ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI Bielsko-Biała oferta pracy Biuro Rachunkowe AKCES S.C. Lucyna Świderska, Małgorzata Sikora, Karol Sikora
Stanowisko: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: Wprowadzanie danych do systemów finansowo księgowych i podatkowej księgi przychodów i rozchodów.Umowa o pracę na okres próbny 3 m-cy z możliwością przedłużenia. System jednozmianowy w godz.: 7.00-15.00 od pn. do pt.
Data publikacji: 2019-04-10
Lokalizacja: Bielsko-Biała (śląskie)
Pracodawca: Biuro Rachunkowe AKCES S.C. Lucyna Świderska, Małgorzata Sikora, Karol Sikora
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:POWSTAŃCÓW ŚLĄSKICH 6, 43-300 Bielsko-Biała, powiat: m. Bielsko-Biała, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wprowadzanie danych do systemów finansowo księgowych i podatkowej księgi przychodów i rozchodów.Umowa o pracę na okres próbny 3 m-cy z możliwością przedłużenia. System jednozmianowy w godz.: 7.00-15.00 od pn. do pt.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bielsko-Biała
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bielsko-Biała
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bielsko-Biała
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: asystent do spraw księgowości
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 06.05.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
podstawowa znajomość zasad finansowo-księgowycyh
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: bardzo dobra obsługa komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Bardzo dobra znajomość Word i Excel
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane wykształcenie średnie zawodowe kierunkowe (ekonomia, rachunkowość), doświadczenie nie jest wymagane.
Nazwa pracodawcy:
Biuro Rachunkowe AKCES S.C. Lucyna Świderska, Małgorzata Sikora, Karol Sikora
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bielsku-Białej
Adres pracodawcy:
POWSTAŃCÓW ŚLĄSKICH 6, 43-300 Bielsko-Biała, powiat: m. Bielsko-Biała, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV na adres e-mail, kontakt telefoniczny
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Bielsko-Biała
Gmina pracodawcy: Bielsko-Biała
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bielsko-Biała
Ulica pracodawcy: POWSTAŃCÓW ŚLĄSKICH
Numer budynku pracodawcy: 6
Profil działalności pracodawcy:
Usługowe prowadzenie ksiąg rachunkowych i podatkowej księgi przychodów i rozchodów.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bielsku-Białej
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Data dodania oferty pracy: 10.04.2019
Oferta pracy ważna do: 31.05.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 10.04.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 10.04.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Wymagane wykształcenie wyższe lub studenci ostatnich lat studiów kierunków związanych z zarządzaniem jakością lub kierunku pokrewnym, znajomość j. angielskiego na poziomie dobrym, znajomość obsługi urządzeń typu suwmiarka, znajomość programu Excel. Praktyki, staż, rok doświadczenia mile widziany. Charakterystyka pracy: utrzymywanie kontaktu z klientami (reklamacje, raporty 8D), rozwiązywanie problemów związanych z produkcją, przygotowywanie PPAP, przygotowywanie dokumentacji (Flow Chart, FMEA, Control Plan, R&R, SPC, Instrukcje pracy), kontrola jakości produkowanych komponentów m.in. poprzez przeprowadzanie audytów wewnętrznych. Kandydatów prosimy o przesyłanie CV na adres e-mailowy rekrutacja (at) nifcokorea.pl
NIFCO KOREA POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-23 - Żory (śląskie)
Pomoc w projektowaniu projektow, wycena wartości, sporządzanie ekspertyz rzeczoznawczych.
kontakt przez PUP - 2017-07-25 - Lubaczów (podkarpackie)
Pomoc nauczycielom w pracy z uczniami z orzeczeniem o niepełnośprawności, w tym uczeń o niepełnosprawnośći ruchowej. Pomoc w czasie lekcji jak również na przerwach i podczas spożywania posiłku
Zespół Szkół w Zegrzu - 2016-06-27 - Zegrze (mazowieckie)
Wsparcie wychowawcy klasy w realizacji zadań dydaktycznych, opiekuńczych i wychowawczych w stosunku do ucznia w zakresie zalecanym przez wychowawcę klasy oraz inne czynności wynikające z rozkładu zajęć dzieci w ciągu dnia.
Szkoła Podstawowa im. Jana Wyżykowskiego w Krotoszycach - 2017-09-20 - Krotoszyce (dolnośląskie)
Zgodnie z załączonym do wniosku programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-13 - Żywiec (śląskie)
Praca w księgowości- płace, ZUS, rozliczanie roboczogodzin.
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Stryków (łódzkie)
pomoc w organizowaniu i prowadzeniu pracy opiekuńczo-wychowawczej
kontakt przez PUP - 2018-03-28 - Komorów (łódzkie)
j.w
ECOCAR SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-04-06 - Warszawa (mazowieckie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Warszawa (mazowieckie)
montaż instalacji CO i WOD-KaN i instalacje gazowe i biały montaż
BUDOINSTAL Krzysztof Sienkiewicz w Ciechanowie - 2019-03-05 - Ciechanów (mazowieckie)
asystowanie lekarzowi stomatologowi przy zabiegach, utrzymanie w czystości sprzętu oraz porządku w gabinecie, zakładanie kart chorobowych pacjentów
Centrum Medyczne KOL-MED Samodzielny Publiczny ZOZ - 2018-02-19 - Bochnia (małopolskie)
-
Kompleksowa Obsługa Budownictwa - Kujawski Sp. z.o.o. - 2016-10-05 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Asystent projektanta
kontakt przez PUP - 2018-04-07 - Ciechocinek (kujawsko-pomorskie)
*
EARTH-HEART Architektura Ziemi Monika Sierakowska - 2018-03-08 - Białystok (podlaskie)
obsługa korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej, przygotowywanie pism, sporządzanie poleceń, zarzadzeń zarzadu, prowadzenie kalendarza spotkań zarządu, asystowanie i pomoc we wszystkich działaniach zarządu, organizacja i obsługa posiedzeń zarządu
Capital Investment Systemy Opomiarowania Sp. z o.o. - 2016-10-03 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
1. Obsługa klienta.2. Wypełnianie wniosków kredytowych i ubezpieczeniowych.3. Pomoc w kompletowaniu dokumentacji do wniosków.4. Działania marketingowe: reklama, informowanie klientów o możliwościach finansowania.5. Zapoznanie się z zagadnieniami dot obrotu nieruchomościami/ program MdMI.6. Ocena zdolności kredytowej i ubezpieczeniowej.7. Zapoznanie się z ofertami rynku finansowego.8. Zapoznanie się z rodzajami działalności gospodarczej, rodzajami opodatkowania i dokumentacji księgowej.
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Kartuzy (pomorskie)
obsługa klienta, sprzedaż pakietów ubezpieczeniowych, prace biurowe
Pośrednictwo Ubezpieczeniowe Paweł Majewski - 2017-01-11 - Radziejów (kujawsko-pomorskie)
Oferta stażu. Pomoc nauczycielowi przedszkola w pracy z dziećmi 3-4 letnimi.
kontakt przez PUP - 2017-08-02 - Próchenki (mazowieckie)
Obsługa klienta, dbanie o czystość miejsca pracy
kontakt przez PUP - 2018-08-28 - Pruszków (mazowieckie)
segregowanie, sprawdzanie i wprowadzanie do systemu dokumentów ksiegowych
kontakt przez PUP - 2017-12-12 - Biała Podlaska (lubelskie)
obsługa klientów zlecających usługi telekomunikacyjne lub z nich korzystających, bezpośrednie świadczenie usług oraz ich finansowe rozliczanie
kontakt przez PUP - 2018-01-29 - Łazy (mazowieckie)
Podstawowe zadania na stanowisku: wsparcie Prezesa w zakresie działań biurowych, przygotowywanie i weryfikacja niezbędnej dokumentacji, w tym księgowej, rozliczanie podróży służbowych i wyjazdów serwisowych (także zagranicznych),planowanie, koordynacja i organizacja podróży służbowych oraz serwisowych, zapewnienie sprawnej komunikacji wewnątrz i na zewnątrz firmy,kontakt z koordynatorem ds. technicznychOferujemy: inspirującą pracę w młodym, ciągle rozwijającym się zespole,pracę w międzynarodowej firmie, która ma swoje oddziały na 4 kontynentachUmowę o pracę na zastępstwo (z możliwością przedłużenia na podobnym stanowisku) Rozwój umiejętności językowych - kursy, szkolenia. Niezbędne narzędzia do pracy (telefon, laptop).
"VITRONIC MACHINE VISION POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-13 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
uczestnictwo w przygotowaniu dokumentacji do comiesiecznych rozliczeń kierowców, udział w bieżącym prowadzeniu dokumentacji kierowców
kontakt przez PUP - 2016-03-04 - Tychy (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-11-21 - Warszawa (mazowieckie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-10-18 - Gorlice (małopolskie)
zgodnie ze stanowiskiem; miejsce wykonywania pracy: Kepice
Przedsiębiorstwo Przemysłu Drzewnego "Poltarex" sp. z o.o Tartak w Korzybiu - 2016-10-19 - Korzybie (pomorskie)
Asystent nauczyciela przedszkola- staz WRPO 113
kontakt przez PUP - 2018-09-21 - Sokolniki (wielkopolskie)
Obsługa sekretariatu, rejestracja poczty, sporządzanie wniosków, obsługa interesantów, prowadzenie bazy danych klientów.
kontakt przez PUP - 2016-06-23 - Gdańsk (pomorskie)
Staż dla osoby bezrobotnej zarejestrowanej w tut. Urzędzie posiadającej II profil pomocy spełniającej kryteria na staż w ramach Działania 7.2 RPOPraca w godz. 8.00 - 16.00- Zapoznanie się z obowiązkami w biurze rachunkowym.- Obsługa urządzeń biurowych (fax, kserokopiarka, zestawy komputerowe).- Zapoznanie się z dokumentacją z zakresu prawa pracy i spraw pracowniczych.- Zapoznanie się z ewidencją i rozliczaniem czasu pracy.- Zapoznanie się z programem kadrowo płacowym wykorzystywanym w biurze oraz programem Płatnik.- Kompletowanie dokumentów obsługiwanych firm.- Ewidencja w programach księgowych.
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Kolbuszowa (podkarpackie)
ekspozycja towaru na sklepie, utrzymanie porządku na stanowisku pracy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE EURO ROBERT MIKOŁAJCZYK - 2015-12-01 - Gubin (lubuskie)