ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI Gliwice oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: 1 033,7 PLN
Zakres obowiązków: Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, (Projekt POWER).Wykształcenie : średnie ekonomiczne; obsługa komputera i programu Ms Office,Word, Excel; znajomość podstaw księgowości; zakres obowiązków: przyjmoanie, sprawdzanie, dekretowanie i księgowanie dokumentów, przygotowywanie raportów; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
Data publikacji: 2019-11-19
Lokalizacja: Gliwice (śląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, (Projekt POWER).Wykształcenie : średnie ekonomiczne; obsługa komputera i programu Ms Office,Word, Excel; znajomość podstaw księgowości; zakres obowiązków: przyjmoanie, sprawdzanie, dekretowanie i księgowanie dokumentów, przygotowywanie raportów; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 033,7 PLN
Nazwa stanowiska: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gliwice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gliwice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 033,7 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpoczęcia pracy: 02.01.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Asystent do spraw księgowości
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Adres pracodawcy:
Pl. Inwalidów Wojennych 12, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Osobiste zgłoszenie w CAZ Gliwice w pok.007 w celu wydania skierowania do pracodawcy
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Gliwice
Gmina pracodawcy: Gliwice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gliwice
Ulica pracodawcy: Pl. Inwalidów Wojennych
Numer budynku pracodawcy: 12
Profil działalności pracodawcy:
ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI WYKONYWANE NA ZLECENIE
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 19.11.2019
Oferta pracy ważna do: 18.12.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 19.11.2019
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?b4310b9d58bc4605f78c8af0a5b83b73
Podobne oferty pracy
organizacja pracy biurowej, obsługa komputera, poczty e-mail, korespondencji, prowadzenie rozmów telefonicznych, aktualizacja baz danych, pomoc przy organizacji szkoleń, redagowanie tekstów, kontakt z klientem
kontakt przez PUP - 2018-05-11 - Chrzanów (małopolskie)
- współpraca ze spedytorem w procesie przyjmowania zleceń transportowych- kontrola zleceń transportowych- kontakt z kierowcami i przewoźnikami- pomoc w prowadzeniu ewidencji zleceń- pisanie zleceń- nawiązywanie współpracy z firmami transportowymi- prowadzenie dokumentacji transportowej- współpraca z działem księgowości- praca w systemie spedycyjnym
kontakt przez PUP - 2016-12-16 - Stary Sącz (małopolskie)
Asystentka działu zakupów
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Poznań (wielkopolskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-04-06 - Jaworzno (śląskie)
- pełnienie zadań opiekuńczych nad dziećmi w zakresie karmienia, pomocy przy ubieraniu, rozbieraniu dzieci, czynności higienicznych dzieci,- obecność dziećmi w czasie spacerów, wycieczek, pobytu w ogrodzie,- udział w imprezach, uroczystościach,- przygotowanie pomocy według zaleceń nauczyciela oraz sprzątanie po zajęciach,- udział w dekorowaniu sali przedszkolnej.
kontakt przez PUP - 2016-08-24 - Kotunia (wielkopolskie)
Prowadzenie i kompletowanie dokumentacji budowy, dopilnowanie kompletności umów z inwestorem, podwykonawcami, kontrola zgodności przeprowadzanych prac z harmonogramem, kontrola protokołów odbioru robót, rozliczanie okresowych przerobów, kontrola kosztów i ich zgodności z budżetem. Ścisła współpraca z kierownikiem budowy
Fobud Sp. z o.o. - 2016-01-04 - Marklowice (śląskie)
praca asystenta nauczyciela z dzieckiem niepełnopsrawnym
ZESPÓŁ SZKÓŁ W MROCZNIE - 2016-02-04 - Mroczno (warmińsko-mazurskie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ GDAŃSKI URZĄD PRACY. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2017-06-15 - Gdańsk (pomorskie)
Układanie zbrojenia cięcie i gięcie stali. Znajomośc języka ukraińskiego do kontaktów z innymi pracownikami.
kontakt przez PUP - 2017-11-03 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
określono we wniosku
kontakt przez PUP - 2019-01-04 - Resko (zachodniopomorskie)
zgodnie z programem stażustaż skierowany do osób bezrobotnych pow 30 roku życia zgodnie z założeniami programu RPO
kontakt przez PUP - 2018-04-18 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
- Realizowanie zamówień klientów w zakresie zatrudnienia pracowników tymczasowych przez poszukiwanie kandydatów do pracy tymczasowej z terenu Ukrainy, Białorusi, Gruzji, Rosji, Azerbejdżanu. Prowadzenie rekrutacji pracowników tymczasowych z terenu Ukrainy, Białorusi, Gruzji, Rosji, Azerbejdżanu, tj. przygotowywanie ogłoszeń rekrutacyjnych m. in. na portale zagraniczne (Ukraina, Białoruś, Gruzja, Rosja, Azerbejdżan), analiza złożonych aplikacji, prowadzenie selekcji kandydatów oraz prowadzenie wstępnych wywiadów z kandydatami do pracy z terenu Ukrainy, Białorusi, Gruzji, Rosji, Azerbejdżanu; koordynowanie pracy zatrudnionych pracowników tymczasowych, tj. ustalanie grafików pracy i delegowanie zadań; informowanie pracowników tymczasowych o ich prawach i obowiązkach wynikających z obowiązujących aktów normatywnych regulujących kwestie prawne w zakresie pracy tymczasowej; prowadzenie kompleksowej obsługi administracyjnej i dokumentacji personalnej pracowników tymczasowych, tj.: podpisywanie umów, kompletowanie dokumentów, sporządzanie zestawień czasu pracy wraz z miesięcznym rozliczeniem będącym podstawą do wyliczenia wynagrodzenia za pracę; reprezentowanie agencji pracy tymczasowej, utrzymywanie i nawiązywanie nowych kontaktów z klientami agencji przez organizowanie spotkań biznesowych oraz prowadzenie regularnych rozmów telefonicznych z aktywnymi i potencjalnymi klientami zainteresowanymi zatrudnieniem pracowników tymczasowych; sporządzanie, zgodnie z wytycznymi klientów, raportów i sprawozdań z zatrudnienia pracowników tymczasowych w danej branży; asystowanie i uczestniczenie w projektach rekrutacyjnych prowadzonych przez konsultantów oraz współpraca z liderami i kierownikami projektów rekrutacyjnych.- Wynagrodzenie: 3493,21 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony: 09.05.2019 r. do 08.05.2020 r. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Doświadczenie zawodowe: brak, mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku. Wymagana umiejętności: samodyscyplina, dokładność, umiejętność obsługi programu Microsoft Office, umiejętność przygotowywania ogłoszeń rekrutacyjnych, umiejętność ustalania grafików pracy, umiejętność prowadzenia wstępnych wywiadów z kandydatami do pracy, umiejętność sporządzania zestawień czasu pracy wraz z miesięcznym rozliczeniem będącym podstawą do wyliczenia wynagrodzenia. Wymagana znajomość języka ukraińskiego i rosyjskiego w stopniu C1 w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2019-04-25 - Katowice (śląskie)
-
Przedszkole Językowe HAPPY KIDS - 2018-01-10 - Kościerzyna (pomorskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Poznań (wielkopolskie)
Współpraca z projektantem przy tworzeniu poszczególnych modeli kolekcji marki należącej do LPP, wykonywanie dokumentacji technicznej odzieży, orientacja w bieżących trendach mody.
LPP S.A. - 2019-11-08 - Gdańsk (pomorskie)
sprzedaż towarów, negocjacje z klientami, wsparcie Specjalistów ds. sprzedażypraca w godz. 9.00-17.00
kontakt przez PUP - 2019-06-18 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa sekretariatu
kontakt przez PUP - 2018-09-06 - Ciechanów (mazowieckie)
m-ce pracy: Inwalidów 3, Grunwaldzka 207 Bydgoszcz
KRÓL WALDEMAR PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO - HANDLOWO - USŁUGOWE *WAL- MAR* - 2017-07-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
min.rok doświadczenia w pracy biurowej, przyjmowanie i obsłiuga Klientów oraz innych gości, odbieranie i przełączanie telefonów przychodzących, a także pierwszy kontakt telefoniczny z Klientem, obsługa sali konferencyjnej w trakcie spotkań, obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej, kurierów, zamawianie materiałów biurowych, obsługa sprzętów biurowych, współpraca z zewnętrznymi firmami serwisowymi i podywkonawcami, zakup artykułów spożywczych i chemii gospodarczej, dbanie o porządek w firmie, wspracie Działu Administracyjnego, fakturowanie oraz inne zlecone przez przełożonego zadania, budowanie profesjonalnego i pozytywnego wizerunku firmy, inne zadania ad hoc.
UNIMOT S.A. ZAWADZKIE - 2016-04-28 - Zawadzkie (opolskie)
Przygotowywanie produktów w obszarze kuchni, smażenie mięs
kontakt przez PUP - 2018-07-09 - Sieradz (łódzkie)
wyjazdy służbowe, utrzymywanie kontaktów z kontrahentami m. in. z Wietnamu, sprzedaż
kontakt przez PUP - 2016-08-12 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Wykonywanie obowiązków na stanowisku ksiegowa/ksiegowy -pomoc.
Zakład Produkcji Materiałów Budowlanych ZPCh Kazimierz Ginter - 2017-11-23 - Chojnice (pomorskie)
Wykształcenie: min. średnie, spec. administracja, ZZL; staż pracy: 1 rok ; obsługa pakietu MS Office w szczególności Excel; zaangażowanie, samodzielność i dokładność w pracy; zakres obowiązków: administrowanie aktami osobowymi pracowników; przygotowanie umów o pracę, umów cywilnoprawnych itp.; rozliczanie czasu pracy pracowników oraz zleceniobiorców, przyg. danych do naliczania wynagrodzenia; współpraca z biurem rachunkowym, agencjami pracy tymczasowej, agencją ubezpieczeń i komornikami; prowadzenie ewidencji nieobecności; archiwizacja dokumentów; wsparcie działu kadrowo-płacowego; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
DROMA S.C. Z.WŁOSEK, J.WŁOSEK - 2018-03-09 - Gliwice (śląskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-04-18 - Ostrołęka (mazowieckie)
według wniosku
kontakt przez PUP - 2019-07-26 - Żarów (dolnośląskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Otmuchów (opolskie)
- Współpraca oraz budowanie relacji z klientami poprzez bezpośrednie spotkania w kraju i zagranicą - Tworzenie działań korygujących realizowane procesy produkcji - Utrzymywanie wymagań dotyczących jakości produktu, podejmowanie decyzji oprzyjęciu lub odrzuceniu danych detali - Sporządzanie zgodnie z otrzymanymi wytycznymi raportów dotyczących działańdoskonalących procesy - Współpraca z pracownikami innych działów
NIFCO KOREA POLAND Sp. z o.o. - 2017-06-07 - Żory (śląskie)
praca w kancelarii prawnej
kontakt przez PUP - 2018-11-06 - Rzeszów (podkarpackie)
wykształcenie wyższe techniczne lub trwająca nauka na kierunku technicznymbiegła znajomość czytania dokumantacji technicznej-elektrycznejznajomość podstaw programu EPLANznajomość podstaw programu AUTOCADpodstawowa znajomość języka angielskiego1 zmianawynagrodzenie: 3500 zł brutto
TRASKO AUTOMATYKA Sp. z o. o. - 2017-06-19 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Zakres obowiązków: - Udział w planowaniu i realizacji strategii marketingowej firmy oraz przygotowywaniu akcji promocyjnych, - Aktywna promocja firmy w Internecie, działania promocyjne zarówno w odniesieniu do stron internetowych jak i platform „Social Media” (np. Facebook), - Zarządzanie oraz administrowanie stronami internetowymi: koordynacja działań związanych z zawartością (treściami) serwisów internetowych firmy, - Codzienna komunikacja i nadzór nad procesami planowania i
Lars Laj - 2018-06-27 - Dobra (zachodniopomorskie)