ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI Ciechanów oferta pracy Biuro Rachunkowe Małgorzata Gonta
Stanowisko: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: księgowanie dokumentów, uzgadnianie rozrachunków
Data publikacji: 2019-08-01
Lokalizacja: Ciechanów (mazowieckie)
Pracodawca: Biuro Rachunkowe Małgorzata Gonta
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wincentego Witosa 61A/85, 06-400 Ciechanów, powiat: ciechanowski, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
księgowanie dokumentów, uzgadnianie rozrachunków
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ciechanów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: ciechanowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ciechanów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: asystent do spraw księgowości
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 19.08.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Kurs: Ogólne zasady rachunkowości
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wyksz. średnie, kurs ogólne zasady rachunkowości
Nazwa pracodawcy: Biuro Rachunkowe Małgorzata Gonta
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Ciechanowie
Adres pracodawcy:
Wincentego Witosa 61A/85, 06-400 Ciechanów, powiat: ciechanowski, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Cv proszę wysyłać na adres e-mail: biurorachunkowegonta (at) onet.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: ciechanowski
Gmina pracodawcy: Ciechanów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Ciechanów
Ulica pracodawcy: Wincentego Witosa
Numer budynku pracodawcy: 61A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Ciechanowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Data dodania oferty pracy: 02.08.2019
Oferta pracy ważna do: 15.08.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 02.08.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 01.08.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?990832921e216594e7353068bd4d4192
Podobne oferty pracy
montaż elementów produkcyjnych, kontrola jakościowa detali, uzuzpełnianie dokumentacji produkcyjnej, czytanie rysunku technicznego i weryfikacja montowanych detali wg wskazań2 zmiany po 12 h
TYCO ELECTRONICS POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-02-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Obsługa klienta w placówce Poczty Polskiej na terenie Nowej Soli
Poczta Polska S.A. - 2016-07-29 - Nowa Sól (lubuskie)
Wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Kraków (małopolskie)
konkurs K-123-77/2017 na stanowisko asystent sędziego w Sądzie Rejonowym w Kłodzkuwięcej informacji na stronie internetowej pod adresem: http://klodzko.sr.gov.pl/?news=konkurs-na-stanowisko-asystenta-sedziego-w-sadzie-rejonowym-w-klodzku
SĄD REJONOWY W KŁODZKU - 2017-06-02 - Kłodzko (dolnośląskie)
pomoc w organizacji i zaopatrywaniu przestrzeni socjalnej, w której pracownicy jadają śniadania, utrzymanie porządku, pomoc w wydawaniu posiłków, praca 4 lub 6 godzin dziennie (do ustalenia). Umowa zlecenie.Kontakt z pracodawcą: 71 343 19 20 lub katarzyna.pekala (at) rst.com.pl
RST Sp. z o.o. Sp. k. - 2018-02-22 - Wrocław (dolnośląskie)
Pomoc w pracy nauczyciela
Niepubliczne Przedszkole Skrzatka Oczatka - 2018-08-14 - Konstancin-Jeziorna (mazowieckie)
Księgowanie i arhiwizacja dokumentów księgowych.
kontakt przez PUP - 2017-06-09 - Włodawa (lubelskie)
pomoc dzieciom w samoobsłudze
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Moszczenica (małopolskie)
weryfikacja i skanowanie dokumentów. Wsparcie działu administracji i recepcji.
kontakt przez OHP - 2018-08-08 - Warszawa (mazowieckie)
organizowanie pracy biura, dbanie o stałą dostępność towarów, negocjowanie warunków handlowych z firmami z Wietnamu, zamawianie towarów u dostawców z Wietnamu
kontakt przez PUP - 2018-12-13 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
wykonywanie obmiarów budynków w terenie, załatwianie formalności w wydziale budownictwa i architektury, kreślenie projektów budynków w programie AUTOCAD, przygotowanie dokumentacji projektowej
kontakt przez PUP - 2016-04-06 - Płock (mazowieckie)
Asystent do spraw księgowości i rozliczeń logistycznych
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Poznań (wielkopolskie)
Wykonywanie telefonów do klientów, rozdawanie ulotek, prowadzenie grafiku, dbałość o czystość punktu, przyjmowanie towaru
DONIAX Donata Burzyńska - 2016-05-13 - Malbork (pomorskie)
wypełnianie dokumentów księgowych, wprowadzanie danych księgowych do komputera, fakturowanie, obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2017-08-24 - Łużna (małopolskie)
Osoba zatrudniona wykonuje obowiązki określone w art. 175§2 Ustawy z dnia 28 stycznia 2016 roku - Prawo o Prokuraturze (Dz. U. 2017.1767 j.t. ze zm.), tj.:Asystent prokuratora w zastępstwie i na podstawie pisemnego upoważnienia prokuratora jest uprawniony do:1)wykonywania bieżących czynności nadzoru nad dochodzeniem;2)przeprowadzania w toku postępowania przygotowawczego czynności procesowych: przesłuchania świadka,b)zatrzymania rzeczy i przeszukania, oględzin, ,eksperymentu.Asystent prokuratora wykonuje samodzielnie czynności administracyjne związane z prowadzeniem i nadzorowaniem postępowań przygotowawczych oraz z przygotowaniem decyzji kończących te postępowania.Miejsce i termin przeprowadzenia konkursu:Konkurs zostanie przeprowadzony w siedzibie Prokuratury Okręgowej w Katowicach przy ulicy Wita Stwosza 31 w Katowicach, w miesiącu luty-marzec 2019 roku.- Wynagrodzenie: 3200 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony 6 miesięcy. Docelowo na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenie wyższe magisterskie, ukończone studia wyższe w Polsce lub studia zagraniczne uznane w Polsce. Doświadczenie zawodowe nie wymagane.Wymagania konieczne wobec kandydata do konkursu na stanowisko asystenta prokuratora:- posiadanie obywatelstwa polskiego i korzystanie z pełni praw cywilnych i obywatelskich,- nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego,- posiadanie nieskazitelnego charakteru,- ukończenie 24 lat.
PROKURATURA OKRĘGOWA W KATOWICACH - 2019-01-18 - Katowice (śląskie)
- Księgowanie dokumentów w ewidenjach podatkowych,- Sporządzanie PIT-11,- Wprowadzanie danych płacowych i dokumentów w programi PŁATNIK,- Zakładanie akt osobowych,- Porządkowanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2018-01-31 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Praca z dziećmi z terenu gminy Biesiekierz
Ośrodek Pomocy Społecznej w Biesiekierzu - 2017-03-02 - Biesiekierz (zachodniopomorskie)
Wykształcenie: brak wymagań; wymagana wysoka kultura osobista, energia, otwartość, komunikatywność, zaangażowanie; bardzo dobra znajomość pakietu Ms Office i urządzeń biurowych; pefrfekcyjne umiejętności organizacyjne; umiejętność rozwiązywania konfliktów i problemów; znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym; zakres obowiązków: kompleksowa obsługa administracyjna sekretariatu firmy; prowadzenie kalendarza i terminarza spotkań; obsługa gości; obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej; koordynacja obiegu dokumentów; zaopatrzenie biura w artykuły biurowe; łączenie rozmów telefonicznych oraz udzielanie informacji; inne prace administracyjne; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
"ART CERAMIKA" PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE EKSPORT-IMPORT WIESŁAW ZAGÓROWSKI - 2018-02-21 - Gliwice (śląskie)
sprzedaż produktów i usług finansowych
Stefczyk Finanse -Towarzystwo Zarządzające SKOK - 2015-12-03 - Lębork (pomorskie)
Asystent do spraw księgowości
kontakt przez PUP - 2017-08-23 - Białobrzegi (mazowieckie)
OPRACOWANIE DOKUMENTACJI POWYKONAWCZEJ, PRZEPROWADZANIE ODBIORU WYKONANYCH ROBÓT, ORGANIZACJA PRACY ZESPOŁÓW MONTERÓW
ZMI WÓJCIK SPÓŁKA JAWNA - 2018-06-27 - Dobrków (podkarpackie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-02-27 - Sejny (podlaskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-04-17 - Warszawa (mazowieckie)
praca w terenie - pomiary geodezyjne
1.GEOPEL S. C. Anna i Zbigniew Drąg 2. USŁUGI GEODEZYJNE Zbigniew Drąg - 2016-06-30 - Rożental (pomorskie)
przygotowywanie pomocy dydaktycznych do zajęć, gier i zabawsprawowanie opieki nad dziećmi
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
zgodnie z zawodem
kontakt przez PUP - 2018-07-20 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
a)Znajomość przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych orazprzepisów wykonawczych i wewnętrznych 33el.Tr.b)Współudział w opracowaniu rocznego pianu zakupów oraz jego aktualizacjac)Prowadzenie rejestru zamówień i umów na dostawy wymienione w Pkt, "g"d)Terminowe przygotowywanie procedur przetargowych dotyczących zamówień w zakresie dostaw wyszczególnionych w pkt" g" zapewniających ciągłość ich dostaw, zgodnie z ustawą PZP i regulaminem 33BLTr.e)Współpraca z Sekcją Zamówień Publicznych 33 BITr.. w zakresie przygotowania oraz udzielania zamówieńf)Osobisty udział w pracach komisji przetargowejPrzygotowanie postępowań o wartości nieprzekraczających 30 000 EURI w zakresie dostawy:- środków do utrzymania czystości w pomieszczeniach- drobnego sprzętu gospodarczego- materiałów wod-kan-gaz i c.o,- materiałów ogólnobudowlanych- artykułów elektrotechnicznych- innych artykułów niezbędnych do funkcjonowaniah)Realizacja wszelkich czynności z zawieraniem umów na w/w. dostawyi)Prowadzenie bieżącej kontroli realizacji umów zawartych w drodze procedur przetargowych, w tym sprawdzanie wystawianych faktur pod względem zgodności z zapisami umowy i ich ewidencjonowanie, celem nadzoru stopnia realizacji przedmiotowych umówj)Dokonywanie doraźnych oraz awaryjnych zakupów, których wartość nie przekracza wyrażonej w zł kwoty 30 000 EURO zgodnie z ustawą PZP i regulaminem wewnętrznym 33BLTr.k)Archiwowa nie dokumentów związanych z realizacją dostaw doraźnych zakupów oraz umów1)Przestrzeganie dyscypliny budżetowej, przydzielonych limitówfinansowych, zasad sporządzania i obiegu dokumentów księgowychm)Opracowywanie dokumentów ewidencyjnych, informacyjnych i korespondencyjnych oraz ich projektów zgodnie z obowiązującymi przepisamin)Współpraca z innymi komórkami i osobami funkcyjnymi Infrastrukturyw 33 Wew zakresie wspólnie realizowanej problematykio)Meldowanie przełożonym o stanie realizacji zadań i wykonywanie analiz i zestawień służących doskonaleniu efektywności gospodarowaniap)Ścisłe przestrzeganie wyznaczonych terminów przy realizacji poleceń
JEDNOSTKA WOJSKOWA- Baza Lotnictwa Transportowego - 2019-04-19 - Powidz (wielkopolskie)
Wspieranie nauczyciela prowadzącego zajęcia dydaktyczne, wychowawcze, opiekuńcze i świetlicowe - 20 godzin w tygodniu; przewidywany okres zatrudnienia do dnia 31.12.2017 r. z możliwością przedłużenia; godziny pracy: 8.00- 14.00- zgodnie z planem lekcji.
Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi N r 10 - 2017-11-07 - Słupsk (pomorskie)
zgodnie z charakterystyką pracy
Zakład Mięsny Sp.J. KONARCZAK Pogorzela - 2019-06-03 - Pleszew (wielkopolskie)
Dbanie o czystość hotelu i restauracji
kontakt przez PUP - 2018-03-02 - Racibórz (śląskie)