ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI Dobre Miasto oferta pracy Biuro Rachunkowe BILANS Robert Gnat
Stanowisko: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 1 700 PLN
Zakres obowiązków: kontakt z klientem, sporządzanie pism, przyjmowanie poczty, wprowadzanie faktur do systemu księgowego
Data publikacji: 2021-05-13
Lokalizacja: Dobre Miasto (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: Biuro Rachunkowe BILANS Robert Gnat
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Jana Pawła II 25, 11-040 Dobre Miasto, powiat: olsztyński, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
kontakt z klientem, sporządzanie pism, przyjmowanie poczty, wprowadzanie faktur do systemu księgowego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 700 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Dobre Miasto
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 28
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: olsztyński
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2814
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Dobre Miasto
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 24.05.2021
Data zakończenia pracy: 31.05.2022
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: **Obsługa komputera
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe, ekonomiczne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Nazwa pracodawcy: Biuro Rachunkowe BILANS Robert Gnat
danePracodawcy_nip: 7431589165
danePracodawcy_regon: 361109846
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Powiatu Olsztyńskiego
Adres pracodawcy:
Księcia Józefa Poniatowskiego 18, 11-100 Lidzbark Warmiński, powiat: lidzbarski, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 28
Powiat pracodawcy: lidzbarski
danePracodawcy_kodPowiatu: 2809
Gmina pracodawcy: Lidzbark Warmiński
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Lidzbark Warmiński
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0964732
Ulica pracodawcy: Księcia Józefa Poniatowskiego
Numer budynku pracodawcy: 18
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Powiatu Olsztyńskiego
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|431101
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|251
Data dodania oferty pracy: 13.05.2021
Oferta pracy ważna do: 30.06.2021
Data udostępnienia oferty pracy: 13.05.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 13.05.2021
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?0b3aa7e27a0b0b77c358e9f90fb7e875
Podobne oferty pracy
Produkcja mebli tapicerowanych.
kontakt przez PUP - 2016-09-30 - Kępno (wielkopolskie)
Obsługa Klienta, sprzedaż pożyczek, kredytów, rachunków. Praca jednozmianowa w godz. 9.00-17.00 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej.
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA "BESKIDY" - 2017-06-22 - Jasienica (śląskie)
rozkładanie tkanin, drobne przeszywanie materiałów. Praca 4 godziny dziennie w godzinach: 08:00-16:00. Dokładne godziny pracy do ustalenia.
kontakt przez PUP - 2020-11-17 - Barwałd Średni (małopolskie)
Aktywne pozyskiwanie nowych klientów, bieżąca obsługa oraz budowanie długofalowych relacji z istniejącymi klientami, opracowywanie ofert handlowych, ustalanie i negocjowanie warunków współpracy z klientami, ustalanie zapotrzebowania rynku na okreslony typ silnika, badania rynku, aktywny udział w tworzeniu nowych produktów i budowanie strategii marketingowych, współpraca z działem technicznym i działem produkcji.
Przedsięb.Prod.Handlowo Usługowe MEBLOMARK w Ostrzeszowie - 2017-01-09 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
przyjmowanie i wydawanie towarów z magazynu, przygotowanie towaru do wysyłki, obsługa wózków widłowych, dbałość o porządek, powierzone mienia
STOKROTKA Sp. z o. o. - 2017-11-18 - Iława (warmińsko-mazurskie)
obsługa sekretariatu, obsługa
kontakt przez PUP - 2018-10-08 - Szczecin (zachodniopomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-11-22 - Warszawa (mazowieckie)
- Sprzątanie sal lekcyjnych,- Sprzątanie korytarzy szkolnych,- Sprzątanie toalet uczniów i personelu,- Wykonywanie innych zleconych czynności.
Szkoła Podstawowa nr 69 - 2019-07-10 - Warszawa (mazowieckie)
Pakowanie i rozpakowywanie towaru, przygotowanie towaru do wysyłki, kontrola stanów magazynowych
DREMAN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-29 - Gniewomierz (dolnośląskie)
OBSŁUGA ZAMYKARKI
PPHU FENETRA BOGUSŁAW I MAREK KOZUBAL SPÓKA JAWNA - 2016-08-29 - Mrowla (podkarpackie)
ODŚNIEŻANIE CHODNIKÓW, PARKINGÓW
GARDA SP. Z O.O. SP. K. - 2017-12-04 - Rzeszów (podkarpackie)
Wg programu stażuFP
kontakt przez PUP - 2017-07-12 - Trzebicz (lubuskie)
zbiór owoców, nowe nasadzenia, podcinanie i formowanie drzew, prace konserwacyjne w gospodarstwie, pomoc w załadunku- współpraca z kontrahentem z zagranicy
kontakt przez PUP - 2018-07-06 - Broniszew (mazowieckie)
obsługa klienta w sklepie spożywczo-przemysłowym. Umowa na okres próbny z możliwością przedłużenia. Praca od poniedziałku do soboty w godz. 6-14, 14-22. Kontakt z pracodawcą telefoniczny: 604 085 901.
Borek Krzysztof P.H.U. - 2020-08-19 - Witanowice (małopolskie)
-Prace blacharskie,-Kontakt telefoniczny 509-229-861 lub osobisty,-Wynagrodzenie do uzgodnienia.
AUTO-WIT KUJACH - 2018-11-14 - Tczew (pomorskie)
Prace wykończeniowe, docieplanie, budowa domów
kontakt przez PUP - 2016-09-05 - Orzesze (śląskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-09-06 - Warszawa (mazowieckie)
Pomoc w przygotowywaniu posiłków.
kontakt przez PUP - 2018-07-10 - Olecko (warmińsko-mazurskie)
• sumiennie wykonywać zadania nauczyciela przedmiotu, zgodnie z obowiązującym prawem zewnętrznym i wewnętrznym szkoły;• aktywnie uczestniczyć we wszystkich spotkaniach rady pedagogicznej;• uczestniczyć we wszystkich uroczystościach i imprezach szkolnych, zgodnie z organizacją roku szkolnego;• uczestniczyć w dyżurach, określonych w planie dyżurów;• realizować doraźne zastępstwa, zgodnie z planem ustalonym przez dyrektora;Tygodniowy wymiar godzin: 2Praca wg grafiku (do ustalenia z pracodawcą)
Instytut Postępowania Twórczego Sp z. o. o. - 2019-05-27 - Wodzisław Śląski (śląskie)
- przygotowywanie dań gotowych- gotowanie posiłków profilaktycznych
Centrum Dobrego Smaku s.c. Ewa Grynkiewicz -Tarnowska, Marcin Grynkiewicz - 2018-04-18 - Morliny (warmińsko-mazurskie)
- Przewóz i dystrybucja towarów, - Dbałość o prawidłowy obieg dokumentów związanych z transportem towaru,- Załadunek i rozładunek towaru,- Odbiór i rozliczenie należności,- Dbanie o powierzone mienie firmy. Dyspozycyjność w godzinach od 6:00 do 19:00, okolo 30 godzin pracy w tygodniu, około 120 godzin miesięcznie. Miejsce pracy: Wrocław, rozwożenie towaru na terenie Polski. Baza: Mirków, ul. Topolowa
kontakt przez PUP - 2017-07-17 - Wrocław (dolnośląskie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ PUP W GDAŃSKU. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2016-01-28 - Gdańsk (pomorskie)
Obsługa linii produkcyjnej do produkcji wyrobów piekarniczych, doświadczenie mile widziane.
Piekarnia Galicyjska Sp. z o.o. - 2018-07-26 - Jeżowe (podkarpackie)
Wypiekanie wyrobów, utrzymanie porządku na miejscu pracy.Praca w godz. 7-18
MONKA RENATA LEŚNIAK - 2020-04-03 - Wrocław (dolnośląskie)
DBRANIE O PORZĄDEK;WYMAGANIA: DOBRA ORGANIZACJA PRACY;PRACODAWCA PROSI O KONTAKT OSOBISTY;CZAS PRACY: JEDNA ZMIANA GODZ. 13.00-21.00
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 68 W SZCZECINIE - 2017-11-29 - Szczecin (zachodniopomorskie)
w zakresie technika informatyka
kontakt przez PUP - 2017-12-10 - Przechlewo (pomorskie)
operator maszyn do przetwórstwa tworzyw sztucznych
"Santano" s.c. Leszek i Monika Staśkiewicz - 2018-09-03 - Wielichowo (wielkopolskie)
przygotowywanie wycen inwestycji skierowanych do ofertowania;dokonywanie obliczeń własnych w ramach branży instalacyjnej w zakresie rurociągów technologicznych, montaży konstrukcji stalowych;montaży urządzeń technologicznych oraz branży mechanicznej;pozyskiwanie ofert podwykonawców na zakresy składowe inwestycji;współpraca z pozostałymi działami wsparcia firmy celem efektywnego przygotowania wycen;przygotowanie i przekazanie do Działu Realizacji wszystkich danych startowych pod realizację pozyskanych inwestycji;weryfikacja realizowanych projektów w fazie wykonawczej, celem jak największej optymalizacji kosztów
ALSTAL SERWIS Spólka Z.O.O. Spółka Komandytowa - 2017-11-28 - Jacewo (kujawsko-pomorskie)
1.prowadzenie rachunkowości Muzeum, zgodnie z polityką rachunkowości,2.prowadzenie księgowości, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,3.wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi,4.dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym,5.dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych,6.nadzór nad racjonalnym i efektywnym gospodarowaniem posiadanymi środkami finansowymi i materiałowymi,7.bieżące informowanie Dyrektora Muzeum o aktualnym stanie posiadanych środków finansowych i stopniu wykonania planu finansowego Muzeum,8.wykonywanie obowiązków wynikających z ustawy o rachunkowości oraz ustawy o finansach publicznych,9.opracowywanie planów oraz sprawozdań finansowych, deklaracji CIT, VAT, PIT,10.opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych wydawanych przez Dyrektora Muzeum, dotyczących prowadzenia rachunkowości,11.prowadzenie spraw płacowych (między innymi: obliczanie i wypłata wynagrodzeń dla pracowników, sporządzanie list płac, naliczanie wynagrodzeń i pochodnych dla osób fizycznych, z którymi zawarto umowę zlecenie i umowę o dzieło oraz innych świadczeń pracowniczych),12.obliczanie i przekazywanie składek na ubezpieczenie społeczne, obsługa programu Płatnik,13.przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych,14.prowadzenie syntetycznej ewidencji środków trwałych,15.inicjowanie inwentaryzacji środków trwałych i przeprowadzanie szkoleń z zagadnień merytoryczno formalnych dla członków komisji inwentaryzacyjnych,16.ścisły nadzór nad pracą pracowników pełniących funkcje kasjerów,17.nadzór nad poprawnością operacji dokonywanych na kasach fiskalnych.18.koordynacja realizacji zadań poszczególnych komórek organizacyjnych Muzeum w procesie planowania budżetowego.
Muzeum Zagłębia w Będzinie - 2018-11-16 - Będzin (śląskie)