ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI Gdańsk oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: do 2 200 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa klientów. Wprowadzanie dokumentów. Rozliczenia podatkowe. Kontakt z instytucjami budżetowymi.
Data publikacji: 2017-04-07
Lokalizacja: Gdańsk (pomorskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obsługa klientów. Wprowadzanie dokumentów. Rozliczenia podatkowe. Kontakt z instytucjami budżetowymi.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdańsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdańsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.04.2017
Data zakończenia pracy: 14.04.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie średnie/wyższe /finanse, podatki, rachunkowość itp./, minimum 3 miesięczne doświadczenie zawodowe, obsługa komputera. Miejsce pracy: Gdańsk - Wrzeszcz.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 3
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
3 Maja 9, 80-802 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Kontakt telefoniczny: 587325323
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdańsk
Gmina pracodawcy: Gdańsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdańsk
Ulica pracodawcy: 3 Maja
Numer budynku pracodawcy: 9
Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Data dodania oferty pracy: 07.04.2017
Oferta pracy ważna do: 25.04.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 07.04.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 07.04.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Obsługa urządzeń biurowych, segregacja dokumentów, wspomaganie pracy spedytora, wprowadzanie danych do systemu operacyjno - informacyjnego, współpraca ze współpracownikami, obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, inne prace zlecone przez bezpośredniego przełożonego.
kontakt przez PUP - 2016-01-27 - Gdańsk (pomorskie)
pomoc w codziennej pracy biura, kompletowanie dokumentów spedycujnych,
kontakt przez PUP - 2019-02-08 - Starachowice (świętokrzyskie)
pomoc nauczycielowi w czynnościach higienniczo- opiekuńczych nad dziećmi, utrzymywanie porząku na sali
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Legnica (dolnośląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-05-14 - Stęszew (wielkopolskie)
praca umysłowa
kontakt przez PUP - 2017-06-07 - Stalowa Wola (podkarpackie)
-obsługa komputera-rejestracja pacjentów-przygotowanie stanowiska pracy
STOMATOLOGIA MALIDENT Lek. dent. Edyta Malinkiewicz - 2017-10-10 - Zblewo (pomorskie)
segregowanie dokumentacji księgowej, wprowadzanie dokumentów do programu, weryfikacja poprawności wystawianych dokumentów, sprawdzanie ewidencji księgowych, archiwizowanie dowodów księgowych, świadczenie pomocy administracyjnej oraz wsparcie księgowości w organizacji pracy, uzgadnianie rejestrów vatowskich
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Gorlice (małopolskie)
organizowanie i prowadzenie kalendarzy dla przypisanych starszych konsulatów (CSS);zarządzanie procesem komunikacji, w szczególności w zakresie udzielania odpowiedzi na korespondencję niewymagającą zaangażowania CSS; profesjonalna i efektywna obsługa połączeń telefonicznych, rozwój bieżących relacji z asystentami; przygotowywanie starannych, prawidłowo opracowanych dokumentów, raportów, często w ramach ścisłych ograniczeń czasowych; wykonywanie zleconych czynności administracyjnych wspierających CSS; w zależności od potrzeb wsparcie realizacji kluczowych projektów, konferencji i spotkań organizowanych poza siedzibą firmy; współpraca z innymi asystentami Kadry Zarządzającej w celu zagwarantowania zakresu wsparcia.
kontakt przez PUP - 2016-08-12 - Poznań (wielkopolskie)
- fakturowanie i księgowanie faktur sprzedaży,- windykacja należności,- obsługa korespondencji,- obsługa formalności związanych z legalizacją zatrudnienia cudzoziemców
BERTRANS S.A. - 2018-07-04 - Rawa Mazowiecka (łódzkie)
prowadzenie ewidencji: produkcja, magazyn, kontrola jakości, kontrola wysyłek, ewidencji zakupów i sprzedaży, przyjmowanie zamówień.
kontakt przez PUP - 2019-09-18 - Masłońskie (śląskie)
1. Współorganizowanie warsztatów, szkoleń i doradztwa dla potencjalnych beneficjentów programu, dbanie o wysoką jakość prowadzonych działań.2. Uczestniczenie w akcjach informacyjnych i promocyjnych.3. Informowanie dyrektora biura o zgłaszanych przez beneficjentów problemach oraz przedstawienie ich rozwiązań.4. Przygotowanie odpowiednich sprawozdań z realizacji LSR.5. Poszukiwanie możliwości dofinansowania dla projektów Stowarzyszenia.6. Realizowanie projektów Stowarzyszenia.7. Obsługa naboru wniosków składanych w ramach realizacji LSR.8. Przygotowanie i przetwarzanie informacji o realizacji LSR.9. Przygotowanie i prezentowanie informacji na temat projektów.10. Redagowanie notatek prasowych, prowadzenie strony internetowej Stowarzyszenia.11. Wydawanie wewnętrznych materiałów informacyjnych i problemowych, dokumentację medialną działalność Stowarzyszenia i jej archiwizację.12. Prowadzenie sekretariatu Biura.13. Prowadzenie obsługi administracyjnej Biura.14. Realizowanie innych zadań zleconych przez Dyrektora Biura i przewidzianych w dokumentach wewnętrznych Stowarzyszenia.
kontakt przez PUP - 2017-07-04 - Chmielno (pomorskie)
Branża budowlana- Pomoc przy układaniu elementów betonowych przy chodnikach, wjazdach, parkingach;- Dostarczanie materiałów itp.OKRES ZATRUDNIENIA W PRZYPADKU PRACY NA PODSTAWIE UMOWY:Umowa o pracę na okres próbny 3 m - ceMIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:43-190 Mikołów, ul Okrzei 62/3, teren woj. śląskiegopracodawca zapewnia transport z siedziby firmy oraz powrótPRACA W DNIACH I GODZINACH:pn - pt, godz. 7.00-15.00
FIRMA PRYWATNA, USŁUGI W ZAKRESIE BUDOWNICTWA INŻYNIERYJNEGO I OGÓLNEGO "MUSZ-REM" ZBIGNIEW MUSZ - 2019-08-22 - Mikołów (śląskie)
Samodzielna obsługa maszyn- prasy, kontrola jakości i poprawności wykonywanych metali: elementów ciętych, wycinanych, wyginanych, krępowanych i wytłaczanych. Praca na pełny etat, od poniedziałku do piątku w godzinach 6-14
COMENSAL SP. Z O. O. - 2017-01-13 - Janki (mazowieckie)
Nauka języka angielskiego w szkole podstawowej oraz w oddziale przedszkolnym.
Publiczna Szkoła Podstawowa im. Ks. J. Twardowskiego w Buczu - 2018-02-27 - Bucze (małopolskie)
wprowadzanie, sprawdzanie dokument ow pod wzgledem formalno-rachunkowym, przygotowywanie korespondencji, wypełnianie formularzy podatkowych
kontakt przez PUP - 2018-04-13 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
Wsparcie rodzin zagrożonych wykluczeniem społecznym. Praca z rodzinami wskazanymi przez OPS Boleszkowice.
Ośrodek Pomocy Społecznej Boleszkowice - 2017-03-22 - Boleszkowice (zachodniopomorskie)
Obsługa kadrowa pracowników między innymi zatrudnienie pracowników, prowadzenie akt osobowych, administrowanie dokumentacją pracownicz a związaną ze stosunkiem pracy oraz innymi formami zatrudnienia, obsługa programu PŁATNIK, nadzór nad aktualnością uprawnień pracowników, sporządzanie świadectw pracy i innych dokumentów kadrowych, sporządzanie formularzy A1 dla pracowników delegowanych
BOHLE POLSKA sp. z o.o - 2018-10-02 - Rzezawa (małopolskie)
opiekowanie się dziećmi podczas lekcji, przerw, w trakcie zabaw, spacerów i wycieczek, zapewnienie poczucia bezpieczeństwa dzieciom na zajęciach dydaktycznych i wychowawczych
kontakt przez PUP - 2017-08-22 - Szerzawy (kujawsko-pomorskie)
Obsługa klienta w zakresie usług pocztowych.
kontakt przez PUP - 2016-11-28 - Łajski (mazowieckie)
obsługa sekretariatu
kontakt przez PUP - 2016-07-06 - Suwałki (podlaskie)
wsparcie działu marketingu w bieżących działaniach, analiza rynku, konkurencji, klienta, tworzenie tekstów na potrzeby działań marketingowych, tworzenie prezentacji, raportów i zestawień, dbanie o wymianę informacji pomiędzy działami firmy, dbanie o wizerunek firmy.
P.B.A. Doradztwo Personalne Sp. j. Jarosz Bąkiewicz - 2016-08-26 - Lesznowola (mazowieckie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2019-02-13 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
wg zakresu czynności
kontakt przez PUP - 2019-05-24 - Wałcz (zachodniopomorskie)
koordynacja i opieka nad pracownikami tymczasowymi z Ukrainy prace administracyjne i biuroweprzygotowanie dokumentacji oraz zezwoleń na pracępraca w terenie
Diwa Personalservice Agencja Pracy Sp. z o.o. - 2019-09-25 - Prószków (opolskie)
• Dojazd do pacjentów• Pomoc w wykonywaniu badań• Wykonywanie badań po odbyciu szkolenia
EURO CARDIO Sp.zo.o. - 2016-11-23 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za prowadzenie biura, m.in.: odbieranie telefonów (także w jęz. angielskim), odbieranie i wysyłanie korespondencji (również elektronicznej), obsługę urządzeń biurowych, kontakt z interesantami, etc.
Atlantic Marine Sp. z o.o., sp. k - 2018-02-13 - Augustów (podlaskie)
prace produkcyjne wg. zleceń. Kontakt i koordynowanie zadań z innymi zleceniobirocami oraz przedstawicielami firmy w języku ukraińskim.
DP-WORKERS Sp. z o.o. - 2016-12-19 - Żory (śląskie)
prowadzenie nadzoru nad obiektami komunalnymi, użyteczności publicznej, służby zdrowia, prowadzenie nadzoru nad jakością wody do spożycia, basenami i kąpieliskami. Praca w godz. 7:30-15:05.
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Opolu - 2019-06-25 - Opole (opolskie)
pomoc nauczyciela -praca z dziećmi 3 letnimi
Niepubliczne Przedszkole "Iskierka" - 2019-07-05 - Liszki (małopolskie)
Wymagane wykształcenie wyższe informatyczne lub pokrewne, doświadczenie zawodowe w dziale informatyki, znajomość sprzętu komputerowego, sieci, systemów operacyjnych, odpowiedzialność i sumienność w wykonywaniu powierzonych obowiązków, dyspozycyjność, zamieszkanie do 15km. Zakres obowiązków: nadzór i zapewnienie działania systemów informatycznych (serwery, stacje robocze, drukarki, sieć i elementy sieci, oprogramowanie: systemy operacyjne, system ERP, aplikacje), wsparcie użytkowników w problemach z obsługą oprogramowania i komputerów, współudział w szkoleniach pracowników z zakresu wykorzystania technologii informatycznych, współudział w administrowaniu i rozwoju systemu klasy ERP, nadzór, kontrola i zapewnienie bezpieczeństwa informatycznego firmy, zabezpieczanie bezpieczeństwa dany i informacji, instalowanie urządzeń i oprogramowania, administracja, wdrażanie nowego oprogramowania. Kontakt z pracodawcą osobisty, telefoniczny lub e-mailowy kadry (at) adanex.pl.
ADANEX SP. Z O.O. - 2017-11-15 - Radlin (śląskie)