ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI Częstochowa oferta pracy kontakt przez PUP


Największy wybór odzieży

Stanowisko: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI

Wynagrodzenie: 1 033,7 PLN

Zakres obowiązków: Asystent do spraw księgowości

Data publikacji: 2019-08-08

Lokalizacja: Częstochowa (śląskie)

Pracodawca: kontakt przez PUP

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Częstochowa, powiat: m. Częstochowa, woj: śląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań

Zakres obowiązków: Asystent do spraw księgowości

Forma zatrudnienia: Nie dotyczy

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 033,7 PLN

Nazwa stanowiska: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Częstochowa

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Częstochowa

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: asystent do spraw księgowości

Forma zatrudnienia: Inny

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 033,7 PLN

warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 4

Data rozpoczęcia pracy: 19.08.2019

Data zakończenia pracy: 13.12.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe

Wymagane wykształcenie dla kandydatów: wyższe (w tym licencjat)

Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie ogólnokształcące

Wymagane wykształcenie dla kandydatów: pomaturalne/policealne

Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe 4-letnie

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: Obsługa komputera

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Praca przy monitorze powyżej 4 godzin.Preferowany kierunek ekonomiczny. Wymagane zdolności organizacyjne.

Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie

Adres pracodawcy:
Szymanowskiego 15, 42-217 Częstochowa, powiat: m. Częstochowa, woj: śląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: śląskie

Powiat pracodawcy: m. Częstochowa

Gmina pracodawcy: Częstochowa

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Częstochowa

Ulica pracodawcy: Szymanowskiego

Numer budynku pracodawcy: 15

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1

Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości

Typ oferowanej pracy: (staż z UP)

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 08.08.2019

Data dodania oferty pracy: 07.08.2019

Oferta pracy ważna do: 13.09.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 11.07.2019

Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?933e175360e921846755cb238e752bfe

Podobne oferty pracy

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 2 000 PLN

prowadzenie operacji finansowych zgodnie z obowiązującymi zasadami rachunkowości, tworzenie, kompletowanie, analiza dokumentów księgowych.
kontakt przez PUP - 2017-08-09 - Augustów (podlaskie)

ASYSTENT PROTETYKA SŁUCHU - do 2 000 PLN

Obsługa pacjentów gabinetu, rejestracja wizyt. Badanie słuchu (po szkoleniu). Sprzedaż aparatów słuchowych, akcesoriów i baterii. Miejsce wykonywania pracy: Wołów.
Magdalena Sowizdraniuk Centrum Dobrego Słuchu Aparaty Słuchowe - 2016-11-10 - Wołów (dolnośląskie)

ASYSTENT SPEDYTORA - od 1 900 PLN

Obsługa zleceń międzynarodowych, planowanie załadunków i rozładunków.
NTG POLAND SP. Z O.O. - 2016-03-03 - Łozienica (zachodniopomorskie)

ASYSTENT KLIENTA - od 1 850 PLN

obsluga kasowa klientów, obsługa rachu nkow bankowych, sprzedaż produktow bankowych
Powiślański Bank Spółdzielczy Filia Ostróda - 2016-02-16 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)

ASYSTENT DYREKTORA (570OP) - od 4 200 PLN

Prowadzenie terminarza, organizowanie i uzgadnianie czasu pracy dyrektora;przygotowywanie zestawień, sprawozdań, prezentacji, raportów i analiz na potrzeby dyrektora;organizowanie i obsługiwanie spotkań i konferencji;organizowanie podróży służbowych dyrektora;sporządzanie projektów pism i przygotowywanie korespondencji wychodzącej;zapewnianie obiegu dokumentów zgodnego z procedurami i dekretacją;przyjmowanie, segregowanie, rozdzielanie, powielanie i archiwizowanie korespondencji przychodzącej;przyjmowanie i przekierowywanie rozmów oraz przyjmowanie wiadomości telefonicznych,handel kawa,herbata
kontakt przez PUP - 2017-12-07 - Otwock (mazowieckie)

ASYSTENT PROJEKTANTA - od 3 500 PLN

- Praca asystenta projektanta polegać będzie na wsparciu organizacyjnym i merytorycznym projektanta głównego. Do obowiązków asystenta należeć będzie nadzór nad powierzonymi mu elementami projektu (wykonywanie rysunków projektowych w programie AutoCAD lub MicroStation oraz przygotowywanie przedmiarów i kosztorysów), sprawnym przepływem informacji między działem projektowym a działem wykonawczym i katalogowanie oraz archiwizowanie dokumentacji związanej z realizowanym projektem.- Wynagrodzenie: 3500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godz.: 06:00-14:00 lub 08:00-16:00. Wymagania: wykształcenie wyższe techniczne (inżynier lub magister inżynier). Doświadczenie NIE jest wymagane. Wymagana znajomość i obsługa programów: AutoCAD, Autodesk Revit Architecture, Project. Wymagana znajomość j. angielskiego w stopniu średnio zaawansowanym B1 w mowie i piśmie. Kontakt telefoniczny (tel.: 600-084-512) w godz.: 07:00-15:00 lub e-mail: biuro (at) koltechinfra.eu
KOLTECH INFRA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-04-24 - Katowice (śląskie)

ASYSTENT DS. OBSŁUGI KLIENTA - 2 000 - 3 000 PLN

praca biurowa przy komputerze, codzienny kontakt z klientem, wyceny, awizacje załadunków/rozładunków, pozyskiwanie zleceń, sprawdzanie dostaw/odbiorców
DSV ROAD SP. Z O.O. - 2017-04-03 - Komorniki (wielkopolskie)

ASYSTENT HANDLOWY - od 2 200 PLN

obsługa korespondencji handlowej w języku chińskim, kontakt telefoniczny i mailowy z kontrahentami w Chinach oraz na terenie kraju, kompletowanie dokumentów i przekazywanie ich do księgowości, tworzenie raportów, inne prace zlecone
kontakt przez PUP - 2016-08-31 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

ASYSTENT DS. ADMINISTRACYJNO- BIUROWYCH - od 2 250 PLN

organizacja pracy biura, dbanie o stałą dostępność towarów, zamawianie towarów u dostawców z Chin, negocjowanie warunków handlowych z firmami z Chin, nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z klientami
kontakt przez PUP - 2018-12-12 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

ASYSTENT KSIĘGOWEGO - 1 017,4 PLN

zapoznanie się z charakterem pracy biura rachunkowego, sprawdzanie dokumentów pod względem merytorycznym i rachunkowym, przygotowanie dokumentów do księgowania, klasyfikowanie dokumentów i ich księgowanie w księgach podatkowych, sporządzanie deklaracji podatkowych i rozliczenia podatkowe i ZUS dla podatników biura
kontakt przez PUP - 2019-03-25 - Koniecpol (śląskie)

ASYSTENT PRAWNY - 997,4 PLN

Staż dla osób do 30 roku życia
kontakt przez PUP - 2017-02-03 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)

ASYSTENT SPECJALISTY OCHRONY ŚRODOWISKA - 997,4 PLN

pomoc w prowadzeniu ewidencji korespondencji Wydziałupomoc w prowadzeniu ewidencji posiadanych decyzji administracyjnych( decyzji środowiskowych, pozwoleń wodnoprawnych itd)pomoc w sporządzaniu zestawień i sprawozdań z zakresu środowiskaudział wraz z opiekunem w wizjach terenowych lub spotkaniach oraz wykonywanie prac biurowychStaż odbywać się będzie na Bartodziejach
kontakt przez PUP - 2018-02-26 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENT RODZINY - od 1 850 PLN

1. Opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym.2. Opracowanie, we współpracy z członkami rodziny i koordynatorem rodzinnej pieczy zastępczej, planu pracy z rodziną, który jest skoordynowany z planem pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej.3. Prowadzenie pracy z rodziną za jej zgodą i z jej aktywnym udziałem, motywując rodzinę do aktywnego współdziałania w realizacji planu pracy.4. Wspieranie rodziny poprzez konsultacje i działania o charakterze edukacyjnym w zakresie:a) prawidłowego wychowania i opieki nad dziećmi,b) dbania o zdrowie,c) gospodarowania budżetem domowym,d) wykonywania prac na rzecz domu oraz podziału obowiązków pomiędzy członków rodziny,e) usamodzielnienia się oraz dbałości o edukację i rozwój dzieci.f) propagowanie wzorców prawidłowego funkcjonowania społecznego.5. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną.6. Stała współpraca z pracownikami socjalnymi OPS.7. Sporządzanie sprawozdawczości z zakresu powierzonych działań.8. Sporządzanie, na wniosek sądu, opinii o rodzinie i jej członkach.9. Współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny.10. Współpraca z zespołem interdyscyplinarnym lub grupą roboczą, o których mowa w art. 9a ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie (Dz. U. z 2009r. Nr 180, poz. 1493, z późn. zm.).
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ KROSNO ODRZ. - 2016-10-12 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)

ASYSTENT PRZEDSTAWICIELA HANDLOWEGO - 2 100 - 2 200 PLN

wsparcie w obsłudze klientów firmy, pozyskiwanie zamówień, prezentacja ofert handlowych, aktualizowanie bazy klientów, wsparcie przedstawiciela handlowego (firma zajmuje się systemami alarmowymi, monitoringiem, ochroną, ubezpieczeniami)
SIMPLE WORK GROUP Sp. z o. o - 2018-11-20 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

wprowadzanie danych do komputera, weryfikacja faktur, obsługa biura, przyjmowanie korespondencji
kontakt przez PUP - 2018-02-02 - Ruda Śląska (śląskie)

ASYSTENT ARCHITEKTA - od 2 000 PLN

Asystent architekta
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Kraków (małopolskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

według wniosku
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Świdnica (dolnośląskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 1 033,7 PLN

-prowadzenie księgowości za pomocą programu fiskalno-księgowego(rewizor, subiekt)-dekretowanie i księgowanie dokumentów i wyciągów bankowych- prowadzenie ewidencji księgowych i uzgadnianie ich z kontami księgi głównej-przygotowywanie deklaracji podatkowych-rozliczanie Vat-u- rozliczanie PFRON-prowadzenie spraw kadrowych (akta pracownicze, rozliczanie z ZUS i US)
kontakt przez PUP - 2019-06-26 - Rytwiany (świętokrzyskie)

ASYSTENT PRZETWARZANIA DANYCH - od 2 200 PLN

NANOSZENIE CEN DO SYSTEMU, PRZYGOTOWYWANIE DANYCH W PROGRAMIE EXCEL
kontakt przez PUP - 2017-12-18 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)

ASYSTENT(KA) W DZIALE KADR - od 2 200 PLN

Wprowadzanie danych kadrowych do systemów informatycznych. Segregowanie i archiwizowanie dokumntów kadrowych. Obsługa poczty wychodzącej oraz przychodzącej dotyczącej działu kadr.
Envistar Sp. z o.o. - 2016-05-13 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)

MECHANIK -DZIAŁ UTRZYMANIA RUCHU - od 4 000 PLN

utrzymanie ciągłości pracy maszyn produkcyjnych, usuwanie awarii, dokonywanie przeglądów i konserwacji maszyn, instalacja nowych maszyn i urządzeń, ocena stanu technicznego maszyni instalacji, podejmowanie decyzji o dopuszczeniu lub wstrzymaniu ich pracy oraz formie napraw
THAI UNION POLAND Sp. z o.o. - 2016-05-16 - Strzebielinko (pomorskie)

LAMINATOR - do 2 000 PLN

laminowanie małych elementów łodzi
SZKUTNIA SŁAWOMIR MURZYN - 2017-05-24 - Olecko (warmińsko-mazurskie)

ASYSTENT PRZEDSTAWICIELA HANDLOWEGO - od 2 850 PLN

Branża ubezpieczeniowa.- samodzielne tworzenie bazy nowych, potencjalnych klientów;- prezentowanie oferty firmy;- budowanie pozytywnego wizerunku firmy;- raportowaniepraca jednozminowa po 8 ph, dyspozycyjność 9-17, istnieje mozliwość przejścia na umowę o pracę ( w zależności od wyników)mile widziany własny samochów (pracodawca zwraca koszt paliwa)Miejsce pracy: Wrocław, ul. ŻmigrodzkaKontakt kandydatów z pracodawcą: rekrutacja.wroclaw (at) eurofinance.info.plSala G, E
EUROFINANCE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-07 - Wrocław (dolnośląskie)

ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA - od 2 250 PLN

Asystowanie w gabinecie podczas zabiegów stomatologicznych, prace porządkowe, sterylizacja. Praca na zmiany, do godz. 20:00. Wynagrodzenie plus premia. Aplikacje przesyłać e-mailem kontakt (at) dentica24.pl.
DENTICA 24 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-08-20 - Rybnik (śląskie)

ASYSTENT DS. ADMINISTRACJI - od 2 300 PLN

•nadzór nad bieżącą dokumentacją biurową (przyjmowanie, rozliczanie, wystawianie faktur, archiwizacja dokumentów)•pomoc w zakresie organizacji przewozów zleconych przez klientów przy użyciu programu operacyjnego•monitorowanie i kontrolę realizacji zleceń transportowych, dbanie o ich jakość i terminowość•tworzenie raportów przy użyciu programu Excel •korespondencję z Klientami •współpracę z magazynemMiejsce pracy: Bielany WrocławskieKontakt z pracodawcą: rekrutacja (at) spedimex.pl lub 42 61 64 204
Spedimex Sp z o.o - 2016-12-05 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)