowanie faktur zakupowych, faktur sprzedaży oraz rozliczeń międzyokresowych-rozliczanie i księgowanie krajowych i zagranicznych podróży służbowych-sporządzanie sprawozdań do GUS
Data publikacji: 2019-12-05
Lokalizacja: Gniewczyna Tryniecka (podkarpackie)
Pracodawca: RSTECHNOLOGY ADAM RACHFAŁ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:37-203 Gniewczyna Tryniecka 267, powiat: przeworski, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-wprowadzanie i księgowanie wyciągów bankowych-rozliczanie różnic kursowych-uzgadnianie rozrachunków z dostawcami, odbiorcami-kontrola kont rozrachunkowych-księgowanie faktur zakupowych, faktur sprzedaży oraz rozliczeń międzyokresowych-rozliczanie i księgowanie krajowych i zagranicznych podróży służbowych-sporządzanie sprawozdań do GUS
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gniewczyna Tryniecka
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: przeworski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Tryńcza
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: asystent do spraw księgowości
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.01.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
mile widziane doświadczenie, mile widziana znajomość programu Symfonia, znajomość pakietu MS Office
Nazwa pracodawcy: RSTECHNOLOGY ADAM RACHFAŁ
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Przeworsku
Adres pracodawcy:
Jagiellońska 10, 37-200 Przeworsk, powiat: przeworski, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie z PUP
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: przeworski
Gmina pracodawcy: Przeworsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Przeworsk
Ulica pracodawcy: Jagiellońska
Numer budynku pracodawcy: 10
Nazwisko osoby zgłaszającej: Joanna Sekreta-Plasło
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Przeworsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Data dodania oferty pracy: 05.12.2019
Oferta pracy ważna do: 31.12.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 05.12.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 05.12.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?b2afb81314b20053ad7c999b0152338d
Podobne oferty pracy
- dekretacja i księgowanie faktur sprzedażowych krajowych i zagranicznych,- dekretacja i księgowanie faktur zakupowych krajowych i zagranicznych,- księgowanie wyciągów bankowych,- wprowadzanie do systemu bankowego przelewów i koordynacja ich terminowej realizacji,- pomoc przy sporządzaniu bieżących deklaracji podatkowych (VAT 7, VAT UE, VAT 27, CIT 2),- pomoc przy sporządzaniu sprawozdań do GUS, NBP, US,- pomoc przy sporządzaniu rocznego sprawozadnia finansowego (Bilans) i czynna współpraca z biegłymi podczas badania,- bieżące uzgadnianie kont dostawców i odbiorców oraz innych kont rozrachunkowych, w tym monitorowanie i windykacja należności,- prowadzenie kasy i księgowanie raportu kasowego,- ewidencja rozliczeń z pracownikami w tym delegacje krajowe i zagraniczne,- wspieranie Głównej Księgowej w bieżących zadaniach,- prace administracyjne związane z obiegiem dokumentów księgowych, w tym ich weryfikacja pod względem zgodności z przepisami podatkowo - bilansowymi
SCHNELL POLSKA Sp. z o.o. - 2016-10-13 - Rogoźno (wielkopolskie)
-opracowywanie szablonów protetycznych i chirurgicznych w stomatologii-opracowywanie skanów dentystycznych
kontakt przez PUP - 2019-11-15 - Kraków (małopolskie)
asysteowanie przy zabiegach stomatologicznych
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Lubin (dolnośląskie)
Pomoc wychowawcom ( rodzicom SOS ) w zakresie: opieki nad dziećmi, prowadzeniu domu, przezwyciężeniu trudności dydaktycznych i wychowawczych, zaspokajaniu potrzeb dzieci
Stowarzyszenie SOS WIOSKI DZIECIĘCE W POLSCE - 2017-03-08 - Karlino (zachodniopomorskie)
obsługa logistyczna sklepów stacjonarnych, współpraca z firmami spedycyjnymi
kontakt przez PUP - 2019-06-21 - Andrychów (małopolskie)
podejmowanie czynności zmierzających do zawarcia umowywyszukiwanie i weryfikacja ofertanaliza ofert pod kątem klienaprzedstawienie ofert klientowinegocjowanie cen i elementów ofertprzygotownie ofert w internecieStaż odbywać się będzie w dzielnicy Śródmieście
kontakt przez PUP - 2017-03-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wykształcenie bez znaczenia, doświadczenie
kontakt przez PUP - 2016-11-03 - Krotoszyn (wielkopolskie)
opieka, wspieranie, tworzenie planów pracy
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Będzinie - 2019-07-29 - Będzino (zachodniopomorskie)
zapoznanie z dokumentacją przedszkola, prowadzenie zajęć z dziećmi, współpraca z rodzicami, instytucjami
kontakt przez PUP - 2018-09-14 - Kock (lubelskie)
opieka nad dziećmi z niepełnosprawnością intelektualną, wspieranie prac nauczyciela
Polskie Stowarzyszenie na Rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Koszalinie - 2017-08-22 - Koszalin (zachodniopomorskie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ GDAŃSKI URZĄD PRACY. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.Prowadzenie kalendarza spotkań Prezesa Zarządu. Zarządzanie obiegiem dokumentacji. Obsługa korespodencji. Sporządzanie raportów, zestawień. Wystawianie faktur i naliczanie opłat związanych z obsługa klientów firmy. Redagowanie pism urzędowych.
kontakt przez PUP - 2018-03-22 - Gdańsk (pomorskie)
Wspiera nauczyciela lub wychowawcę świetlicy w prowadzeniu zajęć dydaktycznych, wychowawczych i opiekuńczych w klasach I III w szkole podstawowej (w tym specjalnej i integracyjnej), w celu zapewnienia jak najlepszej opieki nad uczniami;
ZESPÓŁ SZKÓŁ W KRASIENINIE - 2017-03-27 - Krasienin (lubelskie)
Prace pomocnicze w dziale księgowości. Prace pomocnicze w dziale kadr i płac, prace biurowe, obsługa sekretariatu. Odbiór i dostarczanie dokumentów od i do klientów biura.
kontakt przez PUP - 2018-04-04 - Ząbki (mazowieckie)
- praca z dziećmi niepełnosprawnymi - pełnienie czynności opiekuńczych i obsługowych zleconych przez nauczyciela- wspomaganie nauczyciela w procesie opiekuńczo-wychowawczym i edukacyjno-terapeutycznym- dbanie o bezpieczeństwo i zdrowie dzieci- uczestniczenie w spacerach i wycieczkach- terminowe wykonywanie zadań- przestrzeganie porządku i dyscypliny, przepisów przeciwpożarowych i BHP oraz statutu przedszkola- wykonywanie innych prac zleconych przez przełożonego + wynikających z potrzeb zespołu- wymagana znajomość języka ukraińskiego i rosyjskiego z uwagi na obecność w przedszkolu dzieci pochodzenia ukraińskiego i od września br. pochodzenia rosyjskiego- praca w ramach umowy-zlecenia na okres 12 miesięcy
kontakt przez PUP - 2019-05-27 - Łódź (łódzkie)
1.Obsluga programów komputerowych (MS Office)2.Obsługa wchodzącej i wychodzącej korespondencji3. Współpraca z klientami4. Prowadzenie dokumentacji5.Koordynacja obiegu dokumentów firmowych6. Przygotowywanie raportów danych z serwerów telekomunikacyjnych7. Realizowanie analiz statystycznych w MS Excel
TTiTC SP. Z O.O. - 2019-06-28 - Gdańsk (pomorskie)
Rejestracja, asysta stomatologiczna, przce porządkowe.
NZOZ Specjalistyczna Przychodnia Lekarska Lecznicza " Medor" - 2015-12-21 - Częstochowa (śląskie)
Zgodnie z programem stażu.
kontakt przez PUP - 2018-07-03 - Złotoryja (dolnośląskie)
Przygotowywanie i segregownaie dokumentów pod względem formalnym, prowadzenie spraw kadrowych firmy - zakładanie i prowadzenie akt osobowych pracowników, praca na programie Optima, reprezentowanie firmy w sprawach biurowych.
kontakt przez PUP - 2017-05-16 - Grybów (małopolskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2015-12-04 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
spełnianie czynności opiekuńczych , wychowawczych wobec wychowanków orac pomoc nauczycielowi w organizowaniu i prowadzeniu zajęć
kontakt przez PUP - 2017-08-16 - Żuromin (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-12-20 - Warszawa (mazowieckie)
według programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-06-23 - Kamieńsk (łódzkie)
prowadzenie rejestru korespondencji oraz płatności, kontakt telefoniczny i mailowy z klientami oraz kontrahentami w Chinach, obsługa urządzeń biurowych, organizacja spotkań z klientami, wykonywanie innych prac zleconych
kontakt przez PUP - 2017-01-17 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
obsługa klienta na sali sprzedaży; obsługa kasy fiskalnej; dbanie o ekspozycje towaru; weryfikacja terminów ważności
STOKROTKA Sp. z o.o. - 2017-09-14 - Barczewo (warmińsko-mazurskie)
zapoznanie się oraz pomoc przy przygotowywaniu podstawowych punktów i zagadnień dotyczących sporządzania operatów szacunkowych
kontakt przez PUP - 2019-01-28 - Kobyłka (mazowieckie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Garwolin (mazowieckie)
sporządzanie miejscowych planów
kontakt przez PUP - 2016-05-23 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
- praca w zakładzie produkcyjnym przy zdobieniu szkła użytkowego- praca siedząca, ręczne nakładanie kalkomanii na szklanki, kieliszki itd
IMS GLASS-DECOR SPÓŁKA Z O.O. - 2016-10-26 - Złotkowo (wielkopolskie)
- Sporządzanie dokumentacji projektowej, koncepcyjnej oraz warsztatowej w branży elektrycznej, a także przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich. - Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 6:30-14:30 lub 7:00-15:00. Wykształcenie wyższe, preferowane o profilu budowlanym lub pokrewne. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku pracy oraz przy sporządzaniu kosztorysów inwestorskich i przedmiarów robót. Wymagana umiejętność sporządzania dokumentacji projektowej, koncepcyjnej oraz warsztatowej. Mile widziana znajomość j. angielskiego lub j. niemieckiego (nie obligatoryjnie). Kontakt telefoniczny (32-705-57-00) w godzinach: 7:00-15:00 lub e-mail: biuro (at) bpseparator.com.pl
BIURO PROJEKTÓW I REALIZACJI INWESTYCJI SEPARATOR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-21 - Katowice (śląskie)
Bieżąca pomoc inspektorowi nadzoru
kontakt przez PUP - 2019-08-09 - Kraków (małopolskie)